siemanko, ma ktoś może skrypta na ghostland albo corymy carlin ?
Wersja do druku
siemanko, ma ktoś może skrypta na ghostland albo corymy carlin ?
Dodałem nowy poradnik na forum bota:
* Poradnik - Jak stworzyć skrypt z depositerem/potion refillerem?
Polecam przeczytać, dzięki temu można zrobić skrypty z depositerem, odkupywaniem potionów.
Witam, przepraszam jezeli nie doszedlem do tego sam, ale jak zmniejszyc zuzycie CPU? chodzi generalnie o ten dziwny HUD czy cos w tym stylu, V w rogu, oraz dziwne nazwy potworów z targettingu, sam bot bierze mi 50% cpu.. do tego dochodzi menadzer okien pulpitu tez 50 %
// edit
Użycie CPU rośnie wraz z rozmiarem okna Tibii..
@Up
Też właśnie nie wiem jak to wyłączyć ten HUD, jak przechodzę pomiędzy odpalonymi programami to widzę właśnie że jest takie coś odpalone ale w procesach ani w bocie nie można tego zamknąć i moje pytanie brzmi czy można usunąć jakiś plik z bot'a żeby nie było tego.
Żeby wyłączyć ten dziwny HUD w Cavebocie (potworki, loot, etc.) wejdź w zakładkę Cavebot, na górze jest przycisk Settings - kliknij i znajdź taką linijkę i zmień na false.
i w Lua Scripterze wklej taki kod:Kod:SHOW_DEBUG_HUD = true
i daj execute.Kod:clearHUD(2)
stopHUD()
Jak zapiszesz po tych czynnościach zapiszesz skrypt (menu CoreBot > Save Settings...) to potem po wczytaniu tego skryptu HUD będzie wyłączony.
W kolejnych wersjach bota będzie to wyłączone domyślnie. Jeśli to nie zmniejszy zużycia CPU, to w kolejnej wersji dodam w menu bota opcję całkowitego wyłączenia HUDu w całym bocie.
Mam problem nie wiem jak ustawic zeby bot weszedl mi do dziury, chodzi mi o dziure ktora jest caly czas otwarta
@UP
Podobnie jak z wchodzeniem na schody - pisałem już o tym w tym temacie:
http://torg.pl/showthread.php?427070...=1#post6945882
Dzięki za odpowiedź, zmniejszyło to użycie CPU CoreBot.exe pięciokrotnie. Jednak użycie ciągle jest wysokie(~10%, wszystkie moduły off), i jeżeli takie miałoby być w finalnej wersji - jest ono nie do przyjęcia.
Dziękuje za szybką odpowiedź. Muszę przyznać, że bardzo interesująco wygląda Twój projekt.
ma ktos moze skrypt na corymy w venore ?
^ byłbym w stanie zrobić, ale nie wiem czy warto przy dość wysokiej "niekompetencji" targetingu (zaznacza losowo potwory, zmienia target w czasie bicia)
a mi wcale nie chce zaatakowac zadnego potwora wpisuje wszystko prawidlowo..
Musisz otworzyć battle liste
i wlaczyc cavebot oraz targeting
no mam ale i tak nie dziala .. .;x
hugol jak mozesz to zrob jak bedzie dzialal to bedzie jak nie to nie ;D
będzie tak: bijesz sobie coryma, przychodzi nowy, bot zaznacza nowego mimo, że tamten już ma red hp
czekam do update ^^
@mathia11
Witaj,
wklej proszę screeny jak wygląda zakładka Cavebot i Targeting w bocie, i sprawdź jeśli możesz, czy w Debug Logu (w menu Debug -> Debug Log) nie ma żadnych błedów. Postaram się rozwiązać twój problem.
Pozdrawiam, Core
Załącznik 295740Załącznik 295741 otóz wyglada to tak jak na screenach powyzej , jestem pewien ze wszystko ustawilem prawidlowo.. (dlugi staż z wszelkimi botami)
Nie boisz sie o swojego 340 rp ?
@UP To OTS, na czacie masz 182 lvl. Na RL Tibii szczerze bym odradzał używania CoreBota przy takim poziomie, bądź co bądź ma jeszcze sporo bugów i jest w fazie beta.
