jak stare malzenstwo sa wzloty i upadki ale zawsze razem
Wersja do druku
To co pisze tibia 77 to niestety czysta prawda.Znam kulisy tego quality serverka. 8 miesiecy testowaly to jakies noby z kasterii xD i mowie tutaj calkowicie powaznie, to naprawde bylt noby grajace na kasterii, to po 1. Po drugie znam administracje servera i powiem wam tylko tyle ze ots jest robiony w 100% pod zarobek. Classictibia,medivia,i reszta otsow to przy tym nic jesli chodzi o korupcje, nawet jesli ten ots na plikach z otlandu by sie udal to i tak te war teamy beda na legalu bocily i farmily a ladne pierdolenie o uczciwosci tego nie zmieni.
co za roznica jak to nie wypali xD
Zgodnie z zapowiedzią, chcielibyśmy przedstawić listę zmian, które miały miejsce po dzisiejszym (20.05.2019) server-savie.
Zmiany na serwerze:
- Zwiększono zasięg czarów Light, Great Light oraz Ultimate Light.
- Dopasowano czas mute.
- Dopasowano formułe walki.*
- Naprawiono zapis domków podczas wyłączania serwera.
- Naprawiono dźwignię oraz jej mechanizm drzwi na Katana Room Quest.
- Dopasowano regenerację podczas spania.
- Dopasowano cenę "scythe" dla Lee'Delle oraz Norma.
- Naprawiono słowa kluczowe dla NPC: Captain Bluebear, Captain Greyhound, Obi, Mehkesh, Memech oraz Meris the Guard.
- Naprawiono czułość na słowa kluczowe NPC: Edoch, Galuna oraz Xed, będą łatwiej reagować na słowa np. 'buy bow'
- Naprawiono klonowanie się slime.
- Dopasowano maksymalną ilość przywoływanych kreatur przez Necromancera.
Zmiany po stronie klienta:
- Naprawiono animację potworów. Animacje nie nadpisują terenu, na który nie da się wejść oraz potwory przestaną się sporadycznie trząść!
- Akcje (np. otwieranie plecaków, jedzenie grzybów) nie będą blokować ruchu postaci.
- Zapisywanie "Combat modes" - funkcje walki (full attack / balanced / full defense) będą od teraz zapisywanie lokalnie i wczytywane przy wejściu do gry.
- Zmieniono interakcje shift + lewy klawisz mysz. Nie otworzysz już przypadkowo plecaka jeżeli chciałeś tylko na niego spojrzeć!
Zmiany mapy:
- Naprawiono "skrót", który prowadził do Venore Dragon Lair.
- Naprawiono protection zones w specyficznych miejscach Ankrahmun.
- Poprawiono czas spawnu dla konkretnych kreatur na Stone Tomb.
- Zmniejszono czas spawnu dla Dragon Lorda na Ankrahmun.
- Dodano parę kosmetycznych zmian na Thais Trolls Cave.
- Naprawiono obramowanie trawy przy banku w Carlin.
- Naprawiono specyficzną interakcję pomiędzy schodami oraz rzucanymi pod nimi przedmiotami na Ankrahmun.
Kolejna iteracja zaplanowana jest na środę, 22 Maja 2019 roku.
* Nie ukrywamy, że formuły walki to był jeden z bardziej kontrowersyjnych tematów przy starcie beta-testów. Od początku startu tego serwera zgłaszano nam, że potwory - zwłaszcza te początkowe, biją zbyt dużo.
Przeanalizowaliśmy wiele formuł ataku, obrony oraz armora z różnych serwerów - zaczynając od plików cipsoftu 7.7 z reverse engineering, poprzez popularne w świecie OTSowym formuły innych serwerów, także topowych serwerów "oldschoolowych". Konkluzje były jasne i czytelne: zarówno nasza formuła, formuła Realots (ots, który bazuje na plikach cipsoftu) jak i formuła z plików cipsoftu pokrywają się. Nie tylko formuły się pokrywają - prowadząc testy manualne na zarówno naszym serwerze jak i wcześniej wspomnianym serwerze na plikach realnych z 7.7 dochodziliśmy do tych samych wniosków - potwory biją praktycznie te same obrażenia na obu serwerach, jeżeli postacie posiadają ten sam ekwipunek oraz skille.
A jednak wciąż obrażenia różniły się od niektórych serwerów - i wciąż przeszkadzało to graczom.
Postanowiliśmy skontaktować się z osobami odpowiedzialnymi za Realots oraz z osobą odpowiedzialną za jeden z opensource'owych silników gry**.
