czy znaleziono cokolwiek więcej w Serpentine Tower w ankh - piramidzie, gdzie można uwolnić FE i Djinna?
Wersja do druku
czy znaleziono cokolwiek więcej w Serpentine Tower w ankh - piramidzie, gdzie można uwolnić FE i Djinna?
Nie. Nie da się zrobić nic więcej i ktokolwiek twierdził, że uwolnił vampira (albo behemota), kłamał.
Dodatkowo boots of waterwalking (i inne itemy z wieży) wcale nie mają ładunków. Jak się na markecie dał look na boots of waterwalking to pokazywało chyba 5 charges left, jednak nie są to rzeczywiste ładunki a po prostu dodany napis, jak np. royal helmet ma "an excellent masterpiece of a smith".
Na otfansie znalazłem kilka ciekawych screenów. Czy ktoś wie coś na temat tego pierwszego?
Cytuj:
http://oi67.tinypic.com/30lgllt.jpg
https://i.imgur.com/uOHTMTj.png
Skrypt:
http://oi68.tinypic.com/24fb9t4.jpgKod:Use, IsType (Obj1,2772), IsPosition (Obj1,[32488,31628,13]) -> Delete(Obj1), CreateOnMap([32487,31628,13],2126,0), CreateOnMap([32487,31629,13],2126,0), CreateOnMap([32488,31629,13],2126,0), CreateOnMap([32487,31627,13],2126,0), CreateOnMap([32486,31627,13],2126,0), CreateOnMap([32486,31628,13],2126,0), CreateOnMap([32486,31629,13],2126,0), CreateOnMap([32486,31630,13],2126,0), CreateOnMap([32487,31630,13],2126,0), CreateOnMap([32488,31630,13],2126,0), CreateOnMap([32486,31626,13],2126,0), CreateOnMap([32487,31626,13],2126,0), CreateOnMap([32488,31626,13],2126,0), EffectOnMap([32488,31628,13],3)
http://oi63.tinypic.com/nlaqdx.jpg
http://oi64.tinypic.com/n5i04.jpg
http://oi68.tinypic.com/30xk10l.jpg
http://oi67.tinypic.com/20ztca0.jpg
http://oi65.tinypic.com/5wlf0o.jpg
http://oi65.tinypic.com/zl6fk6.jpg
Pierwsze zdjęcia to skarbiec na Maze of the Lost Souls, a pozostałe wyglądają na stare Pits of Inferno.
Itemy po drodze na Demonę, na pewno nie da się tam wleźć, nawet nie chce mi się sprawdzać, bo to oczywiste.
Dźwignia na MotLS tworzy energy fieldy i jest to znane.
Kolejne 4 to wystawa na PoI. Teraz chyba wejście do tej dziury jest zablokowane kamieniem? Wtedy nie było, ale też w czasach 7.7 nie było pickhola do grobu Goshnara. Pewnie dlatego, że przerabiali PoI Quest, który został wprowadzony niedługo później. Bo w dawnych czasach (przed 7.7) ten pickhole istniał. Arieswar niby przeszedł za mwalla nawet.
3 ostatnie to Void za tp w Necro house, pierdolnik w dole na Drefii (chyba) i Dreamers Challenge. A propos, pamięta ktoś jeszcze jak po którymś updacie (nie pamiętam dokładnie, jakoś 7.3-7.5 chyba) dało się przez krótki czas summonować mimica? Okazuje się, że on ma ustawiony loot. Wypada 0-6gp i 0-3 wisienki.
z tego co pamiętam mimica dało sie zsummonować do wersji 7.4, potem już usunęli to
Ludzie są zainteresowani tymi plikami ponieważ większość tu obecnych grała mw w tym czasie lub wcześniej. Jak to ktoś wcześniej trafnie ujął jest to niesamowity wehikuł czasu. Miałem 10-11 lat kiedy pierwszy raz uruchomiłem grę i patrząc na te wszystkie pliki, screeny, listy znowu czuje się jak ten dzieciak. Poza tym każdy wie, że te pliki są nieaktualne i mają 10 lat, ale:
nie ma ktos z was opcji uruchomienia tego serwera na jakims hoscie wraz ze wszystkimi danymi? tak zebysmy mogli sie zalogowac na jakies postacie, ktore byly online tego dnia?
btw, jak sie uruchomi ten serwer to respy i moby tez dzialaja?
Użytkownik na otlandzie podał link do wersji RME, która współpracuje z mapami w formacie *.sec. W paczce znajduje się tibia.spr itp, więc klienta nie musisz pobierać. Musisz jedynie po uruchomieniu wskazać lokalizacje tibia.spr.
