@Mitrhill
Zostaw te liczby w spokoju! To był "dżouk" ze strony CipSoftu!
@Heinrich Maneuver
U nas, na Antice pełno osób ma tą tarczę. Można spotkać każdą z jej zenchantowanych wersji.
Wersja do druku
@Mitrhill
Zostaw te liczby w spokoju! To był "dżouk" ze strony CipSoftu!
@Heinrich Maneuver
U nas, na Antice pełno osób ma tą tarczę. Można spotkać każdą z jej zenchantowanych wersji.
Może to dość głupie, ale może spytać kogoś kto na test serwerze rok temu zrobił owy quest o co dokładnie z nim chodzi i chociaż wyciągnąć z niego nieco informacji pewnie cipsoft wszystkiego nie zmienił
Czlowieku kilka razy miales opisane na czym polegal quest podczas test servera jak i update w ktorym zostal wprowadzony ( na ts i po up robilo sie go tak samo).Poczytaj posty kilka stron wstecz.
Kto Ci powiedział/gdzie przeczytałeś, że to demon, który udaje uwięzionego maga?Cytuj:
Bo Oak krzyczy.
Tak jak napisalem kilka postow wczesniej jest to Demon.Demon ktory udaje Maga uwiezionego w debie ktory za pomoc oferuje rozne cenne przedmioty ,a tak naprawde chce nas tym zwabic.
Po co w takim razie cipsoft ukrywałby nagrody w grobie?
To jest jak takie puzzle. Trzeba je po prostu poukładać w jedną całość.
A może chodzi o to, żeby uwolnić jakąś duszę (?) i jak zabijemy/rozwalimy demon oak'a, czyli pomożemy w uwolnieniu tej duszy - zostaniemy nagrodzeni czymś co jest w grobie właściciela owej duszy... ? Może jest jakiś npc z którym trzeba właśnie o tym porozmawiać?
Może ma to jakiś niewielki związek z tym co powiedział NPC Frodo?
Cytuj:
Jego grób na południu, nieopodal drzewo, jego dusza w cieniu
Możliwe jest też z tymi różnymi profesjami? Może tam gdzie sd i miałby stać sorc musi mieć przy w plecaku właśnie sd? tam dalej royal spear, czyli palladyn, musi mieć w plecaku royal spear? ale co z pozostałymi kratkami? może to dla nas ma być zagadką?
Sam CipSoft - w teaserze przed tamtą aktualizacją.
A po co nagroda desert questu ukryta jest w małym pokoiku?
Możliwe, ale trzeba myśleć w duchu RPG - CipSoft pewnie wymyślił jakąś historyjkę, dlaczego nie da się tam już wejść i założę się, że trzeba to powiązać w jakiś sposób z przyczyną niemożności wejścia. Może właśnie zapytanie npc o takie rzeczy jest wskazówką?
Szczerze wątpię. Te słowa odnoszą się do Alistaira Croppwella, którego grób jest na cmentarzu w thais, a wchodząc w cień drzewa można... a zresztą sam sprawdź - wtedy mi uwierzysz.
Na 99% tak właśnie jest - to jest zbyt oczywista aluzja, żeby była nieprawdziwa. Teraz tylko zebrać zespół, odkryć co oznaczają inne przedmioty i próbować, do skutku :)
W teraźniejszym updacie było coś o jakimś krasnoludzie który postradal zmysły i bredzi głupoty. Czy ktoś wie jak się nazywa i gdzie on jest? Może warto wysłuchać jego historii... ?
ZOSTAWCIE YESIMA W SPOKOJU! To tylko podpowiedź do końcówki questa, i nie będzie potrzebna do początku na 100%
Pozdrawiam, DK.
Przyganiał kocioł garnkowi...
Czy to nie Ty twierdziłeś, że w Yesim Adeit może kryć się coś jeszcze?
Takie posty jak Twój ostatni nie wnoszą NIC do tematu, więc jeśli chcesz mu przekazać taką informację, użyj pw, lub wstrzymaj się do chwili napisania jakiegoś bardziej konstruktywnego postu.
Tak jak ktoś już wspominał, te kratki to miejsca, w których dąb nas widzi i wtedy krzyczy do nas, próbując zwabić biednych noobów do środka. Czy ktoś bardziej doświadczony mógłby narysować mapkę kratek, z których widać oaka i porównać ją z mapką okrzyków? Może wtedy uda się odkryć ostatnią kratkę, która według relacji jednego z użytkowników uruchamia się dopiero po odpowiedniej kombinacji pozostałych. W takim razie mielibyśmy krok do przodu.
Pozdrawiam.
Co masz na myśli mówiąc "mapkę okrzyków"? Mogę się tam przejsć, zrobić screeny posklejać w jeden obrazek i zrobić mapkę kratek.
Ale czy ty umiesz kurwa czytać?Co to ma do rzeczy ,że to była moja teoria?Temat został zamknięty i tyle po co 50 razy do tego wracać?
Ja nie wnoszę nic do tematu?A co ty wniosłeś?Czekaj niech pomyśle ..hmmm odkopałeś teorie z okrzykami która była sprawdzana kilkadziesiąt razy ?I ty śmiesz kogoś krytykować?
Wyśmiewasz moja teorie..hmm.To skoro jesteś taki mega pogromca mitów to może przedstawisz mi swoja teorie która nie ma nawiązania
do obalonych teorii ,a nie jakieś mapy okrzyków których nie da się zrobić ponieważ okrzyki zmieniają kratki nieregularnie.Z reszta nie wiem jakim cudem miało by ci to dać rozwiązanie zadania no ale sory ty jesteś mistrzem.
