Bpki musisz miec dokladnie takie same jak sa w skrypcie.
Ewentualnie mozesz zmienic nazwy backpackow w setupie, na takie, jakie posiadasz.
Musza sie poprostu zgadzac.
Wersja do druku
może mi ktoś wytłumaczyć jak dziala opcja "LURE" w targetingu?
da sie ustawić żeby "lurował" po 3, po 4?
ustalasz lure waypointy i bot luruje danego stworka do ostatniego lure waypointa ktory byl w cavebocie :)
Robisz actiona, ktory zaleznie od ilosci potworow bedzie lurowal albo bił, np jak 1 demon to leje normalnie na dystans, jak 2 to luruje sobie jednego do lurewaypointa.
tak to u mnie wyglada na demcach :)
mógłbyś zarzucić takim actionem?
potrzebny mi skrypt na crystale dla ms,posiada ktos?
Witam serdecznie, potrzebuje cos ciekawego dla 40rp (81/67), dobre eq chodzi mi zeby bylo full afk i dobry exp kasy moze byc na zero. Licze na Wasza pomoc bo ja szukam i nic ciekawego nie znalazlem.
Ma ktoś może scrypt do trenowania AFK na Slime na EK?
macie ktoś kawałek HUD'a odpowiadający za wyświetlanie już wbitego expa?
Ja uzywam tego. Light HUD by Drama.Kod PHP:local fontfamily = "Comic Sans Ms" local fontsize = 8 local headfontsize = 9 local fontcolor = 0x000000 local headfontcolor = 0x000000 local startposx = 10 local startposy = 20 function formatstaminaintotime(staminaAmount) if staminaAmount == 0 then return "00:00" else local nHours = string.format("%02.f", math.floor(staminaAmount/60)) local nMins = string.format("%02.f", math.floor(staminaAmount - (nHours*60))) return nHours..":"..nMins end end setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("Gold") addtext("Character Information", startposx, startposy+10) setfontcolor("DeepSkyBlue") addtext("______________________________", startposx, startposy+20) setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Level: ", startposx+10, startposy+60) setfontcolor("white") addtext(level, startposx+45, startposy+60) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Name: ", startposx+10, startposy+45) setfontcolor("white") addtext(name, startposx+45, startposy+45) setfontcolor("antiquewhite") addtext("EXP gained: ", startposx+10, startposy+75) setfontcolor("white") addtext(num(expgained) .. " K", startposx+75, startposy+75) setfontcolor("antiquewhite") addtext("EXP/h: ", startposx+10, startposy+90) setfontcolor("white") addtext(num(exphour) .. " K", startposx+50, startposy+90) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Time to Level: ", startposx+10, startposy+105) setfontcolor("white") addtext(timetolevel .. " Hour", startposx+85, startposy+105) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Exp Left:", startposx+10, startposy+120) setfontcolor("white") addtext(num(exptolevel()) .. " K", startposx+60, startposy+120) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Played Time: ", startposx+10, startposy+135) setfontcolor("white") addtext(timehunt .. " Hour", startposx+80, startposy+135) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Balance: ", startposx+10, startposy+150) setfontcolor("gold") addtext(num(balance) .. " K", startposx+60, startposy+150) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Stamina: ", startposx+10, startposy+165) setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("Gold") addtext("Botting Information", startposx, startposy+190) setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("DeepSkyBlue") addtext("______________________________", startposx, startposy+200) setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("AntiqueWhite") addtext("Cavebot", startposx+10, startposy+220) addtext("- ", startposx+60, startposy+220) if cavebot then setfontcolor("Green") addtext('ON', startposx+70, startposy+220) else setfontcolor("Red") addtext('OFF', startposx+70, startposy+220) end setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("AntiqueWhite") addtext("Targeting", startposx+9, startposy+235) addtext("- ", startposx+70, startposy+235) if targeting then setfontcolor("Green") addtext('ON', startposx+80, startposy+235) else setfontcolor("Red") addtext('OFF', startposx+80, startposy+235) end setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("AntiqueWhite") addtext("Looting", startposx+10, startposy+250) addtext("- ", startposx+55, startposy+250) if looting then setfontcolor("Green") addtext('ON', startposx+65, startposy+250) else setfontcolor("Red") addtext('OFF', startposx+65, startposy+250) end if stamina >= 2400 then setfontcolor("Green") addtext('' ..formatstaminaintotime(stamina), startposx+60, startposy+165) elseif stamina < 2400 and stamina >= 840 then setfontcolor("Gold") addtext('' ..formatstaminaintotime(stamina), startposx+60, startposy+165) elseif stamina <= 840 then setfontcolor("Red") addtext('' ..formatstaminaintotime(stamina), startposx+60, startposy+165) end
