tą klawiature nie szkoda ci będzie rozwalić jak cię rotworm na ancient temple rozkurwi pzdr
essa
:feelsokayman
Wersja do druku
Nie chodzi o komercyjny sukces, tylko cała gra na 7.4 się obecnie kręci wokół ank i tombów i zawsze wszystko wygląda tak samo. Nawet na x1 ludzie by myśleli tylko o tym, i płakali skąd mają brać gfbki, bo przecież inaczej się nie da. Trzeba zmienić trochę myślenie i przełamać ten schemat. Zresztą, tomby to nie tylko gfb, bo takim knightem na stone tombie też można napierdalać. To jest ogólnie duże nagromadzenie dobrych expowisk, jedno obok drugiego, dla wszystkich leveli. Można tam siedzieć od 8 do 208 i nigdzie indziej nie chodzić. A tak to do łask powinny wrócić też bardziej 'klasyczne' spoty.
Dużo dobrych expowisk też nie jest korzystne, jeżeli serwer nie jest odpowiednio zaludniony.
Faraony i ogólnie hota to akurat jedyne czego mi szkoda, ale będą inne rzeczy do odkrywania przez "rpg grajków".
Wiem, że taskow nie będzie, ale jakby były to można by użyć ich do odblokowania tych questów co mówiłeś, czyli zabijasz 1k wild warriorow i masz dostęp do BS , ito dopiszcie własną historię.
Pozdrawiam gorąco mego team old playera tibie
Ale jak to nie będzie taska na 1k waspów z rewardem statuetką złotego trutnia? :(
Osobiście z miła chęcią zobaczyłbym kilka nowych bossów łatwiejszych i trudniejszych i po drugie pare customowych itemow dekoracyjnych tak jak w pierwszych updateach customowych tibianica było, świecące różdżki czy backpacki z ikonami run, czy frozen starlight itd. Niby rozgrywki nie zepsuje a da trochę nowości.
Zrobienie z druida postaci która można normalnie grać a nie być tylko uh makerem tez by było na plus dając jakieś tańsze exura sio jak na tibianicu, może z 1-2 więcej supportowych czarów i by nie było złe.
fajne by było zwiększanie cen za podróże wraz z lvlem
darashia zostaje, wg mnie na mapie jest sporo miejscówek, ofc jeżeli będziesz chodził po tych najbardziej popularnych, to będziesz spotykał ludzi, ale czy to po części nie budowało klimatu?
na starej mapie, jeszcze przed dodaniem ankrahmun, potrafiło grać 850 ludzi
"fast attack" nie jest przesadzony, jest taki, jaki był, i to nie tylko w 7.4, ale bodaj do 8.0 czy coś koło tego, dopiero wtedy cipsoft to zmienił
i nie znam żadnego przykładu potworów, które nie były przez to huncone, a po zmianie były
nikt ci nie każe chodzić z buta, możesz dalej pływać, tylko zapłacisz trochę więcej
ale od razu mówię, że nie będzie to przesadzone, że 3k z venore do thais, czy coś
a co do stairhoppingu, to tak, potwory się nie ruszają, gdy jesteś na innym piętrze, i wg mnie jest przez to dużo trudniej skakać
nie ma ustawionego exhausta (potwór też może od razu walnąć ci spella), ale przy każdym skoku potwór zdąży te 1-2 kratki podejść, więc po kilku razach już będzie stał przy stacku i tyle ze skakania, bo sam nie odejdzie
testowałem 90 palem na behemotach i na pojedynczym stacku nie da rady tak huncić
potwierdzam, że epic questy będą istnieć, i że nie będą polegać na strigerowaniu jakiegoś skryptu z dupy, typu stań na losowej kratce na edron, żeby otworzyć coś w thais
będą zintegrowane z oryginalnym lore, dlatego też nie warto się skupiać wyłącznie na tym, co widać, że zostało dodane, bo możemy np. wykorzystać wątki i podpowiedzi, które już istniały w grze
nasz content ma tworzyć całość z tibijskim, a nie istnieć gdzieś osobno
z tego co pamiętam, to było ograniczenie 1 domek na konto, lub 1 na serwer?
