Nie sądzę żebym jakoś wpłynął na ich ocenę. Trzeba by przekonać ludzi znaczących, którzy już kilka razy dostali Golden Bugi.
Wersja do druku
Nie sądzę żebym jakoś wpłynął na ich ocenę. Trzeba by przekonać ludzi znaczących, którzy już kilka razy dostali Golden Bugi.
Byłem 220ED'em na teście, kurwa teraz już nawet na quarach nie idzie poexpić normalnie.
Tera hura następnego mogłem rzucić po 6 sekundach dopiero a za ten czas mogłem co najwyżej walnąć quare 2 razy z exori tera (bo przecież na te nowe pro elo spelle miałem cooldown -.-)
Tak więc - fail.
Po updacie znów spadnie liczba graczy, starsi odejdą, nowi przyjdą i skończą na 100~ lvlu bo gra potem już nie ma sensu.
Ehh, Tibia się kończy ;c
Musieliby wrócić do 8.1~ i nie wprowadzać jakiś ułatwień dla noobów
Ale co wy gadacie, ze tibia by stała w miejscu gdyby nie to? Naczytaliscie sie na innych forach wypowiedzi innych debili?
Przeciez dodawanie samych mapek czy czasem czarow itp by starczylo. Ale nie tak drastyczne gowniane zmiany.
Zaczynam grac, sorcem ;]
Good ze zrobili takie cos, choc wolalbym 7.6 to ten update jako jedyny od 7.8 jest u mnie na +
Szczerze mowiac, to raczej jest UTRUDNIENIE, i dobrze bo bo ms/ed mogli ciagle expic z ue(i wyciagac 1,5kk/h na 150~), a taki pall/kina nie(i zeby osiagnac tyle co ms musza miec najmniej 200~), wiec to jest FER, zreszta kina/pall tez maja cooldowny na spelle.
srry za post ala hp
@up mu chodzilo o to, że od tibii 8.1 zaczeli wprowadzać ułatwienia w grze az do teraz. Troche za pozno próbują tą gre troche utrudnic.. ale lepiej pozno nic wcale moim zdaniem :d Jeszcze dwie sprawy :d
1. Może i bedzie trudniej dla magow i troche knightow, lecz dla palka jest nawet lepiej.. nadal palek bd najlepszy nie dosc, że bardzo wysoki def, dość dużo hp, leczy się też dużo to gratis jeszcze wali kosmicznie ...BEZ COOLDOWNA bo on uzywa assassin starów!!!
2. Teraz wiecej ludzi zacznie używac runek.. Runy takie jak icicle czy fire balle są bardzo dobre, mocne to dlaczego takie same runy tylko innego zywiolu Stalgmite i hmm są 2x od nich slabsze? A no tak bo można je robic na faccu.. takie podejscie cipsoftu.. Powinni te runy wyrownac a nie.
Yhym, dalej wierz w te bajeczki o magach , co mają 1.5kk/h na tym lvlu, nigdy nie padają i mają profity z tego po 100k na godzinę. Mam osobiście 240Ms i 200RP i wiem jak wygląda gra tymi profesjami jak również moge antycypować jak ten update wpłynie na grę nimi . Ms wcale nie będzie gorszy od ED. Mimo braku exura sio będzie posiadał vis hur , gran luxa i UE , które są przydatniejsze podczas expienia niż lodowe czary. Ich opóżnienie będzie nadal pozwalało płynnie ich używać. Ich funkcja została zamienione z podstawowowej na czary pomocnicze. W czasie gdy będzie trwał cooldown zawsze można używać run typu SD, Avalanche/ GFB.
Mimo tych niedogodności będzieę wstanie expić 700k/h z profitem, gdzie na RP bym w życiu tyle nie wyciągnął. No bo gdzie ? Jedyna opcja to Grimy z Mas sanem , co jest kompletnym waste i nie z takim expem. Nie grałem RP już od tak dawno ,bo nienawidzę tych "waszych Assek" , które tak chwalicie , bo bez mas sana wyrobie na nich z 400k na SS albo 500k/h na grimach, bez perspektyw na przyszłość. Słyszałem nawet opinie , że Mas san jest wydajniejszy od UE ,co jest absurdem. Hity za 150-220 są żalosne , a czas ich użycia ma istotna role - im więcej potrzebuje czasu na zabicie potwora ,tym więcej zużyje many na leczenie. Z tego wynika , że ten czas dla RP jest znacznie słabszy.