Jakbyś "umiał kurwa czytać" to zajarzyłbyś o co mi chodzi. Weź wdech i przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Chodzi mi o kratki, z których widać oaka i kratki po których naciśnięciu krzyczy, a nie co krzyczy na której kratce.
A wniosłem swoją prywatną teorię, która nie była sprawdzana a nie jakieś odkopane ścierwo. Jak ci się coś nie podoba to zmień forum - reagujesz na krytykę jak 5 letnie dziecko.
Wróciłem do tematu "Yesima" bo śmiałeś się z innych, samemu wierząc w bajeczki.
Nie wiesz jakim cudem dałoby to rozwiązanie zagadki? Biedny jesteś... Trzeba ci wszystko na tacy podawać. Więc wyjaśniam:
Dąbek krzyczy, gdy widzi nooba stojącego przy żywopłocie. Trzeba znaleźć miejsce, z którego go widać, a on widzi nas, ale nie krzyczy. To MOŻE być ostatnia kratka, aktywowana poprzez kombinację innych. Jest spora szansa, że kolejność jest losowa, bo wtedy szanse na wykonanie questu są nikłe, a losowość zadania to chyba jedyne wyjście, które nie ma szans na zespoilowanie, a w konsekwencji na setki par nagród na servie.
Jeśli masz inną teorię - wysil się i napisz coś sensownego.
Edit:
@down
Ale to nie jest jakaś tam teoria 120 kombinacji. Przeczytaj dokładnie co ja napisałem, bo nadal nie umiesz czytać ze zrozumieniem.Cytuj:
Udowodnie ci ,ze twoja teoria to jedno wielkie gowno.
Na samym poczatku jak bys czytal caly temat bys wiedzial ,ze byla omawiana teoria 120 kombinacji.
Jeśli ta kratka (o ile istnieje) jest w jakimś zagłębieniu, to idę o zakład, że NIE trafili.Cytuj:
o kratce losowej na ktora by na pewno osoba wkonujaca te 120 kombinacji trafila.
Poza tym ja nie proszę ludzi o sprawdzanie 120 kombinacji, tylko o znalezienie kratki, z której widać dąb, ale on do nas nie krzyczy.
Dodam jeszcze, że na 99% nie da się tego zrobić jedną profesją, więc 120 kombinacji nie ma w ogóle sensu.
Desert quest - zadanie na logikę, rozgryzane dłuuuuugi czas - ile osób je zrobiło?Cytuj:
To jest zadanie na logike , nie zalezne od tego kto ile ma szczescia i wbij se to do glowy
Paradox Tower Quest - zadanie na logikę, rozgryzane dłuuuuugi czas - ile osób je zrobiło?
Pits of Inferno - zadanie na logikę, rozgryzane dłuuuuugi czas - ile osób je zrobiło?
Mage Outfit, Second Addon - zadanie na farta - ile osób je zrobiło?
I teraz powiedz mi, co jest skuteczniejsze - zadanie na logikę, które zostanie w końcu odkryte i zespoilowane, czy przypadek losowy, który jest możliwy do osiągnięcia raz na rok?
Teraz rozumiesz?
Smialem sie z innych?Czlowieku poraz kolejny udowadniasz ,ze nie umiesz czytac badz nie czytales wszystkich postow.
Nie wismiewalem innych tylko tlumaczylem im ,ze nie warto jest wracac do teorii ktore byly omawiane po XX razy na roznych forach.Widzisz roznice?
Myslisz ,ze wymysliles se w glowce jakas teorie i jestes lepszy,kazdemu mozesz ublizac?Udowodnie ci ,ze twoja teoria to jedno wielkie gowno.
Na samym poczatku jak bys czytal caly temat bys wiedzial ,ze byla omawiana teoria 120 kombinacji.
Wiele osob wykonalo te 120 kombinacji bez efektownie. twoja teoria mowi o kratce losowej na ktora by na pewno osoba wkonujaca te 120 kombinacji trafila.Znam 5 osob ktore robily te 120 kombinacji i zadna z tych osob nie dostala sie do Oak'a czyli.
Twoja teoria =FAIL
Do tego CipSoft raczej nie robil by zadania z ktorego nagroda sa demon legi oraz ktore moze wykonac pierwszy lepszy idiota ktory fartem trafi na ta ostatnia kratke.To jest zadanie na logike , nie zalezne od tego kto ile ma szczescia i wbij se to do glowy zanim zrobisz znowu jakas mega super teorie i zaczniesz sie wymandrzac.
Jasne.Gdyby tak bylo to bylo by to zadanie dla botow nie dla "myslacych" ludzi.Cytuj:
a losowość zadania to chyba jedyne wyjście, które nie ma szans na zespoilowanie,
Mowiesz-masz.Cytuj:
Jeśli masz inną teorię - wysil się i napisz coś sensownego.
Znajde chwile wolnego czasu i napisze :)
//
Jednak nie bede pisal.Napisalem nowa teorie w przyblizeniu kilka postow wstecz.Wysil sie i poszukaj.
EditCytuj:
Biedny jesteś... Trzeba ci wszystko na tacy podawać
Ehehe?I kto to pisze?Czy ja napisalem ,ze jest to teoria 120 kombinacji?ehhCytuj:
nadal nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
Napisalem ,ze osoby ktore robily 120 kombinacji robily to na botach ktore chodzily jak najblizej tego zywoplotu wiec
nie nie pierdol ale napewno ktos z tych osob dostal by sie do Oak'a.
Tak a to skad wiesz?Statystyki prowadzisz?A moze kolega kolegi ktory przeczytal na brazylijskim forum ci napisal co?Cytuj:
Dodam jeszcze, że na 99% nie da się tego zrobić jedną profesją
Dajesz informacje wyssane z palca wprowadzajac ludzi w blad.