W przypadku gdyby podczas uruchamiania programu, wyskoczył ci błąd z informacją "Nie znaleziono punktu wejścia procedury xxxxxxx w bibliotece xxx.dll" przejdź do lokalizacji w której masz wypakowany program i zmień nazwę pliku "WSOCK32.dll" na "WSOCK32.old" i ponownie uruchom program.Cytuj:
Yamaken napisał
Czy ty masz coś z głową?
Ten temat jest o plikach Tibii 7.7 a nie teraźniejszych. Rozmawiamy o dawnych mitach, a nie dzisiejszej Tibii. Ile jeszcze razy trzeba to napisać, żebyś ogarnął?
Poza tym, w dupie to mam, czy teraz się coś tam da, czy nie da, bo nie gram już od dawna. Ciekawi mnie jedynie, jak to było w tamtych czasach, gdy jeszcze grałem.
I ludzie sami zadają pytania, to odpowiadam.
zreszta znajac cipsoft i to ze kiedys mieli w dupie to ze ludzie glowili sie nad jakundaf desert, czy nad kazdym innym mitem,nadal nic z tym nie zrobili i moge zalozyc sie o kazda sume ze wszystkie te "questy" sa w tym samym stanie, oprocz tych ktore zmienili, jak np femor hills
@edit
ew. za pare updateow zrobia z tego jakis gowno quest ala Kissing a Pig, kisne z parceli z 10.10 ktorzy mysla ze ta gra ma jeszcze jakies resztki rpg xD przecie za niedlugo cipsoft wprowadzi legalnego bota jak ma to miejsce w silkroad online
"moge się założyć, że wszystkie questy są w takim stanie jak na 7.7, no poza tymi, które zmienili"
no trudno się nie zgodzić :p
Załącznik 353135
Nasz dobry koleżka z Edron ułożył sobie poemat w języku beholderów (chyba że mówił już to wcześniej, a ja nie wiedziałem). Co ciekawe, są tu znaki przestankowe.
Inną ciekawą sprawą jest zmiana "legendarnej" macierzy z czaszek przy wejściu do Hellgate; za moich czasów, oraz w wykradzionej mapce ta macierz to:
3161
1211
1131
4611
Załącznik 353136
A obecnie to:
1 1 1 1
1 3 6 1
1 1 4 1
4 5 1 1
Załącznik 353137
Z tych wykradzionych plików nie można niczego wyciągnąć na temat języka beho?
Nic ciekawego nie ma. Nawet sam blinky nic nie ma do powiedzenia
Mam prośbę - nie jestem obeznany w technicznych aspektach i choć odpaliłem sobie mapkę, to nie mam dialogów NPC. Czy ktoś może mi podesłać dialogi Prisonera z Mintwallin oraz Riddlera z Paradox Q?
Prisoner:
Riddler:Cytuj:
# GIMUD - Graphical Interface Multi User Dungeon
# prisoner.npc: Datenbank für den Prisoner alias Mad Mage
Name = "A Prisoner"
Sex = male
Race = 1
Outfit = (130,81-40-55-94)
Home = [32393,32137,13]
Radius = 2
GoStrength = 25
Behaviour = {
ADDRESS,"hello$",! -> "Huh? What? I can see! Wow! A non-mino. Did they capture you as well?"
ADDRESS,"hi$",! -> *
ADDRESS,! -> Idle
BUSY,"hello$",! -> "Not much space right here. Hehe. I haven´t had a visitor for some time and right now there are two! Hehehe! Great!"
BUSY,"hi$",! -> *
BUSY,! -> NOP
VANISH,QuestValue(1)>0,! -> "Good bye! Don't forget about the secrets of mathemagics."
VANISH,QuestValue(1)=0,! -> "Wait! Don't leave! I want to tell you about my surreal numbers."
"bye" -> "Next time we should talk about my surreal numbers.", Idle
"farewell" -> *
"job" -> "Job? JOB? Hey man - I am in prison! But you know - once upon a time - I was a powerful mage! A mage ... come to think of it .., what is that - a mage?"
"name" -> "My name is - uhm - hang on? I knew it yesterday, didn't I? Doesn't matter!"
"time" -> "Better save time than comitting a crime. I am a poet and I know it!"
"sorcerer" -> "I am the mightiest sorcerer from here to there! Yeah!"
"power" -> "Power. Hmmm. Once while we were crossing the mountains together a man named Aureus said to me that parcels are equal to power. Any idea what that meant?"
"books" -> "I have many books in my home. But only powerful people can read them. I bet you will only see three dots after the headline! Hehehe! Hahaha! Excellent!"
"mad","mage" -> "Hey! That's me! You got it! Thanks mate - now I remember my name!"
"riddle" -> "Great riddle, isn´t it? If you can tell me the correct answer, I will give you something. Hehehe!"
"something" -> "No! I won´t tell you. Shame coz it would be useful for you - hehehe."
"apple" -> Type=3585, Amount=1, "Apples! Real apples! Man I love them! Can I have one? Oh please say yes!", Topic=1
"escape" -> "How could I escape? They only give me rotten food here. I can´t regain my powers because I have no mana!"
