Ale Cipy nam udowodniły że nie zawsze wszystko dopinają na ostatni guzik na czas.
Pozdrawiam ~Espi
Wersja do druku
#Up
Więc możliwe że tak jest xD
Ale wątpie :p
Gram długo w tibie i tylko raz na kyrze spotkałem się z najazdem na pohu;/
przejscie do banshee nie otwiera sie podczas najazdu na poh, to nie mialoby wtedy sensu. wiec co mamy na tej pustyni ciekawego co nie dotyczy vq?
-banshee
-death villa
-hall of the lost doors
-biblioteka (po czesci dotyczy)
-pokoj za magic wallami
-jezioro amros (z martym czlowiekiem)
teraz tylko musimy to polaczyc w calosc. byc moze niektore miejsca sa klimatyczna ozdoba, albo sa tylko wskazowka. nie drazmy tematu nie istnienia questu, gdyz w tej pustyni cos jest.
w ogole skad sie wziela tam death villa, z tego co wiem sa tam schodzy prowadzace tylko w jedna strone, narazie rozwiazujmy zagadke tak jakby tej villi nie bylo, nie zastanawiajmy sie nawet co to za miejsce, gdyz moze ono w ogole nie miec zwiazku z pustynia (ale mysle ze tak nie jest i ma zwiazek), myslmy tak jak starzy gracze - bez uzywania botow i programow do podgladania poziomow, gdyz tak rozwiazano desert quest i wiele innych, death villa jest pewnie koncem tej zagadki, po prostu chce zebyscie mysleli po krokach, w sumie nawet nie wiemy czego szukamy.
Więc tak NPC Adrenius jest związany z vocem bo dostarcza nam teleport room key.Hagor jest poczesci związany z vocem i mikstura dla Nemala,natomiast sam Nemal daje nam klucz do Hall of the Lost Doors i tu mi sie urywa trop ;/
Halla jest tylko prostą zagadką logiczną... A co do deserta musicie patrzeć dalej niż na samego deserta :)
Pozdrawiam Aqualek
A rozwiązałeś już ją ? ;>
Ale nie wiadomo nawet jak zaczac ;/
Up@ Zaczynasz quest włączając mussg...
Pomyslcie otym jak oczymś więcej... np. żeby zrozumieć dodawanie 2+2 musisz zrozumieć najpierw 1+1... w naszym przypadku to 2+2 to Jakundaf a 1+1 no włśnie ;P (myślcie kochani). Warto zwrócić uwagę nato co na 100% NIEMA związku z Vocem... kto znajdzie wszystkie elemnty ma zrobione 30% Questa
Żeby zrozumieć jakundaf musisz myśleć o całości ale tibi a nie pustyni... Np Adrenius może być związany i z tym i tym questem i raczej dużo na to wskazuje... Chociaż 100% nie mam :)
Pozdrawiam Aqualek
A ja mam takie pytanie.
Jaki jest sens ponownego odkrywania Vocation questa, skoro jest on już od dawna odkryty ?
Nie zastanawialiście się, że cały dungeon jest stworzony dla zagadki owego Vocation questa ? Przecież nie od razu ludzie wiedzieli co położyć na coal basinach w final roomie... I właśnie zwiedzając dungeona dowiedzieli się jak wykonać "final rooma"
Tak masz rację, trop się urywa, gdyż Hall of the Lost Doors miało z założenia gubić trop tych, którzy szukali wskazówek odnośnie "final rooma" w Vocation quescie...
Tak, bardzo legendarny, i wymagający nadludzkiej inteligencji...
Wykonanie wszystkich rzeczy, by dowiedzieć się co położyć w final roomie zajęło mi hmmmm, 5h ? (Robiąc całego questa "od początku", tzn bez spoili map itp...)
Nie, Hall nie jest żadną zagadką logiczną. Ma ona na celu zatarcie tropu związanego z Vocation questem...
A teraz może trochę wyjaśnień
O ile dobrze pamiętam, to Nemal daje nam klucz do teleport rooma, który jest kluczem do rozwiązania zagadki Vocation questa.
Sam teleport room, jak sama nazwa wskazuje teleportuje gracza z odpowiednią profesją do poszczególnych pokojów, w których jest tabliczka mówiąca co ma położyć gracz z danej profesji w final roomie na coal basinie, i które miejsce jest jego. Jednak aby Nemal dał nam klucz, musimy mu dać składniki do eliksiru wzroku, gdyż jest on ślepy. Aby się dowiedzieć jakie składniki potrzebujemy, idziemy do biblioteki pod desertem, i tam szukamy wskazówek. Możemy się do niej dostać, gdyż mamy klucz otwierający bibliotekę. Ów klucz znajduje się po wykonaniu małego zadania dla npca Hagora. Hagora znajdujemy błąkając się pod pustynią.
