Ponownie prosze o skrypt do NG o stanie na ukos od potwora...
Jesli ktos pomoze reput dla niego
Wersja do druku
Ponownie prosze o skrypt do NG o stanie na ukos od potwora...
Jesli ktos pomoze reput dla niego
witam potrzebuje skrypta na frosty full lub na nity kopalnie na elfa
Zobacz czy działa ;]
Cytuj:
Const
Wanted='Dragon';// whice monster to keep diagnoling
AttackAt = 25
RampsID = [1950, 1952, 1954, 1956, 385, 1947, 434, 414, 604]
var
x,Bla:Integer;
Looting: boolean;
function IsCreatureBesideYou(c: TCreature): boolean;
begin
UpdateWorld;
if (abs(c.X-self.X) <= 1) and (abs(c.Y-self.Y) <= 1) then begin
if c.Z = self.Z then
begin
Result := True;
Exit;
end;
end;
Result := False;
end;
function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;
function IsTileWalkable(Tile: TTile): boolean;
begin
Result := True;
for Z := 0 to Tile.Count - 1 do
begin
if Tile.Item[Z].Properties.Hole then
begin
Result := False;
end
else if Tile.Item[Z].Properties.Stairs then
begin
Result := False;
end
else if not Tile.Item[Z].Properties.Walkable then
begin
OutputDebugString('Not Walk: ' + IntToStr(Tile.Item[Z].ID));
Result := False;
end;
else
begin
for x := low(RampsID) to high(RampsID) do
begin
if Tile.Item[Z].ID = RampsID[x] then Result := False;
end;
end;
end;
end;
function GetCreatureBesideYou: TCreature;
begin
UpdateWorld;
Result := Nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if (Creatures.Creature[x].Name=Wanted) then
if IsCreatureBesideYou(Creatures.Creature[x]) then
begin
if Creatures.Creature[x].ID <> Self.ID then
begin
UpdateWorld;
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
end;
var
Moved:boolean;
begin
updateworld;
G:=false;
T:=false;
while not terminated do
begin
Bla:=Self.Containers.Count;
updateworld;
Creature:=GetCreatureBesideYou;
if Creature<>nil then
if Creatures.Creature[x].Health>AttackAt then
begin
if (Self.X<>Creature.X) and (Self.Y=Creature.Y) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x,Self.y-1,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
begin
Self.MoveUp;
Moved:=true;
end;
If (Moved=False) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x,Self.y+1,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
Self.MoveDown;
end;
end;
Moved:=false;
if (Self.X=Creature.X) and (Self.Y<>Creature.Y) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x-1,Self.y,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
begin
Self.MoveLeft;
Moved:=true;
end;
If (Moved=False) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x+1,Self.y,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
Self.MoveRight;
end;
end;
end;
sleep(1000);
end;
end;
Witam . Mam Ng Bot pod tibie 8.42 i poszukuje skrypta ktory bedzie bil w kazdego potwora z exori hura
jesli moglbysycie to wstawcie go tutaj :d
mam nadzieje ze dzialaKod:const
MonsterName = ['Enlightened Of The Cult','Nightmare']// lista potworow
Attack_Spell = 'Exori Hur'
Min_Mana = 250 // poziom many - jesli ponizej tej liczby nie bot przestaje uzywac czaru
Min_Monster_HP = 25 // poziom zyciaa w % monstera kiedy bot ma przestac bic z e-hura
Range = 5 //zasieg - jesli jest dalej postac nie uzywa czaru
var
x: Integer;
Creature:TCreature;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function GetCreatureByName(Name: string): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Name = Name then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function IsCreatureAttackable(c: TCreature): boolean;
begin
UpdateWorld;
Result := False;
if (c.Z = self.Z) and (abs(c.X-self.X) <= Range) and (abs(c.Y-self.Y) <= Range) and (c.outfit<>0) and (c.Health >= Min_Monster_HP) and (c.Health <= Max_Monster_HP) then
begin
Result := True;
end;
end;
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
Creature := GetCreatureByID(Self.Attacking);
if (Self.Mana >= Min_Mana) and (Creature <> nil) then
for i := low(monstername) to high(monstername) do
begin
if (MonsterName[i] = Creature.Name) and (IsCreatureAttackable(Creature)) then
begin
Self.Say(Attack_Spell);
sleep(2000);
end;
end;
sleep(100);
end;
Ja poszukuję reconecta, ale tak żeby logał po 10 minutach.
Potrzebuje tez takiego scrypta, aby podawal blanki do ręki, ale jak już zrobię np. m walla, to wrzuca go do bp, a do ręki następnego blanka :P
Do ELFA OFC
@DOWN
Ciekawe, kiedy dostaniesz warna.. -.-
Ja mam pytanie jak mozna uzywac 2 scrypty na raz w NG?
A teraz prosba : Chce zeby postac co 5 sec wrzucala Utani tempo hur gdy ma przynajmniej 300 many /Bocik NG/.
Z gory Dziekuje
Bazi'on
#up z tym tempo hurem to wystarczy odpalić w spell casterze gdy mana wiecej niż 300 "utani tempo hur"
moja prośba zrobić cond do Blackd gdyż nie mam pojęcia jak.
chodzi o to, że gdy "target" ma mniej niz X% hp moja postać wali z SD chodzi o fragowanie.
z góry dziękuje
Scripter>File>New>wklejasz>execute>new>wklejasz>ex ecute
Tak odpalasz wiecej niz jeden skrypt.
Kertossik-nie wiem czy bedzie dzialalo tak jak chcesz ale sproboj zwyklego rune makera:
xxx-potrzebna manaCytuj:
auto 500 listas 'RuneMaker' | makerune xxx 'yyy'
yyy-czar na rune
Ofc. wklejasz to do hotkeys
zostałem pominięty ponawiam prośbę
znalazłem coś takiego, tylko że to atakuje wyłącznie postać o takiej nazwie. i z exori hura. Ja potrzebuję by postać atakowała mój target z SD w ostaniej chwili w celu Fraga.
#down tak własnie zrobiłem jest ok. tylko jak zrobic zeby w ostnim momencie strzelic z SD?Cytuj:
$hpofhex-id:{$hex-idofname:Nightmare$}$
#number<=#
XX
0
400
0
Exori Hur
XX - life percent to use spell
Witam! Czy mógłby ktoś podać mi skrypt, aby postać zbierała gold i jedzenie z zabitych potworów??
Z góry gorąco dziękuję.
Korzystam z Elf BOTA pod Tibię 8.41
Witam, poszukuję skryptu który gdy zauważy jakiegoś gracza, "zaprowadza" moją postać w wyznaczone przezemnie miejsce.
I jeszcze jedno pytanie dot. funki player safe. Zawsze gdy mój bot zauważy jakiegoś gracza przerywa cave bota oraz wszystkie funkcje - ok. Ale jak gracz zniknie, jak te funkcje ponownie włączyć?