"key" -> "Sure I have the key! Hehehe! Perhaps I will give it to you. IF you can solve my riddle."
"mino" -> "They are trying to capture me! Or hang on! Haven't they already captured me? Hmmm - I will have to think about this."
"markwin" -> "He is the worst of them all! He is the king of the minos! May he burn in hell!"
"labyrinth" -> "It´s easy to find your way through it! Just follow the pools of mud. Hehe - useful hint, isn´t it?"
"way" -> *
"palkar" -> "He is the leader of the outcasts. I hope he will never conquer the city of Mintwallin. That would be the end of me!"
"karl" -> "Tataah!"
"demon" -> "The only monster I cannot conjure. But soon I will be powerful enough!"
"monster" -> "Yeah! There are many monsters guarding my home. Only the bravest hero will be able to slay them!"
"conjure" -> *
"home" -> *
"number", QuestValue(1) < 1 -> "My surreal numbers are based on astonishing facts. Are you interested in learning the secret of mathemagics?", Topic=7, Amount=Random(1,4)
"math", QuestValue(1) < 1 -> *
"1+1$", QuestValue(1) < 1 -> *
"1$","+$","1$", QuestValue(1) < 1 -> *
"1$","plus","1$", QuestValue(1) < 1 -> *
"one","plus","one", QuestValue(1) < 1 -> *
"number", QuestValue(1) > 0 -> "You already know the secrets of mathemagics! Now go and use them to learn."
"math", QuestValue(1) > 0 -> *
"1+1$", QuestValue(1) > 0 -> *
"1$","+$","1$", QuestValue(1) > 0 -> *
"1$","plus","1$", QuestValue(1) > 0 -> *
"one","plus","one", QuestValue(1) > 0 -> *
Topic=7, "yes" -> "But first tell me your favourite colour please!", Topic=8
Topic=8,QuestValue(2)=1,"red",! -> "Very interesting. So are you ready to proceed in you lesson in mathemagics?",Topic=9
Topic=8,QuestValue(2)=2,"blue",! -> *
Topic=8,QuestValue(2)=3,"black",! -> *
Topic=8,QuestValue(2)=4,"white",! -> *
Topic=8,QuestValue(2)=5,"orange",! -> *
Topic=8,QuestValue(2)=6,"green",! -> *
Topic=8,QuestValue(2)=7,"yellow",! -> *
Topic=8,QuestValue(2)=8,"brown",! -> *
Topic=8,QuestValue(2)=9,"violet",! -> *
Topic=8,QuestValue(2)=10,"pink",! -> *
Topic=8,QuestValue(2)=11,"silver",! -> *
Topic=8,QuestValue(2)=12,"gold",! -> *
Topic=8,QuestValue(2)=13,"grey",! -> *
Topic=8,! -> "I think you are not in touch with yourself, come back if you have tuned in on your own feelings."
Topic=9, "yes", Amount=1 -> "So know that everthing is based on the simple fact that 1 + 1 = 49!", SetQuestValue(1,1)
Topic=9, "yes", Amount=2 -> "So know that everthing is based on the simple fact that 1 + 1 = 94!", SetQuestValue(1,2)
Topic=9, "yes", Amount=3 -> "So know that everthing is based on the simple fact that 1 + 1 = 13!", SetQuestValue(1,3)
Topic=9, "yes", Amount=4 -> "So know that everthing is based on the simple fact that 1 + 1 = 1!", SetQuestValue(1,4)
"sell","rune" -> Type=3147, Amount=1, Price=10, "You want to sell me blank runes! I will give you 50000 gold for each rune! Interested?", Topic=2
"dp-d-ks-p-dp" -> Type=3585, Amount=7, "Hurray! For that I will give you my key for - hmm - let´s say ... some apples. Interested?", Topic=3
"dp-d-sk-p-dp" -> Type=3585, Amount=7, "Hurray! For that I will give you my key for - hmm - let´s say ... some apples. Interested?", Topic=3
"pd-d-ks-p-pd" -> Type=3585, Amount=7, "Hurray! For that I will give you my key for - hmm - let´s say ... some apples. Interested?", Topic=3
"pd-d-sk-p-pd" -> Type=3585, Amount=7, "Hurray! For that I will give you my key for - hmm - let´s say ... some apples. Interested?", Topic=3
"dp-p-ks-d-dp" -> Type=3585, Amount=7, "Hurray! For that I will give you my key for - hmm - let´s say ... some apples. Interested?", Topic=3
"dp-p-sk-d-dp" -> Type=3585, Amount=7, "Hurray! For that I will give you my key for - hmm - let´s say ... some apples. Interested?", Topic=3
"pd-p-ks-d-pd" -> Type=3585, Amount=7, "Hurray! For that I will give you my key for - hmm - let´s say ... some apples. Interested?", Topic=3
"pd-p-sk-d-pd" -> Type=3585, Amount=7, "Hurray! For that I will give you my key for - hmm - let´s say ... some apples. Interested?", Topic=3
Topic=1,"yes",Count(Type)>=Amount -> "Mnjam. Excellent! Thanks, man!", Delete(Type)
Topic=1,"yes" -> "Do you want to trick me? You don´t have one lousy apple!"
