Przenoszę do To i owo, bardziej pasuje do tamtejszej tematyki... :) Świetny temat!
Wersja do druku
Przenoszę do To i owo, bardziej pasuje do tamtejszej tematyki... :) Świetny temat!
całe kazzo- "tajemnicze" przejscie jako droga ucieczki króla wrazie ataku obcych (tunel którego pilnuje statua rycerza)
btw. fajne miejsce na trapa, bo wylatujesz ostatecznie na kanionie- w momencie gdy ktoś Cie goni ropujesz sie tam noobcharem na mc a zanim ktos dobiegnie zdazysz zgubić pz
down: tibia[*]
Scorpion hole w jakundaf desert, za ścianą.
No wiem, że jeden, ale ja np na tibianicu/mastercorsie stawiałem sobie palka żeby ubijał fe i druta, który robił uhy i sio dawał palkowi w razie fe/noob charów(były takie ogary, że stawiali jeszcze knajta na full defie np na tombach), bo tak to i tak by nikt nie wbił pzta na noob charze, bo zaraz by po niego ktoś przybiegł, a nawet jednego się nie opłacało, bo przecież na starej tibii można wbijać fragi bez skulla na targetowaniu np kumpla z fire devila i noob char, który blokuje dostaje aoe, które nie robi czachy.
widze ze nawet nikt tego nie wymienil pokoj nad sklepem z narzedziami CARLIN do ktorego wejsc da sie tylko po placzach i to trzeba zrobic quest a ja sam nie wiem jaki ;p wiec tez pytanie kto wie jak i co trzeba zrobic zeby tam latac
@up chyba ze scyzorykiem to byl quest ;D
ja właśnie nie wiem tego :D ale raczej to musi być jakiś starszy quest bo bardzo dawno temu widziałem jak ludzie tam nawet skilowali na monkach :D wiec jak znajdę odpowiedz od jakiegoś kolegi to podam :P a tak czy inaczej zagadka jeszcze nie rozwiązaną
the thieves quest guild 2-ga misja, żadna wielka zagadka.
lol
Teraz to kurwa wszędzie pz, wszędzie schody żeby się nie dało lurować (zresztą i tak chyba już się nie da ropować mobów, poza tym antyluring), wszędzie przejścia na minimum 5 kratek, żeby się nie dało blokować (zresztą i tak da się przechodzić przez wszystko), trapy rozjebane (tam przy drodze ewakuacyjnej z kaz na +1 chyba zamienili kratkę na taką "zapadnię" i jak się kogoś ropnie, to i tak zejdzie), pvp bez komentarza. W ogóle żal, jak można w to grać jeszcze. I niech ktoś mi powie, że to nie tibia się zmieniła na gorsze, tylko gracze.
@top
Ale po chuj takie kombinacje? Mainem expisz, przed tp stawiasz 8 lvla, a druidem gdzieś indziej w bezpiecznym miejscu pizgasz uhy. Jak ktoś ubije nooba to dajesz loga albo idziesz tam do pz po drodze na Draconię i czekasz aż po ciebie przyjdą;d (A tak to będziesz 3h expił, narobisz uhów, a ktoś wbije i ci druida jebnie.) A jak już zobaczą, że jesteś w pz/dałeś loga, ale wcześniej weszli do hg, to można zrobić trapa tam na wyjściu na waspach. Ktoś wychodzi up a tam pk chary z summonami, w dodatku nikt mu nie może pomóc, bo można zamknąć mostek. Mostek ma też inne, równie użyteczne zastosowanie. Można go zamknąć tylko od wewnątrz, więc łatwo się domyślić jakie.
Podobny mostek był tam do starego Mintwalin, tyle że tam z kolei dźwignia była po zewnętrznej stronie, ale można było zamknąć kogoś za mostkiem na amen.
Jeśli chodzi o gubienie pz, to też spoko miał druid, bo mógł pobiec na Isle of the mist (ta wyspa druidów, na którą się właziło przez tp na pohu). Albo tam na desercie te roomy do których mogły wejść tylko określone profesje.
Jeśli chodzi o ukryte/ciekawe/trudno dostępne miejscówki do expienia, to mino na Senji na niższych lvlach. Na starej tibii, kiedy oprócz maina było tylko Edron i Dara, ew. też Ank, a grało 850~ przeważnie, więc wszędzie było pełno ludzi, to była super miejscówka. Exp może nie nadzwyczajny, ale jak na tamte czasy dla takiego 20-40 ryca było ok, ale kasa świetna. 5k gp/h luźno szło robić. W starych czasach to ni chuja na tym lvlu nie zarabiało się tyle nigdzie indziej.
