Nie było nikogo, ja byłem tym parcelem
Wersja do druku
Nie było nikogo, ja byłem tym parcelem
To znaczy co mam dodać i dlaczego?
Argument, że "tak było i dlatego tak zostanie" jest błędny już u podłoża, bo prowadzi do totalnej stagnacji - i myślę, że z tym powinniśmy się zgodzić.
Gif z 2k20 od Cipsoftu, gdzie ta mechanika dalej istnieje to jest jakieś potwierdzienie, że to nie jest bug tylko faktyczna (celowa) mechanika i jeżeli tak jest to faktycznie - być może - powinna zostać.
Ale mówienie, że tam jest jakiś common sense i "wszyscy to wiedzą, więc to nie bug" (zdanie złożone współrzędnie, wynikowe) to trochę nadwyrężenie autorytetu.
A, i teraz zobaczyłem w sumie - bądź taki miły i nie edytuj postów na które już odpowiedziałem np tu:
Nie wiem jaka jest etyka w internecie w tym zakresie, ale dla mnie śmierdzi chamstwem nawrzucanie jakiś passive-aggresive wycieczek personalnych w taki sposób, że odbiorca tego (najpewniej) nie przeczyta.
powiem tak
wedlug mnie nie powinien przesuwac i tyle
ja tu nie widze zadnej logiki dlaczego mialby przesuwac i zadne "kiedys tak bylo" i "teraz tak jest" tez mnie nie przekonuje
ale to nie ja tu zarzadzam serwerem i nie mam nic do powiedzenia
mam prawo wyrazić swoją opinie
nie mam prawa decydować o losach serwera
@ochmar ;
Nie wiem, jakich ty argumentów oczekujesz. Oświadczenia programisty cipsoftu, że to nie bug? Wylistowałem ci wszystkie racjonalne przesłanki, którymi dysponujemy. Pokazałem, że 15 lat później NADAL tak jest w real tibii, a ty dalej swoje. Przesłanki za tym, że to bug, nie ma żadnej. No to równie dobrze możesz wymyślić że bugiem jest, że ze szczura wypadają gpki i oczekiwać ode mnie dowodów, że to nie bug. Chamstwem to jest sugerowanie jakiejś wybiórczości i rzekomego tłumaczenia błędów ficzerami. Jest to wierutna bzdura, customowe zmiany są wypisane i nikt ich nie ukrywa, a reszta ma być jak była, i tak było od początku projektu. Może przypomnij mi jakąś sytuację, kiedy zgłoszono błąd, a my stwierdziliśmy, że to hehe customowy ficzer, o którym nigdy wcześniej nie było mowy. Aha, no tak, nie było takiej.
Jak jest literówka w naszych dialogach, to jest literówka, jak jest błąd na mapie, to jest błąd na mapie, i nikt takich rzeczy nie neguje. Ale jak ktoś mi zgłasza jako błędy coś, co po prostu tak było w tibii, to tłumaczę, że tak było.
Doszukiwania się spisku w tym, że dopisałem do posta 2 zdania kilka minut po jego wysłaniu, to już w ogóle nie będę komentował.
No ale jak pokazałeś gif z 2k20 to napisałem post (na który zresztą odpisujesz), gdzie piszę, że skoro tak jest - to pewnie jakaś wypadkowa "zamierzonej mechaniki", ale dalej upieram się przy tym, że nie ma to żadnego sensu (bo upierałeś się przy "common sense") oraz - no tutaj chyba się zgodzimy - ze argument "tak było więc tak będzie" jest po prostu słaby (jako kontrprzykład podam te przeruchane już ankrahmun).
Ale może dla Ciebie jest to najbardziej logiczny argument. Tylko ten sam argument może być użyty w każdym kontekście pod tytułem "nic nie zmieniać, tak jak jest jest dobrze".
Więc pozostaje chyba wkleić internetowy filmik (chyba tak to się robi; ja się boomeryzuję ostatnio w tych aspektach, więc może nie wejść link)
Zmieniamy coś gdy mamy ku temu powód (Ankrahmun), a ty oczekujesz żebyśmy - na odwrót - podawali powód do wszystkiego, czego nie zmieniamy. Rzeczywiście, bardzo logiczne podejście z twojej strony.
