W blackd proxy wystarczy wpisać Exiva kill X
Gdzie X to monster/player
Wersja do druku
Potrzebuje skrypt do Tibia Auto aby postać sama odnosiła złoto do depo z trolli ab dendriel i oczywiście na nich expiła
czy można zrobić skrypta żeby po seve serva postać wlogowała się i expila dalej
? sorry nie banujcie myślałem pomyliłem datę posta z data rejestracji sorry jestem nowy i proszę o skrypta na same dwarfy :) bez solidow itp.
jak zrobic w blackdtools aby gold wkladal do bp wyzaczonych przeze mnie i aby jadl z cial
z cial na expie to on chyba zawsze je nie? a z goldem jest tak. musisz te bp do ktorych ma wkladac otworzyc jako pierwsze.
szukam skryptow dla knighta (facc) do zarabiania kasy - bot blackd
ponadto skrypty dla palla depositer i rs buyer :
tortoises ph
dworki ph
laguna island powierzchnia
Potrzebuje depositera do ng ;)
Oraz takiego skrypta, który jak postać bedzie miała X many pojdzie w odpowiednie miejsce i poczeka aż mana dojdzie do poziomu Y.
#Hylon Tris
Depositera mozesz zastapic skryptem do wysylania parceli np. ten:
Kod:
const
FISHID = 3578; ////////// id przedmiotu ktory ma byc wyslany
CAP = 1000; // daj jak najwiecej jak bedziesz moj sposob stosowal
mX = 1030; ////]
mY = 996; ////> wspolzedne obok mailboxa
mZ = 7; ////]
function GoToPos(x,y,z:integer):boolean;
var
i:integer;
begin
return:=false;
self.moveto(x,y,z);
for i:=0 to 10 do
begin
if (self.x=x) and (self.y=y) and (self.z=z) then
begin
return := true;
exit;
end;
sleep(500);
end;
end;
procedure isMailbox;
var
x,y,z:integer;
begin
updateworld;
result:=true;
for x:=0 to 14 do
begin
for y:=0 to 10 do
begin
for z:=0 to screen.tile[x][y].count-1 do
begin
if screen.tile[x][y].item[z].properties.mailbox=true then exit;
end;
end;
end;
result := false;
end;
function findparcel : integer;
var
i:integer;
begin
result := -1;
for i:=0 to self.Containers.Container[0].Count -1 do
if self.containers.container[0].item[i].id = 3503 then result := i;
end;
procedure sendparcel;
var
x,y,z:integer;
begin
for x:=0 to 14 do
begin
for y:=0 to 10 do
begin
for z:=0 to screen.tile[x][y].count-1 do
begin
if screen.tile[x][y].item[z].properties.mailbox=true then
begin
// self.say('X='+inttostr(x)+'; Y='+inttostr(y)+'; Z='+inttostr(z)+'; ID='+inttostr(screen.tile[x][y].item[z].ID));
if findparcel >=0 then
begin
self.containers.container[0].item[findparcel].movetoground(self.x+(x-7),self.y+(y-5),self.z,1);
exit;
end;
end;
end;
end;
end;
end;
var
x,i:integer;
begin
updateworld;
if self.capacity < CAP then
begin
for i:=0 to self.Containers.Container[0].Count -1 do
begin
updateworld;
if self.containers.container[0].item[i].id = FISHID then
begin
if findparcel >-1 then
begin
self.containers.container[0].item[i].movetocontainer(self.containers.container[0],findparcel,0);
sleep(1000);
i:=-1;
end
else begin
self.displaytext('Nie znaleziono parcela!');
exit;
end;
end;
if i >= self.Containers.Container[0].Count -1 then break;
end;
updateworld;
for i:=1 to 5 do
begin
if GoToPos(mX,mY,mZ) then break;
end;
if not isMailBox then
begin
self.displaytext('Nie znaleziono mail boxa!');
exit;
end;
sendparcel;
end;
end;
jak expisz np na trollach w ab to musisz mapke otworzyc przez notatnik, skopowac ja (dajesz tylko kopi w ile uzbiera np pelny bp kasy) potem zalaczasz bota otwierasz ta mapke i na samym koncu mapy dajesz wpt od expowiska do mailboxa potem add>script i ten wysylacz i spowrotem wpt na expowisko ;] [Jak nie bedzie dzialal to usun te depiski]
Ja mam prosbe o skrypt ze gdy 3 potwory na raz mnie bija to ubija jednego z mocniejszej broni zeby bily mnie tylko 2 i gdy sa 2 zaklada slaba bron
oraz takiego: gdy hp spadnie ponizej x% to zamienia bron na mocna i bije z niej az hp odrosnie do yX
Uzywam ng
TY :p
Ja potrzebuje skrypta ktory bedzie expil ze sperami a jak sie skoncza to zmienai na sword i jak wyloci z trolla speara to znowu z nim bedzie expil
i Zeby atakowal potwora jesli ma 50 %
Potrzeba mi scrypta na necro house ~ (blackd)
z gory thx
Potrzebuje skryptu TibiaBotNg, który, wyloga sie o godzinie 14 np.