Tak zdobywamy informacje potrzebne do ukończenia Vocation questa, a miejsca takie jak fire devile (mające utrudnić), banshee (mające przestraszyć, nadać nastrój), Hall of the Lost Doors (mające zatrzeć trop), zostały stworzone po to, by stworzyć pozory "rpgowego" klimatu podczas rozwiązywania zagadki Vocation questa.
edit
No tak, Nemal nie daje klucza do teleport room, robi to Adrenius gdy zda się jego test odnośnie książek znajdujących się w bibliotece, co upewnia mnie w przekonaniu, że Nemal dając nam klucz do Hall of the Lost Doors, która jest fałszywym tropem w poszukiwaniu rozwiązania do "final rooma".
Dobrze, a teraz wyobraź sobie, że pierwszy raz jesteś pod pustynią, masz 20 lvl. Idziesz korytarzami i nagle widzisz za ścianą banshee, wraz z migającym teleportem obok niej. Nie może cię zaatakować toteż zwiedzasz dalej pustynię. W końcu trafiasz do teleport rooma z teleporterami. Widząc je przypominasz sobie o banshee w jednej z odnóg podziemi. Wchodzisz do tego teleportu "na pałę", czy zastanawiasz się, czy ten teleport przypadkiem nie prowadzi do tej banshee ?
Jak dla mnie powód istnienia tej banshee ma na celu wywołanie tej drugiej reakcji...
don_vadim bardzo ładnie wszystko wyjaśnił. W jakimś innym temacie dawno, dawno temu pisałem już, że te wszystkie klucze,npc i pomieszczenia służą do wykonania PEŁNEGO voc questa. Kiedyś, 5h na wykonanie questa, którego teraz robi się w ~10 minut to była wielka frajda dla wszystkich. Niestety przez spoile omija nas wielka przygoda towarzysząca rozwiązywaniu tego questa... Btw, polecam poczytać książki z biblioteki pod pustynią, bo jest tam kilka ciekawych pozycji i jest to świetne miejsce do skilowania afk z druidem ;)
Hmm...
Po 1. Nemal daje klucz do Lost Doors, to Andrenius daje nam klucz do TP Room.
Po 2. Nemal ? Zwiazany jest z jezykiem gharonk, lost doors i nie widze tutaj podstaw ze Lost Doors sluza do zatarcia tropow do VQ.
po 3. Czy nie sadzicie ze to Biblioteka i dodatkowe informacje od desert NPC ( czyli wiedza) jest nagroda za sekrety Jakundafu ?
Kuaho,
Nemal daje klucz do Hali straconych drzwi i hala to coś więcej niż mylenie tropu... Banshee tu fakt może być tylko ozdobą bo jeden człowiek zwrócił mi uwagę na pewne mity w których taka banshee występuje lecz ciagle intryguje mnie tamten tp... Jednak jak pisałem wcześniej wiedza na temat deserta jest badziej rozległa i trzeba patrzeć w różnych kierunkach :)
Pozdrawiam Aqualek
Popieram to zdanie w 100%. Dlaczego każdy quest wg. was musi się kończyć na nagrodzie w itemach itd. Wiedza jest czasem jeszcze lepszą nagrodą xD A banshee i teleport mogą być ozdobą. Może ta banshee ma jakąś ciekawą historię? Może to nie jest tp do użycia przez graczy tylko poprostu ozdóbka, która ma opowiadać jakąś historię. Ja nie jestem bardzo w temacie co do jakundafu, ale jeżeli interesuje was ta banshee, to proponowałbym pomęczyć ich królową XD Może to coś da? :PCytuj:
po 3. Czy nie sadzicie ze to Biblioteka i dodatkowe informacje od desert NPC ( czyli wiedza) jest nagroda za sekrety Jakundafu ?
Wątpię żeby Banshee był ozdobą i świadczy właśnie o tym ten teleport. Pomyślcie, po co miała by być ozdoba w takim miejscu gdzie mało kto przebywa.
Być może nagrodą tego nie odkrytego questu może być książka, która dla jednej osoby może być kawałkiem papieru, dla innego nieocenionym skarbem
Ksiazke to powinnismy dostac od nemala, ktora ma conieco wyjasniac(wg. plotki). Jak narazie nei udalo sie jej jednak ani potwierdzic ani obalic.
offtop: dostalem warna od 15-to letniego moda za sygne ktora mialem 3 lata ;]]]