Może ktoś podesłać skrypta na kasyno? Mogę się odwdzięczyć full afkiem na shadowcores.
Wersja do druku
Może ktoś podesłać skrypta na kasyno? Mogę się odwdzięczyć full afkiem na shadowcores.
Potrzebuję skryptu lua który będzie restartował backpacki, ponieważ aktualny skrypt (Liberty Wyrms) tego nie robi, resetuje tylko 1 backpack a nie wiem jak ustawić cała resztę. Prosze o pomoc :))
jak dodac jakieś wpt po środku ? bo jak chce dodać to na sam koniec dodaje mi je
Czesc,
czy ktos z was moze mi powiedziec czy biblioteka [XBFS] Library.lua jest skompilowana czy tylko zaciemniona ? Z tego co się orientuje to skrypty skompilowane do opcodu maja rozszerzenie .luac
witam. posiadam 100ek skile 100/96 axe full eq pacc. gdzie moglbym bocic oraz czy macie owe skypty? pozdrawiam.
Witam, od razu chce powiedziec ze zaczynam zabawe z botem takze glupie komentarze prosze sobie darowac :)
Otoz! Nie uzywam narazie skryptow - wszystko ustawiam recznie ale mam problem z gpkami, mianowicie jak zapelnia mi sie bp1 to nie wrzuca nastepnych gpkow do bp2 - tak jak jest ustawione w looterze i nie mam pojecia dlaczego. Wszystki bp mam pootwierane i w looterze, ze ma wrzucac gp do bp1, bp2, bp3 i tak dalej. Ale jak zepelnia jeden to dalej nie wrzuca. Oswieci mnie ktos dlaczego?
A jest ktoś w stanie mi pomoc ? A dokładniej chodzi o to że od dzisiaj bot nie rozmawia z npc'tami tz. skrypt leci, i jest banker to podchodzi do banku ale nie rozmawia, leci kupić potiony też nie rozmawia i biegnie dalej na respa, idzie sprzedać loota to podchodzi do npc i nic dalej ;/ Dodatkowo dziś pobrałem skrypt na Venore Coryms od XBFS, i są w nim 3 pliki-,Cytuj:
Venore Coryms
,Cytuj:
[XBFS] Config-Venore Coryms [EK.lua]
, no wiec tak, Plik Venore coryms wrzucam do Dokument->Xenobot->Settings a pozostałe 2 pliki do Scrips, i tu problem że walker działa ale nie mogę odpalić scryptow, nie idzie ich wrzucić na listę z prawej (dodam że np. ring refi idzie wrzucić)Cytuj:
[XBFS] [EK] Venore Coryms.lua
Cytuj:
16:22 XenoScript Error:
Script: [XBFS] [EK] Venore Coryms.lua
Error: cannot open C:\Users\komputer\Documents\XenoBot\Scripts\[XBFS] Library.lua: No such file or directory
This is an error with user-input and should not be reported as a bug with XenoBot.
siemka może ktoś się podzielić skryptem na kolekcjonowanie wolf paw i bear paw?
na forum xeno nie można pobrać bo usuneli pliki ;/
Poszukuję skryptów na 270 RP (liczy się tylko zarobek) płacę gpkami na Antice. Jeśli ktoś ma na coś ciekawego priv.
Ma ktoś może skrypt do zbierania piórek obojętnie gdzie może być rook czy main dodam że pacc jest
Dobra, tamten problem rozwiązany- po prostu błąd plików. Ale mam kolejną zagdke :) Bot wracając do dp wchodzi do Rafazan'a ale raz sprzeda loot a raz nie... nie wiem od czego do zależy- skrypt wygląda tak:
Ale dobra... napisałem sobie jednak skrypt żeby wkładał te itemy do dp- gdyby nie sprzedał, skrypt wygląda tak:Cytuj:
local LootID = { 17846, 17813, 17810, 17812, 17859 } -- items you are selling to razfan
registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "SelectLabel")
function SelectLabel(Label)
if (Label == "UseElevator") then
local pos = Self.Position()
Self.UseItemFromGround(pos.x + 1, pos.y, pos.z)
elseif (Label == "SellLoot") then
Walker.Stop()
Self.SayToNpc({'hi', 'trade'}, 65)
wait(2000,3000)
for _, id in ipairs(LootID) do
Self.ShopSellAllItems(id)
wait(500,1000)
end
Walker.Start()
end
end
Ale jednak bot to olewa i itemow nie wkłada... Dopisać do obecnego skryptu nie mogę ponieważ wywala błąd w 53 lini *ktorego nie widzę* ale może ktoś wie jak to dopisać, skrypt wygląda tak:Cytuj:
registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "onWalkerSelectLabel")
function onWalkerSelectLabel(labelName)
if (labelName == "depot") then
Self.DepositItems({17813,1}, {17846, 1}, {17812,1}, {17810, 1}, {17859, 1})
end
end
Mam nadzieje że to "ogarniecie". Z góry dzięki.Cytuj:
-- Cap
local MinCap = 200 -- Cap to deposit on.
-- Potions
local MinMana = 45 -- Manas to deposit on.
local MaxMana = 250 -- Amount of manas to buy.
local ManaName = "mana potion" -- Name of Mana Potion.
local ManaPrice = 50 -- How much Mana Potions cost.