@edit @ up
Na necro house to jest na forum.''
7. Bot ;]
Posiadaczom BlackD na pewno się przyda ;]
MoneyMaker
#ropnij 4 DSy
onGMpause
setLoot 19 17
setLoot EC 0B
setLoot 27 0D
setLoot D7 0B
setMeleeKill ghoul
setMeleeKill skeleton
setMeleeKill demon skeleton
setPriority demon skeleton:+1
move 32794‚32359‚8
move 32795‚32350‚8
move 32792‚32340‚8
move 32784‚32333‚8
move 32775‚32335‚8
move 32773‚32341‚8
move 32781‚32344‚8
move 32780‚32364‚8
move 32792‚32367‚8
resetLoot
setLoot 19 17
setLoot EC 0B
setLoot 27 0D
setLoot D7 0B
dropLootOnGround 32792‚32367‚8
resetLoot
setLoot 19 17
setLoot EC 0B
setLoot 27 0D
setLoot D7 0B
move 32794‚32349‚8
gotoScriptLine 0
65/65
k axe/bs/skull staff + vampirka+
link do tematu : http://tibia.org.pl/static/out/artyk...a_Knighta.html
Potrzebuje skryptu który przerzuca itemki z kratki X do Y bardzo pilne !!!
pozdrawiam ;)
wiem ze jest ten skrypt ale dzis poszedlem wlaczylem skrypta i mnie wylogowalo.. nie wiem o co chodzi myslalem ze ten skrypt jest zly i chcialem inny prosze o pomoc
potrzebny skrypt na manasy tzn gdy mam poniez 150 many zeby manasowalo mnie malym manasem :)
Kod PHP:const minMana = 200; //ile many ManaPotionId = 268;//moglem dac zle ID, przetestuj przed uzyciem ;d function GetItemFromOpenBackpack(ItemID, ItemType: integer): TItem; begin Result := nil; for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do begin if x >= Self.Containers.Count then Break; for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break; if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ItemID then begin if Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount = ItemType then begin Result := Self.Containers.Container[x].Item[y]; Exit; end; end; end; end; end; while not Terminated do begin UpdateWorld; if Self.Mana < minMana then begin Vial := GetItemFromOpenBackpack(ManaPotionId,0); if Vial <> nil then begin Vial.UseWithSelf; Sleep(500); end; end; Sleep(500); end;
Potrzebuje skrypta na lizardy , na to polanke zeby jak mi szedl za potworami do miasta lizardow to zeby wracal.Wiem ze cos takiego istnieje.Mam ng.