Topic=1 -> "Ooooooooooo.<sniff>"
Topic=2,"yes",Count(Type)>=Amount -> "Ok. Take my money. I can summon new money anytime - hehehe.", Delete(Type), CreateMoney
Topic=2,"yes" -> "You do not have one."
Topic=2 -> "Hmmmmm."
Topic=3,"yes",Count(Type)>=Amount -> "Mnjam - excellent apples. Now - about that key. You are sure want it?", Delete(Type), Topic=4
Topic=3,"yes" -> "Get some more apples first!"
Topic=3 -> "Then go away!", Idle
Topic=4,"yes" -> "Really, really?", Topic=5
Topic=4 -> "Then go away!", Idle
Topic=5,"yes" -> "Really, really, really, really?", Topic=6
Topic=5 -> "Then go away!", Idle
Topic=6,"yes" -> Type=2969, Data=3666, Amount=1, "Then take it and get happy - or die, hehe.", Create(Type)
Topic=6 -> "Then go away!", Idle
}
Cytuj:
# GIMUD - Graphical Interface Multi User Dungeon
# riddler.npc: Datenbank für den Rätselgeist Riddler
#ACHTUNG TOPIC 13 und 14 mittendrin benutzt, da nachträglich!!
#WICHTIG: Riddler MUSSS bei rätseln nach EINEM GANZEN WORT fragen, sonst geht cheat
Name = "Riddler"
Sex = male
Race = 48
Outfit = (48,0-0-0-0)
Home = [32479,31902,2]
Radius = 5
GoStrength = 10
Behaviour = {
ADDRESS,"hello$",! -> "%N! HEHEHEHE! Another fool! Excellent!"
ADDRESS,"hi$",! -> *
ADDRESS,! -> Idle
BUSY,"hello$",! -> "Wait %N, you'll die next!", Queue
BUSY,"hi$",! -> *
BUSY,! -> NOP
VANISH,! -> "COWARD! CHICKEN! HEHEHEHE!"
"bye" -> "HEHEHE! I knew you don't have the stomach.", Idle
"name" -> "I am known as the riddler. That is all you need to know."
"job" -> "I am the guardian of the paradox tower."
"time" -> "It is the age of the talon."
"tower" -> "This tower, of course, silly one. It holds my master's treasure."
"paradox" -> *
"master" -> "His name is none of your business."
"guard" -> "I am guarding the treasures of the tower. Only those who pass the test of the three sigils may pass."
"treasure" -> *
"test" -> "Death awaits those who fail the test of the three seals! Do you really want me to test you?", Topic=1
"sigil" -> *
"key" -> "The key of this tower! You will never find it! A malicious plant spirit is guarding it!"
"door" -> *
Topic=1,"yes",QuestValue(212)=0 -> "FOOL! Now you're doomed! But well ... So be it! Let's start out with the Seal of Knowledge and the first question: What name did the necromant king choose for himself?",SetQuestValue(212,1), Topic=2
Topic=1,"yes",QuestValue(212)=1 -> "So you think you're smart! But well ... So be it! Let's start out with the Seal of Knowledge and the first question: What do I have in my pocket?", Topic=14
Topic=1,"no" -> "HEHEHE! I knew you wouldn't have the stomach.", Idle
Topic=14,! -> "WRONG!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32725,31589,12), EffectOpp(11)
Topic=2,"goshnar",! -> "HOHO! You have learned your lesson well. Question number two then: Who or what is the feared Hugo?", Topic=3
Topic=2,! -> "WRONG!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32725,31589,12), EffectOpp(11)
Topic=3,QuestValue(211)=4,"demonbunny",! -> "HOHO! Right again. All right. The final question of the first seal: Who was the first warrior to follow the path of the Mooh'Tah?", Topic=4
Topic=3,QuestValue(211)<>4,"demonbunny",! -> "Hmmm, so you think cheating will get you through that test? Then your final question of the first seal is: What is the meaning of life?", Topic=13
Topic=3,QuestValue(211)=4,"demonrabbit",! -> "HOHO! Right again. All right. The final question of the first seal: Who was the first warrior to follow the path of the Mooh'Tah?", Topic=4
Topic=3,QuestValue(211)<>4,"demonrabbit",! -> "Hmmm, so you think cheating will get you through that test? Then your final question of the first seal is: What is the meaning of life?", Topic=13
Topic=3,! -> "WRONG!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32725,31589,12), EffectOpp(11)
Topic=13,! -> "WRONG! Next time get your own answers. To hell with thee, cheater!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32725,31589,12), EffectOpp(11)
Topic=4,"Tha'kull",! -> "HOHO! Lucky you. You have passed the first seal! So ... would you like to continue with the Seal of the Mind?", Topic=5
Topic=4,! -> "WRONG!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32725,31589,12), EffectOpp(11)
