Jesteś pewny czy czasem jakiś action ci go nie włącza bo to są objawy włączonego cave'a.
Wersja do druku
Jak Ibot radzi sobie np z Ice Strike, jezeli bije cokolwiek co znika, lub ktos chce wbic mi scula wiec pomaga "ubic" potworka, wystepuja takie bledy ze jezeli ktos uderza doslownie rowno ze mna i zabija pierwszy to bot automatycznie nie uzywa czaru jo?
A jak wyglada sytuacja gdy np lecze ziomka, ale mam ponizej x hp, bot sam wyczuwa i leczy pierw mnie a potem jego, czy wariuje?
Nie wiem jak to jest z potworami znikającymi i leczeniem się ale aby nie wbić sobie skulla bo ktoś bije równo z nami to lepiej użyć actiona:
Kod PHP:if (target.id ~= 0) and (target.isshootable) and (target.dist <= 3) and cancast('exori vis') and (target.hppc ~= 2) then cast('exori vis') end
Jeżeli w Extras/States jest zaznaczony tylko Healer i Looting, to bot sam nie podchodzi do ciała, dopiero gdy otworzysz je manualnie zbierze itemki ustawione w lootingu
Przeciez to samo powiedzial
Dobra, bardzo dziękuję wszystkim za rady. Już tego nie roztrząsajcie. :D
Co ciebie tak rozśmieszyło w mojej wypowiedzi?? Może to, że Mały Kozak "napisał to samo co ja"? Jeżeli przeczytasz uważnie jego post jest położony nacisk na TYLKO(specjalnie tak napisałem bo najwidoczniej niektórzy tego nie zauważają) healer i looting ale można mieć prawie wszystkie opcje włączone, wiem bo sam tak robiłem jak poprawiałem wpt. Wpierw przeczytaj wszystko dokładnie i swoje bezsensowne wypowiedzi najlepiej podeprzyj doświadczeniem bo same przypuszczenia nie wystarczają.
Jakby ktos mial jakies przydatne w coj skrypty dla edka 100+ / 150+ to z checia przyjme, ew moge dobrze zaplacic jak juz na siebie zarobi
elfa ogarnialem po jakims czasie ale potrzebuje skryptow/wpsow akcji pogladowych na ktorych ogarnalbym skrypty
moglbym potem podrzucac darmowo
w sumie moga byc jakiekolwiek skrypty, naucze sie na nich
w szczegolnosci chodzi o podstawowe funkcje, nie indaresuja mnie zadne hudy itd bo mi to nie potrzebne
ew dlugosc dzialania manashield, wali i utani hurow
a zeby nie bylo trzeba sciagac najlepiej pw z kodem :P
Witam.
Ma ktos z tu obecnych skrypt na Nargor Piraty z Depositerem etc?
Probowalem skrypt od Pink Panthera lecz nie dziala
Nie napisałeś nawet o profesji: domyślić się mamy? ;\
Zakładam, że knight, stąd: http://www.tibiaibot.com/forum/showt...ll=1#post97284
co mam zle?
if itemcount("mana potion") < 200 then playsound("alert.wav") found in the bot's "\sounds" directory
wait(2002)
end
chce zeby mi liczyl manasy, gdy bedzie mniej niz to alarm
if hp < (2189,3013) then usehotkey ("F1") end
lub
if hppc < (51,88) then usehotkey ("F1") end
chce zeby mi uzywal randomowo leczenie uzywajac hotkey
chce zeby mi randomowo uzyl tego spela np gdy bede mial 54% hp to mnie wyleczy do pelna, a raz jak bede mial 74% hp
nie wiem czy dobrze sie wyrazam :P
Ten pierwszy skrypt działa tylko usuń : found in the bot's "\sounds" directory
Skrypt ma wyglądać tak:
ten drugi wygląda tak:Kod PHP:if itemcount("mana potion") < 200 then playsound("alert.wav") wait(2002) end
lub wartości procentowe:Kod PHP:if hp < random(2189,3013) then usehotkey ("F1") end
Funkcja random losuje liczbę z zakresu (od,do) i stosuje się do tej liczby. Pamiętaj przy pisaniu skryptu, aby stosować się do reguły pisania każdej funkcji w osobnej linijce co ułatwia rozczytanie kodu.Kod PHP:if hppc < random(51,88) then usehotkey ("F1") end
@edit
Do funkcji wait() możesz dodać po przecinku drugi opcjonalny czas co zmniejsza wykrycie bota bo wybiera sobie między tymi wartościami (nie pamiętam czy wybiera wartość losową z zakresu od jednej do drugiej liczby czy wybiera jedną lub drugą liczbę) i odczekuje w różnych odstępach czasu.