@2UP
Ok, dzięki za zgłoszenie, nie powinno się coś takiego zdarzyć. Postaram się znaleźć błąd i naprawić.
A no tak, moj blad, przepraszam :)
Czy planujesz wprowadzić jakąś opłatę za bota? Czy ciągle będzie darmowy?
Do tego chciałbym się dowiedzieć jak wygląda optymalizacja bota? mocno daje po dupie prockowi? bo chciałbym poskillać z 10 postaci (ofc mozna na mc uruchamiać bota?) używałbym tylko anty idle i ewentualnie mana trainer ;d
w tym momencie 10 postaci tylko na i5+ moim zdaniem
Witam, używam CoreBota od 3 dni i jestem jak narazie mile zaskoczony, jednak czy istnieje możliwość żeby bot wyrzucał loota na ziemie? Żeby potem można było własnoręcznie zrobić loot baga.
@ BBsrv:
Bot aktualnie jest darmowy. Gdy już uda mi się naprawdę wyeliminować wszelkie poważne bugi i dodam wszystkie funkcjonalności do bota, które chcę, żeby się w nim finalnie znalazły, będę sprzedawał licencje za rozsądną cenę. Aktualnie jeszcze dość długa droga przede mną, więc nie wróżę, żeby bot szybko stał się płatny.
Zużycie procesora jest właśnie jedną ze słabszych stron bota, ale będę starał się działać w kierunku polepszenia tego.
@UP:
wpisz w Lootingu w destination: ground
Aktualnie trwają prace nad wersją 0.4.0, która wniesie wiele poprawek, lub wręcz wielkich zmian głównie w: Cavebocie, Lootingu i Targetingu - wszystkie te moduły zostały przepisane od nowa. Wyeliminowane zostaną m.in błedy z lootingiem pomijającym niektóre ciała, zacinającym się gdy nie ma capa aby podnieść przedmiot, lub atakującym potwory za scianą.
Poniżej szczegółowa lista z wypisanymi celami do osiągnięcia w update 0.4.0 z zaznaczonymi na zielono funkcjami, które są już gotowe.
http://corebot.net/forum/viewtopic.php?f=14&t=25
a to jak się będzie robić, aby otworzył np green backpack na podłodze? jakoś ze współrzędnymi czy po prostu na danej kratce będzie musiał być ten wpt?Cytuj:
- funkcja openitem(item, parent) poprawiona - od teraz potrafi otworzyć nie tylko "depot", ale i przedmioty na podłodze (np. loot bag), lub backpack w innym backpacku, np. openitem("orange backpack", "red backpack")
waypoint typu Action gdzieś w pobliżu tego Green Backpacka (musi być na ekranie Green Backpack widoczny z tego miejsca) i skrypt:
funkcja reachgrounditem(GreenBackpackId) sama znajdzie na ekranie green backpacka i do niego podejdzieKod:reachgrounditem(GreenBackpackId)
openitem(GreenBackpackId)
moveItems("gold coin", "orange backpack", "green backpack", "all")
jeśli w funkcji nie podamy parametru parent, czyli zawołamy np. tak: openitem("green backpack") to funkcja sama znajdzie ten obiekt w odległości jednej kratki od postaci (a funkcja reachgrounditem zapewni, ze bot podejdzie na taka odległość) i go otworzy
Aktualizacja:
Dostępna jest wersja 0.4.0 CoreBota. Zmieniło się naprawdę dużo (lista niżej).