Topic=5,"yes" -> "As you wish, foolish one! Here is my first question: Its lighter then a feather but no living creature can hold it for ten minutes?", Topic=6
Topic=5 -> "HEHEHE! I knew you don't have the stomach.",SetQuestValue(212,0), Idle
Topic=6,"breath",! -> "That was an easy one. Let's try the second: If you name it, you break it.", Topic=7
Topic=6,! -> "WRONG!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32725,31589,12), EffectOpp(11)
Topic=7,"silence",! -> "Hm. I bet you think you're smart. All right. How about this: What does everybody want to become but nobody to be?", Topic=8
Topic=7,! -> "WRONG!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32725,31589,12), EffectOpp(11)
Topic=8,"old",! -> "ARGH! You did it again! Well all right. Do you wish to break the Seal of Madness?", Topic=9
Topic=8,! -> "WRONG!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32725,31589,12), EffectOpp(11)
Topic=9,"yes" -> "GOOD! So I will get you at last. Answer this: What is your favourite colour?", Topic=10
Topic=9 -> "HEHEHE! I knew you don't have the stomach.",SetQuestValue(212,0), Idle
Topic=10,"red",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,1), Topic=11
Topic=10,"blue",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,2), Topic=11
Topic=10,"black",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,3), Topic=11
Topic=10,"white",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,4), Topic=11
Topic=10,"orange",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,5), Topic=11
Topic=10,"green",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,6), Topic=11
Topic=10,"yellow",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,7), Topic=11
Topic=10,"brown",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,8), Topic=11
Topic=10,"violet",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,9), Topic=11
Topic=10,"pink",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,10), Topic=11
Topic=10,"silver",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,11), Topic=11
Topic=10,"gold",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,12), Topic=11
Topic=10,"grey",! -> "UHM UH OH ... How could you guess that? Are you mad??? All right. Question number two: What is the opposite?",SetQuestValue(2,13), Topic=11
Topic=10,! -> "WRONG!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32725,31589,12), EffectOpp(11)
Topic=11,"nothing",! -> "NO! NO! NO! That can't be true. You're not only mad, you are a complete idiot! Ah well. Here is the last question: What is 1 plus 1?", Topic=12
Topic=11,"none",! -> *
Topic=11,! -> "SORRY I AM NOT ALLOWD TO HELP HEHEHE!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32725,31589,12), EffectOpp(11)
Topic=12,QuestValue(1)=1,"49$",! -> "DAMN YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32478,31905,1), EffectOpp(11)
Topic=12,QuestValue(1)=2,"94$",! -> "DAMN YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32478,31905,1), EffectOpp(11)
Topic=12,QuestValue(1)=3,"13$",! -> "DAMN YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32478,31905,1), EffectOpp(11)
Topic=12,QuestValue(1)=4,"1$",! -> "DAMN YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32478,31905,1), EffectOpp(11)
Topic=12,! -> "WRONG!", Idle, EffectOpp(11),SetQuestValue(212,0), Teleport(32725,31589,12), EffectOpp(11)
}
to w zasadzie pytanie retoryczne, ale kurik tez pewnie nia ma nic wiecej do powiedzenia, niz to co wiadomo?
Chyba chodziło ci o Talphiona. I owszem, nie ma nic więcej.
Beatrice (NPC od narzędzi na Edron) mówi jeszcze:
I to w zasadzie tyle. A ponoć @Minsafo ; rozwiązał tego questa xDCytuj:
"excalibug" -> "A myth like the screwdriver of Kurik or the endless vial of manafluid."
Czy mógłby mnie ktoś nakierować, gdzie się znajdują skrypty do pól oraz kordy teleportów?
@edit
Powracając na chwilę do pokoju mino maga. Jako, że zawsze interesowała mnie ta śmieszna wyspa, postanowiłem trochę pogrzebać w tych plikach. Znalazłem informacje dotyczące głównych drzwi do komnaty mino maga:
Co oznacza: KeydoorTarget=1630?Cytuj:
TypeID = 1628
Name = "a closed door"
Description = "It is locked"
Flags = {Bottom,UseEvent,KeyDoor,Unpass,Unmove,Unthrow,Unl ay}
Attributes = {KeydoorTarget=1630}
To nie są informacje dot. drzwi do mino maga, tylko ogólne informacje o zamkniętych drzwiach.
