Mój ibot przy dedzie stoi i klika coś jakby prawym klikiem myszy pomoże ktoś?
Wersja do druku
Mój ibot przy dedzie stoi i klika coś jakby prawym klikiem myszy pomoże ktoś?
Jedna z wielu możliwości, ale ta najprostsza---->Options--->General---> zaznacz Tibia Clasic Control
@up
dla niekumatych zmieńcie sobie tam potwory u góryKod:local SCREEN_X, SCREEN_Y = 20, 35
local CONSIDER_MONSTERS = {"lizard high guard", "lizard legionnaire", "lizard chosen"} -- can add more
--[[ ENGINE ]]--
local SCRIPT_INFO = "Name: Task Helper\nVersion: 1.3.1\nAuthor: Ropiderz"
local SERVER_LOG_MSG, SERVER_LOG_MSG_COUNT, KILLED_CREATURES = getmessages("Server Log"), SERVER_LOG_MSG.count - 1, 0
for INDEX = 0, SERVER_LOG_MSG_COUNT do
if (SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].text:find('Loot of a') and SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].type == 19) then
for _, MONSTER in ipairs(CONSIDER_MONSTERS) do
if (SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].text:find(MONSTER:lower)) then
KILLED_CREATURES = KILLED_CREATURES + 1
end
end
end
end
addtext('Currently killed ' .. KILLED_CREATURES .. ' Monsters', SCREEN_X, SCREEN_Y)
ale jęsli nazwa itema który spada i nazwa potworą nazywają sie tak samo np demonic essence i Demon może to nie działać poprawnie wtedy dodajcie "Demon:"
właśnie miałem edytować post, żeby sprecyzować prośbę. Znalazłem to samo na forum ibota, ale ja potrzebuje tego żeby wykorzystać to w waypointach.
np.
jeżeli zabije x monster to idzie do wptname...
Niestety nie potrafię tego z góry tak przerobić ;(
@Damovsky ;
@down
Niestety nie. Ilość zabitych chcę potem wykorzystać w waypointach
myslalem że chodzi Ci o huda
Kolejne pytanie, na forum ibota niestety nic nie znalazłem.
Potrzebuje skryptu, który będzie podążał za monsterem i użyje na nim jakiś item. Coś w stylu jak potwór jest na mapie, goni za nim i uzywa na nim itemku, a monster wtedy znika.
@Edit
Poradziłem sobie. W targetingu dodałem powtora. Dodałem atak runą, a w spells podmienilem id runy na ID itemku :)
Jest jakaś opcja, żeby grać w NeedForSpeed'a podczas bocenia? Jak odpalam NFS to automatycznie zmniejsza się okno tibi i zamyka bpki ;/
Wiem, że jest HUD na zliczanie ilości zabitych monsterów. A czy istnieje skrypt, który po zabiciu x monsterów idzie do YYY waypointu?
Pewnie, ze sie da:
Robisz w waypointsach actiona w depo, a w nim mniej wiecej cos takiego
Oczywiscie getsettings bierzesz ze swojego actiona z kill counterem.Cytuj:
local KILLED = getsettings('Settings\\Actions\\List\\KILLCOUNTER\ \Script')
local KILLED2 = positive(KILLED1+0)
if KILLED_COUNT2 > 300 or KILLED_COUNT2 == 300 then
gotolabel('BOSS')
else
gotolabel('EXP')
end
@zbajgii ;
Dziękuje wielkie za obraz tego jak to zrobić, a ten kill counter (action) masz jakiś przykładowy?
Ja znalazłem na forum coś takiego:
To się nada?Cytuj:
local SCREEN_X, SCREEN_Y = 20, 25
local CONSIDER_MONSTERS = {"war golem:"} -- can add more
--[[ ENGINE ]]--
local SCRIPT_INFO = "Name: Task Helper\nVersion: 1.3.1\nAuthor: Ropiderz"
local SERVER_LOG_MSG = getmessages("Server Log")
local SERVER_LOG_MSG_COUNT, KILLED_CREATURES = SERVER_LOG_MSG.count - 1, 0
for INDEX = 0, SERVER_LOG_MSG_COUNT do
if (SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].text:find('Loot of a') and SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].type == 19) then
for _, MONSTER in ipairs(CONSIDER_MONSTERS) do
if (SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].text:find(MONSTER:lower())) then
KILLED = KILLED + 1
end
end
end
end
Ja mam przykladowy na crocodile:
2 actiony
COUNTER
KILLED_COUNTCytuj:
local KILLED_COUNT1 = getsettings('Settings\\Actions\\List\\KILLED_COUNT \\Script')
local KILLED_COUNT2 = positive(KILLED_COUNT1+1)
local TASK_MONSTERS = {"Crocodile"}
local TASKS_DONE = getsettings('Settings\\Looting\\List\\TASK_DONE\\D estination')+0
local SERVER_LOG_MSG = getnewmessages("Server Log")
local SERVER_LOG_MSG_COUNT = SERVER_LOG_MSG.count - 1
for INDEX = 0, SERVER_LOG_MSG_COUNT do
if (SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].text:find('Loot of a') and SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].type == 19) then
for _, MONSTER in ipairs(TASK_MONSTERS) do
if (SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].text:find(MONSTER:lower())) then
if TASKER == true and TASKS_DONE < 3 then
setsettings('Settings\\Actions\\List\\KILLED_COUNT \\Script',KILLED_COUNT2)
end
end
end
end
end
Dodatkowy 3 action na logout gdy zrobi 3 taski:Cytuj:
35
Cytuj:
-- NPC name
local npcname = 'Grizzly Adams'
local index = 0
local msgs = getmessages("NPCs")
local qtd = msgs.count-1
for i=0,qtd do
if msgs[qtd].sender == npcname and msgs[qtd].text:find('Sorry, you already did this task three times.') then
setcavebot('off')
wait(5000,10000)
closetibia()
end
enda
HUD, ktory pokazuje ilosc zabitych potworkow:
Cytuj:
local SCREEN_X, SCREEN_Y = 1300, 300
local CONSIDER_MONSTERS = {"crocodile"} -- can add more
--[[ ENGINE ]]--
local SCRIPT_INFO = "Name: Task Helper\nVersion: 1.3.1\nAuthor: Ropiderz"
local SERVER_LOG_MSG = getmessages("Server Log")
local SERVER_LOG_MSG_COUNT, KILLED_CREATURES = SERVER_LOG_MSG.count - 1, 0
for INDEX = 0, SERVER_LOG_MSG_COUNT do
if (SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].text:find('Loot of a') and SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].type == 19) then
for _, MONSTER in ipairs(CONSIDER_MONSTERS) do
if (SERVER_LOG_MSG[SERVER_LOG_MSG_COUNT - INDEX].text:find(MONSTER:lower())) then
KILLED_CREATURES = KILLED_CREATURES + 1
end
end
end
end
addtext('Currently killed ' .. KILLED_CREATURES .. ' Monsters', SCREEN_X, SCREEN_Y)
Jest szansa ze jakos wykryja mi chara na ktorego wysylam sobie hajs parcelem? Chodzi mi o to zeby podczas bana nie stracic wszystkiego z konta.
Wlasnie jestem na etapie robienia nowego konta i zastanawiam sie czy cipsoft jest w stanie wykryc ze wysylalem parcel do danej postaci i ja tez usunac; o