Jeśli to są dla ciebie same zalety to polecam odwiedzić
http://www.sppchoroszcz.med.pl
Co do teamhuntów na real tibii, to jest przecież monotonne, tak samo jak i expienie na 7.4, ci co grali ze mną dobrze o tym wiedzą, że grając przez pół roku(?) wbiłem od 30 do 85lvla.
Teraz odnośnie pvp :
7.4 - tu każdy błąd kosztuje, co z resztą powinieneś wiedzieć. Błąd przeciwnika też kosztuje i przynosi korzyści finansowe dzięki którym nie musisz orać 10h na guardach, no chyba, że grasz kniczem lub paladynem to wtedy ssiesz pałkę i odsyłam cię do linka na początku. W przypadku ganiania kogokolwiek, jesteś w stanie zabić go w trakcie gonitwy. I ostatni argument, możesz brać udział w pojedynkach. Spróbuj 1v1 na wersji 11, jeśli palce ci nie odpadną od wciskania hotkeyów to jesteś pojebany.
11 - Załóżmy, że gramy 150-250 lvlem (teraz mówię o magu). Żeby zabić takiego maga to :
PUNKT 1. Musisz go złapać w trapa.
2. Bijesz go w conajmniej 3 osoby, profesje nie ważne bo iż ponieważ dodali potiony, które dodają 500 many na turę. Jedna tura 1000 many = 1 sd 250-350dmg.
Teraz RP/EK
Żeby zabić takiego gracza, trzeba już większej ekipy. Znowu nie obejdzie się bez trapa (ek leczy się ok. 1000-1100 / rp pot 500+500 czar). EK'a można zabić przy większej liczbie osób na paralu, tu musisz mieć więcej osób by go nie wypuścić z trapa. RP - tu bez buta na raz, ewentualnie dwa nie ma co podchodzić, chyba że zamuli pizdę.