Ja pierdole kurwa to normalne że jak wejde do dziury i na dołku stanie robak to nie moge sie zlurować dopuki on tam stoi? Wyjebałem się przez tą starodawną mechanike xD
Wersja do druku
Ja pierdole kurwa to normalne że jak wejde do dziury i na dołku stanie robak to nie moge sie zlurować dopuki on tam stoi? Wyjebałem się przez tą starodawną mechanike xD
@Tibiarz64 No jak jest wejscie do jaskini, dziura, wchodze i w miejscu gdzie sie moge ropnac z powrotem jest taki przeswit, ten jeden sqm na ktorym moge sie ropnac i jesli tam stanie jakis mobek to nie moge sie ropnac,a co za tym idzie nie moge go zlurowac do gory bo mobki sie nie ruszaja jesli sie nie jest na ich poziomie.
Czy to ma tak dzialac, ze sie nie da ropnac jesli tam stoi mobek, czy to jakis blad.
Ta, jak ropespot jest zajęty, zaśmiecony to nie możesz się ropnąć liną, możesz użyc exani tery tylko. Tak to jest poprawna mechanika, nie bug.
jaki maciek xD
Mozliwosc zapamietania acc number w kliencie bylaby spoko
Klikasz PPM na pulpicie > nowy > notatnik
voilà
dokladnie tak
nie podoba sie to zapusc bota na medivi
Kolorowe swiatlo jest brzydkie i psuje wzrok, nie chce go
Info dla tych, co mają problemy z fpsami.
Proszę sobie ściągnąć: https://github.com/SaiyansKing/Tibia...tion.Timer.zip
I wrzucić plik winmm.dll do katalogu z Tibiantis.exe
W następnych downloadach klienta ta dllka będzie uwzględniona defaultowo.
Creditsy dla 'SaiyansKing' który ją napisał oraz pana Bolka z Medivii, który podesłał :]
Na procesorkach amd nie trza żadnych bibliotek w kturych pewnie koparki som, bk z intelowcow.
U mnie był problem z fps tylko w pierwszym dniu a na następny dzień samo się naprawiło, myślałem że igłasoft coś zrobił
U mnie były lagi tylko pierwsza godzine, potem wszystko plynnie smigalo
Zrozumialem, ze blokowanie respa stojąc na wyższym bądź niższym poziomie blokuje całkowicie resp, ale testujac dziś wychodzi na to, ze jednak się zrespi, jednak z pewnym opóźnieniem?
Do armora i shieldingu potworow zalicza się tylko eq lezace luzem, a te w worku się nie wliczają?
Czy tak powinno dzialac, ze jak odciągam potwora poza granice overrespa, ale z nim wracam na jego ,,teren'' i dopiero wtedy zbijam go do reda, to przekracza te granice?
1. a gdzie testowałeś i w jaki sposób? właśnie sprawdzałem i hunter na zamku się nie zrespił przez 25 minut jak afkowałem na dole
2. liczy się tylko to, co monster ma w eq, nie w worku; tarcze i bronie zawsze lecą w worku
3. tak, w momencie przekroczenia 'granicy' potwór przestaje należeć do tego spawna i może już biegać gdzie chce
czyli powiedzenie "ale ten minotarł skurwiel mocny, pewnie ma mocnom zbroje i moze mi spadnie" nie traci tutaj sensu?
rat w wiezy przy wejściu do mount sternum: odszedlem sobie normalnie na beary i elfy by nie blokować respa, dokładnie to nie wiem kiedy się pojawil, ale znalazłem go po zabiciu po 8 minutach, następnie poczekałem na niego przy zejściu po drabinie, po 8 minutach nic, później jeszcze z raz czy tam dwa zajrzałem czy zrespil no i po ok. 10 minutach był racik
edit. znaczy po 10 minutach, czyli po tym czekaniu 8 minut, następnie w ciągu kolejnych 2minut schodziłem sprawdzić i po ok. 2min był na dole
Chciałem dziś wykopać scarab coina ale po 20 minutach i zabiciu 17 scarabow poddałem się.
I ktos mi napisał że są jakies specjalne spoty gdzie sie je kopie?
Czy tak jest ? A jak tak to gdzie.
Teraz stalem 12min i znow zrespil. Po prostu chodzi o to, ze musze widzieć potwora w miejscu którym respi stojąc wyżej bądź nizej, by zablokować resp? Czyli jak będę stal i widział ten poziom z hunterem to nie zrespi, ale jak stane kratke obok, gdzie widze nizszy poziom, to normalnie już zrespi tak? Jak w sumie o to chodzi, to logiczne, bo już tutaj był wpisy, ze jak będę gdzies stal, to nic nigdy nie zrespi. Wtedy przecież ktoś by expil na zwykłych dwarfach na -1, to nic by nie respilo na -2 z soldami, bo by wiecznie był blokniety resp xD
Edit:
Chociaz nie wiem, teraz stoje 12minut i czekam na resp cyklopa na gorce, nie widzac jego respa, i nie ma go nadal.
Dopiero po 20minutach zrespil, jak po 19minutach odszedłem na minute, wiec teoria ta tez nie działa.
Tak. Czyli do blokowania respa już starcza to, ze widze nad/pod sobą dane pietro, a nie dokładny resp potwora?
Czyli w moim przypadku: rat się normalnie respi, bo nie mam jak zobaczyć niższego pietra.
