dostal ktos bana za core?
Wersja do druku
dostal ktos bana za core?
Nikt się jeszcze nigdy nie skarżył, statystyka to: 0 banów.
Jak narazie jedyna wada to to,ze nie ma zadnego scrypta dla 50+ maga :(
24h minelo. Kiuedy bedzie u-pdate bota na najnowsza tibie :)?
Update już jest. Wersja 1.0.5 CoreBota wydana - działa pod Tibią 10.30.
http://corebot.net/download.php
Core,w cavebocie nie chce mi sie isc do nastepnego waypointu. Tzn jak klikne, recznie na nastepny waypoint,to idzie,ale jak dam Enabled i ma juz sam funkcjonować to stoi przy jednym
wut?
Edytowanie pliku bota w celu ominięcia zabezpieczeń i mechanizmu sprawdzania licencji może wiązać się z przypadkowym uszkodzeniem kodu odpowiedzialnego za niektóre funkcje. Aby używać pełnej funkcjonalności bota należy kupić licencję na oficjalnej stronie projektu: http://corebot.net
Pozdrawiam.
@up Jeden NOP w funkcji sprawdzania licki raczej nie wpłynie na działanie innych procedur
Z tego co wiem bo gadałem z innymi zmiana żeby omijało licencje jest możliwa tylko wtedy nie działają funkcje. Parę osób już próbuje to obejść wiec myślę ze kilka dni i znowu core bot będzie za free.
Jak jeszcze potrafię zrozumieć, jaki jest cel w scrackowaniu tego dla siebie, na własny użytek, to ciężko mi pojąć upublicznianie cracka do tak małego projektu, jakim jest CoreBot - ani nie jestem jedną z tych wielkich firm typu EA, która kosi grube miliony, ani cena licencji nie jest w jakiś sposób duża - 15zł to cena kebaba i coli do tego, a licencja jest na miesiąc i nawet zaczynając od zera można przez ten czas spokojnie się odrobić i zwrócić sobie koszt w GPkach, ani te zabezpieczenia nie są w jakiś sposób ciężkie do złamania, żeby rzucało to wyzwanie crackerom - bo tak naprawdę zabezpieczenia są banalne i każdy z podstawową wiedzą z zakresu RE je złamie w kilka godzin - tylko naprawdę, po co?
Pozdrawiam, Core
Myślę że dla zabawy, taka rywalizacja.
Narazie testuje windbota ale on jest frii jeszcze tydzien,za tydzien prawdopodobnie kupuje core bo dobrze sie spisal ;)
Jak dobrze pójdzie to zaniedługo wleci pare skryptów full afk :-)
Pozdrawiam
System wykrył niepoprawne wykonanie transakcji XXXXXXX CENZURA (30dni CoreBot) dla odbiorcy CoreBot.net.
Kwota zapłacona 16.00 zł jest inna niż kwota transakcji: 15.45 zł.
W sprawie zwrotu środków prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.
dobra juz nie wazne,dziala ;)
Czemu tu nikt nie pisze nic? Bot jest jak najbardziej conajmniej dobry. Kupilem licencje i jestem zadowolony.
@core
zrob update do 10.31
Z calego projektu core jestem zadowolony w 80% ale napewno nie zaluje ze mam licencje! Pozatym 15zl miech smiechowa cena :D
CoreBot został zaktualizowany do wersji Tibii 10.31.
Nową wersję można pobrać na stronie http://corebot.net
wszystko super tylko podczas refilu skraca sobie droge probojac wejsc do domku czyjegos i sie scina,napraw to bo juz tak 3 raz mam :/
Postaraj się tak ustawić waypointy, żeby bot nie podchodził zbyt blisko do domków - bot nie potrafi wykryć, że to jest czyjś domek i nie można tam wejść, więc będzie próbował.
