dobraa a gdy 3 watere zaklada e ringa ma ktos?
Wersja do druku
dobraa a gdy 3 watere zaklada e ringa ma ktos?
Hm jak nie ma na uciekanie to moze znacie cos na skilowanie na dwarfach?;)dla kiny
no ma ktos scripta ze jak 3+ watery to e ring bo nie moge nigdzie znaleźć ;/
IDEnergyRing zmień bo jest tutaj wpisane id stealh ringa, trash ring= crystal ring i musisz go mieć założonego cały czasKod:local config = {
monsterLimit = 3,
monsterList = {"Water elemental"},
EnergyRingID = 3049,
SecondRingID = 3007,
TrashRingID = 3007,
}
function getMonsterCount()
local count = 0
for i = CREATURES_LOW, CREATURES_HIGH do
local creature = Creature.GetFromIndex(i)
if (creature:isValid()) and creature:ID() ~= Self.ID() then
if (creature:isOnScreen() and creature:isVisible() and creature:isAlive()) then
local name = creature:Name()
if(table.find(config.monsterList, name, true))then
count = count + 1
end
end
end
end
return count
end
while(true)do
local curRing = Self.Ring().id
local eneRing = getActiveRingID(config.EnergyRingID)
local secRing = getActiveRingID(config.SecondRingID)
if (getMonsterCount() >= config.monsterLimit and curRing ~= eneRing) then
Self.Equip(config.EnergyRingID, "ring")
elseif (getMonsterCount() < config.monsterLimit) then
if ((Self.ItemCount(config.SecondRingID) > 0 or Self.ItemCount(secRing) > 0) and curRing ~= secRing) then
Self.Equip(config.SecondRingID, "ring")
elseif ((Self.ItemCount(config.SecondRingID) < 1 and Self.ItemCount(secRing) < 1) and curRing ~= TrashRingID) then
Self.Equip(config.TrashRingID, "ring")
end
end
sleep(400)
end
Poszukuje scrypta dla palka necro hero,east posiada ktoś?
ten script dziala tak ze jak moze wali exori amp vis i utori vis a jak nie to zwykle exori vis?
--[[Mages Multiple Strike Spells]]--
local targets = {"Hydra", "Medusa", "Serpent Spawn", "Giant Spider"}
-- Just change below to suit your needs.
local spells = {}
spells[1] = { spell = "exori amp vis" } --Max spell
spells[2] = { spell = "utori vis" } --Gran spell
spells[3] = { spell = "exori vis" } --Nooby spell (This will be the only spell cast after Target <= 35% HP)
Module.New("Multiple Strike Spells", function(module)
for _, data in ipairs(spells) do
local c = Creature.GetByID(Self.TargetID())
if table.contains(targets, c:Name()) then
if c:DistanceFromSelf() <= 3 then
if Self.TargetID() ~= 0 then
if c:HealthPercent() >= 35 then
for x=1, #spells do
if Self.CanCastSpell(data.spell) then
Self.Say(data.spell)
wait(500, 1500)
end
end
elseif c:HealthPercent() <= 35 then
if Self.CanCastSpell(data.spell[3]) then
Self.Say(data.spell[3])
wait(500, 1500)
end
end
end
end
end
end
module:Delay(1000)
end)
@Argoson
Na aphopisie już nie musisz się pierdolić ze skryptami lua dla spell castera. Teraz wchodzisz w targeting>magic shooter i tam intuicyjnie wszystko sobie ustawisz jak będziesz chciał. Jest dużo łatwiej, newbie-friendly.
czyli jak usatwie tam magic shootera na te 3 czary bd tlukl jak sie da te 2 mocniejsze a jak ich nie bd mogl to exori vis ta?
i ostatni problem gdzie zmienic zeby nie odkladam e ringow do dp bo jak bije watery to je loci i odklada a ja tego nie chce
nie chcesz zeby odkladal czy loocil?
jak to drugie to po prostu usun z lootera
no ale jak usune to 1 bede mial i go i tak odlozy wiec nie chce zeby odkladal i locil najlepiej xd a jeszcze fajniej jak by 2-3 zostawial :D
a mniej wiecej gdzie taka linijka powinna byc w tym lua?
http://forums.xenobot.net/showthread...l=1#post246440
Znalazł ktoś rozwiązanie problemu z botem na win 7 x64, po załadowaniu jakiegokolwiek skryptu bot crashuje się razem z tibia?