Więcej informacji w pierwszym poście w tym temacie:Kod:- Dodano mozliwość łatwiejszego edytowania waypointów w Cavebocie - można wstawiać i przesuwać istniejące waypointy;
- Dodano opcję łowienia ryb w zakładce General;
- Dodano możliwość używania run przez Targeting;
- Dodano mozliwość używania wielu czarów przez Targeting (np. Exori Frigo / Exori Gran Frigo, etc.);
- Przepisanie całego silnika Cavebot+Targeting+Looting - szybsze i bardziej niezawodne działanie;
- Mozliwość ustawienia priorytetów wybierania celu przez Targeting: Danger / Proximity / Health / Stick;
- Naprawiono wykrywanie niedostepnych potworów i ignorowanie ich;
- Poprawienie bugów w Lootingu - zawieszanie przy braku capa i nie lootowanie gdy backpack jest całkowicie pusty;
- Waypointy typu "Action" wykonają skrypt Lua nawet, jeśli gracz nie będzie na pozycji waypointu - możliwość tworzenia bardziej rozbudowanych skryptów;
- Ignorowanie ciała przez looter jeśli lezy na nim smieć lub ktoś/coś stoi;
- Wykrywanie cooldownów na dany czar przez funkcję cast(spell) i castRune(rune, target, pos);
- Funkcja openitem(item, parent) poprawiona - od teraz potrafi otworzyć nie tylko "depot", ale i przedmioty na podłodze (np. loot bag), lub backpack w innym backpacku;
- Nowe funkcje w Lua Scripterze: fish(), isLocation(), castRune(rune, target, pos);
http://torg.pl/showthread.php?427070...=1#post6726094
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli chcesz pobrać bota za darmo:
Aktualna wersja bota: 0.4.0
Data wydania: 4 sierpnia 2013r.
Działa na kliencie Tibii: 10.10
Darmowe pobranie bota:
http://corebot.net/download.php
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zaczynam test :)
polecam użyć:
clearHUD(2)
stopHUD()
bez tego mój CPU nie daje rady
Podczas włączania wywala błąd, i czemu folder zwie się 0-4-1?
wrzuć screena błędu, postaram się pomóc.
Wygląda na to, że bot nie znalazł pliku LuaInterface.dll który jest w folderze z botem. Możliwy powód to np. otwarcie bota bez rozpakowania go, prosto z Archiwum WinRara - Wypakuj najpierw bota gdzieś (np. na pulpit, dysk) i wtedy odpal plik CoreBot.exe. Wszystko powinno działać.
Ktoś pomoże jak ustawić targeting? Jak ustawiam cavebota, wszystkie opcje, looting, to tylko lata, ignoruje wszystko, próbowałem na wszystkie sposoby i dalej nic, loota też nie zbiera jak już sam zabije jakiegoś Rata. Jakieś rady? Bo dzisiaj chciałbym na owym cashmakerze wbić 8lvl :)
@UP
Żeby targetting działał musi a) Być włączony Cavebot (ale piszesz, że już włączyłeś) i b) W Tibii otworzona Battlelista. W ustawieniach Tibii musi być ponadto zaznaczone "Tibia Classic Controls".
Pozdrawiam, Core
Działa, chyba nie miałem otwartej battlelisty :P
Dzięki wielkie, troche skomplikowane, ale mam nadzieje że szybko wbite lvl'e zwrócą chęci do używania tego bota :D
@UP Na razie trzeba ręcznie pilnować, żeby mieć otwartą battlelistę. W przyszłych wersjach planuję zrobić, że bot sam o to zadba i otworzy battlelistę, kiedy będzie potrzebna.
Jeśli macie jakieś uwagi, znaleźliście błędy w bocie, lub macie propozycje, piszcie w temacie, postaram się coś poradzić.
Pozdrawiam, Core~
Mam kilka uwag, które mogą być też z mojej winy, więc w razie czego prosze mnie nakierować.
1.Bot chodzi po ogniu [ognisku] (nie przykryty ogień, normalnie widać ognisko, nic na nim nie ma).
2.Bot często dochodzi do Waypointa, po czym zabija tam potwory, odchodzi dalej i nagle wraca do tego wpt, po czym po raz drugi rusza dalej i dopiero wtedy idzie gdzie trzeba
3.W pewnym miejscu w swamp troll venore bot jakoś wariuje, nie da sie wykorzystać w pełni tego respu co znacznie spowalnia expienie tam, gdyż w tym miejscu jest sporo tych trolli.
Polecam ten obrazek:
http://www.tibia-wiki.net/images/VenoreSwamptrolls1.PNG
Chodzi o północ, tam gdzie widzimy zielone, bot wariuje tam, schodzi kiedy nie trzeba, czasem nie słucha wpt, gdy ma zejsc po drabince która jest troche dalej pisze Sorry, not possible. Gdy ustawie mu inne wpt staje na środku mostu i tak samo jak poprzednio, nie idzie dalej, jakby cos przed nim stało. Na razie nie expiłem w podobnych miejscach bo dzisiaj na bocie wbiłem od 1 do 16lvla, ale podobny problem nie zdarza sie.