W Blue Bocie robiłem myk, że jak pisało You are not invited, to na tamten tile tworzył flagę isBlockPath
potrzebuje takie actiony jak :
uzywanie leversa (wajchy) obok siebie,
wkladanie crystalin arrows w miejsce na strzaly,
uzywanie drzwi (bramka lvlowa)
pzdr
[2013-12-21 17:10:14] (ERROR) [Lua] In Cavebot module error occured: [string "-- [[ CoreBot-Items standard Lua library ]]..."]:361: attempt to index local 'CW' (a nil value)
wtf? padlem przez to -.-
Ten błąd pojawia się czasami, gdy postać zostanie nagle wylogowana (np. w skutek śmierci). Tak więc nie jest to przyczyna śmierci postaci, a skutek.
Nie wiem co z tym botem sie dzieje,wszystko mam ustawione jak wczesniej,a on nie pije potów czasami az padnie. RAz expi 30 min i wszyskto ok,a potem nagle nie pije smp i pada.
Daj screena jak masz ustawiony Healer.
Bot wykonuje akcje zgodnie z kolejnością na liście. Najpierw próbuje wykonać te akcje, które są wyżej, potem przechodzi to tych niższych.
W twoim przypadku bot najpierw sprawdza, czy ma użyć czaru (Divine Healing, Light Healing), a dopiero potem sprawdza, czy ma manę.
Jeśli będziesz miał np 6 many i mniej niż 60% HP, to bot będzie próbował leczyć Ciebie czarem (nie da rady, bo brakuje many).
Najpierw na liście trzeba ustawić odnawianie many, bo jest ważniejsze, niż uleczanie czarem - jeśli brakuje many, to najpierw trzeba użyć mana potiona, potem dopiero się leczyć czarami.
Witam,
Zakupilem licencje przez sms, wpisalem kod zwrotny ktory widocznie nie zostal przyjety, bo otrzymalem taki komunikat - "Error - Blad w polaczeniu z operatorem."
Coz poczac?
@Aiden
Spróbuj użyć tego kodu jeszcze raz, może był problem z połączeniem ze stroną obsługującą płatności SMS. Jak nie da rady, to napisz mi prywatną wiadomość z: kodem, który dostałeś SMS, nazwą konta na forum corebot.net
czym rozni sie ten bot od ibota? lub bbota?
Uzywam 2 tygodnie i przez tego bota wydałem juz 1.5kk na blessy jakos,z majątku 3kk mam 800k~~.
Po pierwsze,bot zle biega. Zle manerwuje z potworami,przez co często wpada w potwory i ginie.
3 dni - 140 rp na parnych polach;
Dec 29 2013, 05:26:48 CET Died at Level 145 by a lizard high guard.
Dec 29 2013, 01:02:23 CET Died at Level 144 by a lizard legionnaire.
Dec 26 2013, 15:58:37 CET Died at Level 140 by a killer caiman.
Podsumowywuajc rp - wydalem 300k w dni na blessy,zarobilem moze 100. Bot pare razy przeskoczyl prawdopodobnie check,dlatego padlem.
Ewentualnie wbiegl w trapa.
A tu już z ed:
Dec 13 2013, 18:26:04 CET Died at Level 107 by a dragon.
Dec 20 2013, 00:11:43 CET Died at Level 119 by a worker golem.
Dec 17 2013, 09:20:11 CET Died at Level 114 by a worker golem.
Dec 17 2013, 09:20:11 CET Died at Level 114 by a worker golem.
Tu 400k na blessy,zarobilem moze 50k.
Szczerze,chyba nadaje sie tylko na knightów typu 50 lvl i bicie corymów,mi coś nie idzie z tym botem-mimo tego,ze skrypty które robie są w 100% bezbłędne i nie powinno sie nic dziać,nie wiem czy kupie następny raz bo szczerze - zawiodłem sie Core.
