Kayle, Lfanek- to wtedy kupuje sie oryginalna wersje. Przeciez jak macie miliony to co to dla ktoregos z Was, czy innych. A nie oczerniacie autora cracka, o wirusy etc.
Wersja do druku
Kayle, Lfanek- to wtedy kupuje sie oryginalna wersje. Przeciez jak macie miliony to co to dla ktoregos z Was, czy innych. A nie oczerniacie autora cracka, o wirusy etc.
A mam jakiś wybór? Chyba red bota (kolejne brazylijskie ścierwo) nie będę używał... I czemu mam się cieszyć?
witam czy ma ktos scrypt ze jesli bot zgubi wpt i stoi w miejscu i pisze hi trade czyli to co juz w depo powinien ,to wraca do okreslonego labela i idzie dalej ?
zgory dzieki
If notposition() czy coś takiego to będzie. Poszukaj na liście funkcji testu, czy stoi na pozycji, na której ten action jest ustawiony. Co nie zmienia faktu, że jak utknie to trzeba to poprawić, a nie omijać
przy dwoch kopiach tibii lapek mi sie wyłącza (pewnie od temperatury). Jakies sugestie :P?
a nie if not islocation() ?
Nie "grałem" w tibie od ponad 3 miechów. Jak tam dalej z ibotem? nadal jest tutaj crackowany?
Właśnie. islocation(). Mi tam w większości miejsc działa jak chce. W małych jaskiniach i ciasnych przejściach muszę robić stand, praktycznie cała resztą na nodach. Tutaj działają tak, jak moim zdaniem powinny. Idzie w jego stronę, jest blisko to przechodzi do następnego. Co prawda mógłby jeszcze w trakcie pogoni zauważać, że mija kolejne nody, ale ujdzie
robisz sobie droge np z expa do dp, pierwszy wpt oznaczasz np "refil"
przy ostatnim wpt, np przy banku, albo w depo, dajesz stand(tam gdzie jest np npc od banku, albo miejsce przed dp), potem action, w tym samym miejscu gdzie stand i w actionie
potem dajesz znowu action, juz wtedy gdy stoisz w banku, ten co ci deponuje i wyplaca kase, nazywasz go "bank".Kod:if islocation() then
gotolabel("bank")
else
gotolabel("refil")
end
dziala to tak ze jesli postac bedzie ci stala na tym "stand" przed actionem to przeskoczy ci na action "bank", jesli bedzie stala w innym miejscu to przeskoczy ci na wpt "refil".
tutaj przyklad, tak powinny wygladac waypointy
refil NODE - to po prostu poczatek drogi z expa do miasta
01 NODE
02 NODE
checkbank STAND
03 ACTION(w tym samym miejscu robiony co wczesniejszy STAND) - if islocation() then gotolabel("bank") else gotolabel("checkbank") end
bank action - action na wyplacanie kasy
ej połapie mi ktoś HUD'a na ilość zlooconych gp?
próbowałem wycinać z gotowych ale średnio mi to wyszło ;3
najlepiej jakby ktoś mógł to dokleić do tego:
Kod PHP:local fontfamily = "verdana" local fontsize = 8 local headfontsize = 8 local fontcolor = 0x000000 local headfontcolor = 0x000000 local startposx = 2 local startposy = 550 setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255)) addtext(" - Botting Info -", startposx, startposy+10) setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Level: ", startposx+10, startposy+25) addtext(level, startposx+72, startposy+25) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("XP to Lvl: ", startposx+10, startposy+40) addtext(exptolevel(), startposx+72, startposy+40) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("XP/Hour: ", startposx+10, startposy+55) addtext(exphour, startposx+72, startposy+55) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Stamina:", startposx+10, startposy+85) addtext(math.floor(stamina/60).." Hours", startposx+72, startposy+85) addtext("Next Lvl:", startposx+10, startposy+70) addtext('' .. timetolevel, startposx+72, startposy+70) //TUTAJ BYM TO CHCIAŁ :D setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255)) addtext(" - Character Info - ", startposx, startposy+160) setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Health: ", startposx+10, startposy+175) addtext(hp .. " / " .. maxhp .. " ", startposx+72, startposy+175) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Mana: ", startposx+10, startposy+190) addtext(mp .. " / " .. maxmp .. " ", startposx+72, startposy+190) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Cap: ", startposx+10, startposy+205) addtext(cap, startposx+72, startposy+205) addtext("Magic:", startposx+10, startposy+220) addtext(mlevel, startposx+72, startposy+220) addtext(mlevelpc, startposx+96, startposy+220) addtext("%", startposx+121, startposy+220) addtext("Club:", startposx+10, startposy+235) addtext(club, startposx+72, startposy+235) addtext(clubpc, startposx+96, startposy+235) addtext("%", startposx+121, startposy+235) addtext("Sword:", startposx+10, startposy+250) addtext(sword, startposx+72, startposy+250) addtext(swordpc, startposx+96, startposy+250) addtext("%", startposx+121, startposy+250) addtext("Axe:", startposx+10, startposy+265) addtext(axe, startposx+72, startposy+265) addtext(axepc, startposx+96, startposy+265) addtext("%", startposx+121, startposy+265) addtext("Shield:", startposx+10, startposy+280) addtext(shielding, startposx+72, startposy+280) addtext(shieldingpc, startposx+96, startposy+280) addtext("%", startposx+121, startposy+280) addtext("Distance:", startposx+10, startposy+295) addtext(distance, startposx+72, startposy+295) addtext(distancepc, startposx+96, startposy+295) addtext("%", startposx+121, startposy+295)