4.Z lekkim odniesieniem do pkt.3. Bot czasem sam schodzi po drabince, a co gorsza, raz sam wszedł do góry, przez co całkiem zwariował (Raty na rooku pod All Dee czy jakoś tak), spora odległość pomiędzy drabinkami a ten jakimś cudem wszedł sam. Na trollach ab mam to samo, jedyny sposób to ustawić żeby schodził na wszystkie poziomy i od razu wracał żeby nie było w razie czego problemu :(
5. Opcja manaburn, niby dobrze że nie spala od razu, ale w healing gdy dam leczenie wali cały czas czarem nawet jak many nie ma, a w manaburn na czar wymagający 40 many czasem czeka do 70 (full mana) co nie jest na pewno dobre.
Ok. To tak:
1) Ognie dodałem do listy ID po których bot może chodzić, żeby np. móc expić na DL gdzie wszędzie leżą fieldy. W tym momencie kratka z ogniem jest tak samo preferowana przez bota, jak zwykła pusta kratka. W kolejnym update postaram się dodać kratkom na których leżą fieldy, ogniska itp. o wiele mniejszy priorytet - bot przejdzie po nich tylko, jeśli nie znajdzie żadnej innej drogi na około. Dodano do listy rzeczy do zrobienia w kolejnym update.
2) Gdy w pobliżu są potwory, to waypoint walker się dezaktywuje, przekazując sterowanie targetingowi - jeśli bot przejdzie wtedy po waypoincie to bot tego nie "zauważy" bo kod sprawdzający czy jesteśmy na waypoincie jest w części "waypoint walker", która się dezaktywowała i dopiero po zabiciu potworków znowu "ożywa" - do zrobienia w kolejnym update, żeby bot sprawdzał czy jesteśmy na waypoincie nawet gdy targeting "zajmuje się" potworami.
3) co do tego punktu ciężko mi teraz powiedzieć, co może być przyczyną - muszę udać się tam swoją postacią i zrobić waypointy na tę miejscówkę i zobaczyć jak bot będzie sobie radził. Jak to zrobię to postaram się naprawić ewentualny powód takiego zachowania, ew. będę dopytywał na PM o szczegóły co dokładnie się dzieje w tym miejscu.
4) Tutaj przyznaję się, moja wina, bo zapomniałem zupełnie dodać sprawdzania, czy na kratce w miejscu, gdzie zdechł potwór nie ma drabinki i bot próbując otworzyć ciało wchodzi po drabinie. Aktualnie w bocie jest sprawdzanie czy ktoś/coś stoi na ciele lub lezą na nim jakieś śmieci, w kolejnym update bot będzie też sprawdzał czy na kratce jest drabina.
5) Co do opcji manaburn, to bot losuje wartość many na której ma użyć z zakresu: < podana_ilość_many ; podana_ilość_many + 50 > lub gdy ustawione jest palenie many na % nie na określoną wartość < podana_ilość_procent ; podana_ilość_procent + 10% >. Czyli póki masz dość niski poziom i mało many ustaw palenie na wartość procentową, nie konkretną ilość HP.
Np. jeśli masz max 70 many i ustawisz palenie na 50% to bot będzie używał czaru gdy mana będzie z zakresu 50-60%, czyli 35-42 many.
Dzięki za tak długą wiadomość i jasne wyjaśnienie z czym są problemy, dzięki temu wiem, czym zająć się w kolejnym update bota.
Pozdrawiam i życzę miłego bocenia, Core~
Tak więc czekam na Update, a tymczasem kolejna uwaga.
W lootingu mam ustawione by zbierał gp do green backpack, a w general "Open next backpack". Po zapełnieniu backpacka otwiera następny, ale nie zbiera do niego kasy. Zaczął zbierać dopiero gdy sam wrzuciłem do niego pare gp.