Potrzebuje skrypka na dwarfy czy cos NG
Jako ze dwaj panowie up beda mieli warna prosze o moj skrypt :
a wiec na koncu tego qesta jest taki "pokoj" z minosami. Link :
hwwp://tibia.pl/quest_pokaz/Alawar's_Vault
Prosze wiec o to aby moj har skillowal na minosach w danym miejscu , bil je a kiedy niema przy nim zadnego minosa szedl w dane miejsce lurowal 2 minosy i wracal.Uzywam blackd proxy i oczywiscie mam pacc. Z gory dziex :)
#down : no moze ty nie ale kolega up odemnie bedzie mial warna bo nie dostales odp/nie minelo 24h
Up#
Niby dlaczego bedziemy mieli warna?POnawiam moje pytanie ktore zadalem kilka postow wyzej.
Witam potrzebuje skrypt na Elfy dokladnie na wieze elfów bez draga =] Dzieki !
#Muuciek
moglbys podac bota :P
BlackD Proxy wierza + depositer
NGKod:onGMpause
setPriority Elf Arcanist:+1
setMeleeKill slime
setMeleeKill snake
setMeleeKill centipede
setMeleeKill bat
setMeleeKill elf
setMeleeKill elf scout
setMeleeKill elf arcanist
setMeleeKill dragon
setAvoidFront dragon
setLootOn
setLoot E5 0C
setLoot D7 0B
setLoot 0A 01
setLoot EC 00
setLoot ED 00
setLoot E1 0C
setLoot 58 0D
setLoot FA 0C
setLoot 06 1D
setLoot E5 0D
setLoot 17 0D
setLoot FF 0B
setLoot 79 0D
setLoot D4 0B
setLoot F5 16
setLoot 20 17
setLoot 21 17
setLoot 22 17
setLoot 0A 0C
setLoot F5 0B
setLoot 01 0C
setLoot DD 0B
move 33075,32171,1
move 33075,32173,2
move 33075,32168,2
move 33074,32167,3
move 33076,32172,3
move 33079,32171,4
move 33075,32169,3
sayMessage exiva > 68
move 33072,32172,4
move 33076,32166,3
move 33075,32166,4
move 33076,32169,5
move 33075,32168,6
move 33074,32167,7
IfTrue ($mycap$#number<#100) Goto $nlineoflabel:run$
move 33076,32169,7
move 33075,32167,8
move 33078,32180,8
move 33067,32198,8
move 33056,32197,8
move 33047,32195,8
move 33045,32200,8
move 33062,32205,8
move 33057,32209,8
move 33055,32209,9
move 33044,32211,9
move 33042,32211,10
move 33039,32211,10
move 33044,32211,9
move 33056,32211,8
move 33066,32198,8
move 33076,32167,8
move 33075,32167,7
move 33075,32169,7
move 33075,32168,6
move 33075,32169,5
move 33075,32167,4
move 33075,32167,3
move 33075,32168,2
move 33075,32171,1
gotoScriptLine 0
:run
move 33068,32169,7
move 33062,32158,7
move 33063,32158,6
move 33075,32156,6
move 33076,32155,7
move 33085,32149,7
move 33098,32140,7
move 33098,32136,6
sayMessage exiva > 65
sayMessage exiva > 65
move 33099,32134,7
move 33110,32122,7
:1
move 33111,32121,7
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 78 7D 07 70 0E 01
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 78 7D 07 70 0E 01
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 58 81 78 7D 07 70 0E 01
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 77 7D 07 70 0E 01
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 77 7D 07 70 0E 01
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 58 81 77 7D 07 70 0E 01
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 76 7D 07 70 0E 01
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 76 7D 07 70 0E 01
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 75 7D 07 70 0E 02
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 75 7D 07 70 0E 02
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 74 7D 07 70 0E 02
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 74 7D 07 70 0E 02
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 73 7D 07 70 0E 02
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 73 7D 07 70 0E 01
waitX 2
move 33102,32104,7
IfTrue ($myy$#number>#32115) Goto $nlineoflabel:1$
move 33100,32104,6
move 33099,32086,6
move 33099,32084,7
move 33086,32062,7
move 33086,32061,8
move 33090,32058,8
move 33090,32057,9
move 33082,32056,9
move 33082,32057,10
move 33054,32063,10
move 33054,32063,9
move 33050,32061,9
