Co do teori z kladzeniem itemow z loota moze z fe nietrzeba nic klasc tylko zostawic puste i raczej nie beda to addonowe itemy typu poc i dust, za nowe.
Jak dla mnie serpentine tower to rodzaj jakies wiezy magow. Potwory to cele, obiekty badan, potwory uwiezione w wiezy sa "wysoce magiczne" wampir - nieumarly, fe - ogien obdarzony swiadomoscia i zywy dzieki magi, behemot - kox niczym pudzian, djin - moze tez obiekt badan, eksperymentow, a moze pomocnik mieszkanca wiezy. W wiezy mamy tez pomieszczenie z ogniskami itp co przypomina kuchnie (mieszkaniec pichcil sobie behemota w kociolku?) albo pracownie alchemiczna, mamy tez biblioteke, ukryte pomieszczenie (to z perla).Kto tam mieszkal to nie mam pojecia, moze arkothep, a moze sam daraman xD. Moze poprostu potwory sa do pilnowania dzwigni?
To juz tlumaczy czemu nieraguje na rozne slowa i czemu wyglada jak faraon-nieumarly. Ja wywnioskowalem tyle z tego ze arkothep stracil dusze, i przebywa ona w ankh'u?
To natomiast tlumaczy czemu monk'owie maja w loot ankh, jako osoby religine maja nadzieje ze ich dusza zostanie w anhk'u. No ankh'a dostajem tez z desert questa.
Warto wspomienc ze wsrod itemow na samym dole lezy ankh, a przelacznikow nie ma 5 lecz 6 , z czego na jeden nie da sie wejsc co wynika z mechaniki gry, ale warto to wziasc pod uwage.