Ms-em sprawa nie wygląda może znacznie lepiej ale przynajmniej jestem i będę zabierany na hunty jak również bardziej przydatny na wojnach ( RP nie jest raczej profesją ,o którą każdy walczy żeby była w ich zespole) . Jeśli ma się znajomych i pomysł jak grać , to ten update tylko sprawi , że będzie ciekawiej. Każdy hotkey będzie przemyślany , na każdy respawn będę zabierał inne runy, ustawiał inne czary. Może wreszcie skończy się naciskanie 3 hotkeyów na MS typu Ue/GMP/vita. Zgodzę się z twierdzeniem , że mimo tych 3 przycisków to osoby grająca tą profesją muszą być najbardziej skoncentrowany ze wszystkich i jak to zostało nazwane muszą " ogarniać" . Dobrym przykładem jest zdobywanie doświadczenia na Banucie, gdzie każdy trap na tym lvlu jest niebezpieczny, w wielu przypadkach kończy się zgonem postaci. Sam osobiście raz zginąłem tylko od 3 Medus na combo 1300hp, a co dopiero gdy czasem widzę na ekranie 5 Medus i 5 SS i parę słabszych potworów . Ryzyko jest nieuniknione. Koncentracja musi zostać zachowana cały czas inaczej drobny błąd przeteleportuje do świątyni. Właśnie z tych względów psychicznie najszybciej właśnie męczy się MS.
Odnośnie rycerzy sprawa wygląda trochę inaczej. Rycerze zawsze najwolniej zdobywali doświadczenie, a mimo to i tak najwięcej hlvli gra tą profesją. Może to wina nielegalnych oprogramowań , a może monotonne zabijanie , które nie męczy nas psychicznie ,a raczej usypia czy też uspokaja. To jest nie istotne. Chodzi o to , że teraz rycerze będą taniej się leczyli , czy tez za więcej hp w krótszym czasie. Niepokojące może tylko się wydawać, iż exori hur ma opóźnienie 6s ,co nie pozwala zabijać pojedyńczo silniejszych potworów bez używania zwykłego E grana. Te 2 przyczyny wpłyną bezpośrednio na sposób expienia. Zamiast zabijania po kolei , będzie stosowana raczej techika lurowania 2-3 potworów i zabijania czarami obszarowymi. Dzięki temu dla ogółu rycerzy między poziomami 100-200 przyspieszy to ich średnie zdobywanie doświadczenia. Gracze z wyższym poziomem niż 200 będą natomiast musieli używać 3 rodzajów e granów po kolei , co spowolni ich exp lecz nie aż w tak kolosalny sposób jak u MS. Nadal będą lurować po 6-8 potworów na raz ale ich zabicie będzie wymagało trochę , więcej czasu.
Podsumowując, mimo mojego wstępnego pejoratywnego nastawienia do tej zmiany , uważam , że ma ona szanse powodzenia . Z pewnością to z balansuję exp zdobywany przez każdą z profesji. Może nie zgadzam się ze wszystkimi propozycjami ale jest więcej plusów niż minusów. Gra stanie się trudniejsza ! Wątpie aby Cipsoft uległ naciskowi ogółu i wycofał to lecz są szanse na ponowne przemyślenie czasów cooldown-ów i innych ważnych i istotnych zmian , co , mam nadzieję, nastąpi.
Ja chce zauważyć tylko że o druidzie mówi się w tym updacie najmniej, a jak już ktoś o nim mówi to ogólnie jako o profesjach magicznych.
mógłby ktoś troche przybliżyć zmiany jakie dotkną ed? na teście tylko troche pobiegałem 70ed i zadnych wielkich zmian nie zauwazyłem, poza tym że na 70lvlu jest praktycznie nie przydatny ulepszony tera strike
powiedzcie np jak będzie z expieniem na hellspawnach z blokerem, bo widze że dodany został też nowy wave z lodu, jak będzie się teraz bić? wave, lepsze wave, strike czy jakoś inaczej? i czy ed odczuje te zmiany w swoim banku? w sesie że bedzie więcej many schodzić = mniejszy profit
up@ dobra może i kupie sobie te Sdki, lecz nadal palek sie leczy tak samo dobrze jak mag.. no prawie :d dodatkowo ma 2x wiecej hp i dużo defa w przeciwieństwie do magów. To jest chore, że paladin moze blokowac prawie tak samo dobrze moby co knight.. nie raz palek bloczyl Ghaza czy innego bossa i nawet lepiej mu to wychodzilo od kiny.. Moim zdaniem palek ma byc postacią walczącą na dystats z beltow czy arrowsow, a nie jakies assassin stary + shield wtedy ma tyle defa co kina bezsens..