move 33050,32061,8
move 33048,32063,8
move 33048,32063,7
move 33016,32073,7
move 33014,32095,7
move 33017,32095,6
move 33029,32105,6
move 33028,32107,7
move 33007,32133,7
move 33009,32133,6
move 33025,32151,6
move 33027,32151,7
move 32959,32159,7
move 32936,32160,7
move 32936,32158,6
move 32936,32158,6
move 32936,32126,6
move 32975,32108,6
move 32998,32074,6
move 33010,32054,6
move 33019,32054,6
waitX 1
:cumpliments
sayMessage exiva > 66
sayMessage hi
waitX 1
IfTrue ($lastmsg$#string=#Hey, $charactername$ gimme a minute, ok?) Goto $nlineoflabel:wait$
IfTrue ($lastmsg$#string=#Hiho, Hiho, $charactername$! What can I do for you?) Goto $nlineoflabel:deposit$
:wait
waitX 5
IfTrue ($lastmsg$#string=#Yeah, bye.) Goto $nlineoflabel:cumpliments$
IfTrue ($lastmsg$#string=#Hiho, Hiho, $charactername$! What can I do for you?) Goto $nlineoflabel:deposit$
waitX 60
move 33019,32054,6
sayMessage hi
waitX 2
IfTrue ($lastmsg$#string=#Yeah, bye.) Goto $nlineoflabel:cumpliments$
IfTrue ($lastmsg$#string=#Hiho, Hiho, $charactername$! What can I do for you?) Goto $nlineoflabel:deposit$
gotoScriptLine $nlineoflabel:wait$
:deposit
waitX 3
sayMessage deposit all
waitX 1
sayMessage yes
waitX 1
move 33019,32058,6
move 33020,32060,7
move 33017,32053,7
putLootOnDepot
move 33020,32058,6
move 33007,32054,6
move 32998,32074,6
move 32991,32109,6
move 32958,32119,6
move 32936,32158,6
move 32935,32159,6
move 32952,32159,7
move 33002,32159,7
move 33027,32152,7
move 33025,32151,6
move 33009,32134,6
move 33007,32133,7
move 33027,32107,7
move 33028,32105,6
move 33017,32095,6
move 33015,32095,7
move 33048,32061,7
move 33048,32062,8
move 33050,32060,9
move 33054,32062,10
move 33082,32057,10
move 33082,32058,9
move 33090,32057,9
move 33090,32058,8
move 33086,32062,7
move 33096,32084,7
move 33099,32086,6
move 33100,32104,6
move 33102,32104,7
:2
move 33113,32114,7
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 73 7D 07 70 0E 02
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 73 7D 07 70 0E 01
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 74 7D 07 70 0E 02
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 74 7D 07 70 0E 02
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 75 7D 07 70 0E 02
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 75 7D 07 70 0E 02
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 76 7D 07 70 0E 01
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 76 7D 07 70 0E 01
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 77 7D 07 70 0E 01
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 77 7D 07 70 0E 01
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 58 81 77 7D 07 70 0E 01
waitX 2
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 59 81 78 7D 07 70 0E 01
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 5A 81 78 7D 07 70 0E 01
waitX 1
sayMessage exiva > 83 FF FF 00 00 00 EC 0C 00 58 81 78 7D 07 70 0E 01
waitX 2
move 33110,32122,7
IfTrue ($myy$#number<#32119) Goto $nlineoflabel:2$
move 33099,32134,7
move 33098,32136,6
move 33098,32136,6
sayMessage exiva > 67
sayMessage exiva > 67
move 33098,32140,7
move 33085,32149,7
move 33076,32155,7
move 33075,32156,6
move 33063,32158,6
move 33062,32158,7
move 33068,32169,7
move 33075,32167,7
move 33074,32168,6
gotoScriptLine 0
Kod:33074
32168
2
6
33074
32167
3
5
33074
32167
3
6
33075
32169
3
6
33074
32169
3
8
33073
32169
4
6
33074
32169
4
8
33075
32169
3
6
33076
32169
3
8
33077
32169
4
6
33076
32169
4
8
33075
32166
4
5
33075
32166
4
6
33076
32166
5
5
33076
32166
5
6
33075
32166
6
5
33075
32166
6
6
33075
32167
6
6
33074
32167
7
5
33074
32167
7
6
33075
32167
7
6
33075
32166
8
5
33075
32166
8
6
33053
32197
8
6
33045
32197
8
6
33056
32209
8
6
33056
32210
9
5
33056
32210
9
6
33044
32211
9
6
