#Up
Ja widziałem tylko takie scrypty dla Elfbota i blackd proxy dla ng czegoś takiego nie znajdziesz... nie napisałeś jaki boot więc nie mogę Ci więcej pomóc.
#Topic
Poszukuję scryptu do Tibia bot ng o auto atakowanie z czaru ,,Exori Mort" hero.
Wersja do druku
#Up
Ja widziałem tylko takie scrypty dla Elfbota i blackd proxy dla ng czegoś takiego nie znajdziesz... nie napisałeś jaki boot więc nie mogę Ci więcej pomóc.
#Topic
Poszukuję scryptu do Tibia bot ng o auto atakowanie z czaru ,,Exori Mort" hero.
szukam skrypta na elfbota żeby zakładał np. dragon hammera jak zabraknie spearów albo kamyków
Masz przerobiony, nie mój skrypt. Możesz również atakować innym czarami:
Kod PHP:const frigo = []; flam = []; tera = []; vis = []; mort = ['hero']; useWand = 1 // 1 to attack with wand also, 0 to do not attack with wand. function GetExoriType(Crea: TCreature): String; begin Result := ''; for z := Low(frigo) to High(frigo) do begin if AnsiLowerCase(Crea.Name) = AnsiLowerCase(frigo[z]) then Result := 'exori frigo'; end; for z := Low(flam) to High(flam) do begin if AnsiLowerCase(Crea.Name) = AnsiLowerCase(flam[z]) then Result := 'exori flam'; end; for z := Low(tera) to High(tera) do begin if AnsiLowerCase(Crea.Name) = AnsiLowerCase(tera[z]) then Result := 'exori tera'; end; for z := Low(vis) to High(vis) do begin if AnsiLowerCase(Crea.Name) = AnsiLowerCase(vis[z]) then Result := 'exori vis'; end; for z := Low(mort) to High(mort) do begin if AnsiLowerCase(Crea.Name) = AnsiLowerCase(mort[z]) then Result := 'exori mort'; end; end; function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature; var x: integer; begin Result := nil; for x := 0 to Creatures.Count - 1 do begin if x >= Creatures.Count then Break; if Creatures.Creature[x].ID = ID then begin Result := Creatures.Creature[x]; Exit; end; end; end; begin sleepTime := 1100; if useWand = 0 then sleepTime := 1000; while not terminated do begin updateworld; if Self.Attacking <> nil then begin creature := GetCreatureByID(self.attacking); if creature <> nil then begin exori := GetExoriType(creature); if exori <> '' then begin updateworld; if (abs(creature.x - self.x) <= 3) and (abs(creature.y - self.y) <= 3) and (self.z = creature.z) then begin if Self.Attacking > 0 then if creature.visible then self.say(exori); end; end; end; end; sleep(sleepTime); end; end;
Ok to teraz maly tutorial:Cytuj:
auto 100 set $wep 3282 | set $stone 1781 | set $num 10 | if [$itemcount.$stone >= $num && $z != 1] {swapequip 'lhand' 'belt' | if [$beltslot.id == $wep] {equiplhand $stone | if [$lhandslot.id == $stone] {set $z 1 | setattackmode 'Defensive' 'Chase'}}} | if [$itemcount.$stone > 0 && $z == 1] {refillammo | wait 1000} | if [$itemcount.$stone == 0 && $z == 1] {swapequip 'belt' 'lhand’ | if [$lhandslot.id == $wep] {setattackmode 'Offensive' 'Chase' | set $z 0}}
-pierwsza linijka- sty $wep 3282 - zamiast 3282 wstawiasz id dragon hammera
-Sprawdz czy id kamienia sie zgadza
-set $num 10 - gdzie 10 odpowiada liczbie kamieni ktore maja byc w bp zanim je zalozy. Nie zmieniajac niczego w tej linijce bot zalozy kamienie dopiero wtedy gdy uzbiera 10 kamienii.
-Kamienie/Bron melee musi sie znajdowac po lewej (twojej prawej) stronie w ekwipunku
-Arrow slot (kołczan) musi byc pusty,bot wrzuca tam bron.