KeydoorTarget oznacza, że po użyciu odpowiedniego klucza zmienią się w item o ID 1630, czyli otwarte drzwi. ChangeTarget oznacza w co się zmienią przy right clicku.
To są po kolei: drzwi zamknięte (it is locked), drzwi zamknięte (otwieralne right clickiem, bez it is locked), drzwi otwarte. Potem jeszcze raz to samo, bo 1628-1630 to są drzwi zorientowane zachód-wschód, a 1631-1633 północ-południe.Kod:TypeID = 1628
Name = "a closed door"
Description = "It is locked"
Flags = {Bottom,UseEvent,KeyDoor,Unpass,Unmove,Unthrow,Unlay}
Attributes = {KeydoorTarget=1630}
TypeID = 1629
Name = "a closed door"
Flags = {Bottom,ChangeUse,KeyDoor,Unpass,Unmove,Unthrow,Unlay}
Attributes = {ChangeTarget=1630,KeydoorTarget=1628}
TypeID = 1630
Name = "an open door"
Flags = {Top,ChangeUse,KeyDoor,Unmove}
Attributes = {ChangeTarget=1629,KeydoorTarget=1628}
TypeID = 1631
Name = "a closed door"
Description = "It is locked"
Flags = {Bottom,UseEvent,KeyDoor,Unpass,Unmove,Unthrow,Unlay}
Attributes = {KeydoorTarget=1633}
TypeID = 1632
Name = "a closed door"
Flags = {Bottom,ChangeUse,KeyDoor,Unpass,Unmove,Unthrow,Unlay}
Attributes = {ChangeTarget=1633,KeydoorTarget=1631}
TypeID = 1633
Name = "an open door"
Flags = {Top,ChangeUse,KeyDoor,Unmove}
Attributes = {ChangeTarget=1632,KeydoorTarget=1631}
Żeby znaleźć info o atrybutach konkretnych drzwi (czyli np. którym kluczem otworzyć, jaki QuestValue jest potrzebny dla questowych, jaki level dla levelowych itd.), to musiałbyś zapisać ich współrzędne, policzyć w którym pliku *.sec się znajdują i znaleźć je w nim, tam będzie napisane (Remere's map editor nie czyta tej informacji, więc trzeba ręcznie).
Drzwi u mino maga nie mają żadnego atrybutu, więc nie da się ich otworzyć żadnym kluczem.
Wszystkie skrypty i teleporty znajdują się w pliku moveuse.dat. Musisz szukać po współrzędnych.
Pamiętam jak wiele lat temu się tym mieczykiem jarałem. Jak razem z wirtualnymi kolegami biegaliśmy kilka godzin po wyspie aby to rozgryźć, jak próbowałem skontaktować się z legendarnymi graczami a oni mnie/nas zwyczajnie olewali. Było to dla mnie coś ważnego - w końcu mogłem swoimi działaniami odkryć największy sekret tej wyspy. Jestem zawiedziony. Wiem, że już wcześniej ktoś napisał, że na tej wyspie nic nie ma, ale chciałem to zobaczyć na własne oczy i... jestem szczerze zawiedziony. Tyle teorii, opowiadań, nawiązań do mitów, kultury celtyckiej itp a tu zwyczajnie mieczyk znika i tyle. Nic na tej wyspie nie ma, nie istnieją ukryte sale, pola. Szkoda. Liczyłem na większą kreatywność ze strony cipsoftu.
Te wszystkie tajemnicze rzeczy miały dokładnie taki cel jaki osiągnęły czyli zbudowanie jakiejś historii, przecież nie można otwarcie powiedzieć, ze gra RPG polega tylko na expieniu. To nigdy nie były questy i nigdy nie mialy nimi być.
pewnie mapper ktory zrobil chociazby ta mala wysepke amros i zajelo mu to kilka minut nigdy by nie uwierzyl, jakby ktos mu powiedzial ze ludzie beda sie nad tym glowic przez kilkanascie lat ;d
gdyby cipsoft mial swiadomosc tego jaki klimat zbuduja takie smaczki to pewnie mielibysmy ich wiecej. szkoda ze juz dawno porzucili ta droge, chyba tylko ten opticoding q to cos w tym rodzaju. mogliby przy ktoryms updacie nie informujac o tym w zapowiedziach dodac jakies nowe poszlaki, dac graczom mozliwosc zrobienia jakiegos progresu w tych kultowych questach. tylko nie w taki idiotyczny i banalny sposob jak kissing the pig q. 100% bardziej zamiast kolejnego expowiska wolalbym, zeby postawili jednego nowego npca na starym rooku, ktory mialby cos ciekawego do powiedzenia.
@
sprawdzil ktos te dzwignie na desercie i farmie?
To i ja rzuce pytankiem.
Ten typ w outficie hero z venore co jak go zapytales o teddy beara palil jana nie ma nic ciekawego do powiedzenia?