33043
32211
9
8
33042
32211
10
6
33043
32211
10
8
33044
32211
9
6
33056
32210
9
1
33056
32211
8
6
33052
32197
8
6
33045
32197
8
6
33075
32166
8
6
33075
32166
8
2
33074
32167
7
2
33075
32166
6
2
33076
32166
5
2
33075
32166
4
2
33074
32167
3
2
33075
32168
2
6
33048
32177
8
6
Cześć mam problem poszukuje scrypta dla pallka a mianowicie zeby moj palek jak bije potwora uciekal od niego np.utrzymywal odleglosc 3 kratek.Czy jest w ogole taki scrypt?slyszalem ze jest jesli ktos taki posiada prosze o podanie mi go :)
Z Gory dzieki.;>
#Edit
Tibia bot ng
#Niech ktos mi to poda ;s!
Tekst, który wpisałeś jest za długi! (25920 znaków). Skróć go do 20000 znaków.
Wrzuce ci na speedyshare moze byc?
xxx.speedyshare.com/815956861.html
A ja mam problem mianowicie jak ustawiam sobie wpt. na elf forest to mi 1 rundke przechodzi a pozniej wchodzi na kratke i wylogowuje sie i alarm mam. o co moze chodzi ?? BlackD Proxy
Czy jest wgl taki skrypt ? Żeby stawał na ukos obok dragów ? Jeżli tak to poprosił bym, bo nie chcę się cały czas na weawy nadziewać xD I jeszcze 1, jak expie na tombie to jest tam mnóstwo monsterów, jest taki skrypt żeby brał 2 potwory na klate i uciekał z tymi 2, a nie stał obtoczony 9 potworkami ? NG
#up wez sie naucz ze jak chcesz skrypt to musisz odpowiedziec na pytanie na gorze kur**
^ Stanie na ukosKod://Original Hiho
//Edited By AllucarDBR for no Up Ramps , and Follow DRagon with Low Health
Const
Wanted='Dragon';// whice monster to keep diagnoling
AttackAt = 25
RampsID = [1950, 1952, 1954, 1956, 385, 1947, 434, 414, 604]
var
x,Bla:Integer;
Looting: boolean;
function IsCreatureBesideYou(c: TCreature): boolean;
begin
UpdateWorld;
if (abs(c.X-self.X) <= 1) and (abs(c.Y-self.Y) <= 1) then begin
if c.Z = self.Z then
begin
Result := True;
Exit;
end;
end;
Result := False;
end;
function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;
function IsTileWalkable(Tile: TTile): boolean;
begin
Result := True;
for Z := 0 to Tile.Count - 1 do
begin
if Tile.Item[Z].Properties.Hole then
begin
Result := False;
end
else if Tile.Item[Z].Properties.Stairs then
begin
Result := False;
end
else if not Tile.Item[Z].Properties.Walkable then
begin
OutputDebugString('Not Walk: ' + IntToStr(Tile.Item[Z].ID));
Result := False;
end;
else
begin
for x := low(RampsID) to high(RampsID) do
begin
if Tile.Item[Z].ID = RampsID[x] then Result := False;
end;
end;
end;
end;
function GetCreatureBesideYou: TCreature;
begin
UpdateWorld;
Result := Nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if (Creatures.Creature[x].Name=Wanted) then
if IsCreatureBesideYou(Creatures.Creature[x]) then
begin
if Creatures.Creature[x].ID <> Self.ID then
begin
UpdateWorld;
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
end;
var
Moved:boolean;
begin
updateworld;
G:=false;
T:=false;
while not terminated do
begin
Bla:=Self.Containers.Count;
updateworld;
Creature:=GetCreatureBesideYou;
if Creature<>nil then
if Creatures.Creature[x].Health>AttackAt then
begin
if (Self.X<>Creature.X) and (Self.Y=Creature.Y) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x,Self.y-1,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
begin
Self.MoveUp;
Moved:=true;
end;
If (Moved=False) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x,Self.y+1,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
Self.MoveDown;
end;
end;
Moved:=false;
if (Self.X=Creature.X) and (Self.Y<>Creature.Y) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x-1,Self.y,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
begin
Self.MoveLeft;
Moved:=true;
end;
If (Moved=False) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x+1,Self.y,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
Self.MoveRight;
end;
end;
end;
sleep(1000);
end;
end;