Z innych ciekawych miejscówek, to pamiętam fajna do trenowania/robienia runek była ta wysepka, która jest po drodze na bs quest (za gsami na południe zamiast do orków). Można sobie było przez wodę rzucać blanki innym charem, jeszcze jak się miało chatkę na outlaw camp, to już w ogole lux. Dobre też było to, że nikt pk charem się nie mógł wjebać, bo padłby na tych dwóch gsach. Zresztą i tak nikogo tam nie widziałem nigdy.
Ciekawe też były te tunele, które szły od kopalni z crusem tam aż do thais prawie. Teraz tam chyba jest ten śmieszny 'facc tomb' czy coś, ale kiedyś, poza pojedynczymi respami cave ratów, były puste i w ogóle mało kto o nich wiedział.
Fajne zastosowanie też miały niektóre chatki/gh. Zawsze lubiłem Hill Hideout i ten na półnoć od Thais, nie pamiętam jak się nazywał. Oprócz głównego wejścia miał jeszcze na -2 drugie, były tam spidery i można było trenować elegancko.
W takim temacie też trzeba wspomnieć o starym poi, starym dreamers challange i innych miejscach, które można sobie obejrzeć na wykradzionej mapie.
A z innych, nieco nowszych (jakoś 2009~?), ciekawostek:
Miejsce gdzie respi się man in the cave. Normalnie nie da się ta wejść, tylko gdy jest boss, to nas ropnie, gdy staniemy na danej kratce. Pamiętam, że przyprowadziłem sobie specjalnie drugiego chara i go ropnąłem, bo chciałem go tam zostawić i campić na bossa, ale nie dało się dać loga w tym miejscu ;/
http://oi40.tinypic.com/2q1tq1g.jpg
I bonus;d Spróbujcie sobie tam wejść.
http://oi42.tinypic.com/2rducr9.jpg
@up
"Ciekawe też były te tunele, które szły od kopalni z crusem tam aż do thais prawie. Teraz tam chyba jest ten śmieszny 'facc tomb' czy coś, ale kiedyś, poza pojedynczymi respami cave ratów, były puste i w ogóle mało kto o nich wiedział."
noo te tunele byly przejebane dalo sie tam pogubic i nic tam nie bylo oprocz od czasu do czasu respiacego sie Gorlama bossa Stone Golemów
co do trudno dostepnych miejsc to pokoje 4 profesji pod desertem ;d zawsze wylogowywalem swojego 20 knajta w pokoju dla knighta i jak pekowalem sobie druidem , biegłem tam ropałem sobie druida i chuja mogli mi zrobic bo tylko knajty mogly tam wejsc ;d a musieli jeszcze miec klucz do pokoju z teleportami
Przez Ancient Temple pod Thais można przejść podziemiami do Facc Tomba, a nawet do kopalni nieopodal Kazo, tylko trzeba mieć kilof. Można natknąć się po drodze na Grorlama, a ten, o którym mówi Flak, respi się przy takiej rzeczce, na -8 bodajże. Te tunele to faktycznie ciekawe miejsce. Blisko tej rzeczki siedzibę urządziła sobie także mała grupka Zagubionych, do których na małym poziomie bym się nie zbliżał. Dragon ( a raczej kilka ) pod Mt. Sternum to jak widać nie jedyna atrakcja tego mrocznego miejsca. I na pewno nie jest w nim najciekawsza :)
refresh, ma ktos jescze jakies pomysly? wszystkie beda mile widziane, zwlaszcza te ze starszej tibi
Nie pamiętam dokładnie, ale jak się idzie na DL a Ankh, to jest droga w górach wiecznie zafieldowana.
Tam jest chyba ukryty rope spot na +1 (Nie jestem pewien).
Droga do Mintwalin -> Teleport do komnaty z ds (Królestwo Kormaka)
Tarpit Tomb -> Pacman Level (też stary jak swiat)
Thais -> Więzienie Lurgiego. Trzeba użyc picka w jaskini w kształcie krzyża
Droga na Isle of Kings
@EDIT:
Przypomniałem sobie jeszcze pare
Battle Axe Quest (Thais)
Jako ciekawostkę podam, że tam gdzie teraz jest facc tomb, były tunele.
Do spawnu GS można było się dostać przez pick hole w jaskini ze spiderami (dziura istnieje do dzis, prowadzi do facc tomb)
Po drodze mógł zrespić się Grorlam, boss Stone Golemów. Z tego tunelu dzis został tylko spawn Cave Ratów.
Na MT Sternum kiedys był pick hole, nie wiem jak dzis, do komnaty z 2 ds.
Thais -> Resp Banshe pod White Flower Temple
Thais, Ancient Temple -> Resp beholderów -> Ukryty pickhole na -4
Thais, Ancient Temple -> Resp dragonów -> Ukryty pick hole na naginata quest
Jeszcze w Venore był kiedys ukryty pick hole na mumie (tam niedaleko Wyverna), nie wiem czy dalej istnieje