cisniecie na cracku z pandorium ;d ?
Wersja do druku
cisniecie na cracku z pandorium ;d ?
@Sakus ; nieprzerwanie od pół roku :)
Coś mało tych skryptów do Xeno na pacc. Szukam czegos dla knighta na dwarfy, to jedyny skrypt który znalazłem na pandoriumx, to taki który nie działa ;).
Proszę o usunięcie tego posta
Oddam paczke skryptow warta z ~200 $ za pomoc w ogarnieciu :(
Serio nie ma zadnej strony z poprawnie dzialajacymi skryptami na facc za free??
Ja coś takiego tam wymyśliłem, ważnie że działa :DKod:Module.New('czysc', function()
selfx = Self.Position().x
selfy = Self.Position().y
selfz = Self.Position().z
if Map.GetTopUseItem(selfx-1, selfy-1, selfz).id == 12063 then
setWalkerEnabled(false)
Self.UseItemWithGround(12077, selfx-1, selfy-1, selfz)
wait(6000)
hud = hud + 1
setWalkerEnabled(true)
elseif Map.GetTopUseItem(selfx+1, selfy-1, selfz).id == 12063 then
setWalkerEnabled(false)
Self.UseItemWithGround(12077, selfx+1, selfy-1, selfz)
wait(6000)
hud = hud + 1
setWalkerEnabled(true)
elseif Map.GetTopUseItem(selfx-1, selfy+1, selfz).id == 12063 then
setWalkerEnabled(false)
Self.UseItemWithGround(12077, selfx-1, selfy+1, selfz)
wait(6000)
hud = hud + 1
setWalkerEnabled(true)
elseif Map.GetTopUseItem(selfx+1, selfy+1, selfz).id == 12063 then
setWalkerEnabled(false)
Self.UseItemWithGround(12077, selfx+1, selfy+1, selfz)
wait(6000)
hud = hud + 1
setWalkerEnabled(true)
elseif Map.GetTopUseItem(selfx+1, selfy, selfz).id == 12063 then
setWalkerEnabled(false)
Self.UseItemWithGround(12077, selfx+1, selfy, selfz)
wait(6000)
hud = hud + 1
setWalkerEnabled(true)
elseif Map.GetTopUseItem(selfx-1, selfy, selfz).id == 12063 then
setWalkerEnabled(false)
Self.UseItemWithGround(12077, selfx-1, selfy, selfz)
wait(6000)
hud = hud + 1
setWalkerEnabled(true)
elseif Map.GetTopUseItem(selfx, selfy+1, selfz).id == 12063 then
setWalkerEnabled(false)
Self.UseItemWithGround(12077, selfx, selfy+1, selfz)
wait(6000)
hud = hud + 1
setWalkerEnabled(true)
elseif Map.GetTopUseItem(selfx, selfy-1, selfz).id == 12063 then
setWalkerEnabled(false)
Self.UseItemWithGround(12077, selfx, selfy-1, selfz)
wait(6000)
hud = hud + 1
setWalkerEnabled(true)
elseif Map.GetTopUseItem(selfx, selfy, selfz).id == 12063 then
setWalkerEnabled(false)
Self.UseItemWithGround(12077, selfx, selfy, selfz)
wait(6000)
hud = hud + 1
setWalkerEnabled(true)
end
end)
Musisz wkleić ten skrypt 3 albo 4 razy tylko z innymi ID. Bo ta sadza czy co to tam jest mają rożne id.
Usuń tylko to hud = hud + 1 bo i tak pewnie nie będziesz wiedział do czego to jest.
Btw, nie chciałby ktoś kupić skryptów na hexera.net za cc na tym otsie?
@up Dzięki misiu :*
To zapewne licznik, lub coś w tym stylu... :D
No tak, bo mam zrobione tak ze sa 2x wpt, jedne na czyszczenie respa z tego a drugie na exp. I bedziesz musial rozkminic zeby przelaczal po miedzy tymi wpt. A to hud = hud + hud bylo do tego zeby jak nie ja zabije bossa tylko ktos inny to zeby wracal do wpt z czyszczeniem. Btw na hexerze nie dzialal mi looting z bossa, musialem to skryptami robic.
Wbic na tsa z kims przedstawic mu problem i go rozwiazac :D
Siemka, może już było to pytanie, ale sporo jest tych stron.
Mianowicie nie grałem niecały rok jakoś i widzę, że zmieniło się depo całkowicie. Tutaj pojawia się moje pytanie, ponieważ mam wiele skryptów ale mają one stare zasady depozytowania. Teraz jak moja postać wraca do dp to nie otwiera plecaków tylko wrzuca wszystko do głównego dp I. Który fragment w skrypcie powinienem zmienić, aby otwierał dajmy na to dp I, ale itemki wrzucał jak wcześniej do plecaków ?
EDIT.
Mniejsza, znalazłem odpowiedź kilka stron wcześniej. Proszę o usunięcie postu ;p
jest ktos chetny na poswiecenie 5 minut?
Jednak nie działa mi ta metoda z podmianą tekstu w pliku .xbst
<item text="Reach Depot" tag="253"/>
<item text="Deposit Items" tag="252"/>
Używam skryptów Solida i po prostu podchodzi do dp, otwiera to główne ale nie otwiera później żadnej kolejnej skrzynki. Jakieś porady jak to naprawić
Nie wiem jak jest na real, ale jeżeli na hexera.net są te same skrzynki co na real to w twoim przypadku najlepiej byłoby zrobić tak:
zmienić nazwe labela w xbst solida np:
Stworzyć nowy plik lua i tam wkleić tylko depositer np.Kod:<item text="Reach Depot" tag="253"/>
<item text="Depositer" tag="252"/>
Potem wczytaj to lua i praktycznie powinno działać.Kod:registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "onWalkerSelectLabel")
function onWalkerSelectLabel(labelName)
if (labelName == "Depositer") then
setWalkerEnabled(false)
Self.DepositItems({3032, 0}, {10309, 0}, {3029, 0}, {9694, 0}, {10313, 0}, {10282, 0}, {5879, 0})
Self.DepositItems({3369, 1}, {3381, 1}, {3428, 1}, {8074, 1}, {3392, 1}, {3081, 1}, {3079, 1}, {10390, 1})
wait(1500,1900)
end
end
Nie wiem czy dałem tam dobrą ilość "end", sprawdz sam czy będzie chodzić bo mi się teraz nie chce :D