Wiadomo ze dla takiego nolifa jak ty i tobie podobnym to jest caly chuj ale sa ludzie co maja ochote popykac 2 moze 3h wieczorem po pracy i tyle.
Nie wymagam zebys to zrozumial :)
Wersja do druku
Wiadomo ze dla takiego nolifa jak ty i tobie podobnym to jest caly chuj ale sa ludzie co maja ochote popykac 2 moze 3h wieczorem po pracy i tyle.
Nie wymagam zebys to zrozumial :)
6h to nic, ja jak grałem aktywnie od grudnia do czerwca to nie siadałem na krócej niż 4-5h a zwykle siedziłem po 8-12h, siedziałbym dłużej ale obowiązki nie pozwalały, patrząc przez online times obecnych aktywnych graczy to tam wiekszość siedzi po 12-15h dziennie expiąc..chciałem comeback na zime zrobić pozwiedzać mape ale przy staminie to pierdole
pomijam fakt że startuje nowy serwer, gdzie na początku jest taki wyścig szczurów i wiekszość siedzi po 20h a teraz 6h dziennie exp i essa xD
ale goscie beda pierdolic ze 2-3h dziennie xD w praktyce wychodzi tak ze jak ktos zaczyna gierke to napierdala ostro dopiero po jakims czasie zaczyna grac coraz mniej tylko ze do tej gierki sie nie oplaca siadac na 2h czy 3h jak juz idziesz na respa to walisz refill na nwm 100bp 150bp gfb albo lepisz 100k oz na strzal
kurwa no to skoro ktos nie ma czasu an 10h dziennie to niech gra 2h ale dlaczego ograniczac czas innym?
No spoko jak siedzenie przed kompem przez 8-12h i napierdalanie mobow jest uznawane za norme to rzeczywiscie nie ma o czym gadac xD
sam pewnie zapierdolil nie raz 2 tygodnie na jakiejs jajcerii po 12h dziennie paladynem z eczanted spearem w tle ogladac stream jajuwy ale cos bedzie pierdolic
w tej gierce jest sporo pojebow takich jak ja ale tez duza czesc gra np raz na pol roku ale ostro i potem detoks od gierki
Z tibia skonczylem w 2011 wiec nie bylo jeszcze jajcerii
:/
Jak juz to maniaczylem csa a potem doroslem a ty siedz na utrzymaniu starych i bij te soldy do 60tki
Pzdr
czyli podsumowywujac nie grasz od 2011 roku ale jak jeszcze grales w gierki to maniaczyles od czasu do czasu ale ze nie grasz juz kupe czasu to na osoby ktore dalej "maniacza" patrzysz z gory a za normalne uznajesz tylko to co ciebie dotyczy i otacza no niezle
Czy ja patrze z gory ? XD
Mowie ze nie kazdy ma czas grac caly dzien w gry a ty nagle wyskakujesz hurr durr tylko 6 godzin xDdd niech zamkno to guwno bo nie da sie expic przez 40 godzin
oczywiscie ze nie kazdy ma czas grac caly dzien w gry ale zdecydowana wiekszosc graczy w tibii jak juz zaczyna swoja gierke to napierdala przez jakis czas po te 8h+ dziennie czesto nawet dluzej i takie sa fakty bo do tej gierki nie oplaca sie siadac na krocej niz te 2h-3h szczegolnie jezeli jeszcze respa musisz zajac xD
No i zrobili server dla jebanych casuali takich jak ja, wiec w czym problem
Jak się nie da po 12 h dziennie grac, poto przecież fetę wymyślili
Ja nie biorę bo zęby zbyt drogie ale dziennie 2-3h na kompie klikam
Bolek odrobił swoją pracę domową z gamedevu (zresztą od lat pokazuje że się na tym po prostu zna) i wie, że najkorzystniej dla gracza i gry zarazem będzie ograniczenie napierdalania 20/7 ale paru tryhard gamerów spotka się na forum, które zresztą zrzesza tych tryhardów i narzekają, bo wolność ich ogranicza, i w ogóle gra nie ma sensu jak nie można poświęcić dla niej kawałku życia.
I najśmieszniejsza, że goście zamiast napierdalać 8h dziennie, tyle ile wynosi ta stamina, będą dalej grali 20h tylko na dwóch/trzech różnych postaciach, ale oczywiście trzeba na gierke wylać wiadro pomyj, bo w tibii 7.4 grałem od rana do rana i nikomu to nie przeszkadzało. Jeszcze se wrzućcie prześmiewczy tekst pod tytułem "nie mamy już 10 lat", bo tego brakło mi do torgowego bingo.
A prawda jest taka, że kolejnym dobrym krokiem w rozwoju gry MMORPG byłoby ograniczenie zdobywania doświadczenia przez graczy, którzy zabijają relatywnie słabsze potwory - tak, by wysokopoziomy gracz był poniekąd zmuszany do expienia na wysokopoziomowych potworach, a nie przeprowadzaniu masowej egzekucji na potworach, które bił 5 miesięcy temu i nic nie wskazuje na to, że za kolejne 5 się coś zmieni.
Taka mechanika zmusi gracza do exploracji nowych terenów, expienia z rozwagą, gdzie każdy fałszywy ruch kosztuje go więcej niż na niskopoziomowych potworach, a co najważniejsze - zrobi miejsce dla graczy, którzy startują później, a chcą nadgonić nieco z poziomem.