A jesli chodzi ci o samo pokazywanie wbitego expa to
Kod PHP:setfontcolor("antiquewhite") addtext("EXP gained: ", startposx+10, startposy+75) setfontcolor("white") addtext(num(expgained) .. " K", startposx+75, startposy+75)
możesz naprawić? bo zrobiłem sobie taki:
i poprawnie wyświetla mi napisKod PHP:addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+100)
no ale jak próbuję dokleić dalsza część tzn to:
to przestaje mi się wyświetlać cała reszta HUD'aKod PHP:addtext(num(expgained) .. " K", startposx+10, startposy+100)
tutaj całość jakby była potrzebna:
Kod PHP:local fontsize = 8 local headfontsize = 8 local fontcolor = 0x000000 local headfontcolor = 0x000000 local startposx = 2 local startposy = 80 setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255)) addtext(" - Botting Info - ", startposx, startposy+10) setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Level: ", startposx+10, startposy+25) addtext(level, startposx+72, startposy+25) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("XP to Lvl: ", startposx+10, startposy+40) addtext(exptolevel(), startposx+72, startposy+40) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("XP/Hour: ", startposx+10, startposy+55) addtext(exphour, startposx+72, startposy+55) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Stamina:", startposx+10, startposy+85) addtext(math.floor(stamina/60).." Hours", startposx+72, startposy+85) addtext("Next Lvl:", startposx+10, startposy+70) addtext('' .. timetolevel, startposx+72, startposy+70) addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+100) setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255)) addtext(" - Character Info - ", startposx, startposy+160) setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Health: ", startposx+10, startposy+175) addtext(hp .. " / " .. maxhp .. " ", startposx+72, startposy+175) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Mana: ", startposx+10, startposy+190) addtext(mp .. " / " .. maxmp .. " ", startposx+72, startposy+190) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Cap: ", startposx+10, startposy+205) addtext(cap, startposx+72, startposy+205) addtext("Magic:", startposx+10, startposy+220) addtext(mlevel, startposx+72, startposy+220) addtext(mlevelpc, startposx+96, startposy+220) addtext("%", startposx+121, startposy+220) addtext("Club:", startposx+10, startposy+235) addtext(club, startposx+72, startposy+235) addtext(clubpc, startposx+96, startposy+235) addtext("%", startposx+121, startposy+235) addtext("Sword:", startposx+10, startposy+250) addtext(sword, startposx+72, startposy+250) addtext(swordpc, startposx+96, startposy+250) addtext("%", startposx+121, startposy+250) addtext("Axe:", startposx+10, startposy+265) addtext(axe, startposx+72, startposy+265) addtext(axepc, startposx+96, startposy+265) addtext("%", startposx+121, startposy+265) addtext("Shield:", startposx+10, startposy+280) addtext(shielding, startposx+72, startposy+280) addtext(shieldingpc, startposx+96, startposy+280) addtext("%", startposx+121, startposy+280) addtext("Distance:", startposx+10, startposy+295) addtext(distance, startposx+72, startposy+295) addtext(distancepc, startposx+96, startposy+295) addtext("%", startposx+121, startposy+295) local fontsize = 10 local fontspacing = fontsize+2 local showKillsToUp = true local monsterswillkill = {"Cobra","Crocodile","Lizard Sentinel", "Lizard Templar", "Lizard Snakecharmer"} local monstersexp = {30,40,110, 155, 210} local cont = 0 local x = 5 local y = 0 local z = 0 local totals = 0 local totall = 0 local total = 0 local sub = 17 local function captalizeAll(first, rest) return first:upper()..rest:lower() end if showKillsToUp then setfontcolor("white") y = y + 500 addtext(' [ Kills to Level UP ]',0,y) y = y + 15 for i, j in pairs(monsterswillkill) do addtext(j, x, y) addtext(math.floor(exptolevel()/monstersexp[i]), 130, y) y = y + 15 end end
nie ogarniam ;|
time played działa ale exp gained już nie ;3
http://i46.tinypic.com/2e55ldt.jpg
śmiechne... nie działa ani 10 ani 72
analogicznie do Time played i reszty wyżej czyli:
Kod PHP:setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Next Lvl:", startposx+10, startposy+70) addtext('' .. timetolevel, startposx+72, startposy+70) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Played Time: ", startposx+10, startposy+100) addtext(timehunt .. " Hour", startposx+72, startposy+100) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+115) addtext(num(expgained).. " K", startposx+72, startposy+115)
i nie wiedzieć dlaczego wszystko co jest w hudzie niżej niż exp gained nie wyświetla się jeśli dopiszę drugą linijkę expgained~. Bez drugiej linijki wyświetla się sam napis "Exp gained:"
Poprawilem, bo wkleilem to samo co bylo xD Sprawdz to co teraz jest w moim poprzednim poscie.