Po co MSowi 'sio'? ;p . Ma 'grana', na większe hardy 'vitę', która jest silniejsza od 'sio' na sobie.
Fakt, beamy i 'vis hur' są mocnym atutem sorca.
Wiesz, AsS są właśnie do szybkiego expa... Jak chcesz zarobić, to PB/speary.Cytuj:
Mimo tych niedogodności będzieę wstanie expić 700k/h z profitem, gdzie na RP bym w życiu tyle nie wyciągnął. No bo gdzie ? Jedyna opcja to Grimy z Mas sanem , co jest kompletnym waste i nie z takim expem. Nie grałem RP już od tak dawno ,bo nienawidzę tych "waszych Assek" , które tak chwalicie , bo bez mas sana wyrobie na nich z 400k na SS albo 500k/h na grimach, bez perspektyw na przyszłość. Słyszałem nawet opinie , że Mas san jest wydajniejszy od UE ,co jest absurdem. Hity za 150-220 są żalosne , a czas ich użycia ma istotna role - im więcej potrzebuje czasu na zabicie potwora ,tym więcej zużyje many na leczenie. Z tego wynika , że ten czas dla RP jest znacznie słabszy.
Co do 'mas sana' - fakt, jest on stanowczo za słaby, szczególnie na niższych lvlach.
Racja, również pisałem o tym "maglowaniu hotów" - teraz trzeba będzie "ogarniać" w prawdziwym tego słowa znaczeniu... Ten cooldown zmotywuje do myślenia nad taktyką używania czarów :) .Cytuj:
Ms-em sprawa nie wygląda może znacznie lepiej ale przynajmniej jestem i będę zabierany na hunty jak również bardziej przydatny na wojnach ( RP nie jest raczej profesją ,o którą każdy walczy żeby była w ich zespole) . Jeśli ma się znajomych i pomysł jak grać , to ten update tylko sprawi , że będzie ciekawiej. Każdy hotkey będzie przemyślany , na każdy respawn będę zabierał inne runy, ustawiał inne czary. Może wreszcie skończy się naciskanie 3 hotkeyów na MS typu Ue/GMP/vita. Zgodzę się z twierdzeniem , że mimo tych 3 przycisków to osoby grająca tą profesją muszą być najbardziej skoncentrowany ze wszystkich i jak to zostało nazwane muszą " ogarniać" . Dobrym przykładem jest zdobywanie doświadczenia na Banucie, gdzie każdy trap na tym lvlu jest niebezpieczny, w wielu przypadkach kończy się zgonem postaci. Sam osobiście raz zginąłem tylko od 3 Medus na combo 1300hp, a co dopiero gdy czasem widzę na ekranie 5 Medus i 5 SS i parę słabszych potworów . Ryzyko jest nieuniknione. Koncentracja musi zostać zachowana cały czas inaczej drobny błąd przeteleportuje do świątyni. Właśnie z tych względów psychicznie najszybciej właśnie męczy się MS.
A z tym deadem - zależy, jaki miałeś lvl, bo widywałem na cascie 250~ lvli, lurujących powiedzmy 3 Medusy, 4 SSy + inne moby i wyrabiali spokojnie, tylko trzeba było nie dać dojść Medusom do siebie :p .
Co do 'exori hura' - on w sumie nie jest aż tak silny. Jeśli już bijemy na prawdę silnego potwora (typu te z Aren, demy, drakeny itp.), to najczęściej się lura je w większych ilościach i bije z 'grana', czasem na buffie, tak samo z tymi z aren.Cytuj:
Odnośnie rycerzy sprawa wygląda trochę inaczej. Rycerze zawsze najwolniej zdobywali doświadczenie, a mimo to i tak najwięcej hlvli gra tą profesją. Może to wina nielegalnych oprogramowań , a może monotonne zabijanie , które nie męczy nas psychicznie ,a raczej usypia czy też uspokaja. To jest nie istotne. Chodzi o to , że teraz rycerze będą taniej się leczyli , czy tez za więcej hp w krótszym czasie. Niepokojące może tylko się wydawać, iż exori hur ma opóźnienie 6s ,co nie pozwala zabijać pojedyńczo silniejszych potworów bez używania zwykłego E grana. Te 2 przyczyny wpłyną bezpośrednio na sposób expienia. Zamiast zabijania po kolei , będzie stosowana raczej techika lurowania 2-3 potworów i zabijania czarami obszarowymi. Dzięki temu dla ogółu rycerzy między poziomami 100-200 przyspieszy to ich średnie zdobywanie doświadczenia. Gracze z wyższym poziomem niż 200 będą natomiast musieli używać 3 rodzajów e granów po kolei , co spowolni ich exp lecz nie aż w tak kolosalny sposób jak u MS. Nadal będą lurować po 6-8 potworów na raz ale ich zabicie będzie wymagało trochę , więcej czasu.