Random między int1 a int2.
Dzieki wielkie
Jestem zwolennikiem pisania wszystkiego samemu bo wykrywalnosc jest wtedy duzo mniejsza
Oczywiscie, zrzucilem na kompa caly plik skyptu z waypoints itd innego goscia
Nie wiem czy wygladac to bedzie po napisaniu skryptu od nowa ale:
Gdy otwiera cialo to myszka "wariuje" tzn przerzucajac itemy 'myszka' zmienia sie na 'krzyzyk' jakbysmy chcieli uzyc np runy/itemu na czyms/kims. Tak powinno byc? Czy to jakis blad?
Z ciekawosci spytam, jakim jezykiem jest to pisane? Jestem ciemny w jakim kolwiek programowaniu wiec tego nie rozrozniam
Tak powinno być. Zgaduję, że php skoro wstawia się w znaczniki php ale ręki uciąć sobie nie dam, ponieważ większość języków jest do siebie bardzo podobna dzięki czemu programując w jednym można łatwo przejść na inny język programowania.
wie ktos dlaczego tibia off ?
ok juz wiem jakis bug fix robia
a co, reconnect nie zadziałał? xD Tomix.
nie nie nieuzywam reconnecta :) poprostu nic niepisalo na tibia com dopiero teraz napisali " Due to an emergency bug fix all worlds are currently offline. Further information will follow soon. Please excuse any inconvenience. "
Używaj opcji edytuj następnym razem bo doublowanie postów jest zakazane ;) Tomix.
A mozna polaczyc np skrypty zeby bylo jeszcze bardziej randomowo zeby wlaaczyc "action" nazwana np "healing"
a skrypt healing zrobic zeby wyleczyl od poziomu tego w ktorym sie wlaczy do poziomu miedzy 92 a 97% hp cos w styluKod PHP:if hppc <= random(51,88) then setsettings("Settings\\Actions\\List\\Healing","yes") wait(5000,15000)
/\nie wiem czy to bedzie dzialacKod PHP:do usehotkey ("F1") while settings(("Settings\\Actions\\List\\Healing","yes") else hppc <= random(92,97) then setsettings("Settings\\Actions\\List\\Healing","no")
ALBO
z tym ze tutaj od razu bedziala dzialac bez czekania co nie?Kod PHP:if hppc <= random(51,88) then setsettings("Settings\\Actions\\List\\Healing","yes") else hppc <= random(92,97) then setsettings("Settings\\Actions\\List\\Healing","no")
OGOLNIE NIE WIEM CZY JEST TAKA OPCJA JAKKod PHP:settings
Pobaw się jeszcze czymś takim.Kod PHP:if maround(5,false,'Water Elemental') >= 3 then setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\ExuraVita\\HealRange', '0 to 70 %') setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\ExuraGran\\HealRange', '70 to 90 %') setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\Exura\\HealRange', '0 to 0 %') else setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\ExuraVita\\HealRange', '0 to 55 %') setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\ExuraGran\\HealRange', '57 to 78 %') setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\Exura\\HealRange', '77 to 90 %') end
Troche tego nie rozumiem, co oznacza opcja maround, i ewentualnie paround?
