patch totalna kompromitacja
Wersja do druku
patch totalna kompromitacja
na takim legacy/pendulum nikt nie kupi bo zestaw aol+bless ingame 100k a w storze z 500k -600k jakbys mc kupowal +/- nwm po ile na legacy ale na pendulum cos kolo 300k-550k za 100mc
na nowym servie na starcie 100mc to ok. 10k-15k xD juz widze te 20lvle co jedynego crystal coina jakiego widzieli to jak 100 platynek rozmienili z deserta ale chuj full bless 1 klikiem bo sie oplaca na starcie
Od pewnego czasu większośc patchy na medivii to totalna kompromitacja.
Z drugiej strony to powinno być dla wszystkich jasne, że zmiany są pewnym "przejściem" i tylko czekać, aż zmienią inkantancje spellów, ich efekty, formuły combatu (co już następuje), nazwy monsterów, NPCków i w końcu będzie to standallone gierka.
Ja tam szanuję za próbę stworzenia czegoś "swojego", własnej gierki, tworu - pewnie większość deweloperów tez kiedyś o czymś takim "marzyła". Ale to są plany na miesiące, lata - stąd wychodzą kolejne iterację z coraz durniejszymi pomysłami (durniejszymi z perspektywy tibijczyków).
Z tymi wszystkimi udogodnieniami nie zdziwię się, jak medivia wypuści klienta pod mobilki za rok/dwa, bo patche, store itd wszystko idzie w kierunku w którym idą gry mobilne.
Aczkolwiek totalnym strzałem w stopę jest to, że jest to ewolucja Medivii/Tibianica. Mogliby zrobić to jako osobny serwer nastawiony na zmiany, a tam zostawić te stare "oldschoolowe" 7.4, bo co by nie mówić, Tibianic był serwerem ponadprzeciętnym.
no nie wiem, jak wjechałem dragona i spadł na 3 hity z GSa to nie wiem co myśleć, fajne te zmiany, zmiana atk speedu two handedów jest odczuwalna dopiero co 2 tury (bo atak i potem atakujesz miedzy 1s przed 3 atakiem) wiec czasem nic to nie robi, a nawet jak robi to ocieranie łez hitkiem za 350 jest spoko
Akurat w PvP to średnio liczy się DPS a raczej liczy się combo - więc nawet jeżeli zmiana jest fajna PvE-wise, to jest po prostu głupia z perspektywy PvP.
Zresztą, PvE też jest przez to mocno mniej wymagające, bo możesz kite'ować moba i podchodzić do niego co drugą turę. Od teraz każdy jest paladynem ;)
No ale tak jak mówię, pewnie finalny produkt, który ujrzymy za jakiś (długi) czas naprostuje te zmiany (albo przynajmniej wskaże kierunek w którym medivia idzie). Nie ma się co spinać, ta gra już dawno przestała być spinoffem tibii.
osrs/wow classic przyklady old serverow gierek ktore maja w chuj hype i zainteresowanie bo jednak jak ktos polubil giere za gameplay/mechaniki/klimat to zmienianie ich jest troche strzalem w stope nawet pierdolony old dofus 1.29 trzyma sie mimo ze odpalili server i wyjebane lache maja zaden cm tam nie loguje kompletny brak rzeczy takich jak:
1. eventy
2. banowanie botterow/cheaterow
3. kurwa nawet clone bug byl i chuj polozyli na to lache przez dlugi czas
i mimo to zaloguje na tego dofusa 1.29 i wszedzie sklepy rozlozone od chuja ludzi gra
Tak samo jest popyt na 7.4 tibie oldschoola tylko nie kurwa 1:1 odpalenie i wyjebka totalna niech se zyje serverek od chuja botow macro i spierdolony klient bo to jednak 2019 a nie 2006 ludzie chca 7.4 z dobrym clientem i regularnymi update bez botow i macro tylko tego a nie nowej gierki medivi p2w ze storem i rycerzami bijacymi po 1k z mlotka
przecież jak będzie wojna, to i tak kupią te blessy po deadzie, żeby wrócić od razu do walki
Ale co to za standalone gierka, jak i tak grają w nią sami tibijczycy, których jest zresztą coraz mniej?
Zresztą, samą chęć zrobienia czegoś 'swojego' doskonale rozumiem, i nic do tego nie mam. Rozumiem nawet przerobienie tibianica w 'nową grę' (choć tak, jak mówię, i tak grają tibijczycy, a nie żadni nowi gracze), dlatego na samym początku sam broniłem niektórych zmian.
No ale kurwa xD robienie nowej gry nie polega na tym, żeby pozmieniać cokolwiek, żeby tylko było inaczej xD najpierw trzeba mieć pomysł na te zmiany. Ty myślisz, że ten patch to jest część jakiegoś większego planu, a to wyglądało tak, że na 3 dni przed patchem chłop pytał na discordzie co ma zrobić, bo wzór który wymyślił na poczekaniu w 10-minutowych testach okazał się broken, ALE NA PAPIERZE WYGLĄDAŁ DOBRZE xD
Jest tak dlatego, że oni właśnie robią "nową grę" dla samej "nowej gry", a nie z racji nowych pomysłów, więc wymyślanie jest na siłę.