Osoby te potwierdziły, że formuła której używamy, jest prawidłowa - i obie potwierdziły, że wyniki "ekstremalnie dużych hitów" (max hit od rata za 9) to nic nadzwyczajnego. Badaliśmy również średnią Hitpoints, które zabierze jeden rat, snake, wolf, spider, troll, larva, bear (oraz inne początkowe potwory) - i te wyniki także pokrywały się z tym, co istnieje w plikach cipsoftu.
Jakkolwiek pysznie by to nie brzmiało, jedynym słusznym wnioskiem było założenie tego, co sugerowały nam wcześniej wymienione osoby - nie nasza formuła jest zła, tylko formuły innych serwerów przyzwyczaiły graczy do bezstresowego early-game'u. Posiadanie odpowiedniej formuły nie rozwiązuje jednak problemu, którym na pewno były wczesne fazy gry, zwłaszcza na Rookgardzie. Dlatego poszliśmy na małe odstępstwo od mechanik 7.4 i dopasowaliśmy formuły tak, by potwory na Tekani, które sprawiały problemy, teraz będą łatwiejsze do zabicia (a w zasadzie będą miały trudniej zabić gracza).
Istnieje jeszcze jedna niedogodność, która wpływa na odczuwanie walki - potwory dystansowe (np. Minotaur Archer) oddają strzał co turę, tym samym zadają zbyt dużo obrażeń na sekundę. Nie jest to jednak powiązane z wyżej wymienianymi formułami, a sam problem zostanie naprawiony w przyszłej iteracji.
**Nicki zasłonięte, bo nie pytaliśmy o zgodę na upublicznienie. Jeżeli komuś zależy, to prosiłbym napisać PM, a podeśle kontakt do tych osób.
Ja mam takie pytanie a mianowicie paladyn/knight jest/będzie taki jak to kiedyś było na rl tibi czy taki jak jest na medivi?
Pamietam, ze kiedys tibiarz wyjaśniał jak to dokładnie działało. Nie wiem czy przypadkiem w temacie 7.72 otsa. @tibia77 ;
Edit:
Przytoczę to z innego tematu.
Nie wiem jak wyglada to u was bo wbiłem tylko 8 lvl i do tego lvla zdążyłem znaleźć 5 bugow i już nie chciało mi się dłużej biegać.
Można strzelać jednocześnie z run oraz np. bolt'a. Stwierdziliśmy, że damy taką możliwość paladynom, gdyż czekanie za wystrzeloną amunicją, aby następnie uderzyć runę jest niekomfortowe. Według nas, przyniosło by to tylko nie potrzebne denerwowanie się podczas długich godzin spędzonych podczas zdobywania doświadczenia. @Szlaga_
Zachęcamy do większej uwagi podczas odkrywania naszego custom contentu. Zapewniamy, że nic nie jest przypadkowe.
Do tej pory zaobserwowaliśmy, iż znaczna część graczy/testerów wykazuje spore zainteresowanie custom contentem, który dla Was przygotowaliśmy, więc zapraszamy i Ciebie do kontynuowania swojej przygody.
Naprawiono obramowanie trawy przy banku w Carlin.
Można odpalać low rate
Tyle możliwości daje ten serwer xD
Kurwa no nie wydaje mi sie zeby na 7.4 byly takie same formuly skoro mialem wtedy2-3 latka14 lat i bylem noobem, a z rooka jakos wyszedlem bez wiekszych przygod, a tutaj schodze na pierwszego rata w kanalach i mnie zjezdza do deep reda podczas gdy jak go tluke za 1 xd
@lipek ;
bily, bo ja wychodzilem 3 dni przez to ze deski co chwile xD
@Filia the Dragon ;
no czekamy, testy trwaja bledy poprawiane zobaczymy za 2 tyg jak bedzie wygladal beta serwer i ile ie wylapie bledow przez ten okres
Czy będzie możliwość sprzedaży premium jabłka między graczami? @TKN ;
ja komus 40eka moge dac, do zrobienia desert wiec bedziecie miec kase na zwiedzanie
Z tego fili to taki smieszek troche ale moze juz przestan bo pekne z tego smiechu
Przeskrolluj se temat do góry, ktoś z adminów pisał że regulamin będzie przestrzegany już na tych testach i będzie ZERO TOLERANCJI
Zgodnie z zapowiedzią, chcielibyśmy przedstawić listę zmian, które miały miejsce po dzisiejszym (22.05.2019) server-savie.
Zmiany na serwerze:
- Naprawiono stratę doświadczenia po śmierci dla graczy powyżej 100. poziomu.
- Naprawiono zasięg i intensywność wszystkich źródeł światła (np. torch).
- Dopasowano NPC sprzedających bagi, od teraz worki mają 10 miejsc.
- Naprawiono skupowanie vial przez NPC Digger.