co oznacza opcja 5, false
Rozumiem ze jezeli na ekranie bedzie wiecej lub 3 we to ma zmienic preferencje leczenia na vita o 0;70%, gran na 70;90%, exury ma nie uzywac wogole bo exhaus
ale jezeli ich nie bedzie to ma przywrocic opcje na
vita 0;55
gran 57;78
exura 77;90
czyli co, opcja else kasuje wszelkie wczesniejsze "opcje" czyli "if maround(5,false,'Water Elemental') >= 3 then"
yup?
aha
zamyka cala sesje czyli np jezeli w actions dodam wait bez end to bedzie odczekiwac x czasu przed uruchomieniem danej akcji znow,Kod PHP:end
a jak dodam wait i na koncu end to bedzie to dzialac w taki sam sposob czy zamknie akcje calkowicie i jej juz nie uruchomi?
co daje opcjaKod PHP:elseif
probowalem zrozumiec tutaj ale yhm nie wiem czy dobrze to rozumiem dlatego pytam
Kod PHP:updateworld() local SAFELIST = {"BUg", "LadyBUg", "WedNesDay", "sirmate"} local MONSTERS = {"Brimstone Bug"} local SPELLS = { FIRST = {words = "exori gran", mp = 340, count = 3}, SECOND = {words = "exori", mp = 120, count = 3}, } local AREAS = { } local function insideArea() if (WORLD_TYPE ~= 0) then for _, SPECIAL_AREA in ipairs(AREAS) do if (posx >= SPECIAL_AREA[1][1] and posy >= SPECIAL_AREA[1][2] and posx <= SPECIAL_AREA[2][1] and posy <= SPECIAL_AREA[2][2] and posz == SPECIAL_AREA[3]) then return true end end end return false end if WORLD_TYPE ~= 0 then if (paround(3, true) - paround(3, true, unpack(SAFELIST))) == 0 and not insideArea()then if maround(1, unpack(MONSTERS)) >= SPELLS.FIRST.count and target.id ~= 0 then if mp >= SPELLS.FIRST.mp and cancast(SPELLS.FIRST.words) then cast(SPELLS.FIRST.words) wait(1000, 2200) end if mp >= SPELLS.SECOND.mp and cancast(SPELLS.SECOND.words) then cast(SPELLS.SECOND.words) wait(1000, 2200) end elseif maround(1, unpack(MONSTERS)) >= SPELLS.SECOND.count and target.id ~= 0 then if mp >= SPELLS.SECOND.mp and cancast(SPELLS.SECOND.words) then cast(SPELLS.SECOND.words) wait(1000, 2200) end end end elseif WORLD_TYPE == 0 then if maround(1, unpack(MONSTERS)) >= SPELLS.FIRST.count and target.id ~= 0 then if mp >= SPELLS.FIRST.mp and cancast(SPELLS.FIRST.words) then cast(SPELLS.FIRST.words) wait(1000, 2200) end if mp >= SPELLS.SECOND.mp and cancast(SPELLS.SECOND.words) then cast(SPELLS.SECOND.words) wait(1000,2200) end elseif maround(1, unpack(MONSTERS)) >= SPELLS.SECOND.count and target.id ~= 0 then if mp >= SPELLS.SECOND.mp and cancast(SPELLS.SECOND.words) then cast(SPELLS.SECOND.words) wait(1000,2200) end end end
@up
opis wszystkich funkcji masz tu : http://www.tibiaibot.com/forum/showt...-and-Functions
oki maround paround rozumiem, a
Z tym sobie poradze bo jest to dosc jasno opisane,
patrzalem tez how yo build an action/script ale nie moge skumac jak mozna a jak nie mozna budowac kodow.. :s
i jakie zastosowanie ma elseif? co z kodem end
/////
no nie wiem co robie zle...
pisalem juz na milion sposobow, milion roznych funkcji i nie dziala
if exp < (5) then
playsound("alert.wave")
wait(2002)
end
lub
if mp = 5 then
playsound("alert.wave")
wait(2002)
end
lub
if exp <= 0
if hp < 300 then
nie dziala mi ta akcja z alertem XD
za pewne jakis idiotyczny blad robie...
probowalem tez w []
znaczy ja niechcialbym zebys marnowal swoj czas analizujac posty kogos ktore ja sobie tutaj wklejam
po prostu np taka kombinacja jest dla mnie czarna magia i mniej wiecej i uzyte jest tutaj tyle funkcji ze to sie w pale nie miesci (wedlug mnie)
ja bede pisal na pewno prostrze, chociaz bot pod druida raczej wydawac by sie moglo musi byc troche bardziej zlozonym skryptem...