Cyklop na gorce się nie respi, pomimo ze nie widze kratki jego respawnu, ale widze pietro, na którym respi?
Scarab coiny się kopie na tych samych kratkach, tylko że szansa na coina to 5%, a na scaraba 95%. Respawn kratki trwa 4000 sekund.
Tak, chodzi o piętra, które są wysyłane do clienta. Jeżeli jesteś na powierzchni (nieważne na którym) to zawsze wysyłane są piętra od 0 do +7. Jeżeli jesteś pod ziemią, to wysyłane są od dwóch poniżej twojego (jeśli istnieją) do dwóch powyżej twojego.
Więc jak stoisz na poziomie 0, a szczur jest na -1, to nie blokujesz jego respa, ale resp cyklopa na +1 już tak.
Aaaa, to jeszcze inaczej to wygląda, np. skorpion ns scale quescie tez nie respi mimo tego, ze nie widze poziomu nizej, ale dobra, wszystko jasne. Dziwne te podzialy, czyli expiac dwarfy -1 blokować można resp nizej soldierow i dwa poziomy nizej guardow, ale już na -4 guardy nie sa blokowane hmm...
Dobrze zrozumialem, ze teoretycznie moge kontrolowac sobie respa? W sensie bede np. robil runki afk i co jakis czas chcial zabic jakies moby ktore sa pietro wyzej. Zeby miec pewnosc, ze nikt nie wybije moge stanac pod nimi i blokowac zrespienie sie, ale timer dziala i jak bede chcial wystarczy ze odejde na chwile i powinny byc wszystkie. Dzieki temu mam pewnosc, ze jakis Maciek mi ich nie wybije i zawsze bede mial swieza porcje do zabicia.
@Tibiarz74 mam pytanko, czy wbijanie wszystkich skilli u maga i druta wygladalo identycznie? Bo na stronce tibiantis.info calc pokazuje ze drut 2.2x szybciej wbija club fajting itp.
#EDIT niby od 10 do 20 2.2x szybciej wg tego kalkulatora, ale skill "blokuje sie" w taki sposób że praktycznie druid ma 1 club skill wiecej od sorca.
No i drugie pytanie, ale pierw czy wgle dobrze rozumiem mechanike defu:
Broń od przykładowym defie 30 i odpowiadajacy temu typowi broni skill na przykładowym poziomie 50, gdy nie mamy założonej tarczy daje nam taką samą efektywną obronę jak tarcza o przykładowym defie 30 i shieldingu na przykładowym poziomie 50? Bronią też defujemy dwa mobki jak w przypadku tarczy? (Sprawdzałem i to mi wychodzi z obserwacji że też 2 mobki)..
No i pytanie, jeśli to dobrze rozumiem, czy macie jakiś zamiar zmienić coś w tym? Bo to troche rypie po tarczach i shieldingu, ale z drugiej strony ma swój urok i w przypadku toporów tarcza i tak jest usefull.
Defowanie bronią jest jak najbardziej RPG, ale może bronie, jako raczej ofensywny skill powinny umożliwiać def tylko jednego mobka żeby tarcza była jakimś atutem?
no możesz, ale jak będziesz stał afk to Maciek może równie dobrze zabić ciebie :huckster
to nie ma związku z tym, o co Ryba pyta
- druid melee i dista wbija trochę szybciej od sorca (mnożnik 1.8 vs 2.0), ale postęp jest taki, że w pewnym momencie obaj praktycznie stoją w miejscu, taki typowy 20~ lvl druid będzie miał pewnie z 20/21, a sorcerer 18/21
- co do defa, to tak właśnie działa, 30 defa i 50 skilla to zawsze 30 defa i 50 skilla, bronią też blokujesz 2 moby, nie zamierzamy tego zmieniać, bo to by się musiało wiązać z reworkiem całego systemu, poza tym tarcze i tak mają większego defa i tu w zasadzie jest tylko kwestia sova, który ma dla równowagi 2 ataku mniej od sca, więc imo się to balansuje
tzn. mając sova możesz zrezygnować z tarczy, ale masz staty 48/35, a sca+mms daje 50/37
https://i.imgflip.com/3pos57.jpg
Będzie wbudowany cam recorder?
O przydałoby się ten cam record i player plox
Właśnie, jak się odblokowuje te ficzery jak cam czy chodzenie wsadem?
plusik na prawo od eq
Czy wprowadzicie mozliwosc scrollowania zoom in/out mini mapy?
Czy przy zakladaniu konta bedzie recovery key?
Czy jest opcja autentikatora?
jaka jest formula dmg z runki explo ze czasem wale mniej niz z hmma?
1. nie wiem za bardzo o co chodzi, przecież masz przyciski do przybliżania i oddalania
chodzi ci o możliwość robienia tego scrollem myszy?
2. będzie, nie wiem czy przy zakładaniu (w tibii np. był przy aktywacji 1 pacca chyba?) ale ogólnie będzie recovery-key
3. nie było w planach, ale @LordCompi ; @bikstopa ;
nie pamiętam dokładnie, jeśli ci bardzo zależy to mogę jutro sprawdzić jaki jest base dmg
ale explo ma duży rozrzut + obrażenia fizyczne, czyli dmg jest pomniejszany o armor, a hmm wali z energii
no jestem ciekaw bo mam wrazenie ze duzo wiecej low niz high rolli na 10bp wyjebalem xD
Tak tibia77 chodziło o możliwość używania Scrolla do przybliżania i oddalania