jezeli nie bedzie farm to nie bd trzeba nic nerfic tylko tez jak w 30 osob jebniesz gfb to nic milego
Wersja do druku
jezeli nie bedzie farm to nie bd trzeba nic nerfic tylko tez jak w 30 osob jebniesz gfb to nic milego
moga byc slabsze ale jakby mi na 7.4 tibi roslo co 6 sekund 2 many i co 2-3 sekundy 2 hp na najcie to bym mogl kurwa na slimie trenic z 35 skillem i wooden shieldem tym 50 najtem chyba xDD normalnie byl 1 punkt many na 12 sekund
dlatego tez nie lubie testowania na zwiekszonym loot i regen rate
Jaki w Ciebie nowy slime wbija się po 50 na skillach 70+(?) to xde
Jak juz pieski zrobili/sprawdzili djinna to dajcie za free teraz
@tibia77 ;
w twoich plikach slime ma cos armora czy 0? bo czasem na sparki sie wpierdalam i ogolnie cos dlugo mi ten slim trzyma jak go tluke na full def i teraz nwm czy to medivia cos miala zle czy tutaj jest cos nie tak
igiełka ots moge dolonczyc do grona przyjaciul?
True co do slimów na tekani , prawie full set jak na możliwości ( dsm, rh, k legi, demonka, botki ) i slim ze skillem 70/70 mnie wpierdala aż miło ( lvl mały ) .
Ciup za mocno biją, na medivce czy rl tibii za pamiętnych czasów 7.6-7.8 k secik , towerka czy cus , 30-40 lvl i lekko na slimach bez problemu. Tutaj jak kolega wyzej napisał, biją mocno... :)
Ale level nie przekłada się na wysokość otrzymywanych obrażeń
raczej chodzi o ratio względem max hp max mana i wysokość leczenia exurą, pzdr
slime z oryginalnego silnika ma 3 armora
Kod:# Tibia - graphical Multi-User-Dungeon
# MonsterRace File
# 2005/10/12 - 16:37:51
RaceNumber = 19
Name = "slime"
Article = "a"
Outfit = (19, 0-0-0-0)
Corpse = 2121
Blood = Slime
Experience = 160
SummonCost = 0
FleeThreshold = 0
Attack = 42
Defend = 10
Armor = 3
Poison = 0
LoseTarget = 0
Strategy = (100, 0, 0, 0)
Flags = {KickBoxes,
Unpushable,
NoSummon,
NoIllusion,
NoConvince,
NoPoison}
Skills = {(HitPoints, 150, 0, 150, 0, 0, 0),
(GoStrength, 20, 0, 20, 0, 0, 0),
(CarryStrength, 100, 0, 100, 0, 0, 0),
(FistFighting, 22, 22, 22, 100, 1100, 1)}
Spells = {Origin (0, 13) -> Summon (20, 3) : 11}
Talk = {"Blubb"}
@up dzieki
tak szczerze ciekawe ile jeszcze takich kwiatkow wyjdzie bo dojebali regen 4x runy x4 robione na mf loot duzy i 3k na start potem odpala low rate i sie okaze ze idziesz sobie elegancko zrobic questa na jakas perelke na start albo battle axe na thais i nie dziala bo nikt tego nie robil na start bo po chuj jak masz 3k xD albo np regen zrobia taki ze nikt nie zauwazy ze za mocno sie wkuwa jakis poison spider lub inny szkielet
no wlasnie dam sobie leb upierdolic ze bija o duzo za duzo szczegolnie ze tu ludzie testowali z eq jak dsm kurwa glegi itp xD ja z takim eq dsm/dh/glegs/mms/steel boots i 75/75 praktycznie full afk na rl tibii 7.6 skilowalem na gargulcach
wiec albo armor system jest spierdolony, chcociaz wczoraj testowalem w pvp to siadaly hity normalne bym powiedzial, wiec wydaje mi sie ze pliki potworow sa po prostu jakeis zjebane
Dać exp 0.25, loota 0.5 plus wypadanie gp 0.1 i patrzeć jak no lify wbijaja setke w miesiąc xd
Ots idealny. Tylko takie rejty maja sens zeby wrocily stare feelsy glownie wiaze sie to z tym, ze teraz kazdy grajacy ma juz obryta tibijke, wie co sie oplaca i jak grac. Nawet robiac x1 ludzie expiliby zapewne z 2 lub 3 razy szybciej niz w tamtych slusznie minionych czasach.
Czyli dawac taki serverek :pogchamp
Tibianic nigdy nie stał na pilach Toora. On stoi na tej przekonwertowanej do .otbm mapie, która wyciekła w 2008 i która miała pełno bugów, była zaśmiecona itemami i nieoskryptowana. Bolek ją doprowadzał do stanu używalnego, a Toor dał mu jeszcze wszystkie stringi (znaki, książki itd.). Z npców wziął keywordy, a z potworów loot, ale nie sądzę, żeby korzystał z oryginalnego formatu. Sam serwer to był pewnie jakiś tfs, czy coś.