Zaraz przejrzę co tam jest napisane dotyczące jak pisać, a jak nie kod. Co do elseif jest to połączenie komend else (jeżeli poprzedni warunek nie jest prawdą to wykonaj poniższy kod) i if (warunek jaki musi być spełniony aby się wykonała poniższa czynność. end jest po to aby ibot wiedział gdzie się kończy pętla/instrukcja warunkowa. Inaczej można powiedzieć, że pomiędzy then i end znajduje się ciało właściwe różnych instrukcji to tak jak w co niektórych językach ciało takie zapisuje się w klamrach {}.
Jak możesz to podeślij link do tego tematu to sprawdzę i opiszę, podejrzewam że są to zasady ogólnie przyjęte w programowaniu.
@edit
Robisz prostą literówkę w rozszerzeniu pliku dźwiękowego zamiast *.wave musi być *.wav. I będzie działało. Tej liczby nie musisz dawać w nawias. W nawias musisz podać jakąś wartość jeżeli funkcja tego potrzebuje, a ty tylko sprawdzasz czy exp przekroczył daną wartość. Wszystko masz dobrze tylko ta literówka.
@edit2
Ja się tym nie przejmuje jakoś nudę muszę zabić, ponieważ obecnie jestem w Holandii, na dworze nie ma co robić bo po 1 nie rozumiem ich języka, a po 2 nikogo na dworze nie ma. Mi to nie przeszkadza bo się przyzwyczaiłem się pomagać w tych sprawach na tyle na ile mogę.
Kurde dziala xD
Bez kitu zaczynam to rozumiecccccc :D!
Nie powiem, ze wiadomosci, gotowe skrypty itd sa duzo ciezej do zdobycia niz w elfie co powoduje troche demotywacje do dalszego dzialania nawet przy konstruowaniu tak prostych skryptow...
reput nie wchodzi
Potrzeba mi skrypt na reconnect z otwieraniem bpka, ma ktoś ?
A także jakby ktoś mógł mi podać action na zamkniecie głownego backpacka i otworzenie go ponownie
Przebudowałem dostępny na własne potrzeby, informuje także jak padniesz ;), udostępniam, zmień nazwy bpków tylko:
Action:
zdefiniuj tylko mainbp w ustawieniach ;)Kod PHP:--Reopen backpacks: local reopenBps = ("yes") --Main Backpack Name: local mainbp = ("Backpack") --Loot Backpack Name: local lootbp = ("Green Backpack") --Gold Backpack Name: local goldbp = ("Blue Backpack") --Temple NPCs: local templeNpcNames = {"Alia", "Tyrias", "Brewster", "Rahkem", "Kasmir", "Amanda", "Isimov", "Yberius", "Maealil", "Quentin", "Lynda", "Lorietta", "Prezil", "Kjesse", "Asralius"} --Temple Position Range (sqm): local templePositionRange = 7 if (connected == false) then reconnect() wait(600, 1800) pausewalking(10000) if ((pzone == true) and (maround(10, false, unpack(templeNpcNames)) >= 1) or (pzone == true) and (islocationxyz(32787, 31276, 7, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(32595, 32744, 6, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(33213, 32454, 1, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(32213, 31133, 7, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(33004, 31490, 11, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(32649, 31925, 11, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(33217, 31814, 8, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(32317, 32826, 7, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(33194, 32853, 8, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(32369, 32241, 7, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(32360, 31782, 7, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(32957, 32076, 7, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(32732, 31634, 7, templePositionRange)) or (pzone == true) and (islocationxyz(33447, 31323, 9, templePositionRange))) then wait(1500) closetibia() wait(1500) message("Reconnect Message: Tibia client has been closed because character was inside a temple. This is to protect your character from being killed by other players.") end wait(2500) if ((reopenBps == ("yes")) and (windowcount() == 0) and (maround(7, false) == 0) and (lootbodiescount == 0)) then setcavebot("no") wait(1000, 2500) setlooting("no") wait(1000, 2500) settargeting("no") wait(2000, 3500) closewindows() wait(2000, 3500) openitem(mainbp, "back", true) wait(2000) resizewindows() wait(2000) openitem(lootbp, mainbp, true) wait(2000) resizewindows() openitem(goldbp, mainbp, true) wait(2000) resizewindows() end setcavebot("yes") wait(1000, 2500) setlooting("yes") wait(1000, 2500) settargeting("yes") wait(2000, 3500) end
wait(2000)Kod PHP:closewindows() wait(1000,2000) openitem(mainbp, "back", true)
ma ktos taki scrypt ze gdy bije GS to zaklada sword ringa a jak go juz ubije to sciaga ?
