Mordo, co Ty próbujesz, szybciej żonę na nowe auto przekonasz niż tibiarza do swojego zdania, z nim to można jedynie być zgodnym, że 3 zamiast 2 kg grejfrutów do kosza wrzucasz.
Wersja do druku
powiem tak
wedlug mnie nie powinien przesuwac i tyle
ja tu nie widze zadnej logiki dlaczego mialby przesuwac i zadne "kiedys tak bylo" i "teraz tak jest" tez mnie nie przekonuje
ale to nie ja tu zarzadzam serwerem i nie mam nic do powiedzenia
mam prawo wyrazić swoją opinie
nie mam prawa decydować o losach serwera
@ochmar ;
Nie wiem, jakich ty argumentów oczekujesz. Oświadczenia programisty cipsoftu, że to nie bug? Wylistowałem ci wszystkie racjonalne przesłanki, którymi dysponujemy. Pokazałem, że 15 lat później NADAL tak jest w real tibii, a ty dalej swoje. Przesłanki za tym, że to bug, nie ma żadnej. No to równie dobrze możesz wymyślić że bugiem jest, że ze szczura wypadają gpki i oczekiwać ode mnie dowodów, że to nie bug. Chamstwem to jest sugerowanie jakiejś wybiórczości i rzekomego tłumaczenia błędów ficzerami. Jest to wierutna bzdura, customowe zmiany są wypisane i nikt ich nie ukrywa, a reszta ma być jak była, i tak było od początku projektu. Może przypomnij mi jakąś sytuację, kiedy zgłoszono błąd, a my stwierdziliśmy, że to hehe customowy ficzer, o którym nigdy wcześniej nie było mowy. Aha, no tak, nie było takiej.
Jak jest literówka w naszych dialogach, to jest literówka, jak jest błąd na mapie, to jest błąd na mapie, i nikt takich rzeczy nie neguje. Ale jak ktoś mi zgłasza jako błędy coś, co po prostu tak było w tibii, to tłumaczę, że tak było.
Doszukiwania się spisku w tym, że dopisałem do posta 2 zdania kilka minut po jego wysłaniu, to już w ogóle nie będę komentował.
No ale jak pokazałeś gif z 2k20 to napisałem post (na który zresztą odpisujesz), gdzie piszę, że skoro tak jest - to pewnie jakaś wypadkowa "zamierzonej mechaniki", ale dalej upieram się przy tym, że nie ma to żadnego sensu (bo upierałeś się przy "common sense") oraz - no tutaj chyba się zgodzimy - ze argument "tak było więc tak będzie" jest po prostu słaby (jako kontrprzykład podam te przeruchane już ankrahmun).
Ale może dla Ciebie jest to najbardziej logiczny argument. Tylko ten sam argument może być użyty w każdym kontekście pod tytułem "nic nie zmieniać, tak jak jest jest dobrze".
Więc pozostaje chyba wkleić internetowy filmik (chyba tak to się robi; ja się boomeryzuję ostatnio w tych aspektach, więc może nie wejść link)
Zmieniamy coś gdy mamy ku temu powód (Ankrahmun), a ty oczekujesz żebyśmy - na odwrót - podawali powód do wszystkiego, czego nie zmieniamy. Rzeczywiście, bardzo logiczne podejście z twojej strony.
Krótka piłka:
- czy było przed startem pisane, że ank będzie zmienione i dlaczego (customowa zmiana)? tak
- czy było przed startem pisane, że nie będzie tego wpychania w niedostępne miejsca i dlaczego (customowa zmiana)? tak
- czy było przed starem pisane, że poza wymienionymi i uzasadnionymi zmianami własnymi, reszta ma być idealnym odwzorowaniem starej tibii? tak
- czy było pisane, że moby mają być jak na real tibii? tak
- czy moby są jak na real tibii? tak
- czy jest jak było zapowiadane? tak
- czy, jak ludzie nam zgłaszali "bugi", to choć raz zdarzyło się, żebyśmy się tłumaczyli, że tak było, mimo że tak nie było, lub tłumaczyli, że to nasz ficzer, o którym nigdzie wcześniej nie było mowy? nie
Dziękuję, do widzenia.
abstrahując od flamewara i tego czy to sensowne czy nie
czemu tak sie robi xD to ma jakies realne uzasadnienie czy to randomowe spagetti cipsoftu odpala przesuwaczke bo tak?
mówiłem - zresztą w zgodzie z prawdą - że pewnie osoba decyzyjna zrobiła to z premedytacją (na co wstawiłem screena z potwierdzeniem, że sama zarequestowała taką zmianę), i że pewnie jego tok rozumowania był taki, jaki podawałem parę postów wyżej. Ja nie wiem czy jego decyzja jest słuszna czy nie, ale widząc, ile to emocji przynosi - to mi się podoba, bo poniekąd taka prosta zmiana, a zmusza graczy do myślenia i podporządkowania się nowym zasadom gry, i - co najważniejsze - nie robienia wszystkiego bezmyślnie.
mozemy sobie tylko gdybac w tym przypadku uratowalo to typa z trapa w innym mozna dzieki temu przebijac niektore defy samym dsem (ktory nie pada na hita tak jak scout czy fire devil)
dalej nie rozumiem dlaczego w takim razie nie zostały zmienione czarne dziury/tło/nazwij to jak chcesz w niektórych miejscach (były tu ssy tego), skoro raczej nie było to zamierzone przez cipsoft a wynikało z niedopracowania lub niechlujstwa, później zostało to poprawione jak się nie mylę. Tutaj pytanie, czy na podstawie wniosków wyciągniętych z powyższej dyskusji + tego co z tym zrobił cipsoft, niepoprawianie tego ma jakiś głębszy sens, czy jest to dla samego istnienia żeby pokazać zajebistość dopracowania mapy czy coś w ten deseń?
ja bym sugerował usunąć jak coś
Mob sobie czysci droge gdyby w kolejnej kolejce mial zmienić ścieżkę, ale chuj nie ważne co mówie bo i tak się każdy dopierdala do tibiarza.
Jak ci rzucą gara to też wywalisz mimo, że jeszcze nie chcesz się oddalić. Tak działa ten algorytm, mob nie wbije ci na itemek który blokuje droge, musi go przestawić i tak też przestawiacze robią