Na medivii dużo rzeczy nie działało tak, jak powinno, tylko teraz i tak mają to w dupie, bo "to nie tibia". Np. praktycznie cały exhaust/delay system jest zjebany.
A co do waszej dyskusji o slimie, to to jest strata czasu. Wy będziecie rozkminiać takie szczegóły, a to i tak tylko ots postawiony dla kolegów z hehe war teamku. O tych gfbkach i uekach, to pisałem na początku tematu, że na pewno będą wymyślać takie zmiany, bo na każdym kurwa otsie są te same problemy, ale lepiej pozwolić, żeby ludzie mieli 150 lvle po 2 miesiącach, a potem robić jakieś "fixy", rozpierdalające cały balans, żeby to poprawić xD
Już w pierwszym poście w tym temacie pytałem, jaki mają pomysł na to, co zrobią jak ludzie szybko wbiją lvle (a wbiją, nawet i bez farm/handlu gpkami - jeżeli ktoś naiwnie w to wierzy - bo na x2 expie i x2 regenie i tak jest w chuj łatwo, a do tego można sprzedawać premium na trade = legalne kupno itemów za rl hajs) i będą podnoszone te same kwestie, co na każdym otsie, to ochmar mi odpisał formułką:
"Żeby jednak podjąć jakieś decyzje, które faktycznie będą miały sens, musimy posiłkować się pewnymi danymi - czulibyśmy się nieodpowiedzialnie podejmując decyzję opartą na domysłach." xD
Czyli nie mają żadnego pomysłu, żadnej wizji, tylko będą słuchać hehe war teamków, dających im te same chujowe rozwiązania z innych otsów. A następne w kolejce będą pewnie propozycje zwiększenia dmg knightowi/paladynowi i runy w sklepach. No i oczywiście dodawanie nowych respów, gdzie będzie można expić tymi high lvlami, żeby wbijać jeszcze wyższe lvle i jeszcze bardziej psuć balans. xD
Ja mam kilka pomyslow jak usprawnic najtow/pallow, ale to nie jest dla lowrate 7.4 serva, bo tu na low - jak bez farmy/rl hajsu - to sa lepsi od magow, tylko dla serwa ala oldera :D.
Fraglesy moje kochane, to teraz kilka faktów: na protokole 7.4 Potwory nie skillowały a miały stałe obrażenia + armor (zaczęły skillować od 7.6) Slime na 7.4 do skillowania to był jebany dragon bo potrafił Cię wpierdolić na kilka hitków jak się odpalił (taki potwór co zrobisz) to, że macie teraz jakieś przeświadczenia z Tibianica gdzie potwory były znerfione to the ground no to nie moja wina ale akurat skillowałem na pierdolonym slimie ~~29h na x2 (podczas testów) i hity jak i obrażenia w niego były w normie do tego co dałem radę podłapać od 7.4 camów. więc o ile nie zmienili nic od tamtego czasu to slime jest kropka w kropke z 7.4
http://ots.me/tmp_files/4900_TibiCam_movies.rar
Tu jest 2gb camow jakby komus chcialo soe spr :D
to pokaż mi skąd ty masz te informacje, bo za czasów 7.4 to miałeś 7 latek
grałem wtedy i pamiętam nawet jak typy trenowały cały dzień i tak wyskillowały zwykłego spidera, że nakurwiał po 70, był z tego .rec
poza tym, oryginalne pliki potworów mają datę modyfikacji z października 2005, więc co najmniej od tego czasu nikt w nich nie grzebał, a to było jeszcze przed 7.6
a jeszcze co do tego slima, to na 7.6 ten 60 skill i p-set z dragonką to było takie minimum, trzeba było często zmieniać i czasem może użyć uha, ale dawało radę, a na 70 skillu z jakimś k-setem to już był luzik
na 7.4 trenowanie na slimach nie było popularne, bo był za wolny regen, ale jeżeli na tym serwerze jest przyspieszony (przynajmniej to x4 w stosunku do normalnego 7.4), a mimo to 50 knight ma takie problemy, to coś jest zjebane
no ale jaki jest ten regen w końcu
tutaj 4 razy liczac moj avg light healing na 6mlv to co minute tu bez promo zamiast 16hp mam 64
a smoke boy jakiego ma teraz skilla? @Adposatnr ;
jeżeli jest regen x4, czyli de facto taki jak na 7.6 (chodzi mi o sam regen many, bo jeżeli hp też przyspieszone to dodatkowe ułatwienie), to taki 25 knight z 70 skillem i p-setem z dragonką powinien trenować bez problemu na samej exurce
Witam. Zgodnie z obietnicą, chcemy wam przedstawić kolejne zmiany, które dokonaliśmy w ciągu ostatnich kilku dni:
Zmiany po stronie serwera:
- Naprawiono strzały trujące. Poison Arrow uderza teraz po 2HP/turę.
