dwa razy bylo odpowiadane na to ze na starcie nie bedzie otc wiec nie
Wersja do druku
niby w jaki sposób spam na torgu w temacie o torgotsie miałby zaszkodzić? tutaj nie ma nowych użytkowników, nawet jak ktoś niezarejestrowany jakimś cudem się napatoczy to przeczyta 5 linijek pierwszego posta i stwierdzi że pierdoli nie czyta elaboratu tibjarza i quitnie, przy dobrych wiatrach przeczyta jakimś cudem cały post i zobaczy 70 stron odpowiedzi, co zwiększa szanse że sobie wyobrazi, że projekt cieszy się dużym zainteresowaniem i wbije. Priorytetem powinno być przekonanie typków spoza torga i robienie tego w miarę przystępny sposób, ale ogólnie ilość stron tutaj może tylko zachęcić niż zniechęcić kogoś, bo tematów gdzie zapowiedź jest pisana na 3 strony a odpowiedzi 0 to ludzie widzieli już multum i z automatu skipują
tibia77 który nie chce spamowania w temacie jest 1 (słownie jeden)
wszyscy użytkownicy chcą tu spamować a jest nas w chuj (slownie w chuj)
demokracja tibiaczku,demokracja ;)
PS fajnie, że jest ruch w temacie, ale sądzę, że 100 czy 50 stron normalnych postów, gdzie normalnie można zadać pytanie i dostać normalną odpowiedź, zachęci bardziej niż 200 stron spamu
a tu masz przykład:
albo my nie zauważymy w tym spamie jakiegoś pytania, albo ktoś nie zauważa odpowiedzi, i tak w kółko
nie będzie paneli bocznych, przynajmniej na starcie
był plan żeby je zrobić w cipowym kliencie, lord miał to nawet częściowo rozkminione, ale jest to daleko na liście priorytetów
Ja bym poparł @tibia77 i zrobił totalną dyktature w tym temacie, offtopic warn + usuniecie posta, i chuj obchodzi jakiś koleś co pruje sie do typa na wózku albo jakiś inny mędrzeć co napierdala na tibii 7.4 expiole z mort hurow albo ten drugi mędrzec co na ankrhmun w ogole nie patrzy, jebac ich usuwać to,
Naprawmy ten temat - Andrzej Duda 2k20
Pytanko czy jak będę blokował wejście na raty tam koło Temple co jest ta dźwignią co mostek otwiera i zamyka to ban będzie?
popieram pana @Silverdwa ; ots naprawde brzmi ciekawie i zainteresował mnie jak również wielu innych, na codzien nieaktywnych/lurkujących forum ludzi
OTS zapowiada się bardzo profesjonalnie i nie rozumiem potrzeby zniechęcania, od tego jest ten temat w HP w którym chuj wie czemu nikt nie pisze?
Od siebie dodałbym, że mimo wszystko x1 jest imo strasznie hardkorowe - jakieś 1,5x albo 2x nie zapowiada chyba jakichś strasznych hlvli, jeżeli faktycznie runy będą trudno dostępne przez rzeczywistą eliminacje botów/mc
Blokuj, Ale ekipa Torga ( Psorka ) dojedzie Cie na rooku, lurując masę ratów, a jak nie na rooku, to potem na mainie. A jak zmienisz nick - oni już mają Twoje ip, więc odejdź od tego szatańskiego pomysłu.
Co to bpków. Popieram Tibiarza, ma być ciężko ! a nie medivia, hotkeye, 140 bpkaków na monitorze itd itp.
X2 to już orszabal jest. Za szybko 100lvle
Rozumiem Twój tok rozumowania, ale uwierz, że to x2 zmieni bardzo dużo i można to wywnioskować z serverów, które już były albo z prostych obliczeń.
Na 100lvl potrzebujesz 15694800 expa.
Na x2 potrzebujesz zdobyć jedynie 7847400 tego co byś musiał zdobyć na x1 by wbić 100lvl. Czyli zamiast wbić 79lvl miał byś 100. Te 21lvli to ogromna różnica na takiej tibii.
Przy expie x2 mimo braku run rycerze i paladyni i tak bardzo szybko powbijali by 100+. Exp x2 wiąże się również z tym, że łatwiej odrabiać straty po śmierci co przekłada się na to, że ludziom mniej zależy i po pewnym czasie zrobił by się z tibiantisa war server.
Ja ogółem byłbym za tym by utrudnić progress od 80-100lvla. Wszyscy wiemy, że ten klient nie jest przystosowany pod 200lvle a nawet przy exp x1 i braku farm o wiele szybciej ktoś wbije taki lvl niż było to w 2004 roku gdzie ludzie grali po prostu dużo słabiej.
w rzeczywistości ta różnica jest dużo większa, bo dzieląc exp przez 2 nie uwzględnia się tego, że im wyższy masz level tym szybciej zdobywasz expa, zwłaszcza na początku gry
jak do tego dodasz jeszcze skille x2 i regen x2 to w sumie wychodzi kilka razy szybciej/łatwiej
na x2 po pół roku byłyby 200+ levele
jak ktoś jest kompletnym laikiem i nie ma za dużego pojęcia o tej starej tibii ( jak ja ) to skąd ma brać jakieś podstawowe informacje, np jakaś choćby minimapa? ja rozumiem rpg i te sprawy, ale tej tibii kompletnie nie grałem i cokolwiek chciałbym wiedzieć
bez hejtów proszę
Podejrzewam, że macie rację :D , ja się na tym kompletnie nie znam, nigdy nie byłem miszczem wymiataczem dragonem wielkim, gram od właśnie 2003/4 ale nigdy nie osiągnąłem w sumie niczego, a już na pewno nie na tej wersji, gdyż wtedy cieszyłem się z 12lvl i na otsie mimo, że zamierzam wbić, również nie osiągne nic ponad jakiś 20któryś lvl, ale może sobie trochę ponostalgiuję
co do pytania - Updates | TibiaWiki | FANDOM powered by Wikia
W dużym skrócie:
masz cały facc, z miast paccowych są edron i darashia. Na hotkeyach możesz dawać tylko to, co da się wpisać z klawiatury, tj. czary, liste 'sell' na trade.
Magowie do ~30lvla biją rotwormy i inne syfy z broni meele, robiąc runy na późniejszy exp na poważniejszych potworach, gdyż nie ma ruszczek, czary typu exori vis biorą tyle samo many co obecnie,ale mana 4x wolniej odrasta / manafluidy są żałośnie słabe.
Runy można klepać bez ograniczeń, gdyż trzymają cie jedynie koszty blanków. Mana rośnie 4x wolniej ale potrzeba jej też 1/4 z tego co obecnie na runy, nie ma ograniczeń lvlowych na tworzenie, ergo hmmy możesz robić na 10lvlu, gfb i uhy na 11tym, SD na 15?tym
Knightowie i paladyni też w sumie expią na jakichś gównach do czasu wbicia lvl na teamhunty, mogą też przykoksić podobne pg z run jak magowie, gdyż dmg run zależy głównie od lvla