Watpie aby ktos zespoilowal zadanie na Demon legi chyba ,ze bys mu sporo zaplacil no ale wtedy ty bys nie zespoilowal bo przeciez za to sporo zaplaciles no nie?Na free spoila bys se troche poczekal..Cytuj:
I teraz powiedz mi, co jest skuteczniejsze - zadanie na logikę, które zostanie w końcu odkryte i zespoilowane, czy przypadek losowy, który jest możliwy do osiągnięcia raz na rok?
Zrobily te zadania ktore :Cytuj:
Mage Outfit, Second Addon - zadanie na farta - ile osób je zrobiło?
1) Mialy bota do kampienia przy respie bossa.
2) Mialy bota aby zarobic gp na feru hat.
Czyli?Kto umial botowac i to robil zrobil to zadanie i tak by bylo w tym przypadku.
A zadania na logike?Tak jak sam napisalesCytuj:
rozgryzane dłuuuuugi czas
Może mniej kłótni, a więcej myślenia?
Może i nie umiecie się dogadać dlatego bo jesteście zajęci kłótniami. Johnemu chodziło żeby teraz po serwie servera zrobić zdjęcia z kratek na których Oak krzyczy.
Boky, ty sam mówiłeś ze obleciałeś 120 kombinacji, no to mógłbyś 1 raz oblecieć (i zrobić ss). Nic to nie zaszkodzi.
John, Ta teoria z profesjami była, ale to chyba było tylko stanięcie osób 120+lvl i z jednym sealem Poi na kratkach od okrzyków? Może warto byłoby mieć coś więcej.
Albo np: kratki to tylko podpowiedź a trzeba w rządku przed Oakiem (przejściem) stanąć z tym itemem co widać.
A tutaj przykład waszego nie myślenia, tylko kłócenia się:
Bo ci bot zabije Ferumbrasa... (to było o second addonie maga)
Zipper
Może wytłumaczę jeszcze raz... Chodzi o to, że dąb krzyczy, kiedy nas widzi. Wiadomo, że widzi nas na wszystkich kratkach, które powodują krzyczenie. Chodziło mi o to, żeby sprawdzić, czy istnieje jeszcze jakaś jedna kratka, z której dąb nas widzi, ale NIE krzyczy.
Teoria z profesjami może i była, ale założę się o 500k, że te itemy charakterystyczne dla danych profesji nie są tam przypadkowe (desert plx?)
Bardziej ośmieszyć się już nie mogłeś..
A JEDNAK!!!
Może i by się poczekało, ale pomyśl co stało by się, gdyby spoiler w końcu wyszedł?
Nie znam questu, który nie ma spoilera...
Powiedz mi co w tym smiesznego widzisz to sie razem posmiejemy.Cytuj:
Bardziej ośmieszyć się już nie mogłeś..
Masz dziwne poczucie humoru.
Napisalem...Cytuj:
Bo ci bot zabije Ferumbrasa...
Cytuj:
2) Mialy bota aby zarobic gp na feru hat.
Bylo by po kilkanascie demon legow na servie?W koncu po to zostalo stworzone to zadanie aby udostepnic ten itemCytuj:
Może i by się poczekało, ale pomyśl co stało by się, gdyby spoiler w końcu wyszedł?
graczom.Z reszta bedzie pewnie tak jak z questem na great axe.Zadanie rozwiazal jeden z pierwszych graczy ktory wbil 100 lvl i co?Widzisz gdzies spoila?Bo ja nie...
Pokaz mi spoila na Sof albo na Great Axe.Cytuj:
Nie znam questu, który nie ma spoilera...
No to ,ze leci z helgoraka ale przed wprowadzniem inqu great axe byl dostepny tylko z zadaniaCytuj:
Sof nie istnieje, a Great Axe leci z hellgoraka.
ktore nigdy nie zostalo opisane.Nie chodzi mi o to z czego teraz leci tylko o to ile czasu quest nie zostal sprzedany.
Zamiast szukac jakis skomplikowanych schematow , map i innych gowien nie lepiej sprawdzic najprostrze sprawy?
Popatrzmy na to z innego punktu.Jak w rl patrzymy na cos co jest za drzewami ,krzakami to troche musimy sie przypatrzec zanim rozpoznamy co to dokladnie jest wiec moze i tak trzeba zrobic tu?Moze na kazdej kratce po prostu musimy troche postac ,a nie wykonywac jakies kombinacje.
Tego nikt nie sprawdzal.Nikt nie stal na kratce dluzej niz 2 minuty tylko biegal jak najszybciej aby sprawdzic jak najwiecej kombinacji.
Edit
Przeczytaj to co napisalem przed edycja posta.
.::BoKy SpIrT::.
Chłopcze nie denerwuj się tak bo Ci pęknie żyłka. Czytałam cały temat, wszystkie posty. Z frodo macie racje, nie ma to znaczenia, ale z tymi profesjami jest na 90% możliwe. Być może muszą tam być te 4 różne profesje i mieć jakieś tam dane itemy w plecaku.
Wy tam up. Przestańcie sie kurwa kłócić.
A co do teorii... Wytłumacze o co chodzi Johnemu bo widze ,że nie ogarniacie.
Demon Oak krzyczy gdy staniesz na kratke "X" (weśmy X za przykład)
Mamy tych kratek 5 obok Oaka. Wszystkie inne kratki to kratki B.
Jasne jest ,że Demon Oak widzi nas gdy MY stajemy na kratce X.
Teraz można poszukać kratki B na której Demon Oak również nas widzi.
I w tedy pokombinować z jakimś schematem. Ja niestety niemam 120 lvl... :*
Chyba sam sobie to tlumaczyles.
