lvl no limit
Wersja do druku
lvl no limit
w tibii był limit 269 lvla, który potem zmienili na 500, jak eternal oblivion wbił 270 lvl i się zglitchował :]
usuniecie te gówno, że kratka z drzwiami już należy do właściciela domku i nie można zajebać itema bo 'you are not invited' jak na gównootsach?
Ile maksymalnie mobow/graczy/npc moze klient trzymac na battle list (lub ogolnie "w zasiegu wzroku" wliczajacac graczy 1sqm za ekranem, tych pod i nad nami, o ile klient zbiera dane z tych poziomow, ale niekoniecznie pokazujacych sie na battle)
Co sie stanie jak przekroczy sie ten limit? Poleca crashe klientow na starcie servera?
w opor, chyba ze kazdy na ekranie zacznie spamowac spelle i bedzie darl ryja i niewoadomo co jeszcze wowczas moga byc krasze
Dodałem dyskusję do tytułu, żeby dopuścić taki charakter tematu jak na otlandzie.
To nie znaczy, że teraz można tu śmiecić i spamować, luźne rozmowy proszę nadal trzymać w luźnych rozmowach :)
Chciałbym poinformować, że Wielka Brytania (Londyn) została oficjalnie zatwierdzona jako lokalizacja hosta (test servera jak i właściwego Tibiantisa, oczywiście jeżeli na teście nie będzie z hostem żadnych problemów).
A wracając do tematu mechaniki starej Tibii: kilka razy wspominałem już o starej mechanice move/use. W cipowym serwerze 7.7 jest już ona zmieniona i niektóre triki nie działają, ale my odtworzyliśmy mechanikę taką, jaka była wcześniej.
Co oznacza, że działa oczywiście trick z ropowaniem lootbaga na faccu:
https://i.imgur.com/oqHffcd.gif
Pamiętam, że swego czasu chwilę mi zajęło jego ogarnięcie, bo trzeba to wykonać w dobrym momencie. Jeżeli użyjemy liny za szybko lub za późno, to nam nie wyjdzie.
(Proszę tego nie mylić z mechaniką z Retrocoresa, gdzie owszem, da się ropować lootbaga, ale nie działa to dokładnie tak samo.)
Ten trick jest jednak znany. Mniej ludzi za to pamięta o tricku na "odzyskanie" itemu:
https://i.imgur.com/1mdxYWK.gif
https://i.imgur.com/Kkw5wM4.gif
Choć zasada jest bardzo podobna i można go zaobserwować na kilku starych .recach
[y]MxGHK76m6Vo[/y]
[y]viUKq15bWMo[/y]
Różnice, które są w silniku 7.7 powodują też, że nie można tam pushować kogoś, kto się cały czas trashuje, bo każdy nowy item canceluje pusha, a jak wiadomo - na pusha chara jest delay.
Jest to spora ułomność, choć niektórzy mogą uważać inaczej.
Tak czy siak, na Tibiantisie pushowanie działa zgodnie z 7.4:
https://i.imgur.com/KlhMAik.gif
Także pod innymi względami. Możliwy jest choćby tzw. double push (tak naprawdę nie ogranicza się wcale do 2x), który już pokazywaliśmy.
https://i.imgur.com/8rj311o.gifp
Poprawnie działa też cały system delayów, co oznacza brak tego denerwującego delaya na 'move' po 'use on' obecnego w TFS (np. na Medivii). Co również już pokazywaliśmy.
https://i.imgur.com/UmmJO3y.gif
(można wypić manafluida i od razu przesunąć viala)
To na razie tyle. Tradycyjnie kind regards i wkrótce więcej konkretów :)
Ahh ten trick z "magic" gp, aż mi przypomniałeś jak moim 20 druidem w Thais się tak bawiłem :D
Tak jak czcigodny mówi, mechaniki poogarniane, serwer wybrany, prawie że zamówiony. Zostało kilka pomniejszych detali aby zwiększyć igłowatość do 100% i odpalamy bydlaka
Zapinamy pasy Panowie
zrobilbym knajta z uekiem exura vita i mort hurem
Mam nadzieję, że będzie jakiś wyższy rate, bo przecież nie mamy już po 15 lat, żeby grać na x1 i robić uhy pod depo