Nie mają żadnej spójnej koncepcji, a zmiany, które wprowadzają, okazują się parodiowaniem zmian z real tibii. Wszystko idzie tym samym torem: zmiany wzorów w podobny sposób, notoryczne ułatwianie gry, "balansowanie" profesji, medivia store, nawet te atrybuty wyglądają jak ten cały imbuing, tylko że można robić jeszcze bardziej dojebane itemy.
Nie wprowadzili, jak na razie, jeszcze żadnej unikalnej mechaniki i nie mają żadnych oryginalnych pomysłów, chcieli się odróżniać od cipsoftu, a się tylko do niego zbliżają.
Z tą różnicą, że jednak cipsoft jeszcze czasem potrafił pomyśleć i jak np. boostował dmg z melee, to jednocześnie znerfił knightom runy, wzór uzależnił od levela, a broniom dał ograniczenia levelowe.
A tutaj po prostu dali knightom bronie 80 ataku (bez ograniczenia), zboostowany wzór, pojebane atrybuty, nie zabierając nic w zamian xD więc na low levelach nie ma już żadnego balansu
Tu nie chodziło nigdy o to, że w ogóle są zmiany, tylko o to, że są nieprzemyślane. Ale jak je skrytykujesz to jest "hur dur gra musi ewoluować!!! hur dur prawa autorskie!! hur dur nikt nie będzie grał w 7.4 bez zmian!!" i koniec tematu xD każdy, komu się nie podoba, jest zacofanym hejterem ze starej tibii.
A, i osobną kwestią jest, że mimo takiego gadania i tych zmian, wcale im to nie przeszkadza reklamować się na OTLANDZIE jako "REAL OLDSCHOOL" (autentyk z reklamy Strife).
Czyli zapraszamy starych tibijczyków, prawdziwy oldschool! A jak się okazuje, że jednak nie, to zamknąć mordy, to jest nowa gra?
ma ktos na pendulum/prophecy jakiegos gsa bo chce przetestowac rycerza w boju ze smoczyca
myslalem ze oni usuneli aola od eremo bo pomysleli ze ludzie beda sprzedawac na nowym servie aole po 45k do npc ale sie okazalo ze nie ma go juz w tej ofercie od dluzszego czasu xD jakby byl to pewnie nikt by nawet kurwa na chwile nie zerknal ze hmm cos jest kurwa nie tak
Pamietam jak byl ten raid z ferumbrasem na medivi legacy i biegaly po miescie behemothy ludzi zapierdalaly na hita to nwm z 5min po starcie raidu na kazdym ts chyba ktos o tym gadal bo informacja szla i jakies shoty blyskawicznie ze dymy a potem skrzynke postawil i tak samo kurwa taki spam polecial czy ktos ma noob chary w thais zeby nagrody odbierac xD chuj ze pare osob padlo i moze zajebalo quita na kilka dni taka reklama wtedy na medivi poszla ze to chuj pewnie sporo osob odkopalo stare charki jakies ale nie lepiej zmieniac formuly bo sie 400lvle nudza i nie maja co robic xDD
Największym nonsensem, to jest balansowanie gry pod kątem jakichś ekstremów, co powbijały blisko 500 levele i mają po 100kk kasy w depo (często wyboconej/wyfarmionej w przeszłości, albo skupowanej za rl hajs, a nie wypracowanej), olewając przy tym wpływ na całą resztę.
16:39 You see a two handed sword (Atk:45 Def:12).
It weighs 70.0 oz. < Broń za 950gp na start po rooku
16:40 You see a giant sword (Atk:69 Def:11).
It weighs 180.0 oz.
This sword has been forged by ancient giants. < cudeńko
16:40 You see a executioner's sword (Atk:80 Def:13).
It weighs 180.0 oz. < Wygląda superowo
16:40 You see a magic sword (Atk:48 Def:35).
It weighs 42.0 oz.
It is the Sword of Valor. < wodowanie?
no quality balans, jak po godzinie gry na nowym serwie masz broń z atakiem giant sworda, a potwory nadal są tak samo chujowe
jeśli ktoś myśli, że wolniejszy atak to wyrównuje, bo hehe DPS to xDDD
zresztą z tym dpsem to i tak guwno prawda, bo atakując 2 razy masz tylko 2 razy odejmowany def i armor targetu, a atakując 3 razy masz 3 razy odejmowany, więc już DPS jest dużo wyższy (tym wyższy im większy arm/def), ale chyba nikt na to nie zwrócił uwagi
+ to, co napisał ochmar, o kite'owaniu i combo
a największą naiwnością, to jest sądzenie, że obniżenie defa coś zmienia, gdzie te bronie i tak miały niski, więc niewiele straciły, a atak jest warty dużo więcej, zwłaszcza przy zbugowanym balance mode
i różnica jest tylko co 4 tury, bo na 3 ataki z 2 handeda są 4 ataki z 1 handed więc :/
najlepsze jest to ze przez te atrybuty wymuszaja na sword userze noszenie tarczy bo np nie wyobrazam sobie majac do wyboru chodzenie z sovem ktory ma % na parry nie zalozenie jeszcze tarczy ktora ma % na reflect/block/czy jakis inny resistance i teraz charki ktore maja skille 90/10 (a mialem takie 2) sa do dupy xD