Krótka piłka:
- czy było przed startem pisane, że ank będzie zmienione i dlaczego (customowa zmiana)? tak
- czy było przed startem pisane, że nie będzie tego wpychania w niedostępne miejsca i dlaczego (customowa zmiana)? tak
- czy było przed starem pisane, że poza wymienionymi i uzasadnionymi zmianami własnymi, reszta ma być idealnym odwzorowaniem starej tibii? tak
- czy było pisane, że moby mają być jak na real tibii? tak
- czy moby są jak na real tibii? tak
- czy jest jak było zapowiadane? tak
- czy, jak ludzie nam zgłaszali "bugi", to choć raz zdarzyło się, żebyśmy się tłumaczyli, że tak było, mimo że tak nie było, lub tłumaczyli, że to nasz ficzer, o którym nigdzie wcześniej nie było mowy? nie
Dziękuję, do widzenia.
abstrahując od flamewara i tego czy to sensowne czy nie
czemu tak sie robi xD to ma jakies realne uzasadnienie czy to randomowe spagetti cipsoftu odpala przesuwaczke bo tak?
mówiłem - zresztą w zgodzie z prawdą - że pewnie osoba decyzyjna zrobiła to z premedytacją (na co wstawiłem screena z potwierdzeniem, że sama zarequestowała taką zmianę), i że pewnie jego tok rozumowania był taki, jaki podawałem parę postów wyżej. Ja nie wiem czy jego decyzja jest słuszna czy nie, ale widząc, ile to emocji przynosi - to mi się podoba, bo poniekąd taka prosta zmiana, a zmusza graczy do myślenia i podporządkowania się nowym zasadom gry, i - co najważniejsze - nie robienia wszystkiego bezmyślnie.
mozemy sobie tylko gdybac w tym przypadku uratowalo to typa z trapa w innym mozna dzieki temu przebijac niektore defy samym dsem (ktory nie pada na hita tak jak scout czy fire devil)
dalej nie rozumiem dlaczego w takim razie nie zostały zmienione czarne dziury/tło/nazwij to jak chcesz w niektórych miejscach (były tu ssy tego), skoro raczej nie było to zamierzone przez cipsoft a wynikało z niedopracowania lub niechlujstwa, później zostało to poprawione jak się nie mylę. Tutaj pytanie, czy na podstawie wniosków wyciągniętych z powyższej dyskusji + tego co z tym zrobił cipsoft, niepoprawianie tego ma jakiś głębszy sens, czy jest to dla samego istnienia żeby pokazać zajebistość dopracowania mapy czy coś w ten deseń?
ja bym sugerował usunąć jak coś
Mob sobie czysci droge gdyby w kolejnej kolejce mial zmienić ścieżkę, ale chuj nie ważne co mówie bo i tak się każdy dopierdala do tibiarza.
Jak ci rzucą gara to też wywalisz mimo, że jeszcze nie chcesz się oddalić. Tak działa ten algorytm, mob nie wbije ci na itemek który blokuje droge, musi go przestawić i tak też przestawiacze robią
xD
Chyba dalej nie rozumiesz, chwyciłeś się zbyt mocno przesuwania paczek i w ogóle nie czytasz tego, co ja piszę. Od trzech postów mówię o tym, że jeżeli tak ma być to niech tak będzie (bo 2k20 filmik z paczkami wiele rozjaśnia), ale argumenty które podajesz są po prostu durne z natury. (Tylko argumenty!)
Ja mówię, że ta mechanika nie ma sensu; a Ty, że "tak zawsze było". No może i było, ale nie nadaje to jej sensu. To oczywiście nie oznacza, że masz ją zmienić, a jedynie, że nie ma sensu (w moim mniemaniu - i po postach wnioskuję, że nie tylko w moim). No nie wiem jak Ci to prościej napisać, serio.
Jest wiele mechanik, które mają jakieś zaszłości sprzed lat, ale da się je jakoś mniej lub bardziej zrozumieć albo przynajmniej próbować dotrzeć do ich genezy. No ale tego przerzucania itemów plecami nie rozumiem oprócz "tak było bo tak było".
Nie wiem też czy nie wyimaginowałeś sobie mnie jako tego złego, który chce zniszczyć tibiantis oczerniającymi wpisami na torg peel xD wszystko bierzesz do siebie i zaczynasz robić jakieś passive aggressive wrzuty na mnie, bo śmiałem poddać w wątpliwość słuszność mechaniki, która jest przynajmniej dziwna.
Dziwnie się tutaj w ogóle dyskutuje na jakikolwiek temat, bo czuję się jakbyś dyskutował ze mną, a nie z tym o czym piszę.
Tibiarzu, powiedziałeś, że nie możesz określić kiedy będzie najbliższy update choć chciałbyś w tym roku, mógłbyś w kilku słowach zdradzić czego ten update będzie dotyczyć? Będą tam jakieś nowe spoty? I pytanie czy planujecie dodawać mooby z tibii 7.4 + jak np hydry?