Również i ja mam taką nadzieję.Cytuj:
Podsumowując, mimo mojego wstępnego pejoratywnego nastawienia do tej zmiany , uważam , że ma ona szanse powodzenia . Z pewnością to z balansuję exp zdobywany przez każdą z profesji. Może nie zgadzam się ze wszystkimi propozycjami ale jest więcej plusów niż minusów. Gra stanie się trudniejsza ! Wątpie aby Cipsoft uległ naciskowi ogółu i wycofał to lecz są szanse na ponowne przemyślenie czasów cooldown-ów i innych ważnych i istotnych zmian , co , mam nadzieję, nastąpi.
Przypominam, że Tibia jest bodajże jedyną grą, w której PALADYN walczy głównie na dystans :P . Jeśli nie rozumiesz, polecam lekturę Wikipedii ("paladyn").
Co do blokowania - jeśli tylko byś wbił 90 shielding magiem, też mógłbyś nim blokować różne silne moby z powodzeniem, do tego mając dostępne o wiele lepsze leczenie :P .
Pzdr ^^
Więc graj tym palkiem skoro jest taki super ;d No sorry wybierając maga wiedziałeś chyba, że nie będziesz blokerem. Według Ciebie mag powinien mieć tyle hp co palek? Zrozum, że paladyn nigdy nie poexpi sobie z run czy czarów obszarowych. Ma tylko te stary którymi może tłuc pojedynczo moby -.-
Miałem na myśli , że jest teraz popularne hasło " MS to teraz ED lecz bez "sio" ". Zgadzam się , że Ms nie powinien posiadać "sio" chociaż i tak poradzi sobie z tym jeśli "ogarnia" . Mam na myśli leczenie z UH, Wystarczy mieć tylko wprawę :) Leczenie wcale nie jest jakieś super drogie . Wracając do myśli przewodniej to chciałem po prostu pokazać , iż MS ma także atuty i nie jest prawdą , że ED to MS bez sio , bo każda profesja zachowała swoje wyjątkowe zalety i wady.
:)
PS Exori hur przydaje się jak ucieka ci nightmare, SS, albo został ci tylko pojedyńczy potwór i nie opłaca się używać e gran :)
up@ bez znaczenia , gdy mam 1.3k hp to vita mi daje 800-1.2k czy coś w tym rodzaju, nie wiem ,bo używam ją już gdy mam 800hp i mniej żeby na full się wyleczyć. Zawsze mogę użyć UH-a. Jeszcze nigdy vita mi nie dała za mało hp przez , co bym zginął , więc jeśli nawet komuś się to zdarzy to może raz na 300lvli przez , co różnica jest minimalna.
PS 50Ms ma z 400hp ? W kążdym bądź razie mniej niż vita mu da xD
Myślę, że ludzie bardziej myśleli, że ulepszą knightów i pallów, niż zabiją sorców i druidów
Te update to grup dla magów/druidów.
Gram sobie na test serwerze i widzę co się dzieje. Jak wejdzie te update to zobaczymy wysyp RP.
A szukanie knajtem druida może mu trochę zająć.
@up
Grałem palladynem.
Powiem ci jedno jeśli się opanuje technikę to się wszystkim wymiata.
Gra magiem ciekawsza no tutaj masz rację. Nie będzie to już monotonne wciskanie F1, F2 itp.
Teraz będzie trzeba się dopasować co do palladyna, to była zawsze postać kontrowersyjna.
Ale teraz do rzeczy o co mi chodzi że teraz magami/druidami trzeba będzie bardziej myśleć taktycznie.
Podam przykład expie sobie w Edron Dragon lair ja lvl 35 druid, za chwilę wbija się lvl 40 druid to ja po nim musiałem sprzątać bo nie ogarnął 2 dragonów i dragon hathlinga czy jak się to zwie.