Pozdrawiam,
PanMarcel
Co do manewrowania prze większej ilości potworów - to się zgodzę, że teraz w bocie nie jest to wystarczająco dobrze rozwiązane. Aktualnie bot skupia się na jednym potworze, od którego trzyma dystans, a reszty potworów bot niejako nie uwzględnia, więc może to powodować problemy przy dużej ilości potworów na respie. Aktualnie pracuję nad przetestowaniem, które z tych rozwiązań będzie najlepsze i wprowadzeniem go do bota:
1. Preferowany kierunek ucieczki przy uciekaniu od potworów to w kierunku ostatniego waypointa;
2. Uwzględnianie wszystkich potworów na mapie i uciekanie w kierunku, gdzie jest ich najmniej;
3. Kombinacja obu rozwiązań wyżej.
Co do actiona check, to bardzo często ludzie mają problemy przez taką linijkę w skrypcie:
Która powoduje, że bot pomija actiona, jeśli nie stoi idealnie na kratce, na której jest action check.Kod:if not isLocation() then return end
Pozdrawiam, Core.
vote 3
(albo jakieś labele, żeby wiedział, że tutaj ma za nic nie uciekać, a tutaj spokojnie może)
@UP
Co do tych 'labeli', to aktualnie w bocie jest możliwość budowania 'niewidzialnych ścian' za pomocą "SpecialAreas" - można pokazać botowi, gdzie nie wolno mu biec.
https://i.imgur.com/x5dCnGk.png
Avoid jaki ma priorytet? nie idź jeśli da się inaczej czy mniej restrykcyjne?
i czy da się ustawić żeby działało tylko na konkretny moduł(nie chcę, żeby wbił się w następny spawn podczas walki, ale później ma tam iść itp)
Avoid dokładnie tak, jak mówisz. Avoid i Block działają na wszystkie moduły, Cavebot, Looting, Targeting i funkcję Lua findPath, nie ma możliwości rozdzielenia pomiędzy modułami.
No to dodaj opcję oznaczenia każdego obszaru dla których modułów ma działać :D
Nie powinno być trudne, a powinno pomagać
Czemu bot nie chodzi po fire bombach(zle odczytuje waypointy)?....
@edit
Stoi juz 5 min na ogniach,...Core naprawde?
Minelo 24h. Odswiezam:
potrzebuje skrypta: jezeli godzina xx:xx bot idzie do labelu XYZ
@PanMarcel
Co do biegania po fieldach, to jeśli na expowisku jest ich dużo (np. DLe) to staraj się umieszczać waypointy tak, żeby z jednego waypointa było widać drugiego (w zasięgu widoczności ekranu). Jeśli waypoint jest dalej, to bot przy szukaniu drogi posiłkuje się minimapą, na której to już nie wiadomo, czy to field blokuje drogę, czy np. ściana. Postaram się to rozwiązać w mniej problematyczny sposób w bocie.
co do skryptu, to proszę:
Nie testowany, więc gdyby były problemy, to pisz.Kod:local setHour = 8
local setMin = 55
local labelName = "ServerSave"
-- -----
ALREADY_EXECUTED = ALREADY_EXECUTED or false
local currTime = os.date("*t")
if currTime.hour == setHour and currTime.min == setMin then
if ALREADY_EXECUTED == false then
gotoLabel(labelName)
ALREADY_EXECUTED = true
end
else
ALREADY_EXECUTED = false
end
@up: minimapa przechowuje nawet moby, to jest bardzo złe rozwiązanie
@UP wiem, muszę zastanowić się poważnie nad lepszym rozwiązaniem.
Opcje, jakie widzę:
1) analiza minimapy pod kątem kolorów - nie jest to najlepsze rozwiązanie, bo czasami zdarzają się miejsca, których kolor sugerowałby blokowanie, a można po nich chodzić.
1b) wariacja opcji 1. - jeśli według koloru minimapy kratkę można uznać za blokującą, a podchodząc bliżej (na zasięg widoczności ekranu) bot rozpozna, że jednak można po niej chodzić, to dodaje tą kratkę do listy 'wyjątków', jako kratkę, gdzie chodzić można. Lista przetrzymywana jest w pamięci aż do wyłączenia bota. Wady: może być pamięciożerne i podwyższać zużycie CPU
2) własna struktura mapy w pamięci bota - przechowująca tylko jednego boola na kratkę (ściana/nie ściana) - każda kratka zostaje dodana do pamięci przy pierwszym zobaczeniu tile'a na ekranie, potem nie aktualizowane, tylko do odczytu (trzeba uwzględnić np. drzwi, które mogą być uznane jako ściana, gdy są zamknięte) , znowu, pamięciożerne
3) znowu, jakiś miks powyższych metod
Na razie takie mam pomysły, może uda się wymyślić coś jeszcze lepszego lub podpatrzeć, jak to zrobił np. Jonatas w iBocie (tak, tak, wymyśl sam, nie ściągaj)
@up
Podziel sobie pathfindera na 2 czesci - 1 to wszystko poza screenem, a 2 to sam screen. 1. czytasz z plikow map (nie kolory tylko tile speed), 2 ze screena (tiles). Perfekcyjne rozwiazanie, lepiej sie tego zrobic nie da.