-- BP opener
local GoldBP = "Golden Backpack" -- Name of Gold Backpack.
local LootBP = "Beach Backpack" -- Name of Loot Backpack.
local StackBP = "Fur Backpack" -- Name of Stack loot BP
print("Venore Corym's by Retsam Frost")
registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "SelectLabel")
function SelectLabel(Label)
if (Label == "CheckSupplies") then
print("Current Manas: " .. Self.ItemCount(ManaName) .. " / " .. MaxMana)
Walker.ConditionalGoto(Self.Cap() > MinCap and Self.ItemCount(ManaName) > MinMana, "Hunt")
elseif (Label == "SafeCheck") then
Walker.ConditionalGoto(Self.Cap() < MinCap and Self.ItemCount(ManaName) < MinMana, "Leaving")
elseif (Label == "checkSuppliesTown") then
print("Current Manas: " .. Self.ItemCount(ManaName) .. " / " .. MaxMana)
Walker.ConditionalGoto(Self.ItemCount(ManaName) < MaxMana,"goBank")
elseif (Label == "DepositGold") then
local amount = (MaxMana-Self.ItemCount(ManaName))*ManaPrice
Walker.Stop()
-- Check if you have 'Bag With Stolen Gold'.
if Self.ItemCount(13429) > 0 then
Self.SayToNpc({"hi", "yes"})
wait(500)
screenshot(HonestFinder .. os.date())
end
-- Continue to deposit.
Self.SayToNpc({"hi", "deposit all", "yes"}, 65)
if (amount > 0) then
Self.SayToNpc({"withdraw " .. amount, "yes", "balance"}, 45)
end
Walker.Start()
elseif (Label == "buyManas") then
Walker.Stop()
Self.SayToNpc({"hi", "vials", "yes", "trade"}, 65)
wait(2000, 3700)
if (Self.ItemCount(ManaName) < MaxMana) then
Self.ShopBuyItemsUpTo(ManaName, MaxMana)
end
Walker.Start()
elseif (Label == "depositItems") then
local StackDP = 0 -- BP in DP to put Stackable Items Into
Self.ReachDepot()
Self.DepositItems(
{"rat cheese", StackDP},
{"cheesy figurine", StackDP},
{"earflap", StackDP},
{"bola", StackDP},
{"cheese cutter", StackDP}
)
elseif (Label == "bpOpen") then
Walker.Stop()
Self.CloseContainers()
wait(900,1000)
Self.OpenMainBackpack(MinimizeMainBP):OpenChildren ({StackBP,MinimizeBPs}, {LootBP,MinimizeBPs}, {GoldBP,MinimizeBPs})
wait(1000)
Walker.Start()
end
end
Self.ReachDepot = function(ATTEMPTS)
--Made by Rydan
--Inspired by Forgee
local ATTEMPTS = ATTEMPTS or 5
local DP_IDS = {3497, 3498, 3499, 3500}
local DP_POSITIONS = {}
Walker.Stop()
local function reachDP()
for i = 1, #DP_IDS do
for POS_X = -7, 7, 1 do
for POS_Y = -5, 5, 1 do
if (Map.GetTopUseItem(Self.Position().x + POS_X, Self.Position().y + POS_Y, Self.Position().z).id == DP_IDS[i]) then
DP_POSITION = {x = Self.Position().x + POS_X, y = Self.Position().y + POS_Y, z = Self.Position().z}
table.insert(DP_POSITIONS, DP_POSITION)
end
end
end
end
print("XenoBot has found "..#DP_POSITIONS.." depots around you.")
wait(2000)
for i = 1, #DP_POSITIONS do
local LAST_POSITION = Self.Position()
local BLOCKED = 0
local COORDINATES = DP_POSITIONS[i]
for j = CREATURES_LOW, CREATURES_HIGH do
local CREATURE = Creature.GetFromIndex(j)
if (CREATURE:isPlayer() and CREATURE:ID() ~= Self.ID() and CREATURE:isOnScreen()) then
if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[1]) then
--SOUTH
if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y-1) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y-2) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y-1, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y-2, COORDINATES.z) == false)) then
BLOCKED = BLOCKED+1
end
end
if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[2]) then
--WEST
if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x+1 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x+2 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x+1, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x+2, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false)) then
BLOCKED = BLOCKED+1
end
end
if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[3]) then
--NORTH
if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y+1) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y+2) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y+1, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y+2, COORDINATES.z) == false)) then
BLOCKED = BLOCKED+1
end
end
if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[4]) then
--EAST
if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x-1 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x-2 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x-1, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x-2, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false)) then
BLOCKED = BLOCKED+1
end
end
end
end
if (BLOCKED == 0) then
print("XenoBot is now trying to reach a free depot.")
Self.UseItemFromGround(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z)
wait(2000, 4000)
if (Self.DistanceFromPosition(LAST_POSITION.x, LAST_POSITION.y, LAST_POSITION.z) >= 1) then
wait(5000, 10000)
if (Self.DistanceFromPosition(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == 1) then
print("XenoBot has successfully reached a free depot and will now proceed with following actions.")
wait(2000)
return true
end
end
end
end
return false
end
while (ATTEMPTS > 0) do
if (reachDP()) then
return true
end
ATTEMPTS = ATTEMPTS-1
wait(100)
end
return false
end
Ps. Dodatkowo dodałem sobie skrypt na life ringa i minimalizowanie bp, idzie to jakoś wszystko połączyć w jeden plik- tak aby nie wywalało błędów ?
Siemkaa, uzywam xeno od 2 dni, i mam problem, kiedy konczy mi sie mieejscee w bp, a obok tego bp mam kolejne puste, to bot nie zbiera ddo kolejnego tylko poprotu zostaawia kase, moj bp wyglaada tak : http://scr.hu/1zv3/cxc7b
Hajs jest zbieraaany do bp 3 (to w bp 1 to resztki z potow), bp 1,2 sa na loot, moje pytanie jeest takie, jak ustawic, zeby po zapeelnieniu mi 3ciego bp hajsem wkładalo mii hajs do tego brazoweego bp ?