-Przed zaladowaniem skryptu pamietaj zeby bron melee byla w lewej rece albo w kołczanie (arrow slot)
#
Andash napisz jaki bot (moge sie domyslec ze chodzi o Ng/Elfa).
Mam skrypt do Elfa ktory na 100% bedzie dzialal.
Zawiera wszystko:
-Zbieranie miesa + kupowanie eq (mozna wylaczyc)
-Expi do x lv na samych ratach,po wbiciu x lv 'dodaje' do wpt bugi w Al'Dee
-Wychodzi na maina,wybiera x profesje,x miasto po czym zawiesza sie w banku/shopie na IoD-wyjscie na main nie dziala
-Wychodzi na maina przy x expa
Na NG takiego czegos raczej nie da sie zrobic,wyjscie to pozbieranie eq i ustawienie skryptu na xlog when 4210 exp np.
Jak cos-pw
wlasnie full rook potrzebuje na elfa ! facc .
http://www.speedyshare.com/326797394.html
Tutaj wpt
http://www.speedyshare.com/201587482.html
Tutaj targeting
Omowienie:
$vocation (wpisujesz profesje jaka chcesz) np.
$vocation Sorcerer
$town (wpisujesz miasto takie jakie chcesz,i tak nie dziala bo jak mowilem skrypt czesto zacina sie w banku na IoD) np.
$town Carlin
$bugslevel (wpisujesz od ktorego lv postac ma 'dodac' do wpt bugi) np.
$bugslevel 6
$bugshppc (tutaj wpisujesz liczbe <%> przy jakiej twoj bot pojdzie na bugi,jesli hp bedzie ponizej podanej liczby-pojdzie nastepnym razem gdy bedzie mialo wystarczajaco duzo hp) np.
$bugshppc 80
$bugshardcorehppc (wpisujesz liczbe <%> przy ktorej bot ma uciekac z ostatniej jamy bugow) np.
$bugshardcorehppc 30
$meatcap (wpisujesz liczbe przy ktorej bot ma isc do Billa i sprzedawac mieso,z wlasnego doswiadczenia-radze nie zmieniac liczby ponizej domyslnej) np.
$meatcap 100
$ratsexp (liczba expa do ktorego bot ma expic na ratach) np.
$ratsexp 4210
$main (tutaj wpisujesz 1 albo 0,gdzie 1 odpowiada wyjsciu na main <ktore nie dziala i tak w wiekszosci przypadkow> i 0-postac zostanie na IoD z wybrana profesja) np.
$main 0
$eq (tutaj wpisujesz liczbe 1 albo 0,gdzie 1 odpowiada kupowaniu przez bota eq,zbieraniu miesa,0-bot nie bedzie zajmowal sie zbieraniem miesa i kupowaniem eq tylko od razu pojdzie expic na raty) np.
$eq 1
$waittime (mozesz to zmienic jesli cos w skrypcie idzie nie tak,ja zawsze zostawialem liczbe domyslna,zero zarzutow oprocz zawieszajacego sie bota na IoD w banku...) np.
$waittime 1000
Skrypt musi byc aktywowany na tutorial island (najlepiej w miejscu zalogowania sie do gry po raz pierwszy). Jesli juz gdzies poszedles postacia mozliwe jest przewiniecie waypointow do danego punktu,moze sie zdarzyc ze bot po prostu wybierze zla profesje/zatnie sie nie wiadomo gdzie.
I to zawieszanie sie bota na IoD kolo banku-Cipsoft wprowadzil ograniczenie,1000 zlota w banku,1000 w backpacku. Skrypt nie mial jeszcze takiego update'a i po prostu stoi tam i nic nie robi.
Link do oryginalnego tematu:
http://forums.tibiabot.com/showthrea...highlight=rook
#
Sprawdzalem go i uzywam od lipca :P
ale sprawdzales go i dziala?
^chyba mogę napisać?
Skrypt, który idzie 1 kratkę na n/s/e/w, gdy zostanie zaatakowana. Na Elfa/NG.
Szukam skryptu do ng aby bił z exevo mas san.
auto 200 mphigher xxx say exevo mas san
xxx - tutaj wpisujesz ile mam mieć many żeby walnąć exevo mas san
potrzebuje skrypta na elfbota slime trainer sprawdzony najlepiej
Poszukuje skryptu do TibiaBot NG ze jesli mam 1k many uzywa strong mana potion.