#UP
Jak to Cie oszukalem?
#UP
Tak mialem w swoim HUD'zie, ktory uzywam. Ale on potrzebuje sirmate library i pewnie dlatego nie dzialalo.
A zerknalem na inne HUD'y na forum ibota i bylo bez tego num, wiec sie poprawilem.
Wybacz. Juz nigdy Cie nie zawiode.
Da radę żeby ek chodził tak aby go biły na raz max 2-3 potworki niż żeby stał w miejscu czekając aż go 8 otoczy?
A taki action np. że jak cap się skończy, zeby wyrzucal loota (ktorego zbiera z potwora) na ziemie?
Ma ktoś te strone co generowała loot liste ibota? Albo zbiór wszystkich id itemów?
W pewnym sensie sie da - daj stand w wpt albo w targetingi zmien na STAND zamiast CHASE czyli bedzie czekal az moby beda podchodzic - moze zdazy podejsc 8 xD. Da rade poradzic sobie jakos z tym ze jak mob padnie a potem padnie jakis inny na nim to zeby przesunal tego z gory i wzial loota tego spod spodu? Neo sam przesuwal sobie deda znad deda.
Miales stycznosc z neo? Neo czekal ;]
Łap ;)
http://neobot-scripts.com/ibot_lootlist_creator.php
Moglby ktos napisac mi skrypt na wylaczenie tibii wtedy gdy zobacze danego potwora? Luruja mnie na hydre z corymow chuje xd.
Wrzuci ktos ten skrypt z oficjalnej strony Ibota? Bo niektórzy maja przebłyski moralności mimo że oszukują w grach onlajn.Cytuj:
[100] Svargrond Crystal Spiders by dragonicevo
@edit
Juz mam
ktoś mi powie co dodatkowego dają te sirmate liblary?
tzn co w bocie może nie działać jak tego nie ma?
Pomoże ktoś i wrzuci skrypt na postmana? Po jakim czasie wam dodawali dostep do forum bo ja juz 2 dzien od kupienia licki czekam i nic ;/
ludziska i tym razem mi pomozcie, probowalem skopiowac z innych skryptow (w ktorych to dziala) ale cos piernicze najwidoczniej.
jak ustawic bota ze gdy ma cap > 100 zeby wywalal gpki na ziemie ?
a jak sie pobierze tą sirmate to co należy z nią zrobić?
Albo jak nie chce ci się ustawiać minCapu w settingu to tutaj wpisz tą setkę... ;d
Wrzucić do folderu library.Kod PHP:if cap < 100 then setsettings("Settings\\Looting\\List\\Gold Coin\\Destination", ground) else setsettings("Settings\\Looting\\List\\Gold Coin\\Destination",goldBp) end
dzięki tomix:)
Da sie cos zrobic zeby bot dzialal normalnie jak gram np. w League of Legends bo mam wrazenie ze zostawia 3/4 lota w potworach :D
moze ktos wrzucic skrypt z opisem na soile Ek by Eli?
Z góry thx
Witam, mam problem z chodzeniem po fire bombie. Postać normalnie chodzi po fire bombie, aczkolwiek jeżeli ktoś rzuci ją i oddzieli mnie od potwora, to bot automatycznie staje w miejscu i nie może do niego podejść. Czy istnieje jakaś możliwość naprawienia tego?
dodaj id ognia do specialareas