Nic nie ma do powiedzenia, żadnych questów czy skomplikowanych odpowiedzi tylko reakcja na wymienione powyżej w skrypcie słowa.Kod:# GIMUD - Graphical Interface Multi User Dungeon# ironeye.npc: Datenbank für den Waffen und Rüstungshandelsfürsten Abran Ironeye
Name = "Abran Ironeye"
Sex = male
Race = 1
Outfit = (73,0-0-0-0)
Home = [32907,32116,5]
Radius = 2
GoStrength = 10
Behaviour = {
ADDRESS,"hello$",! -> "Hail, %N!"
ADDRESS,"hi$",! -> *
ADDRESS,"hail$",! -> *
ADDRESS,! -> Idle
BUSY,"hello$",! -> "Stand still and wait!"
BUSY,"hi$",! -> *
BUSY,"hail$",! -> *
BUSY,! -> NOP
VANISH,! -> "HEY! I did not dismiss you!"
"bye" -> "You are dismissed.", Idle
"name" -> "I am Abran Ironeye."
"job" -> "I am a busy man. I run the Ironhouse."
"ironhouse" -> "What do you think? Here weapons and armor are forged, repaired, and sold."
"time" -> "You should know that on your own!"
"king" -> "I would like to see a true warrior-king in Thais... like in the old days. But who knows, perhaps one day the tides of fate will bring such a man to power. Who knows..."
"tibianus" -> *
"army" -> "Such a great tool wasted for garrison duties, a shame."
"ferumbras" -> "Quite a challenge, but his bets for power were made without the finesse of a true warrior."
"finesse" -> "I won't give away my tricks, learn your own."
"excalibug" -> "If someone would bring me that weapon I could reshape the realm... and reward this hero beyond his dreams."
"ironeye" -> "I don't care if you like it or not. Stop staring at it!"
"teddy" -> "I don't know anything about a teddy... and if you are smart you shouldn't either..."
"thais" -> "Thais has outlived its usefulness since years. Its star is sinking."
"tibia" -> "The world is ready for a significant change."
"warehouse" -> "My Ironhouse is more than a warehouse."
"carlin" -> "Their independence is a proof for the weakness of Thais."
"news" -> "In Venore nothing comes for free and you could not afford my 'news'."
"tax" -> "The taxing keeps the Thaian kingdom alive, but it also might break its neck one day."
"banor" -> "As a man that grows up needs no mommy, a warrior has to outgrow his need for gods."
"privilege" -> "Venore's privileges are hard earned."
"gambling" -> "I trust only in skill, not luck."
}
Dodatkowo w plikach z itemami z gry widać, że boots of waterwalking mają opis z rzekomą ilością użyć - w rzeczywistości nic specjalnego nie dają - maja 0 def i nic nie zmieniają w zachowaniu postaci. Istnieje też taki item jak "carrot of the doom" i jest to po prostu zwykła marchewka do jedzenia, która ma taki sam czas odnowy zdrowia i tak jak zwykłą marchew można ją stackować.
ktos cos moze powiedziec o soul ruby? Czy w ogole to istnieje
wg plików nie istnieje taki przedmiot jak Soul Ruby
Z tymi butami, to już pisałem. One tak naprawdę nie mają użyć żadnych, bo to jest dodane jako dodatkowy opis, czyli ściema.
Jak widać, jest to po prostu jako opis, a nie "TotalUses". Tak samo z pozostałymi itemami z Serpentine Tower.Cytuj:
TypeID = 3567
Name = "a blue robe"
Description = "It is a magic robe"
Flags = {Take,Clothes,Armor}
Attributes = {Weight=2200,BodyPosition=4,ArmorValue=11}
TypeID = 3081
Name = "a stone skin amulet"
Flags = {Take,Clothes,Protection,WearOut,ShowDetail}
Attributes = {Weight=700,BodyPosition=2,ProtectionDamageTypes=1 7,DamageReduction=80,WearoutTarget=0,TotalUses=5}
TypeID = 3246
Name = "boots of waterwalking"
Description = "(This item has 5 charges left)"
Flags = {Take,Clothes}
Attributes = {Weight=770,BodyPosition=8}
Ja bym sprawdził z ciekawości, ale nie mam charów.
Ostatnikolejny mit
Czy w domku/ekwipunku graczy znaleziono cos, czego nikt sie nie spodziewal?