Ustawiasz swoje potwory,czar i mane przy ktorej ma bic.Cytuj:
const
MonsterList = ['Stalker','Vampire','Ghoul']; //List of monsters to attack
MonsterMana = [580,100,90] //Pause attack if Mana below
Spell = 'exori san'; //Spell to use
SleepS = 1000; //Sleep time after spell in ms
MinCreatureHP = 0; //Stop attacking creature if HP % below (could override "AttackLHP" & "AttackA")
AttackA = 2; //Try(1)/Force(2) to spell attack melee attacking creature only (could override AttackLHP)
AttackLHP = 1; //Attack monsters with lower Health% first
MinHP = 50; //Heal if HP below(0 to disable healing)
HealSpell = 'Exura gran'; //Spell for heal
HealMana = 40; //Heal only when mana over
GMSafe = 0; //Pause all on GM (0 disable, 1 Gm on current floor, 2 GM on any floor)
PlayerSafe = 0; //Pauses attacks if player on screen, but still heals
RampsID = [1950, 1952, 1954, 1956]; //No need to change
function PlayerOnScreen: boolean;
var
x: Integer;
begin
Result := False;
if Creatures.Count > 1 then
begin
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].Name = Self.Name then Continue;
if Creatures.Creature[x].NPC then Continue;
if Creatures.Creature[x].Visible then Result := True;
end;
end;
end;
function GMDetected: boolean;
var
x: Integer;
begin
Result := False;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].GM then
begin
if (GMSafe = 2) then Result := True;
else if (GMSafe = 1) and (Creatures.Creature[x].Z = Self.Z) then Result := True;
end;
end;
end;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Break;
end;
end;
end;
function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;
function IsTileWalkable(Tile: TTile): boolean;
var
x: Integer;
Z: Integer;
begin
Result := True;
for Z := 0 to Tile.Count - 1 do
begin
if not Result then Exit;
if Tile.Item[Z].Properties.Hole then Result := False;
else if Tile.Item[Z].Properties.Stairs then Result := False;
else if not Tile.Item[Z].Properties.Walkable then Result := False;
else
begin
for x := low(RampsID) to high(RampsID) do
begin
if Tile.Item[Z].ID = RampsID[x] then Result := False;
end;
end;
end;
end;
function CreaturePos(Creature: TCreature): Integer;
begin
UpdateWorld;
Result := 0;
if Creature.Z <> Self.Z then Result := 0;
else if (Creature.X - Self.X = 0) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 1;
else if (Creature.X - Self.X = 0) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 2;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = 0) then Result := 3;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = 0) then Result := 4;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 5;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 6;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 7;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 8;
end;
function IsAttackable(Name: String): Boolean;
var
z: Integer;
begin
Result := False;
for z := Low(MonsterList) to High(MonsterList) do
begin
UpdateWorld;
if Name = MonsterList[z] then
if Self.Mana > MonsterMana[z] then
begin
Result := True;
Break;
end;
end;
end;
Procedure SpellHunt(Trapped: boolean);
var
x: Integer;
IsClose: Integer;
Att: TCreature;
PosC: Integer;
PosID: Integer;
Tile1: TTile;
begin
UpdateWorld;
if GMSafe > 0 then
begin
if GMDetected then Exit;
end;
if Self.Health < MinHP then
begin
if Self.Mana > HealMana then
begin
Self.Say(HealSpell);
Sleep(SleepS);
end;
Exit;
end;
if PlayerSafe > 0 then
begin
if PlayerOnScreen then Exit;
end;
if Trapped then Sleep(300);
IsClose := 0;
Att := nil;
PosC := 0;
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if IsAttackable(Creatures.Creature[x].Name) then
begin
IsClose := CreaturePos(Creatures.Creature[x]);
if IsClose <> 0 then
begin
//Attacking options Start
if (Trapped) and (IsClose > 4) then Continue;
if Creatures.Creature[x].Health < MinCreatureHP then Continue;
if (AttackA = 2) and (not Trapped) and (Self.Attacking <> 0) then