Tutaj chodzi o to że większość tych magów/druidów na teście nie potrafią ogarnąć się.
moze ktos w koncu powiedzieć coś o druidzie? ;p
A mnie to w Tibii pociągał ten pierwotny porządek rzeczy, gdy jeszcze magowie byli cholernie mocni, ale był nimi ciężko grać (brak autocelowania, różdżek; ale też okres późniejszy był niezgorszy).
Wszystko idzie teraz w stronę zaspokojenia norm rynkowych... Czyli zrównoważenia wszystkiego, tak, żeby żadna profesja nie poczuła się poszkodowana i każda poczuła się dopieszczona. A ja lubiłem ten indywidualny styl... Można było być słabszym, albo mocniejszym, ale zawsze jakaś cecha pozwalała na to, że czuło się oryginalnym.
Mounty to dobry krok. Pamiętam jak hackiem od skórek zmieniałem postać w zmountowane monstery, żeby poczuć się jak jeździec i dawało to kupę frajdy. Trochę jak Yoshi i Mario... ale co tam ;p
Nowe czary są zawsze mile widziane! Jest fajnie zajebać z nowego wave'a z malowniczym uśmiechem na twarzy ;')
COOLDOWN.
Not cool.
Ue co minutę? ZWARIOWALI? Skoro można leczyć się co sekundę, czyli 2 razy na turę (bo tura trwa 2 sek, right?), atakować co 2 sek, nowe wavy dodali tam z pewnym cooldownem, ok rozumiem, bo są mocniejsze i wavy rzeczywiście mogą być z coolowane, dla pozostawienia fajnego feelingu, ale 30 (!) tur bez UE to dzika przesada. Mając dużo many można było pozwolić sobie na wielokrotne ue, tura po turze, tak żeby wyjebać co trzeba. Tak długi okres cooldown zabije tego typu zagrania.
Ja wiem, że na bardzo wysokich lvl'ach powodowało to dysonans między profesjami, ale dla nisko levelowego gracza, ue, manas, manas (...) ue, czasem jest jedyną opcją rozwiązania questu czy zrobienia sobie przejścia.
Popieram cooldown, bo to utrudnia grę i to mi się bardzo, ale to bardzo podoba (knightem mogę poczuć się spokojniejszy o moje życie w pefałpe), lecz moim zdaniem minuta to przesada.
20 Sekund jeszcze by uszło, ale 60 sek (!) to przegięcie.
Jestem na tak, choć droga rozwoju tibii niestety idzie w złym kierunku.
Z jednej stony fajnie urozmaica i utrudnia rozgrywkę, z drugiej zaś NISZCZY ZŁOŻONOŚĆ- jak? Ot, czytam newsa, że npc mają mieć podobne ceny na podstawowe przedmioty. No i jak tu, kurwa, udawać, że każdy npc to prawdziwy bohater, a nie tylko skrypt wydający i odbierający przedmioty za żółte (gp) piksele? Chuj i dupa mości panowie.
Nawiązując do tytułu postu-
Cipie! Pracuj kurwa nad detalami, nie nad ogólnikami. Ogólniki były dobre i te "w_chuj_update_wcześniej", ale detale wyraźnie KURWICIE. Mnie podoba się pieczałowitość o detale, w muzyce, poezji, filmie, literaturze, motoryzacji, wszystkim. A w Tibii tego brakuje aktualnie. Nie mówię tu o detaliczności typu idealnie dopasowany cave do ekspienia tą czy tamtą profesją, ale o tych małych smaczkach.
Tibia była kiedyś sumą tych smaczków, nie głównymi technikaliami. Głupota jak wyścigi psów w Venore czy tamtejsza arena walk, aluzje (opuszczony mcdonald itp), język orców... Najróżniejsze pierdółki... A teraz to się rozmywa... Największą stratą jest wprowadzenie hi>trade. Co za gówno. Gadanie z npc było niesamowicie ekscytujące dla graczy początkujących... gra wciągała, bo była tajemnicza, nieodkryta, wszystko było nie do końca pewne... no i roleplay... teraz niestety nie jest zbyt popularnym wczuwanie się w to co się dzieje. Teraz rządzą statystyki, liczby, szybki exp i prestiżowe itemki i tak dalej.
A pamiętam jak stałem sobie na Fibuli z kumplami, przed moim domkiem na Infernie (:P) i dla jaj klepaliśmy się hmm'ami, zupełnie beztrosko bawiąc się grą, zabijając wilki żeby sobie pozbierać mięso; więcej! Piekłem z kumplem chleby i je chcieliśmy sprzedawać ! To był roleplay.... A teraz nikt już nie zachęca...