Komuś może chciało się sprawdzać postacie graczy? ZNalazł jakieś ciekawe listy etc? Powrzucajcie coś takiego prosze ;)
Co do plików graczy to jest ich bardzo dużo:
http://oi63.tinypic.com/2cpxi5c.jpg
Wątpię aby się komuś chciało to wszystko analizować i szukać perełek
@edit
W domkach listów jest również sporo. Większość z nich to są wyznania miłosne :D
mozna je przeprasowac, wrzucic w jedno miejsce i wyszukac po ID interesujacych przedmiotow (tych Id bedzie pewnie mniej niz 50)
jak ktos na antice chce sprawdzic te dzwignie to moge polecieć rp na deserta, sam jestem ciekawy jak i czy w ogóle to działa
Jako, że nie każdy śledzi zagraniczne portale, wrzucam zdjęcia kilku listów wyłapanych w temacie na otland.net:
Cytuj:
https://i.imgur.com/4znjV6f.jpg
"F*cker whoever reads it."
https://i.imgur.com/Yt3jC1y.jpg
https://i.imgur.com/wUPwFYS.jpg
https://i.imgur.com/QKMnzfn.jpg
https://i.imgur.com/UHqq3jF.jpg
https://i.imgur.com/QjDZIwe.jpg
https://i.imgur.com/8PtTjhF.jpg
https://i.imgur.com/bXMWQRJ.jpg
https://i.imgur.com/KpjWGom.jpg
https://i.imgur.com/1SJ26Zu.jpg
https://i.imgur.com/znbYeil.jpg
https://i.imgur.com/wmPzHP8.png
https://i.imgur.com/DGxn4Ps.png
http://1.1m.yt/4aAEzp6.png
http://4.1m.yt/xW8rSuq.png
http://4.1m.yt/HTFOFyF.png
http://1.1m.yt/fTzS8HC.png
http://1.1m.yt/NGjQPyM.png
http://1.1m.yt/ypZ824p.png
http://1.1m.yt/1DuasG7.png
http://1.1m.yt/pA1-j0j.png
http://1.1m.yt/SEguffF.png
Niestety nie posiadam takiego oprogramowania ani umiejętności. Jeżeli ktoś chciałby się przyjrzeć tym plikom a nie chce pobierać całego serwera:
http://www.speedyshare.com/RHQaM/acc-abc.rar
Hasło: torg
To zrób to i przeszukamy :)
Aczkolwiek niczego ciekawego się nie spodziewam, zważywszy na fakt, że Zanera to był stosunkowo młody serwer. Powstał 30 marca 2005, więc nieco ponad rok wcześniej. W dodatku to jakiś noobski serwer meksykańców i brazoli.
Rarków żadnych raczej nie uświadczysz. Możesz jedynie poczytać prywatną korespondencję zostawioną w domkach albo skitraną w depotach.
Szkoda, że nie jest to jakaś Antica czy inna Amera, albo jakiś serwer na którym grałem.
Ja piszę właśnie mały programik do przeszukania mapy pod kątem sprawdzenia wszystkich drzwi i kluczy, wieczorem wrzucę ich pełną listę.
Na Antice mam 8 lvla, to mogę nim przesunąć switcha na Farm Lane (o ile da się jeszcze dojść z Carlin do Thais 8 lvlem na piechotę, nie wiem czy jakiś nowy pokemon mnie nie upierdoli po drodze). Nie mam na tym świecie 20+ żeby pomóc w Desercie.
Skrypt w tamtych czasach działał, ale pewnie nigdy nawet nie został aktywowany. Mogli go usunąć, ale też jestem ciekaw. @Nextpro ;
ok robimy to, mam nadzieje że wyjdzie i będziemy mogli zdać relacje
leć do thais @tibia77 ; i daj nick tu/na pw albo pisz in game do Conductor del tanque
sorry za double posta
mit obalony, nic sie nie stalo, prawdopodobnie z powodu zmiany id płytek na deserci. Szkoda
to uczucie kiedy robisz deserta na 143 lvlu
potwierdzam, niestety nic sie nie stalo, szkoda :c
a nawet jakby sie stalo, to nic bym nie widzial, bo knight stoi na samym dole i stojac na switchu ostatni sqm jaki widzi to ten z ogniem najbardziej na polnoc XD
No niestety, okazało się, że płytki na desercie to teraz są te czerwone świecące, a nie kamienne przyciski jak wcześniej i być może dlatego już nie działa.
Jak ktoś odpali tę Zanerę, to można sprawdzić, czy wtedy działało (w zasadzie to musiało, no bo jest w skryptach). Ciekawe czy kiedykolwiek ktoś to aktywował przez przypadek. Musiałby przesunąć dźwignię w Thais akurat w momencie, gdy jakiś team robił Deserta i był już ustawiony na switchach, ale jeszcze nie zdążył przesunąć swojej dźwigni..
Sprawdzał ktoś może trolle east od thais? Nic ciekawego i tylko pozostałość po scrollu?
jak tam rookowy spike sword? sa jakies wiesci? albo komnata mino maga.
gdzie moge pobrac ten server?
xDKod:Thu May 4 11:06:14 2006
04.05.2006 21:20:03 (36642): automatic verbannt Account von Spieler Pogronca skorwysynow."
w 'banish.log'