I jeszcze jedno: Po zapełnieniu wszystkich slotów w jednym miejscu zostało 1gp, bot zamiast zapełnić ten slot gp do 100 otwiera kolejnego backpacka :) Nie wiem czy to da sie zrobić bo gp może być traktowany jak pojedynczy item, ale może się da, nie wiem... :)
Co do buga z nie zbieraniem lootu gdy backpack jest całkowicie pusty, to znam go, w kolejnym update postaram się to już ostatecznie rozwiązać. Na razie trzeba w każdym backpacku do którego bot ma zbierać loot wrzucić 1 gp.
Wpadłem na to i tak już zrobiłem, ale licze że będzie poprawione.
No i kolejny , może mniej ważny, ale jednak nadal to błąd. Bot czasem (rzadko bo rzadko) ale zbiera różne śmieci zamiast tego co powinien, np. z trolla jest to wooden shield, spear.
Dajmy na to weźmie ten jeden wooden shield który zajmuje 40 cap. Nie ma mnie przy kompie, bot weźmie go i resztę capu zapełni gp, 40 cap to równowartość 400gp,tyle sie zmieści, wiec bot wtedy chodzi, nie zbiera gp bo ma wooden shielda, a ja tracę gp :)
Licze że znowu pomogłem :P
Dwa kolejne błędy, zauważone już wczoraj, od tego czasu nic nowego, po za tym że bot po 3h używania zszedł drabinkami na sam dół i mimo że miał wpt nie chciał wrócić, a na górze dalej nic, przez to potrzebny był reset bota.
1. Bot czasem zacina się w sposób który przedstawie tak: Gdy przenosimy kase do bp w ilości większej niż 1 pojawia się okienko ile chcemy przenieść i potwierdzamy. Bot raz zrobił mi coś takiego, tzn. wyskoczyło to okienko zamiast normalnie przenieść kase, co zablokowało pozostałe czynności do czasu aż ręcznie potwierdziłem
2. Bot czasami zaznacza potwora, ale nie jest on atakowany (to sie wydaje nierealne, a jednak). Jest czerwony kwadrat, ale nie uderza potwora, raz przez to padłem, a dzisiaj obserwowałem i zaatakował po kilku minutach od zaznaczenia.
To tyle, na razie nic nowego, z niecierpliwością czekam na Update, bo Bot godny polecenia i dobrze się rozwija :)
Ta sytuacja opisana w pkt 2) to bug(?) w kliencie Tibii - zdarza się tak niezależnie od bota/ bez używania bota także. Poniżej dałem skrypt, który powinien pomóc.
Tak na szybko skrypt do CoreBota odznaczajacy cel, gdy nie udalo sie zabic przez 30 sekund (targetting sam chwile po odznaczeniu zaznaczy cel ponownie)
Zapisać jako Auto-Repeat script
Czas powtarzania: 800-1200ms
Skryptu nie testowałem, ale powinien działać. Pozdrawiam, CoreBot.Kod:-- --- CONFIG:
local targetTimeout = 30 * 1000 -- czas w ms, po jakim bot ma odznaczyc potwora, gdy nie udalo sie zabic
-- --- END OF CONFIG
LAST_TARGETID = LAST_TARGETID or 0
LAST_TARGET_CHANGE = LAST_TARGET_CHANGE or getTime()
if LAST_TARGETID ~= targetId then
LAST_TARGETID = targetId
LAST_TARGET_CHANGE = getTime()
end
if targetId ~= 0 and getTime() >= LAST_TARGET_CHANGE + targetTimeout then
stopattack()
LAST_TARGETID = 0
LAST_TARGET_CHANGE = getTime()
end
Gdyby ktoś potrzebował, skrypt działa. Właśnie miałem taką sytuacje na ratach pod All Dee i zadziałało :)
Dzięki :P
Planujesz zrobić slime trainera?
@UP
W bocie jest moduł "Slime Trainer" bardzo prosty, ale funkcjonalny. Działanie polega głównie na tym, że po włączeniu musimy zaatakować matkę slima, po czym bot zapamięta, który slim jest matką, wyłączy sam na nią atak i zacznie bić klony w odległości jednej kratki od gracza.
Pozdrawiam, Core