pokombinuj
Kod PHP:if maround(5,false,'Giant Spider') >= 1 then moveitems(ID sword ringa, "all", "tutaj daj nazwe ring spota", 1) elseif maround(5,false,'Giant Spider) = 0 then moveitms(ID sword ringa, "all", "nazwa backpacka", 1) end
nie wiem czy dziala probuj :P
Kod PHP:local CONFIG = { RING_NAME = "sword ring" } local RING_ID = Item.GetID(CONFIG.RING_NAME) local RING_USED_ID = Item.GetID(Self.Ring().id) if target.id ~= 0 and (target.name == 'Giant Spider') then System.PauseWalking (1000, 3000) while Self.Ring().count < 1 do Self.MoveItems(RING_ID, "ring", "all", 1) end elseif target.id == 0 and Self.Ring().count > 0 then Self.MoveItems(RING_USED_ID, "all", "ring", 1) wait (500, 1000) end
Powinien działać, aktywowałeś skrypt?
Łap jeszcze drugi:
Kod PHP:local CONFIG = { RING = "might ring", CREATURES = {"Giant Spider"}, CREATURE_AMOUNT = 1, } if (maround(6,false,unpack(CONFIG.CREATURES)) >= CONFIG.CREATURE_AMOUNT and itemcount(CONFIG.RING) > 0 and ring == 0) then moveitems(CONFIG.RING,"all","ring",1) elseif (maround(6,false,unpack(CONFIG.CREATURES)) < CONFIG.CREATURE_AMOUNT and ring ~= 0) then moveitems(ring,"ring","all",1) end
zmien might ring na sword ring ;d?
a creature amount na >= 1
A co jezeli gsow beda 2?
no kurde tez niezauwazylem ok juz dziala dzieki panowie
Wtedy dajesz w w miejsce water elementala nawias i w nim wpisujesz wszystkie potwory.
Przepraszam, ze się wtrącę w dyskusję, ale pilnie potrzebuje skryptu (actiona?) na podnoszenie itemków z ziemii i ładowanie ich do bp, który znajduje się również na ziemii - czyli robienie lootbaga. Miło by było, jak by Bot otwierał również nast bp (gdy zostanie zapełniony).
W cavebocie ustawilem sobie ze co okrazenie BOT wywala zlom na 1 sqm, a chcę żeby raz na klka godzin "wpasc" innych charem i szybciutko zrobić lootbaga :)
Pozdrawiam :))
#edit
Jeżeli to w czymś ma pomóc, to podaje id itemków o które mi chodzi:
3031,3358,3359, 3413,3354,3349,3275,3286,3410,3264,7425
#edit2
Przepraszam, jeżeli swoją prośbę umieściłem w złym temacie.