Nie wiem czy to ja już nie potrafię czy to Tibia się tak wypaczyła.... Myślę, że to nie moja wina, bo mój stosunek zawsze będzie taki sam. Lvlowanie tracone dla zabawy a nie zabawa tracona na rzecz lvlu. Fajne są nowe tereny i nowe grafiki (ulepszone miasta <3), ale balans zabija indywidualizm.
To nie wina updatów... To wina mentalności graczy... nowych graczy... A de facto, tacy są wychowywani w nowym systemie... Gdzie jest mniej domysłów i wyobraźni, a więcej głupiego balansowania.
I tak największym failem Cipu było autocelowanie i nie zamienię tej opinii za nic. Choć ja samodzielnie zacząłem grać już po wprowadzeniu autocelowania, to wielokrotnie oglądałem moich znajomych w akcji, kiedy jeszcze tego gówna nie było. No i te ich opowieści... Poza tym sam spróbowałem swoich sił na OTS'ach oldschool noob war na kliencie z tej starszej generacji i muszę przyznać, że cholernie mi się podobało ;]
Cóż. Kończę przydługawy i chujowo (chaotycznie plus zbyt duża dawka przekleństw) napisany wywód... Mam nadzieję, że ktoś podziela moje zdanie i czai jak to było kiedyś...
Mietek#
''Popieram cooldown, bo to utrudnia grę i to mi się bardzo, ale to bardzo podoba (knightem mogę poczuć się spokojniejszy o moje życie w pefałpe), lecz moim zdaniem minuta to przesada.
20 Sekund jeszcze by uszło, ale 60 sek (!) to przegięcie.''
to nie wiem jak wy się bijecie, że do Ciebie z ue strzelają ; ddd
Ogólnie jak dla mnie teraz EK ma trudniej, bo chcąc sobie przypgować będzie musiał trochę pospamować tych klawiszy.
Rp na plus, bo teoretycznie dostał nic nie warte ofensywne czary + jeszcze lepszy healing
Ed&MS
Magicznymi się da bardzo dobrze pograć, nie wiem o co wam chodzi.
Na Banucie i tak bd biegać z SDkami, bo to co robiły 200 ms'y na banucie z UE było bez sensu.
Ed bardzo fajne czary dostał, nie wiem jak MS, bo Ms'a mam tylko sdkera więc dużo nie sprawdziłem.
To jak jest teraz z tymi magicznymi bo nie ogarniam już.
Lepszy będzie ms czy ed.
Jutro o godzinie 13 wyłączają serwery i aktualizacja potrwa do około godziny 19 ;P
hm, czyli nic nowego na rooku?;s
Wszystko to na mainie, tak?;<
aff, kiedy zrobia wkoncu cos fajnego z rookiem ;x
Moim zdaniem powinni jakoś zmniejszyć leczenie(czy to dłuższy cooldown, czy zmniejszony efekt) i usunąć możliwość walenia combo potworom.
W pvp to praktycznie jeśli kogoś na combo nie ściągniesz, to go nie zabijesz.
w pvp to mi chodzi głównie o walczenie hit, heal, hit heal, lag dead.
A ludzie narzekają, że wprowadzili update z auto aimem. To wszystko jest przez boty. Gdy była wojna i jedna strona uzbroiła się w boty z auto aimem, to druga strona miała mniejsze szanse(nawet jeśli mieli dobrego skilla). I jeszcze oprócz tego teraz bez automatycznego używania potionów/run na siebie ciężko by było h lvlom grać. Wyobraźcie sobie takiego 350 lvla uciekającego przed potworem i co chwila klikającym na potiona i na siebie. Troche by było roboty przy tym.
On po prostu jest rookstayerem i miał nadzieję na fajną grę.
Osobiście dzisiaj kupiłem pacca i czekam na jutrzejsze update ;)
O Ue combo nie słyszałeś? :)
EK trudniej? Niee... ciekawiej ;] W ogóle ciekawiej będzie, nawet przez cooldown.
Wiem, że bocili. Ale lepiej jest walczyć z botami niż dawać bota wszystkim.Cytuj:
A ludzie narzekają, że wprowadzili update z auto aimem. To wszystko jest przez boty. Gdy była wojna i jedna strona uzbroiła się w boty z auto aimem, to druga strona miała mniejsze szanse(nawet jeśli mieli dobrego skilla). I jeszcze oprócz tego teraz bez automatycznego używania potionów/run na siebie ciężko by było h lvlom grać. Wyobraźcie sobie takiego 350 lvla uciekającego przed potworem i co chwila klikającym na potiona i na siebie. Troche by było roboty przy tym.