- Zwiększono częstotliwość używania haste przez Giant Spidera.
- Dopasowano interwał atakowania Ancient Scaraba.
- Nieznacznie zredukowano prędkość ruchu Black Knighta.
- Poprawiono nazwę ciała Dragona.
- Naprawiono interwał dystansowych ataków (Amazon, Fire Devil, Minotaur Archer, Minotaur Mage, Witch i 7 innych).
- Poprawiono kosmetycznie jakość custom contentu (dialogi, interakcje).
Zmiany w kliencie:
- Naprawiono ikonę "głodu" przy zalogowaniu.
- Poprawiono wyświetlanie capa.
- Naprawiono chodzenie po kliknięciu na lokalnego gracza.
Zmiany mapy:
- Dodano parę kosmetycznych zmian na Draconii.
- Poprawiono teksty w książkach na całej mapie.
- Dodano kilka kosmetycznych zmian na Jakundaf Desert.
- Poprawiono spawn Dragon Lorda na Ornamented Shield quest.
- Naprawiono błąd mapy na Ancient Scarabach.
- Poprawiono czas spawnu dla Dragon Lordów na Pits of Inferno.
Kolejna iteracja zaplanowana jest na poniedziałek, 27 Maja 2019 roku.
W przypadku wykrycia rażących błędów, hotfixy mogą pojawić się wcześniej.
Załącznik 368019
AND THE STORY BEGIN AGAIN
tibia77 ,Pingwinq:,
Kiedy planowany start oficjalny ?
Nie mamy jeszcze daty startu, na dzień dzisiejszy skupiamy się na błędach z beta-test-servera, które poprawiamy w tzw. sprintach.
Jeżeli będziemy blisko do ustalenia daty startu to na pewno informacje znajdziesz tutaj, na tekania.online, naszym facebooku lub discordzie: https://discord.gg/evzrM7x
Psorka zatrudnimy moze
W tajemnicy stworzono klucz. Jeden klucz by rządzić wszystkimi 8 kluczami. Władca Draconii i 2 makery w kinach już od czerwca.
Właśnie zdradziłeś plany serwera i jego startu brawo szerloku, dobry support z cb . CM Delu
golumem bylby delusjanth
Czasem mam wrażenie, że ludzie tworzący ten serwer ukończyli psychologię.
To jak wspaniale manipulują słowem, używając słów rzadko spotykanych, jak chociażby "iteracja", jest wprost niezwykłe.
Naprawdę ludzie.. dajcie sobie spokój - ten serwer zdechnie w tydzień. Nie było żadnej alfy, a beta to tylko potwierdza.
twórcy tego serwera wchodzą na synonimy.net, wyszukują słowa i podmieniają je z trudniejszymi zamiennikami z którymi 99,9% polaków nigdy nie miało i nigdy nie będzie mieć do czynienia
przerost formy nad treścią
Najlepiej by bylo jakby po ang pisali bo i tak 40%uzyje translatora a dla zwyklego pl byloby wszystko do zrozumienia a wy byście skonczyli pisac glupoty .
Essa serwer zajebisty ! Raty bez eq sie nie przebijają
ale na chuj wy ameby hejtujecie bledy zostaly wytkniete i chyba naprawione (niewiem bo nie gram) wiec niech ulepszaja otsa
tibianic tez byl pierdolonym gownem na starcie
jezeli chcecie grac na otsie ktorym adminuje alkoholik prosze bardzo wypierdalaj na miedivie
Takie pytanie do większości hejtujących administratorów i samego servera - Bolek wam jajka liże czy wy jemu ? Server stoi, garstka gra i szuka bugów/ - bugi są naprawiane szybko.
Nie chcesz pomagać - stul jape i nie drzyj ryja co 1 dzień kiedy bedzie low rate. Rusz dupsko i pomóż, albo wypierdalaj na medivkę klepać chuj wie co bo nic nie przypomina starej dobrej 7,4 :)
No no no i cooking skill se mozesz rybę usmażyć.'cycki se usmaż' jak powiedział mister siarra
Ots na miarę naszych czasów. Mieli super hiper najlepsza najprawdziwszą formułe ataku/obrony, paru grajków się spłakało że rat ich na rooku zjada to teraz rat bije po 2 bez eq :D
Albo walicie w huja i nie mieliście i nadal nie macie dobrej formuły albo jestescie tak podatni na sugestie graczy że po tyodniu serwa wszystkie swoje założenia zmienicie. Bo a to bez mc nie da sie grac magiem a to może tasker nie jest taki zły. Temu wpadł plecak na dach to zdejmiemy bo przecierz to rpg player. Rs trapy to nie fer więc zbanujemy tych złych profesorków i tibiarzy itd itp
jest szansa na czerwiec?