Nie wiem czy to ironia bo możesz być po prostu głupi, ale wytłumaczę ci np. wspomniane Hydry.
Przeciętny exp/hp, dużo się leczy
Za to Hydry dropią bardzo OP itemy niskim kosztem(wchodzi każda runa hmm/gfb/sd/explo)
Rynek SSA-rozjebany
ROhy dostępne z deserta lub demców też będą bardzo mocno boostowały magów
Już nie wspominam o wysypie bohów
Jakby starzec miał robić nowe potwory to z innym lootem, ale co ja się produkuje. One pewnie na mas czekają od startu za górami, których nie potrafimy przejść.
Dokładnie można w obecną mape "wpisać" nowy lore nowe questy a nawet nowe spoty do expa
kolejna kopa dla profesorka by sie przydała
Jak dla mnie to brakuje katedry z wyjebanym - 2 i tarantulami.
jak tam, phoenix egg znikający po kupieniu blessa to feature rozumiem?
?????
https://i.imgur.com/YpzWHZr.gif
no rzeczywiście, znikło w chuj
jeszcze jeden głupi post i ty możesz stąd zniknąć, bo ten trolling przestaje być zabawny
no to dziwne, że innym znikał :/ a przynajmniej tak pisali, jeżeli to zmieniliście to przepraszam :=)
no mówili, że znikało, jak nie to przepraszam, ale może ktoś trollował jak tak, nie mam pojęcia
to może na przyszłość zapytaj jak człowiek, to ja ci wtedy jak człowiek wyjaśnię, że cię strollowali
a nie od razu wbijasz z kpiącym tonem JAK TAM FICZER BUGANDO HEHEHE
w ogóle w jaki sposób miałoby to jajko zniknąć? skoro to normalne cipowe NPCki? zjeść się też nie da
i w jaki sposób mielibyśmy to zmienić w locie, bez restartu serwera, jak sugerowałeś? jest to technicznie niemożliwe
moja sugestia na poczatku servera byla taka, zeby zbuffowac poison arrowy w jakis sposob
mysleliscie o tym?
Na 10 skillu jaka jest szansa na zlowienie rybki i co ile rosnie?
Ciekawe jaki byl najwiekszy fishing i ile % mial wtedy na zlowienie
chyba wcześniej ktoś pisał, że to idzie % w góre
tzn. że będziesz coraz bliżej 100%, ale nigdy do tego nie dojdzie
tak samo z missowaniem dysta
a jaki najwyższy?
lubiłem oglądać statystyki i na każdym świecie było pare świrów co miało 99-105
mam wrażenie, że na rooku jakieś 80-100 były nawet
fishing konczy sie na 50% szans na zlapanie ryby gdzies kolo 77 skilla
na 79 skillu, z tego co pamiętam (rand()%80 <= skill)
jeśli chodzi o dista i hitchance, to max 90% przy boltach/arrowach i 75% przy broniach rzucanych, a na którym skillu się osiąga max to zależy od odległości od targetu, im większa tym wyższy dist potrzebny do osiągnięcia max hitchance, przy czym liczymy od 2 kratek, bo przy 1 lub 0 (tzn. gdy stoisz obok targetu lub na tej samej kratce co target) masz taką szansę jak z 5 kratek
Ja mam pytanie, czy dwa laptopy, dwa clienty i jeden na jakmis tam hotspocie sa do wykrycia?:D
tak
Nie polecam mckować, https://tibiantis.online/?page=bans
Panowie ja rozumiem, że wyznajecie zasadę anty-otservlist. Jednakże proszę o ponowne rozważenie umieszczenia serwera na tej liście, a argument dlaczego jest oczywisty:
jest to pierwsze miejsce, w które trafia większość randomów szukających OTS'a do gry. Wiadomo, jeżeli chodzi o społeczność PVP teamów jest otland, Polacy i mniejsze timki - torg. Ale randomy? Randomy szukają właśnie na tej stronce, którą niepotrzebnie ignorujecie.
Podsumowując:
Odstawienie honoru i wejście na otservlist = profit.
z tego co wiem to nie chodziło im o profit bo profit będzie zawsze gdy coś jest zrobione dobrze
Miałem na myśli profit z punktu widzenia dodatniego napływu do bazy graczy, a nie o kebsy za pacce :D
to nie jest kwestia "honoru", tylko uzasadnionych powodów
a te wielkie profity z otservlisty to jeden z największych mitów rynku otsów, zaraz obok ddosów po 820 Gb/s