begin
if Creatures.Creature[x].Attacking then Att := Creatures.Creature[x];
else Continue;
Break;
end;
else if (Creatures.Creature[x].Attacking) and (AttackA = 1) then
begin
Att := Creatures.Creature[x];
Break;
end;
else if (AttackLHP = 1) and (Att <> nil) then
begin
if (Creatures.Creature[x].Health < Att.Health) then Att := Creatures.Creature[x];
end;
if Att = nil then
begin
Att := Creatures.Creature[x];
end;
end;
end;
end;
if Att <> nil then
begin
PosC := CreaturePos(Att);
PosID := Att.ID;
if PosC = 0 then Exit;
if PosC > 4 then
begin
if (PosC = 6) or (PosC = 5) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X + 1, Self.Y, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveRight;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 7) or (PosC = 8) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X - 1, Self.Y, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveLeft;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 5) or (PosC = 7) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X, Self.Y + 1, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveDown;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 6) or (PosC = 8) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X, Self.Y - 1, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveUp;
Exit;
end;
end;
SpellHunt(True);
end;
else if PosC < 5 then
begin
if PosC = 1 then Self.FaceDown;
else if PosC = 2 then Self.FaceUp;
else if PosC = 3 then Self.FaceRight;
else if PosC = 4 then Self.FaceLeft;
Sleep(200);
UpdateWorld;
Att := GetCreatureByID(PosID);
if Att = nil then Exit;
if PosC <> CreaturePos(Att) then Exit;
if Att.Health = 0 then Exit;
UpdateWorld;
T := CreaturePos(Att);
if T < 5 then
begin
Self.Say(Spell);
Sleep(SleepS - 100);
end;
sleep(100);
end;
end;
end;
begin
while not Terminated do
begin
SpellHunt(False);
Sleep(300);
end;
end;
1.Prosil na skrypt do ng a nie elfa >.>Cytuj:
Feweq napisał
2.
Dajesz follow na matke slime'owCytuj:
auto 100 set $dist 1 | setcolor 0 198 198 | listas 'Slime Trainer' | if $followed set $mother $followed | if [$mother && $mother.hppc == 0] clear $mother | if $mother {whitebox $mother.id | foreach 'shootablemonsters' $t if [$t != $mother && $t.name == $mother.name && $t.distance <= $dist && ($attacked.name != $mother.name || $attacked.distance > $dist)] {attack $t.id | break}} | else statusmessage 'ElfBot NG - Please, Follow the Mother-Slime'
Cytuj:
SłonyErikson napisał
Zmieniasz tylko id mana potiona,reszta moze zostac ;xCytuj:
const
////////// Potion Healing //////////
Minimum_Potion_Health = 1
Health_Potion_ID = 236
////////////////////////////////////
////////// Spell Healing //////////
Minimum_Spell_Health = 1
Healing_Spell = 'exura'
Mana_Needed = 20
Restore_Mana_At = 1000
Mana_Potion_ID = 269
////////////////////////////////////
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if (Self.Health < Minimum_Potion_Health) then Self.Containers.UseItemWithSelf(Health_Potion_ID);
if (Self.Health < Minimum_Spell_Health) and (Self.Mana >= Mana_Needed) then
begin
Self.Say(Healing_Spell);
Sleep(1000);
end;
else if (Self.Mana < Restore_Mana_At) and (Self.Health > Minimum_Potion_Health) then
begin
Self.Containers.UseItemWithSelf(Mana_Potion_ID);
Sleep(1000);
end;
Sleep(100);
end;
Ten skrypt dziala na 100% i nie debuguje
Witam
Szukam skryptu na elf fortress z depositerem oraz mp buyerem dla knighta.
Drugi skrypt na guardy- kopalnia labirynt chyba kazdy wie o ktora mi chodzi. Skrypt bylby dla palladyna. Prosilbym aby byl w nim depositer smp refiller oraz skrypt na branie rsow z dp( ile zuzyl tyle ma wziasc).
Obydwa skrypty mialy by byc pod elfbota.
Ma ktos cos takiego? :P
Witam poszukuje Scrypta na Zbieranie Kasy do bp. TibiaBot ng 8.52.
Z góry Thx
http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=318738
do tego nie trzeba skryptu