To w dalszym ciągu dawałoby nam 100%, a faktyczna obrona to 97,5%
crank prawdopodobnie pomylił SD z necrotic rodem często używanym na wojnach z celu zbicia SS przeciwnika.
Wersja do druku
To w dalszym ciągu dawałoby nam 100%, a faktyczna obrona to 97,5%
crank prawdopodobnie pomylił SD z necrotic rodem często używanym na wojnach z celu zbicia SS przeciwnika.
I tu nasz drogi Lipku racji nie masz.
Każdy przedmiot chroniący nas nie łączy się, ale odejmuje pozostałe po zabraniu przez inny przedmiot obrażenia:
(zakładamy, że potwór zabiera bez ssa i might ringa 100 hp)
80%*100hp = 80hp - wejdzie w nas 20
20%*20hp = 4 hp 20hp - 4 hp =16 - Tyle pkt. obrażeń zostanie nam zadane.
itp.
(100-16) *1%=84%
Z tego wynika, że tak jak mówili inni Panowie/Panie, ssa i might ring zabiora 84% obrażeń.
moze istnieje cos takiego ze kazda postac od poczatku ma +2.5% obrazen dlatego by wychodzilo 97.5
Nawet na tibia.pl czasem wyświetla się w sekcji:
"Czy wiesz, że"; tam dalej pisze, że SSA+Might ring=97,5%
powinno być 100%, lecz to by byla zbyt duża przewaga. może jest tak że od 1 hita odejmowane jest 20% a od drogiego 100%, lecz od trzeciego 100-20%=80 a zas pozostale 80+20% = 96 ^^ a w czlowieka sie wali zawsze slabiej niz w potwora wiec obrona urosnie o te poltora procenta wiec all sie zgadza!!!!!!!!!! 97.5%!111!!!!!!!!!!1!!
100x*80%=80x
100x-80x=20x
20x*20%=4x
20x-4x=16x
100x-16x=84x
czyli 84% odpornosci :D