Byłoby ciężko hlvlom grać?
Nie byłoby 350+ lvli pewno.
Kurwa.
Klikanie na poty, klikanie na runy to było to coś co wprowadzało do gry element przesiewu. Każdy teraz może sobie wbijać wysokie lvle, niezależnie od skilli manualnych i obycia. Każdy idiota, który zostanie przeprowadzony przez beznadziejny tutorial i coś z niego wyniesie będzie wystarczająco ogarniał (jak nie to doczyta gdzieś), żeby być elopr0miszczem.
Autoaim to zbrodnia.
Nie jestem jakimś wielkim antyfanem autoaima, ale wiem ile się zmieniło przez to gówno. Fajnie jest sobie pograć z autoaimem, wszyscy się już przyzwyczaili....
Ale kolejne zmiany cały czas zmniejszają wymagane umiejętności do gry- np. to, że nie można już blokować pot'em, na zawsze zmieniło random pekowanie.
Wychowałem się na infernie i wiem ile takie szczegóły są warte, bo to czy ktoś umiał stawiać pot'a znaczyło bardzo często o tym czy ktoś padł czy uciekł.
Nie widzę już większego sensu w graniu na światach pefałpe. Niestety...
Tak, pewne zmiany jak te z auto aimem były bezsensu. Nawet nie komentuję ostatnich zmian, które niszczą rozgrywkę na enfo i zwykłym pvp (o ile mniej na enfo, a całkowicie na pvp). Jesteś w trapie? Nie ma problemu! Przesuwasz gościa i już nie jesteś. Często padasz od pk? Nie ma problemu! Jest tani bless anty-pk!
Jednak ten update nie jest zły. Nie ułatwia rozgrywki - bardzo ją utrudnia, przez co w końcu nie będzie spamu ue by wybić cały resp, tylko trzeba myśleć nad korzystaniem ze skilli.
no a sprawy pvp... cóż, pallek dostał niezłe czary leczące, tak jak najt. Combo ue nadal będzie możliwe chociaż imo nieopłacalne - lepiej walić z tego exori gran frigo czy jak to tam ma.
Update na duży plus.
Ja czegoś tu nie rozumiem. Chodzi o nowy czar druida Strong Ice Strike - exori frigo. A co się stanie niby z exori frigo, które jest teraz? Jakoś nie ma nigdzie napisane, że będzie usuwane. Nie rozumiem tego. Taka sama sytuacja jest ze Strong Terra Strike.
Nie ma napisane bo nie będzie usuwane. Całą tabelkę czarów masz tutaj:
http://forum.tibia.com/forum/?action...ouncementid=54
E tam dramatyzujecie.
Ja pamiętam jak kilka lat temu druid był udupiony, sorcer wtedy królował. Ulepszyli drudia i był wysyp druidów. Tak samo bylo z palkiem itd.
Ja sie cieszę z mobów. I ciekawe są poprawienia tych czarów, a zwałszcza usunięcie niewidzialnosci paladynowi. I mysle, że o to chodzi. O różnice pomiędzy profesjami, ta ma to, a ta ma to ale tamta tego nie ma.
Gram palkiem, spokojnie mi się żyje. NIENARZEKAM.
Mietek# ''O Ue combo nie słyszałeś? :)
EK trudniej? Niee... ciekawiej ;] W ogóle ciekawiej będzie, nawet przez cooldown.''
Niee, za dużo ots'ów
Mnie z Ue zabijano tylko np. jak bociłem MS'em na Waterach i wpadali 3 Ms-noobami.