Z reszta sprawdzilem i takowych kratek nie ma.
Dodatkowa informacja.
Kiedys gdy chcialem dostac sie do Oaka po wejsciu w tp pojawiala mi sie informacja ,ze nie jestem jeszcze gotowy
teraz takowa informacja juz mi sie nie pojawia lecz do Oak'a nadal sie nie moge dostac.
Nie wiem czy to wam pomoże.... w każdym razie gdzieś tutaj wyczytałem coś o książkach i listach z DC z bibloteczki znajdującej się za tp.
A więc miałem okazję ostatnio tam gościć i sobie przypomniałem o was i skopiowałem to co tam było. Wydawało mi się również, że w quest boxie w tym samie roomie z książkami coś tam jeszcze napisanego było ale niestety otrzymałem wiadomość "box is empty" więc nie mam teraz pojęcia co się tam znajdowało... tak czy siak macie to co znajdowało się tam w daily respawn w biblioteczce. skopiowałem wszystko co było w regałach.... jak komuś to może pomoze...
pozdrawiam i życze wam powodzeniaCytuj:
The plans are making good process. The method of indoctrination and disinformation is very successful. Each week we can send out new students to further our course. Caution is still needed of course. Our enemies are numerous and powerful. Should they ever learn about our plans and this facility, the whole project would be endangered. It is far too early to go public with our plans. Therefore I suggest to build a second base at some remote place. It is important that we have an emergency backup, regardless of the resources it would take.
That captured priest should be eliminated as soon as possible. It is far too dangerous to hold her captive for several reasons. I understand that the headquarter wants her interrogated but I am sure we did our best and this woman knows nothing of value. Regardless of my superiors' fears, I am convinced that she was investigating on her own here and not on some mission for our enemies.
The attempt to place a mole in the Brotherhood of Bones has not been successful yet. The major problem is that the brotherhood usually contacts promising candidates itself and not the other way around. The only success in arousing their interest led to the elimination of our hired necromancer by some local heroes. Seemingly the brotherhood stole the corpse later and reanimated it. I hope they did nothing with his spirit, else unwanted information might have leaked to them.
Our fake priests were able to discourage another troop of adventurers from entering the ruins. Although the efficiency of this outpost is admirable, I somewhat regret that my students did not get a little training in disposing of these curious nuisances.
The recent accident in the laboratories did not interrupt the poison brewing in a considerable way. The loss of the head alchemist makes it necessary to ask for a replacement though. Although the remaining alchemists have to work twice as hard as before, everything went fine so far. Still, I have to admit that working overtime makes new accidents more likely, but I decided to take that risk until a replacement arrives.
The so-called tradition among the students to send a newly promoted assassin on some foolish quest has taken another life. The young Roland fell to death while trying to steal the flag from the Thaian castle. Not only that we lost the time and effort we put into his education, the whole affair did draw some unwanted attention on our organisation. It is quite certain that the young fool used some of our highly specialised equipment in his silly stunt. As far as we know the whole affair is still under observation by the local authorities. We have to find a way to draw their attention in another direction before too many questions are asked. I had two of the senior students eliminated to make an example for the future. Such occurrences must stop once for all but I fear the harm has been already done and is irrevocable.
Our contact in Port Hope claims that he has not yet been able to make contact with the dworcs. I bet this coward has not even tried it. For the sheer distance it is not possible to punish him in an appropriate manner. If we would send a specialist, he could take care of that dworc contact. On the other hand, a local helper who is familiar with the jungle would probably prove more valuable than sending one of our assassins to a likely death by the hands of those cannibals.
I had Malicious eliminate this thrice cursed agitator that let himself been scammed by some con artist. He wasted our money supporting a fake revolution. I can't belive this stupidity, a scammer scammed! Malicious was ordered back for more important business though and lower ranking operatives consigned to find the scammer.
The TBI knows about our mole. It is quite certain that some recent actions and disinformation was only to bait him. He is now in some hiding place and I'm afraid he we will not be of much use for us in spying on the TBI's activities for a while.
We have to find a better way to resupply us. The smugglers are unreliable and it takes far too long until an order of goods even gets into their hands. Let alone how long it takes until they finally deliver it here. I am aware that a supply route via land is no option but there has to be some magical way to keep up our contact with the smugglers. However, they must be severely controlled by a handful of specialists with some skill in 'convincing'. I am aware of the smugglers' usefulness and their role in our plans, but their unreliability is a constant threat to us. Of course they have no idea what we are doing here but they are curious and would sell their own grandmother for a mug of ale. Perhaps we could simply replace them with more trustworthy followers. Not all are that suitable as asassins or agitators but all of them are able to follow orders and how difficult can it be to do some smuggling. Yet, the superiors insist that their contacts are needed. Although nothing like this was mentioned, I am sure that they serve as a connection to certain pirates but I have not the slightest idea what their role in the big plan could be.
Dear master,
I write to inform you that the targets were eliminated as requested. I still regret that you decided to entrust that mercenary Ned Noxious with the task and I was only a mere spectator. Although efficiently done, there was no finesse or skill displayed in their elimination. The fallen paladin Ned Noxious simply provoked the said individuals in a tavern. As soon as one of them was stupid enough to draw a weapon, they were disposed by a combination of energy bombs and fireballs. Of course the authorities did little about it since the tavern's patrons did swear the others attacked first. It seems unlikely that Noxious has those abilities in stealthiness and subtle assassination that the stories grant him.