2 Co ty bys chcial moze jeszcze zeby sam gral od 1 lv do 100 ci wbil automatycznie NIE MA TAKIEGO SKRYPTU NA NG !
@ up
Dzieki ;D Działa elegancko. Ale mam 1 problem ;/ W NG nie ma funkcji <lol2> follow ? Postac bije draga, stoi ukosem all right, ale jak dragon na redzie postać nic i dragon spieprza. Jak postać idzie po waypointach i nagle wyskoczy drag to zaznacza jako follow, ale jak drag red nic -.- Da się coś na to poradzić ?
Z tym skryptem też coś jest źle. Ztorga mam ten.Cytuj:
const
minMana = 200; //ile many
ManaPotionId = 268;//moglem dac zle ID, przetestuj przed uzyciem ;d
function GetItemFromOpenBackpack(ItemID, ItemType: integer): TItem;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ItemID then
begin
if Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount = ItemType then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
end;
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Mana < minMana then
begin
Vial := GetItemFromOpenBackpack(ManaPotionId,0);
if Vial <> nil then
begin
Vial.UseWithSelf;
Sleep(500);
end;
end;
Sleep(500);
end;
@up
zaznacz folloow w tibi wtedy postac powinna chodzi za potworem a z manasem chodzilo ci o to ze jezeli ponizej 280 many to uzyj mf tak ?
Zólte to ponizej ile bedzie pic potaKod:const
minMana =200// Change this to when you want it to heal.
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Mana < minMana then
Self.Containers.UseItemWithSelf(237); // Change this to the HEALTH potion's ID. 239 is Great. 236 is Strong.
Sleep(1000);
end;
Czerwone to Id potionka
(scrypt Muucka)
Ten skypt na manasy coś nie działa ;/ albo coś źle robię albo skrypt zły ?
Mam te :// usuwać ? Powiedzcie dokładnie ;( Help plz
Szukam skrytu który bedzię chodzić od rotów koło dp w ab do rotów koło biblioteki i będzie trenić mi dysta
chodzi o skrypt do tibii auto
może być jakieś podobny do tego o który mi chodzi czekam na wasze propozycje
Witam
Ma ktoś może taki skrypt ,że skiluje na slimach i mam włączone mc mojego knighta i ed i potrzebował bym taki skrypt żeby siochał mojego knighta jak ma ileś tam hp ... ma ktoś może coś takiego? Pod TibiaBotNG
#Edit
Zapomnialem ze pod requestem musi minac 24h
Witam
Ma ktoś może taki skrypt ,że skiluje na slimach i mam włączone mc mojego knighta i ed i potrzebował bym taki skrypt żeby siochał mojego knighta jak ma ileś tam hp ... ma ktoś może coś takiego?
Mam TibiaBotNG
uzywaj edycji postu
Kod:Const
// Dodaj lub usuń graczy tutaj ...
SioPlayers = ['Player1', 'Player2'];
//Procent zdrowia, w którym do nich Sio ...