Znalazłem taki Action:
Będzie podnosił scarab coina z każdej kratki wokół Ciebie. Do swoich potrzeb po prostu zmień w pierwszą linijkę na to:Kod:local ITEMS = {"scarab coin"}
local DIRECTIONS = {"c","n","s","e","w","se","sw","ne","nw"}
if maround(3) < 1 then
for i = 1, #ITEMS do
for j = 1, #DIRECTIONS do
pickupitems(DIRECTIONS[j],ITEMS[i])
end
end
end
Kod:local ITEMS = {3031, 3358, 3359, 3413, 3354, 3349, 3275, 3286, 3410, 3264, 7425}
I musialbys jeszcze chyba dodac ze direction ma byc np Brown Backpack, miloby bylo jakbys ten kolor mial tylko i wylacznie do lootbaga,
czyli dzialaloby to w sposob taki ze
rzucasz bp pod siebie a itemy sa wokolo i otwierasz brown, wtedy pakuje
Tutaj masz taki który zedytowałem z jednego skryptu:
Zmień tylko toptileitem(posx+i, posy+j, posz) == 3413 na id jakie potrzebujesz i dodaj kolejne or toptileitem(posx+i, posy+j, posz) == 3413 bo nie starczy z tego co tam jest. Musisz zmienić jeszcze green backpack jeżeli nie masz takiego i wszystkie bp muszą być takie same jeżeli mają być otwierane i powkładane jeden do drugiego. Ewentualnie możesz ustawić, że stajesz w tej samej kratce co są itemki:Kod PHP:for i=-1,1 do for j=-1,1 do if toptileitem(posx+i, posy+j, posz) == 3413 or toptileitem(posx+i, posy+j, posz) == 3305 or toptileitem(posx+i, posy+j, posz) == 3409 or toptileitem(posx+i, posy+j, posz) == 3367 then pausewalking(1000) moveitems(toptileitem(posx+i, posy+j, posz), ground(posx+i, posy+j, posz), "green backpack", 100) pausewalking(0) end end end
Kod PHP:if toptileitem(posx, posy, posz) == 3413 or toptileitem(posx, posy, posz) == 3305 or toptileitem(posx, posy, posz) == 3409 or toptileitem(posx, posy, posz) == 3367 then pausewalking(1000) moveitems(toptileitem(posx, posy, posz), ground(posx, posy, posz), "green backpack", 100) pausewalking(0) end
witam , potrzebuje 2 scryptow na otwieranie bramki leveleowej a drugi na zniszczenie pajeczyny na Giant Spiderach ma ktos takie ?
Zmienilem,
nie dzialaKod PHP:if maround(5,false,('Corym Vanguard', Corym Skirmisher, Corym Charlatan ) >= 3 then setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Charlatan\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Circle') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Vanguard\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Circle') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Skirmisher\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Circle') else setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Charlatan\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Reach') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Vanguard\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Reach') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Skirmisher\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Reach')
poprawilem
nie dziala dalejKod PHP:if maround(5,false,('Corym Vanguard', 'Corym Skirmisher', 'Corym Charlatan' ) >= 3 then setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Charlatan\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Circle') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Vanguard\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Circle') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Skirmisher\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Circle') else setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Charlatan\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Reach') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Vanguard\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Reach') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Skirmisher\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Reach') end end
dalem tak
dalej nie dziala..Kod PHP:if maround(5,false,('Corym Vanguard', 'Corym Skirmisher', 'Corym Charlatan')) >= 3 then setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Charlatan\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Circle') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Vanguard\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Circle') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Skirmisher\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Circle') else setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Charlatan\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Reach') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Vanguard\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Reach') setsettings('Settings\\Targeting\\Monsters\\Corym Skirmisher\\ListSettings\\Settings0\\Stance', 'Reach') end
tak samo w waypoints action dziala mi to
ale juz nie dziala mi toKod PHP:if itemcount("mana potion") < 40 then gotolabel("refill") else gotolabel("go_hunt") end
Kod PHP:if itemcount("mana potion") < 40 or cap < 220 then gotolabel("refill") else gotolabel("go_hunt") end