TBI File 006ZAH8
Name: Ned Noxious
Real Name: Unknown
Occupation: Former Paladin, Assassin
Place of Birth: Unknown
Residence: Unkown, seems to travel from city to city
Affiliation: None
It seems Ned Noxious has appeared out of nowhere. The first reports about his activities date back to the pirate conflict that threatened the Venore merchants council. Noxious obviously was hired along with other mercenaries to get rid of some pirate captains that held the usually unorganised pirates under their control. Altough there are no specifics about the affair, Ned Noxious was the only one, out of of the twelve hired mercenaries, that returned to claim his reward. Afterwards he was employed by different persons or groups for undocumented and rather insignificant jobs. His next notable apperance was the elimination of the bandit queen Leerah within her own camp full of renegade amazons. It is assumed that Noxious used invisibility to get to her and quickly killed her before any guards could react.
Further accomplishments that are probably related to him:
The assassination of the last Thaian mayor of Venore.
The assassination of the mage Haramun in Darashia.
The assassination of the Mixton Family.
The sabotage of the 'Queen Torviva' in the harbor of Carlin.
The poisoning of the Edron wells which led to five deaths.
The killing of at least six noblemen in provoked duels.
We cannot be sure for which felonies he was paid by an unknown party and which of these acts he fulfilled out of sheer morbid pleasure. Still the lack of any proof makes it impossible to punish him adequately.
At least three assassination attempts on him have already failed.
Dear master,
I write to inform you that the targets were eliminated as requested. I still regret that you decided to entrust that mercenary Ned Noxious with the task and I was only a mere spectator. Although efficiently done, there was no finesse or skill displayed in their elimination. The fallen paladin Ned Noxious simply provoked the said individuals in a tavern. As soon as one of them was stupid enough to draw a weapon, they were disposed by a combination of energy bombs and fireballs. Of course the authorities did little about it since the tavern's patrons did swear the others attacked first. It seems unlikely that Noxious has those abilities in stealthiness and subtle assassination that the stories grant him.
TBI File 006ZAH8
Name: Ned Noxious
Real Name: Unknown
Occupation: Former Paladin, Assassin
Place of Birth: Unknown
Residence: Unkown, seems to travel from city to city
Affiliation: None
It seems Ned Noxious has appeared out of nowhere. The first reports about his activities date back to the pirate conflict that threatened the Venore merchants council. Noxious obviously was hired along with other mercenaries to get rid of some pirate captains that held the usually unorganised pirates under their control. Altough there are no specifics about the affair, Ned Noxious was the only one, out of of the twelve hired mercenaries, that returned to claim his reward. Afterwards he was employed by different persons or groups for undocumented and rather insignificant jobs. His next notable apperance was the elimination of the bandit queen Leerah within her own camp full of renegade amazons. It is assumed that Noxious used invisibility to get to her and quickly killed her before any guards could react.
Further accomplishments that are probably related to him:
The assassination of the last Thaian mayor of Venore.
The assassination of the mage Haramun in Darashia.
The assassination of the Mixton Family.
The sabotage of the 'Queen Torviva' in the harbor of Carlin.
The poisoning of the Edron wells which led to five deaths.
The killing of at least six noblemen in provoked duels.
We cannot be sure for which felonies he was paid by an unknown party and which of these acts he fulfilled out of sheer morbid pleasure. Still the lack of any proof makes it impossible to punish him adequately.
At least three assassination attempts on him have already failed.
Concerning your suggestion to train our agitators at a different place to ensure your safety: We have discussed the pros and cons and came to the conclusion that it would be inefficient in the current state of the project. If we spread our risk, we would also spread our resources. The agitators, as you call them, are only useful if also trained as assassins. It is more useful to pick some promising students and teach them elocution and manipulation. If someone proves unsuitable, we can simply put him back into normal training. If we had two bases, the risk that possible captives know about them both is high enough to diminish the advantage of another base to zero. Rest assured that we are aware of the danger of the base being assaulted. You know that in such a case it is your job to destroy anything that could point to us and escape on your own. Those whose training was good enough to be of any value for us will be able to escape on their own and will be contacted and informed at places that were allotted to them for cases of emergeny.
We were pleased to learn about the untimely death of the merchant mentioned in our last letter. Your operative proved to be cunning and skilled in arranging this little accident in the harbour. Send him our best regards. We are sure we will hear more about him in the future.
It is sad that you had to inform us that the individual known as Ned Noxious wants only to cooperate with us as a freelancer. We do not suggest his elimination. He has proven his usefulness in the past and I fear even your pet assassin Malicious is far from having acquired the skills that Noxious possesses. Noxious is efficient yet expensive, but if it comes to really important missions, money matters little. Still, it is a sad thing to see that a freelancer outclasses the specialists who we invested a great deal of money in to train. Take Ned Noxious not as an obstacle but as a touchstone.
Ogólna teoria jest przyjęta taka, że oak zwabia nas do siebie cennymi nagrodami abyśmy dali się nabrać i do niego przyszli i żeby mógł nas zabić... Dobrze rozumuje..?
Teraz pomyślcie czy to logiczne? Bo według mnie jest to nawiedzone drzewo szukające pomocy. Dlaczego próbuje nas zwabić do siebie cennymi nagrodami? A no ponieważ czy normalny człowiek widząc takiego stwora pomógl by mu? Wątpie... Dlatego stara się nas do siebie jakoś przekonać tymi okrzykami. Bezpośrednio prosi w nich również nas o POMOC, więc może naprawdę trzeba mu pomóc? Wchodząc tam, POŚWIĘCONYM axe dokonujemy jak gdyby w swoim rodzaju egzorcyzmów, wypędzając z niego złe demony. Ratujemy go. Btw może w nim uwięziona jest dusza tego całego Yesima..? I dlatego po jego uwolnieniu daje nam możliwość wejścia do jego grobu oraz wybrania sobie nagrody.