SioAt = 40
// To zostaw
Delay = 1000
function GetCreatureByName(Name: string): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Name = Name then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
begin
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
for i := low(SioPlayers) to high(SioPlayers) do
begin
Creature := GetCreatureByName(SioPlayers[i]);
if Creature <> nil then
if SioPlayers[i] = Creature.Name then
if Creature.Health <= SioAt then
Self.Say('Exura Sio "' + SioPlayers[i]);
end;
Sleep(Delay);
end;
Badz sproboj tegoKod:Const MiniCreatureHP =50; // if your firned has 50% of his hp it will heal..change it as you like it.
const ITEM_RUNE_UH = 3160;
// Follow first the friend you want to sio and then start script //
var
Creature: TCreature;
CreatureName: string;
function IsCreatureVisible(Name: string): boolean;
var
x: integer;
begin
Result := False;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Name = Name then
begin
if Creatures.Creature[x].Visible then
begin
Result := True;
Exit;
end;
end;
end;
end;
function GetFollowedCreature: TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Following then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
begin
UpdateWorld;
Creature := GetFollowedCreature;
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
If Creature<> nil then
If IsCreatureVisible(Creature.Name) then
begin
if ((Creature.Health) <(MiniCreatureHP)) and ((Self.Mana)>(70)) then
Self.Say('exura sio "'+ Creature.Name) //name of friend
else
if ((Creature.Health) <(MiniCreatureHP)) then Self.Containers.UseItemWithCreature(ITEM_RUNE_UH, Creature);
end;
Sleep(1000);
end;
end;
zobcz czy dziala
Scrypt Muccka ktory wstawilem ?Cytuj:
Ten skypt na manasy coś nie działa ;/ albo coś źle robię albo skrypt zły ?
Mam te :// usuwać ? Powiedzcie dokładnie ;( Help plz
Szukam skryptu:Robienie Enchanted Spearów za pomocą TibiaAuto, lub TibiaBot NG
Widziałem na forum Tibiabot NG skrypt, ale nie działa.
Do TA:
http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=230275
Do NG:
Kod PHP:Const SpearID = 3277 Spell = 'Exeta con' MinMana = 600 MinSoul = 5 WeaponID = 3272 function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem; var y: integer; begin Result := nil; for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do begin if x >= Self.Containers.Count then Break; for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break; if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin Result := Self.Containers.Container[x].Item[y]; Exit; end; end; end; end; While not terminated do begin UpdateWorld; if Self.Mana >= MinMana then if Self.Soul >= MinSoul then begin Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID); if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand,1); Sleep(800); UpdateWorld; If Self.RightHand.ID = SpearID then Self.Say(Spell); UpdateWorld; Weapon := GetItemFromOpenBackpack(WeaponID); if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.RightHand,0); end; sleep(500); end;
Witam ;p Szukam skryptu na otwieranie drzwi :D proszę o pomoc
Oczywiscie Tibia BOT NG
Gray jak tak robisz ze scrypt jest colorowy ?Kod PHP:Const X1 = 32319 Y1 = 32253 Var Tile:TTile; function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile; begin Result := nil; if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit; if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit; if Self.Z <> Z then Exit; Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)]; end; while not terminated do begin UpdateWorld; Tile := GetTileFromXYZ(X1,Y1,Self.Z); if Tile <> nil then if tile.count > 1 then if Tile.Item[1].Properties.door then if not tile.item[1].properties.walkable then Tile.Item[1].Use; sleep(1000); end;
#down
sorka zapomnialem sie :P
up
Skoro już wrzucasz skrypta, to może byś wyjasnił jak go użyć ;)
Bo imho 80% userów nie wie co wpisać jako X1 i Y1.
Stajesz w drzwiach,
Tools > Scripter, na samym dole masz taką linijkę:
Cyferkę obok X'a wpisujesz jako X1, cyferkę obok Y'a, jako Y1.Cytuj:
X: liczba, Y: liczba, Z: liczba
Używam tagu [php] zamiast [code].Cytuj:
samuraj napisał
Niestety nie działa ten skrypt na drzwi;/ Czy to dlatego że drzwi są od 8 lvla?