Imo po pierwsze
dodaj wp typu mapclick a domyślnie klawiatura
dalej na wp typu mc bot klika, klient sprawdza minimapę, jeśli da się iść wysyła do serwera żądanie i serwer idzie. Jeśli nie to wtedy bot próbuje iść strzałkami, gdy wyłapie zmianę statusu kratki na walkable to za ,losowo wybierana liczbę kroków znowu próbuje kliknąć. A pathfinding na samym ekranie to już prosta sprawa
@szulak
Tak jest teraz; tj. analiza tego, co widać na ekranie + 2. część to analiza tileSpeed na minimapie. Tyle, że np. fire/energy/poison/etc. field ma tileSpeed == 0xFF (non-walkable) na minimapie, co powoduje problemy - kratki z fieldami są rozpoznawane jako nonWalkable, jeśli są poza ekranem. Jeśli są na ekranie, to bot po nich chodzi - ich id jest dodane do white listy walkera. Główny problem to jak to zrobić (najefektywniej), żeby wykryć czy kratka poza ekranem jest tak naprawdę ścianą, czy można po niej chodzić, ale ma tileSpeed == 0xFF (fieldy, boxy, parcele, etc.)
@zakius
Planuję dodać chodzenie po waypointach za pomocą MapClicków i połączenie MapClicków z chodzeniem strzałkami zależnie, czy droga jest wolna, czy blokują ją np. fieldy, parcele,etc. to też jest jakiś pomysł, wezmę to pod uwagę
Używanie wyłącznie mc jako głównego sposobu chodzenia co prawda jest znacznie szybsze, ale dość nienaturalne moim zdaniem
co do 'naturalności' to poszedłbym na kompromis pomiędzy szybkością pokonania trasy, a wygoda gracza. Normalnie gracz będzie się raczej starać iść jak najdłużej w linii prostej, czasami nawet taka droga może się okazać szybsza od drogi o najmniejszej sumie czasu potrzebnego do jej pokonania ze względu na wszelkie opóźnienia po drodze. Mógłbyś to zrobić dość wygodnie traktując każdy zakręt jako dodatkowy czas. Tylko trzeba ustalić ile tego czasu dodać
Tak na szybko zrobione (za pomoca https://www.draw.io/ )
https://i.imgur.com/60eokTm.png
Bardziej technicznie mowiac, to mozesz trzymac mape w 3-wymiarowej tablicy (1 wymiar - kolory, 2 wymiar - tile speed, 3 wymiar - walkable/nonwalkable). Dzieki tej metodzie, nie musisz co 'path' obliczac co jest walkable a co nie.
@UP
Ja wyciągam minimapę nie z plików .map, tylko bezpośrednio z pamięci Tibii - może dlatego są problemy z 'zapamiętywaniem' gdzie stał potworek i blokowaniem przez to drogi. W każdym razie, aktualnie to będzie musiało poczekać. Teraz zajmuję się usprawnieniem Healera, gdyż dużo mu brakowało do perfekcji, oraz algorytmem uciekania bota od potworów - w aktualnej wersji bot bardzo często ucieka w większego respa, co powoduje duże problemy u ED/MS/RP, po update bot mam nadzieję, że będzie starał się uciekać w kierunku poprzednich waypointów - w miejsca, gdzie już był i wybił respawn.
Aktualnie oba ulepszenia są już zrobione, ale teraz muszę wykonać z nimi duuużo testów, zanim wypuszczę wersję dla wszystkich.
Pozdrawiam, Core