Ale największą trudność sprawia nam oczywiście samo wejście nad czym ciągle wszyscy główkują. Wpadłem na pomysł dokładniejszego zbadania KORZENI Oaka znajdujących się pod DC. Nikt jakoś wcześniej nie zwracał na nie szczególnej uwagi. Może zaczynamy od dupy strony? Może od nich trzeba zacząć? Od korzeni - początku? Wpadają one do jakiejś toksycznej substancji. Może trzeba z nią najpierw coś zrobić. Jest również jedno miejsce w którym większa część korzenia wychodzi poza ściane na 2 sqm. Ogólnie są 3 miejsca z korzeniami, porobiłem wszędzie screeny oraz fotki co znajduje się powyżej stojąc w danym miejscu przy korzeniu. Oto one:
1. img403.imageshack.us/img403/1824/oak1.jpg
up: img406.imageshack.us/img406/6843/oak1up.jpg
2. img403.imageshack.us/img403/6211/oak2.jpg
up: img403.imageshack.us/img403/8648/oak2up.jpg
2up: img440.imageshack.us/img440/9219/oak22up.jpg
3. img221.imageshack.us/img221/3829/oak3.jpg
up: img216.imageshack.us/img216/6574/oak3up.jpg
4. z drugiej strony 3:
img516.imageshack.us/img516/7613/oak32.jpg
up: img219.imageshack.us/img219/332/oak32up.jpg
Bardzo fajnie przemyślane lecz moim zdaniem nie warto jest zmieniać fabuły zadania.
Demon Oak jest pomocnikiem/wysłannikiem demonicznej siódemki.
Nie jest to uwieziona w drzewie dusza lecz demon ukryty pod postacią drzewa.Jest to przebiegły demon gdyż używa podstępu aby nas do siebie zwabić ,a mianowicie udaje maga uwiezionego w drzewie który potrzebuje pomocy za która w zamian jak możemy stwierdzić po jego okrzykach oferuje nam rożne cenne przedmioty.
Nie ma co się dziwić ,ze jego korzenie zamiast wody czerpią trujące substancje -tak jak wspomniałem jest to demon.
może wlejmy święconą wodę do tych substancji trujących? :o
Ale dlaczego jedno jest niezrozumiałe?;/ Gdyby nas chciał zabić to by nas od razu wpuścił aby to uczynić. A jednak nie da sie wejść od razu... Bez sensu aby ktoś chcący Cie zabić nie dopuszczał Cie do siebie...
To może trzeba dać mu jakiś dowód, że stoimy po jego stronie(bezlitosnej siódemki).
Wara przystępować do Bractwa...
Jeszcze raz ktoś wspomni o Dokonale... (Dokonał Emtego <- pl.) On nie jest powiązany z początkiem questa! Tylko z final roomem!Cytuj:
Btw może w nim uwięziona jest dusza tego całego Yesima..?
Mozę Demon Oak ogrodził się aby wybrać swoja ofiarę?
Mozę został ogrodzony aby nikt do niego się nie dostał?
Mozę ten żywopłot odgrywa role "straszliwego lasu" przez który musimy się przedrzeć aby dostać się do Oak'a?
Tego nie wiem.Teorii na ten temat może być tyle ile jesteśmy w stanie se wymyślić ponieważ na temat dlaczego Oak jest ogrodzony nigdzie nie było napisane.
Ale to chyba oak decyduje kiedy nas wpuścić, a kiedy nie.
Pewnie w ten sposób, dąbek może wykańczać swoje ofiary w pojedynkę. Gdyby przylazło do niego stado silnych postaci, rozgromiłyby go w kilka sekund.
Wracając do korzeni - coś mi się kojarzy, że kiedyś trzeba je było podpalić fire bugiem... Święcona woda to też może być niezły pomysł. Taki CipSoft'owski w stylu tibia tales.
Swiecona woda ani Fire bug nie dziala na korzenie ani ten "lasek" do okola Oaka. Sprawdzalem wielokronie. Macheta tez niewiele zdzialalem.
Moglby ktos wrzucic wiecej info niz z teasera? Tzn cala historie a nie ten wyciety kawalek z teasera?
Były też spekulacje na temat ptaka, który siedzi na gałęzi.
Za czasów jak wszedł ten Oak jeszcze trochę pogrywałem w tibie to mnóstwo osób na Securze latało i próbowało coś zrobić.
Chociaż każdy miał chrapkę na nagrodę to jednak coś tam mówili i próbowali działać.
Z tą 6 kratką mało prawdopodobne zwłaszcza jeżeli nic po wdepnięciu w nią nie jest przez Oaka wymawiane.
Mogła by to być dowolna kratka na całej mapie.
A to, że próbujecie się zagłębić w jakieś historię pohu czy jeszcze innych rzeczy może być myl, a samo rozwiązanie quest tuż pod nosem.
To z tym miastem na pohu to też słyszałem, ale o trzęsieniu niszczącym DC to dopiero teraz się dowiedziałem.
Ale z tego co słyszałem poh został zniszczony przez demony które tamtędy przeszły więc raczej nie ma to związku z runięciem katedry.
Jest też jakiś hełm związany z pohem, ale czy to ma jakiś związek z Oakiem tego nie wiem.
Korzenie w dc było próbowane czy da radę coś zrobić na razie nikt chyba nic nie wykombinował.
Może trzeba było by się zastanowić dlaczego oak jest akurat tam?