#EDIT
Proszę o zrobione skrypta ,żeby postać przechodziła przez Gate Expertise (bramkę lvlową)
Zapłace doładowaniem 10zł.
Witam, minęły już 24 godziny więc piszę swoją prośbę.
Pilnie poszukuję skryptu na uciekanie paladynem. tylko taki który działa bez błędów... Sprawdziłem wiele "takich" skryptow. jednak zaden nie spelnial moich oczekiwan. Dlatego dobrze by było gdyby ktoś taki podał i jeszcze żeby posta stawała na ukos. 2 w 1 jeżeli się da. Aaaa posta niech ucieka na 3 kratki. Będę bardzo wdzięczny :)
poszukuje takiego skryptu że gdy Postać X zostanie zraniona,przesunięta lub zobaczy kogoś wtedy wysyła prywatna wiadomość do Postaci Y . która to postać Y po dostaniu wiadomości akurat od postaci X wyloguje się bez śladu :P
Ten skrypt odpalasz na postać, która ma wysłać PW:Cytuj:
robbie williams napisał
A ten na postać, która ma się wylogować:Kod PHP:Const SafeList = ['Gracz1','Gracz2','Gracz3'] // podajesz nicki postaci, na ktore bot nie ma reagowac. PlayerToMessage = 'Nick drugiej postaci' MessageToSend = 'bot bot bot' // tego nie zmieniaj, musi zostac tak jak jest!! while not terminated do begin G := false; UpdateWorld; for i := 0 to Creatures.Count -1 do begin if i >= Creatures.Count then break; if Creatures.Creature[i].Z = self.z then if Creatures.Creature[i].NPC = false then if Creatures.Creature[i].Name <> Self.Name then begin A := 0; for B := Low(SafeList) to High(SafeList) do begin if SafeList[b] = Creatures.Creature[i].Name then A := 1; sleep(10); end; if A = 0 then begin G := true; Creature := Creatures.Creature[i]; end; end; sleep(10); end; if G then begin Self.PrivateMessage(PlayerToMessage,MessageToSend); Sleep(2000); PlaySound('C:/Windows/Media/Notify.wav'); end; sleep(100); end;
Kod PHP:procedure Event_Message(Channel:integer;Name,Text:String); begin if (channel = 1) or (channel = 4) then if pos('bot',text) then Self.Logout(true); end; while not terminated do begin UpdateWorld; ProcessEvents; sleep(100); end;
Najpierw przetestuj, ja nie mam możliwości.
Siemq all. mam problemy z tymi otwieranymi drzwiami. kiedy staje w drzwiach mam oto liczby w scripterze: X:565 Y:564 Z:9
Skrypt z drzwiami:
Const
X1 = 32319
Y1 = 32253
Var
Tile:TTile;
function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
Tile := GetTileFromXYZ(X1,Y1,Self.Z);
if Tile <> nil then
if tile.count > 1 then
if Tile.Item[1].Properties.door then
if not tile.item[1].properties.walkable then
Tile.Item[1].Use;
sleep(1000);
end;
i teraz X1 to X, Y1 to Y. Kumam. A w dalszej części skryptu musze XYZ pozamieniać na X:565 Y:564 Z:9?
np: ta linijka
Tile := GetTileFromXYZ(X1,Y1,Self.Z); <--- ma tak zostać czy ma wyglądać tak:
Tile := GetTileFromXYZ(565,564,Self.9);
Oczywiście Tibia NG.
Pozdro!!!
#EDIT:
GRAY ŁAP:
img223.imageshack.us/my.php?image=uo0006di1.jpg
Powinno wyglądać tak:Cytuj:
jazo_tron napisał
Kod PHP:X1 = 565 Y1 = 564
Resztę zostawiasz bez zmian, zamieniasz tylko te 2 pierwsze.Cytuj:
jazo_tron napisał
A co to za drzwi? Bo ten skrypt otwiera tylko takie normalne drzwi.Cytuj:
jazo_tron napisał