- Naprawiono NPC Dario, Bashira, Bezil, Nezil, Sandra, Sigurd, Topsy, Rata'mari oraz Eremo.
- Poprawiono wagę wszystkich bagów.
- Naprawiono 'kwadratowe' światło 1/2 (do całkowicie prawidłowej funkcjonalności została jeszcze jedna zmiana).
- Zwiększono wydajność serwera: naprawiono połączenie 'onLogout'.
- Zwiększono wydajność serwera: usunięto niepotrzebne zapytania do bazy danych.
- Naprawiono szansę na wykopanie scarab coinów.
- Naprawiono 'articles' dla kilku przedmiotów.
- Naprawiono 'pick-holes'. Od teraz poprawnie zamykają się spowrotem.
- Naprawiono interakcję między kilofem a plamami.
- Dostosowano działanie łopaty z kratkami występujacymi na Ankrahmun.
- Poprawiono liczbę zużytych punktów many potrzebnych do awansu dla rate'ów większych niż 1x/2x.
- Naprawiono działanie closed trap z kilkoma potworami.
- Naprawiono używanie mana fluid'ów.
- Naprawiono torch oraz magic lightwand. Od teraz znikają poprawnie.
Zmiany po stronie klienta:
- Dostosowano UP/DOWN strzałki dla przesuwania przedmiotów na stercie.
- Dodano zapisywanie kanałów po wylogowaniu.
- Dostosowano poruszanie się za pomocą WSAD. Wciśnięcie klawisza 'enter' aktywuje/deaktywuje okno czatu. Kombinacje z klawiszem shift obrócą postać.
- Dostosowano zaznaczenie zakładek kanałów.
- Naprawiono animację lokalnego gracza, która w rzadkich przypadkach była nieadekwatna do kierunku.
Zmiany na mapie:
- Poprawiono detale, występującę na całym Maze of the Lost Souls.
Kolejna iteracja jest przewidziana na kolejny poniedziałek. Nie jest jednak wykluczone, że mniejsze poprawki zostaną wprowadzone już w piątek.
no to jeżeli regen many jest x4 (taki jak na 7.6), a do tego przyspieszony regen hp, i na 50 lvlu z 75 skillem nie dawałeś rady trenować w p-secie i guardiance to ewidentnie coś jest nie tak xD
Ale nie lubię jak ktoś idzie w zaparte i nie ma racji. Wedle relacji Adpostatnr slime bije więcej niż powinien na tym kliencie, potem ktoś pisze że mobki są odrazu wyskilowane, kiedy t77 od razu napisał że wyskilowano w tamtych czasach spidera który napieprzał po 70. Gdzie tu transparentność, ja się pytam?
boze profesorek jakie ty masz kurwa smutne zycie,piszesz 50 post o jakis jebanych slimach na otsie XD mama by nie chciala pewno zeby jej syn tak zycie marnowal :((
ps profesorek bedzie chcial ustawiac wszystko pod siebie zeby na 10/10 skilu juz mogl na slimie trenowac
ps srry za spam ale jezeli TESTERZY zrobili djinna to mozecie go dac kurwa za free jak nie ma zadnych bugow z djinnami?
szczegolnie na otsie low rate gdzie tak na prawde musi dzialac kazda najmniejsza mechanika, to nie jest hrate gdzie ludzie odrazu pobiegna tomby napierdalac z gfb
also co do tego spidera bijacego po 70, tez widzialem tego cama, byl na tibia.de chyba za czasow swietnosci tej stronki
powiedział typ, co sam już chyba czwarty raz truje dupę o djinna na orszabalu z 5 online xD
wiadomo, że administracja nie chce sobie dokładać roboty ani też przyznać, że coś jest niedopracowane, więc skoro została podniesiona kwestia trenowania przez potwory, to najlepiej zawołać kolegę, żeby się powykłócał, że wcale nie trenowały i w ogóle to on testował slima przez 30 godzin xD bo im samym nie wypada, trzeba zachować telemarketerową formę wypowiedzi, kind regards
bo chce wejsc,wbic jebany jakis 100 lvl w godzinke i ogarnac tego jebanego otsa gdzie by tu farme makerow zajebac na starcie ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSSSA
spamuje bo nie bede wlasnie tracil czasu na tescie robil jakiegos jebanego djinna no HELOL?
ps ty to da tego djinna zrobic darmowego czy tego otsa mam skreslic
ps2 jestem modelem,reklamowalem majty kalvin klain w turcji na bazarze,dalby moze ktos jakiegos 100 lvla pobiegac i zwiedzic ta igle?