Very nice... hmm... tylko jeden problem - ja gram na świecie no-pvp, i nie moge walić monka. Mógłbyś mi jakoś pomóc?? Ah repucik!
Wersja do druku
Very nice... hmm... tylko jeden problem - ja gram na świecie no-pvp, i nie moge walić monka. Mógłbyś mi jakoś pomóc?? Ah repucik!
Bardzo przejrzysty poradnik, co do skryptów mogłeś dodać Dance Script,+ Auto Responder
żeby się ludzie nie czepiali mc.
9/10 Za brak ^
Na to nie mogę nic poradzić :P Jedyne co Ci pozostaje to chyba postawienie monka na ghoulach gdzieś pod Venore. Ghoul bije monka, 2 snake/2 wolfy i ty bijesz ghoula. I jeszcze bierzesz 2 monstery na siebie, aby rósł Ci shielding i skillujesz :) To było opisane w jakimś poradniku. Zaraz go znajdę to edytuję posta :)Cytuj:
Panczak Dragon napisał
@Edit
Tutaj(Klik!) masz link do poradnika napisanego przez Dark'raziel. Używając moich skryptów i tamtego poradnika możesz skillować na non-pvp na bocie :)
Ale to przecież proste ;P Tego nawet pisać nie trzeba. Wchodzisz w opcjach w "Macro Recorder" i nagrywasz co ma robić, w tym przypadku jest to kręcenie się w kólko ;)
Pzdr
/Young;]
wszystko pięknie i przejrzyście opisane przyda się wielu osobom :D GRATZ dla Ciebie
Ahhhh się rozpisaleś z ssensem i na temat!!! Gratuluje!!! <applouse>
Um Lubie takie dziekawe tematy!!!
P.s jak wstawic sobie logo? napiszcie do mnie na priv prosze z ta informacja :/
Mam pytanie skończył mi sie trzy dniowy trial i nie wiem jak go zkracowac prosze odp. jak to zoic czy przy pomoc Win Hex? :D
Ladny poradnik, przejrzyscie opisane i wogole spox ;p
wow !!!!!!!11111111 10/10 aj em rox!!
wyproboje ;p.
A jak ktos powiedzial NG kupiles czy crackowales? ;p
TY bardzo mi się przyda zrobię zaraz new hara knighta i 24/7 będzie w grze i skilował ;]
No no! Bardzo dobry i czytelny poradnik!:) Wielkie Graty! 10/10
no ale co z tego, że będzie tańczył w kółko.. jak nie będziesz odpowiadał gmowi... weh.
no właśnie o to chodzi. przez to widać, że działanie zostało zaprzestane dokładnie gdy gm się pojawił...
przerobiłem jeden skrypt, powinien działać ;P , a ma on wylogować w przypadku przyjścia GMa po PODANYM CZASIE, DOMYŚLNIE WPISAŁEM 6 minut... przez co wygląda to jak prawdziwy afk, a nie wstrzymanie bota :)
jak ktoś chce to niech zamieni sobie wartość stałej "Czas" (podawać w minutach)
a oto i skrypt:
a czemu Untitled? powiedz o zapisywaniu skryptów i ładowaniu ponownym..żeby mieć je u siebie.Kod:Const
Czas = 6 //w minutach!
function GMDetected: boolean;
begin
Result := False;
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.count then break;
if Creatures.Creature[x].GM then
begin
Result := True;
exit;
end;
end;
end;
while not terminated do
Begin
UpdateWorld;
if GMDetected then
begin
sleep(Czas*60000);
Self.Logout(true);
break;
end;
sleep(2000);
end;
Poradnik bardzo dobry.A wiecie może zamówić bota ng z Tele 2, bo mi mówi że niema takiego numeru.
##Poradnik bardzo mi sie sprzydal daje 9/10
Gdy nasza postac wejdzie juz do pz to nie wyjdzie... Czeba to recznie robic :P
PS. Jak Bys mogl powiedziec jeszcze jak zrobic zeby sam sobie bral kamyki xD do reki z backpacka itp
@up
Za pomocą tego skrypta bot będzie brać kamienie do prawej ręki Twojego chara ; oKod PHP:const WeaponID = 3297 SpearID = 1781 SpearOz = 4 SpearAmount = 5 Procedure PickUpSpears(Spears: TItem); begin if (Self.Capacity <= (Spears.Amount * SpearOz)) then begin if (Self.Capacity/SpearOz) > 1 then Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, Int(Self.Capacity/SpearOz)); end else Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0); Sleep(500); end; Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem; var x: integer; y: integer; begin Result := nil; for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do begin if x >= Self.Containers.Count then Break; if x = Index then Continue; for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break; if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin Result := Self.Containers.Container[x].Item[y]; Exit; end; end; end; end; function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer; var x: integer; y: integer; begin Result := 0; for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do begin if x >= Self.Containers.Count then Break; for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break; if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount; end; end; end; end; while not terminated do begin UpdateWorld; Weapon := GetItemFromOpenBackpack(WeaponID, Self.Containers.Count); if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.Arrow, 0); Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, 0); if Spear <> nil then Spear.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0); if (Self.RightHand.ID = SpearID) then begin if (Self.RightHand.Amount < 90) then begin Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count); if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0); end; end else begin SpearCount := CountItemAmountFromOpenBackpack(SpearID); if SpearCount >= SpearAmount then begin Self.RightHand.MoveToBody(Self.Arrow, 0); Sleep(500); Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count); if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0); end else if Self.RightHand.ID = 0 then Self.Arrow.MoveToBody(Self.RightHand, 0); end; Sleep(500); end;
Pzdr
/Young;]
Panowie panowie
LoW jednego nie przemyślał
GM SAFE NIE DZIAŁA NA SKRYPTY WIĘC BEDZIE SIĘ WAM PRZERZUCAŁO ^^
ale podradnik nie zle skonstruowany