Może rozwiązanie jest prostsze, niż się wydaje. Może po prostu wystarczy jechać ciągle tą samą kombinacje. Skoro kilka osób próbowało się dostać do Infested Area wykorzystując wszystkie 120 kombinacji, to chyba dowód na to, że kombinacje się nie zmieniają co każdy ss, ale mogą się zmieniać co 5min, które się czeka, żeby można było ponownie spróbować. Wg mnie właśnie przez te 5 min ładuje się skrypt który zmienia kombinacje na inną, co by znaczyło, ze kombinacja zmienia się co każda turę (nie ważne czy się trafi w odpowiednią kombinację czy też nie). Jeśli chodzi o liczbę "42" to może być to liczba uderzeń w Demon Oaka Hallowed Axem. Jeśli chodzi o położenie Demon Oaka, dlaczego akurat na PoH, to nic mi nie przychodzi do głowy. A te korzenie w DC to raczej nie mają nic a nic wspólnego z wejściem do Infested Area, dlaczego? Dlatego, że to nie Demon Oak nas wpuszcza, tylko martwe drzewo. A co takiego było potrzebne w Dreamer Challenge Queście, żeby ominąć tego potwora ? Marchewki!!! Więc może należy więc w plecaku ok. 50 marchewek + chodzić tę samą kombinacje i powinno się udać. Jest jeszcze opcja, że można wymienić coś świętego, mającego znaczenie dla mnichów (holy tible?, holy water?purple/red/blue tome?) i zamienić na Hallowed Axe, wówczas pójsc na arene i już tylko walczyć. Ale uważam, że powtarzanie jednej kombinacji jest najlepszym rozwiązaniem.
Jeszcze jedno, moim skromnym zdaniem 6 sqm, który ma związek z tym questem po prostu nie istnieje, dlaczego? Wyczytałem na innym forum, był najazd Banshee na PoH i nic takiego się nie pojawiło, zostaje możliwość PoI, ale to jeszcze mniej prawdopodobne.
Hmm... jedno jest pewne ten quest da się wykonać, wypowiedź CM:
Wypowiedź CM zacytował gracz Aleppe na Nerana Board, skąd ją wziął nie wiem. ;]Cytuj:
We can assure you that it is possible to enter the infested area quest by 2 different ways.
Kind regards,
Marcus
Tibia Customer Support
DEMON OAK: 2 ways to solve it (official CIP answer)
Pozdrawiam.
a może trzeba 42 razy wykonać kombinacje 'chodzenia po kratkach'?
To nie jest "martwe drzewo", tylko Hugo. Tak zwany "demonbunny". Jak nazwa wskazuje - króliczek. Dlatego trzeba mieć marchewki.Cytuj:
A co takiego było potrzebne w Dreamer Challenge Queście, żeby ominąć tego potwora ? Marchewki!!! Więc może należy więc w plecaku ok. 50 marchewek + chodzić tę samą kombinacje i powinno się udać.
@up
Mało prawdopodobne. Wręcz absurdalne!
Gdzieś przeczytałem ( nie jest to potwierdzone ), że pewien dostał się do środka wykonując 247 raz tę samą kombinacje. Jednak, żeby do końca to rozwiązać, to trzeba by było dokładnie przeczytać: historie Ruthless Seven, PoH, DC, Demon Oaka, Necro House i nie wykluczone, że nagrobku "Yesim Adeit". Tylko tkwi problem w tym, że o drzewie nic nie wiadomo. Ja wykonuję tę samą kombinacje od 2 dni i liczę na to, że jakoś się dostanę. A o ile mi wiadomo to Spy Ninja jako jedyny po patchu zrobił ten quest. Przydała by się chociaż jedna wskazówka, bo może rozwiązanie, którego wszyscy szukamy, może okazać się banalne.
Znam.Cytuj:
to trzeba by było dokładnie przeczytać: historie Ruthless Seven
Znam (PoH powinno być nazywane Krajem Rycerzy Koszmaru, albo ich ziemiami lennymi).Cytuj:
PoH
Częściowo.Cytuj:
DC
Jeżeli wersja ze złym magiem jest poprawna, to znam.Cytuj:
Demon Oaka
Znam.Cytuj:
Necro House
Wykluczone. Jak wcześcniej mówiłem:Cytuj:
i nie wykluczone, że nagrobku "Yesim Adeit"
Cytuj:
DK-LOG.911 napisał
Podsumujmy:
Z korzeniami oaka nie da się nic zrobić. Z "dead tree" również nie da się nic zrobić, z racji tego ze 1sqm przed drzewem jest "niewidzialny tp". A zatem mogę przypuszczać, że z DC nie ma to nic wspólnego. Jednak podczas update, w którym wprowadzono Demon Oaka dodano również dość dużo NPC, może to jakiś trop? Nie mówię, żeby od razu pisać Demon Oak czy Infested Area, ale np: coś związanego z pohem, rth seven itp.
Jest jeszcze coś, a mianowicie Haunted Treelings. Wiem, że zostały one dodane później niż Demon Oak, ale może należy zabić kilka tych Haunted Treeling i (może wziąść je do plecaka, jeśli się da) pójść do Oldraka, może wówczas nam uwierzy i pobłogosławi zwykłe axe.
Kilka stron wczesniej ktos pisal ,ze o Oak'a pytal wszystkich NPC i tylko
monk z temple na POH cos na ten temat wiedzial.
Pewien znajomy powiedzial mi ,ze quest ten nie zostal utrudniony po
wprowadzeniu patcha lecz zostal wylaczony.Informacja ta nie jest niczym potwierdzona wiec mozliwe ,ze jest to nie prawda lecz wydaje mi sie to logiczne gdyz po tym jak masa ludzi rzucila sie na to zadanie liczac na demon legi badz inna nagrode zostal bardzo szybko wprowadzony patch w ktorym tak jak poinformowal CipSoft zostalo wprowadzone utrudnienie zadania lecz na moje oko
na wymyslenie i wprowadzenie w zycie utrudnienia do questu ktore mialo by ograniczyc wykonywalnosc zadania do bardzo nie wielkiej ilosci graczy bylo za malo czasu.Czyli mozliwe jest ,ze quest zostal uaktywniony dopiero w tym update ,a osoby ktore dostaly sie do Oak'a
po prostu wykonaly to przed patchem ,a zadanie dokonczyly po.