W innych przypadkach nie bito mnie z UE, a Ty będąc Ekiem tym bardziej nie powinieneś :))
ale wy się plujecie o to ue... na expie ue zostanie zastąpione wavami i runami i za rok wszyscy zapomną jak to się expiło z ue
@up
ue combo jest czesto używane na rl tibii także nie mów jak się nie znasz
tylko ze wedlug mnie to jest kiepski patent bo jak ten kogo chce sie na combo zdjac jest troche ogarniety to zalozy energy ringa i jak juz combo puszcza to dobije jednego z tych co je rzucali(bo zazwyczaj maja yellow hpki)
a jak w koncu z ed'kami jest?
bo słyszałem że przez udupienie ms'a ed stal sie najlepsza profesja
@up
Po updacie najlepsza profesja bedzie paladyn. na 2 miejscu drut knight i ms. Wszystko na odwrot;p Roznica miedzy ms a edem byla taka ze ed mogl leczyc a ms mial lepsze ue. Teraz ue spierdolili wiec drut lepszy od ms bo moze leczyc:) Palkowi nic nie zrobili prawie bo tak samo jak przed i po bedzie expil na grimy. Chyba ze wstawia colldown na asski co bedzie zjebane. Wiec MS po upku bedzie najgorsza profesja w grze:) Zawsze czekalem na to. Byl pallek knight drut a teraz MS:) Sam gram MS i mysle ze to UE jest zajebiste ze tak zrobili. Teraz tibia stanie sie wyzwaniem!
up@ nie prawda palek ma assy ale ms ma sdki... przeciez prawie jedna cena. Może i assy maja wiecej uzyć ale biją nie rowno raz mozesz nawet za 50 uderzyć :d w dodatku maja missy. Niby dlaczego druid lepszy od msa? bo ma sio? bez przesady, a ms ma za to lepsze zywioly do expa :) nie wiem na czym ty chcesz druidem expic z Earth chyba only energy elementale dla low lvl :(
Co do upa bardzo pozytywnie wrescie bedzie widać kto ogarnia ta gre a kto nie :d chociaz troche~
Tylko nie podoba mi sie to UE teraz praktycznie nie bedzie sie go uzywalo only w pvp Combo ue albo cos i tyle a do expa nie ma sensu.. Jak juz dali ten cooldown uekow 40 sec to niech chociaz im sile zwiekszą :d Bo teraz bedzie sie bardziej oplacalo bic z tych nowych Hiper mega exori flam itp 30 sec czekasz bijesz wiecej od Ueka :d i zabiera 6x mniej many.
@up
Demony człowieku demony wystarczy że będziemy bić po 700 co 6s i co 2s bić z Ice strike do tego icicle i demon szybko pada. Druidem będzie się wystarczyło pobawić na dragonach a do lvla 100.
Mieć na początek 30-50k i jazda na demony
Wszystko spoko tylko, że chyba mały błąd się wkradł :DCytuj:
Downtime due to the Summer Update
Due to this year's summer update, all game worlds as well as the website will be offline from 13:30 CEST up to approximately 18:00 CEST. We would like to invite you to visit our supported and promoted fansites during this time.
Kind regards,
Your CipSoft Team
@edit
Już zmienione ;d
Nadal fail bo powinien być CET a nie CESTCytuj:
Downtime due to the Winter Update
Due to this year's winter update, all game worlds as well as the website will be offline from 13:00 CEST up to approximately 19:00 CEST. We would like to invite you to visit our supported and promoted fansites during this time.
Kind regards,
Your CipSoft Team
@edit2
No i już prawidłowo
Cytuj:
Downtime due to Winter Update
Due to this year's winter update, all game worlds as well as the website will be offline from 13:00 CET up to approximately 19:00 CET. We would like to invite you to visit our supported and promoted fansites during this time.
Kind regards,
Your CipSoft Team
Szkoda tylko, że nie chciało im się napisać tylko kopiują gotowe formułki z błędami ;p
@down
Czy nie to samo napisałem? :>
No i stało sie.
13:15 Server is going down in 5 minutes.
Please log out.
btw:
Na tibia.com pojawiła się informacja:
W dniu 9 grudnia, między 02:00 a 06:00 CET, nasz usługodawca będzie wykonywać parę prac konserwacyjnych. W związku z tym w tym czasie mogą wystąpić przerwy w połączeniu.
Ja tam nie wiem jak wam ale mi się ten update podoba no druid zawsze da sobie radę.
Będzie trzeba wrócić nim do korzeni, mam namyśli robienie run.
Jak teraz będzie wyglądała gra palkiem? co sie zmieni u niego?
Mi tam się po raz pierwszy od lat podoba update. Nareszcie utrudniają trochę grę poprzez dodanie CD. ;D
zamiast vity jest san za tyle samo many, nie wiem jak siła leczenia
zamiast starego sana jest gran san, mana jak kiedyś siła nie wiem
jest holy DoT, nowy great ethereal spear, jakiśtam cooldown na mas sana ale zwiększony dmg i to chyba tyle
poprawcie mnie jeśli coś pomyliłem/zzapomniałem