w każdym razie, co do limitów to jeszcze się nie zastanawialiśmy, ale aukcje na stronie będą
na start nie będzie raczej, jest plan żeby dodać później
@tibia77 ;
ogolnie to czekam i mam nadzieje, ze wypali i bedzie sie gralo tak przyjemnie jak na tibianicu w 2013-14-15-16
powiedz jak zamierzacie sprawdzić i wyeliminować bugi, crashe losowe, ktore zwykle wychodza gdzies po wpuszczeniu graczy na serwer, chyba ze sami jestescie w stanie wykonac i przetestowac kazda interakcje z 'use' i cala mase innych, ktore moga powodowac takie kwiatki
druga sprawa, jest franek, franek ma 4 komputery i 4 rozne internety mobilne, na kazdym robi runy, takie przypadki tez beda i nie jestescie w stanie odszukac jego charow jezeli umiejetnie bedzie przerzucal wszystko
Mogą patrzeć chyba Tez na logi, że np. Cały czas w tym samym czasie 4 osoby wpierdaja rybkę i robią runke. Czy raczej tak nie da się? A czy gmowie będą kazać tańczyć? Xd bo jak będzie kick co 30 minut i dajmy na to gm odwiedzi Franka i jego jedna postać powie hi a 2 postać będzie afk to co gm będzie stał koło Franka i czekał 30 minut aż wróci 2 osoba skilujaca z frankiem? Liczę na odp i dziekuje
@tibia77 ; zaimplementujcie żeby client zapamiętywał jakie bpki i okienka były pootwierane przed dedem/zamknięciem
Było 1 domek/1 server, czyli tutaj powinno byc domek na 1 konto
Wg mnie też, jednak co to za miejscówka gdzies respi sie 6 trolli 2 orce i wilk podczas gdy usunięte są tomby, już nawet odbijając od tych niskich poziomów do gfb, to ile respów dla low lvli na poziomach -1-2... Ank to tez larvy, scaraby, ancienty. Kasujemy tyle miejsc nie dodając chociaż połowy tego? Ja rozumiem, ze fajnie napotykać graczy, ale siedzieć w 10 na respie albo czekac 3 dni to też nie wzbudzi entuzjazmu tylko wkurw. Koncepcje rozumiem, ale jednak nie sądze, że to się sprawdzi. Decyzja pochopna, ja bym zostawil tomby, ewentualnie juz za teleportami bym je usunął.
Jak będzie z zabezpieczeniem od DDOS? Wiemy, że rujnowało to wiele serverów, bolkowy wynalazek też kilkukrotnie kucał, był reset postaci etc. Potem jednak nad tym panował, macie na to rozwiązanie?
Ostatni tez widziałem jakis server retrotibia kucnął z powodu DDoSowania.
Gościu ale skąd wiesz co będzie w nowym ankh? Usunęli stare ale dodali nowe więc ilość miejscowek będzie się zgadzała. Pozatym możesz pisać, że chcesz tomby ale to nic nie da bo chłopaki nie zmienia zdania bo to nie gm Maciej jakiś.
to jest dla fraglesów
za każdym razem beka bo musi być WYSTARCZAJĄCA LICZBA RUN DLA GRACZY, o to kurwa chodzi że ma nie być wystarczającej liczby run bo jeśli będzie to nie będzie o co walczyć i nad czym myśleć przy ich zużywaniu bo *werble* będzie ich WYSTARCZAJĄCA LICZBA RUN DLA GRACZY
niech będą, uwierz mi że tacy ludzie, którzy rzeczywiście robią to sprytnie to jakieś 1/10000 (o ile taka liczba graczy tibijskich otsów istnieje)