Sory ale pisalem o tym 3 razy w tym temacie wiec po co mnie powtarzasz?
Chcialbym zauwazyc ze grob demona( a raczej necromancera ktory byl czlowiekiem) ktory siedzi w Oaku znajduje sie w Undead POI sealu.
Moze ktos powinien stac na tym grobie a druga osoba powinna wykonywac kombinacje.
@Chochlik nie mas zpojecia o niczym z tym zwiaznym, walisz jakies teorie dotyczace 50 marchewek zamiast przejrzec ten temat i czegos sie dowiedziec. Nie pisz tutaj bzdur ze trzeba chodzic 250 razy do okola oaka po tych samych kratkach i moze sie wejdzie bo zal za dupe sciska.
Sorry ale chlopczyku umiesz czytac?Nie powtarzam ciebie tylko napisalem to co powiedzial mi znajomy i sie nie wywyzszaj bo w niczym nie jestes lepszy od innych userow ktorzy tu pisza.
Aby nie bylo offtopa ..
Piszesz ,ze Chochlik pisze bezdety ,a zobaczyles na to co ty tu wypisujesz?
"zal za dupe sciska"Cytuj:
Moze ktos powinien stac na tym grobie a druga osoba powinna wykonywac kombinacje.
i prosze jak masz zamiar tu pisac takie posty "zal za dupe sciska" to serio ale wyjdz z tematu bo z tego co widze jestes nobek ktory wszczyna klotnie.
Down
Napisalem do ciebie "chlopczyku" bo nim jestes?Popatrz na to co piszesz czlowieku.
Co do tego co tam napisales kilka stron wczesniej to serio ale gowno mnie obchodzi co pisze nobek ktory
wprowadzil w blad kilka set osob ( co moze juz nie pamietasz swojego swietnego "info" o nowych swiatach?) wiec nie dziw sie
,ze nie czytam twoich "wypocin".
Next edit
Wlasnie przegladalem twoje wszystkie posty w tym temacie i w zadnym z nich nie bylo takiego info jakie napisalem ja wiec nie wkrecaj :)
///
Sorry napisales..
Ale to bylo twoje pytanie do innych wypowiadajacych sie w tym temacie ,a nie konkretna informacja.Cytuj:
2. SSy gdzie jeszcze Oak byl aktywny, przed patchem. Nauwazyliscie ze czlowiek stoi w miejscu gdzie aktualnie wywala nas TP przed Oaka? a On stobie tam stoi... czy to znak ze quest zostal wylaczony (?)
Ja napisalem konkretna informacje ( nie potwierdzona no ale jest) z najbardziej logicznym wytlumaczeniem dlaczego
quest mogl zostal wylaczony czego w twojej wypowiedzi wyczytac nie moglem.
I to koniec mojej rozmowy z toba.Od tej pory bede ignorowal wyszystkie twoje wypowiedzi w tym temacie jak i na tym forum
bo w wiekszosci co piszesz to albo w pewnym sensie prowokacja do klutni albo jakies bzdety.
Wybacz ale sam sie wywyzszasz mowiac do mnie chlopczyku wiec nie napinaj przez kabel bo strzeli.
Mowisz co ci powiedzial znajomu to zerknij pare stron wczesniej i przeczytaj to co pisalem i znajdz 3 roznice.
"wykonac kombinacje" mialem na mysli przejsc po tych kratkach z ktorych oak nas widzi bo tak czy inaczej trzeba bylo (mozliwe ze nadal trzeba ale cos trzeba przed tym zrobic) zeby dostac sie do srodka.
Fajnie, że odgadli lecz niedługo znów cipsoft zmieni questa na trudniejszego.
Proszę o powstrzymanie się tutaj od wszelkich kłótni, wyzywaniem się questa nie rozwiążecie. Od tej chwili nie ważne kto zaczynał, ale 2 osoby które się kłócą dostaną warny.
Aqualek
Zpraszam do przestudiowania tego tematu o Demon Oak Quest.
http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=2646033
Herzel, założyciel tematu dostał odpowiedź od Cipsoftu, że są dwa sposoby wejścia do Oaka.
Pozdro.
Wiesz jak to CipSoft: myślą jedno, piszą drugie ;)
"There are 41 gravestones in front of the necromant house in the Plains of Havoc. There was an interview at some point of time where a CM or GM (can't remember specific name) was asked how to solve the demon oak. The only response she gave was "42." Now this could link to that rare hidden switch because 41+1=42 and that very well could be the answer, and the team from Amera are probably not lying when they say gravestones have something to do with it."
Boky plx nie wyzywaj innych dopóki czegoś nie sprawdzisz, już dawno słyszałem o tym tajemniczym "42", i po przeliczeniu grobów wyszło 41. To może znaczyć, że trzeba odnaleźć 42 grób. Może jednak to być tylko podpowiedź, że 42 grobem jest właśnie grób Yesima, gdzie są nagrody. Przecież pytanie dotyczyło ogólnie questa, nie sposobu na wejście.
Masz rację, wydaje mi się to samo, jest 41 grobów trzeba odnaleźć ten ostatni 42 grób, możliwe, że grób Yesima nim jest, ale narazie nic na ten temat nie wiadomo.
Cm Mirade w wywiadzie pytana o Demon Oak Quest odpowiedziała tylko "42"
Więc quest musi być aktywny, po prostu trzeba rozwiązać zagadkę.