@up Dziękujemy wiemy co teraz poprawic ;)
Wersja do druku
@up Dziękujemy wiemy co teraz poprawic ;)
fajny projekt
wgl pamietacie jak tutaj byly takie ambitne projekty jak harry poter? fajne, ciekawe co z nimi
To samo co z 7nacji xD
Chociaż ten serwerek dobrze się zapowiadal, tylko gm dał chujowy balans i wszyscy out. Tam pamietam ze dobrze się grali bez spelow leczących do 50 lvla, mapka spierdolina bo okrągła o kwadratowa.
Dobra bo offropuje.
Kiedy beta testy i kto w nich może wziąć udział? Macie w planach własne sprity ? Mapka zmieniona ale wciaz okrągła jak Jajo streamero? Będzie jakaś walka nacji? Jak będzie wyglądała podróż między zamkami? Czy opcja dosiadania konia będzie możliwa ?
@2xup
Pamiętamy, jak to co? zdechły... jak wszystkie inne zresztą, a nawet jeśli wystartowały to po 3-4 dniach stawało się to niegrywalne i koniec projektu.
Powiedzmy sobie wprost bez nakładu finansowego i ze zgraną ekipą (ogarniętą) nie wyjdzie nic co miało by rację istnienia. Po drugie bierzmy silę na zamiary, jeśli ktoś chce startować z mega dużą mapą,systemami itd. to polegnie. Patrzcie na błędy innych projektów, patrzcie jak przez lata rozwijała się Tibia. Dzisiaj każdy projekt chce coś mega zaawansowanego zrobić 9 profesji, 10 buildów grania a spokojnie na start wystarczy zarys idei oraz 2 profesje z 1 buildem do rozwoju a potem tylko rozwój projektu. Tibia też nie powstała z dnia na dzień, ze wszystkimi specyficznymi rzeczami to zostało rozbudowywane przez lata.. Dlatego wszystkie custom projekty padły.
Klavius, coś takiego jak profesje to lepiej mieć od razu wszystkie niż dodawać jest po jakimś czasie. Oczywiście można zrobić beta i dopiero w kolejnych upach dodawać im promocje które będą je bardziej rozwijać np w 2 strony, takie drzewko było by niczego sobie. Tylko wtedy by trzeba było wprowadzić jaki lvl cap, bo przebijesz lvl i chuj z tego.. wbijasz maxa ale masz pełno innych umiejętności do wytrenowania. Po jakimś czasie widać jak gracze się rozwijają i czy brakuje im czegoś w grze i wypuszczasz znowu nowe możliwości. Wiem, teraz w większości mmorpg tych koreańskich ma coś takiego ale poniekąd ma to sens niż na hama wbijanie lvl i tylko to, zamiast rozwijać się w kilku kierunkach.
Brak możliwości dodania "konia" przynajmniej na razie.
Udział w beta testach będą mogły wziąć osoby które wyraża takowa chęć i dyspozycyjność. A my dobierzemy testerów ,
po balans-testach odbędzie się beta dla wszystkich (datowo nie wiemy na razie jak to będzie wyglądać). Mapka bedzie ulepszona /zmodyfikowana gdy mapper będzie mógł się tym zająć.
W niedługiej przyszłości będą wprowadzone potwory neutralne tz. jednostki oparne na :" http://www.heroes3.eu/jednostki/neutralne ".
co do wielkości miast to na pierwszy rzut oka widać, że są DUŻO ZA DUŻE, wszystkie sklepy i npc powinny być w miare blisko, żeby uniknąć biegania 8 lvlami 5minut z jednej strony miasta na drugą, nie potrzeba po 50 domków w mieście bo i tak nigdy nie będą wszystkie wykupione
Mialem o tym mowic. Druga opcja jest zwiekszenie speeda wszystkich postaci o 50 lvli, ale wtedy ta wiewiorka druida bedzie popierdzielac jak odrzutowiec.
2018 jeszcze nie wiedza ze im mniejsze miasta tym lepsze xD
chuj lepiej zajebac miasta na 1000osob xD
I to dzięki waszym radom , postaramy się by ten serwer był grywalny i dobrze prosperujący
ta mapa
xDDDD
ej ziomek dam ci protip
usun 3/4 kazdego miasta, bo to tylko wkurwia jak masz 8 lvl i biegasz po miescie wielkosci thais+carlin zeby znalezc npc
tych domkow NIKT NIE KUPI, bo na tym serwerze NIKT NIE BEDZIE GRAL
jak bedziecie miec 20 osob online to bedzie to przeogromny sukces
zmniejsz ilosc domków do jebanego minimum, dwa domki kolo depo i ze 3 kolo magic shopa wystarcza
Oczywiście dziękuje za wszystkie uwagi :D Ta necropolia to powstała na takiej zasadzie ze odpaliłem mappera i uczylem się go obslugiwać tworzac to przejebane miasto. Dopiero po odpaleniu zdalem sobie sprawe jak duze to wyszło, praca na małych skalach zaburzyla moje poczucie wielkosci. W planach i tak mialem zamiar robic necro od nowa. Rozklad kontynentu tez zostanie odpowiednio zmieniony. Osobiscie nie podobal mi sie on, ale tak wyszlo gdy probowalem stworzyc osobne biomy dla kazdego miasta, dzieki Waszym uwagom bedzie to ujednolicone, aby wygladalo bardziej naturalnie (o ile mozna mowic o jakiejkolwiek naturalnosci w przypadku necro xd).
Jeszcze takie pytanko do Was: czy musze na start bawic sie w dodawanie wszelkich kamyczkow, trawek, kwiatuszkow itd itd generalnie wykonczen wizualnych? Zabiera to lwia czesc czasu. Czy wystarczy zrobic to w wersji grywalnej z tym co ma byc, a upiekszenia zostawic na kiedys tam?
w 2018 i tak możesz liczyć na peak graczy w okolicach 50, także mała mapa z detalami, nie ma nic gorszego niż wielka i pusta mapa
taki zbalansowany custom jest zbyt imo zbyt trudny do zbalansowania i pewnie za pare miechow zgasnie wam zapal, ale z ciekawosci bede odwiedzal temat i sledzil wasze poczynania bo ponakurwial bym na czyms takim
Postęp w pracach :
Outfity profesji(wstępne) - 75% gotowe , moża zobaczyć je tutaj :
https://i.imgur.com/Ns1D3SJ.gif
https://i.imgur.com/033lRXV.gif
Wygląd potworów : gotowe na 95 % , brakuje nam dosłownie paru spritów.
Questy - 10%
Itemy drop/loot/quest - 60%
Itemy custom wrzucone do klienta - 20 %
Misje/taski - 70%
Czary profesji - 75 %
I Balans profesji , jeśli skończymy czary będę potrzebował chętnych do przeprowadzenia "testu pvp, testu pve , testu bitki.
Jeśli są jacyś chętni na to ludzie, proszę o wiadomość prywatną "Beta testy 9Towns-Balans profesji" ,operujemy serwerem discorda , więc automatycznie będzie łatwiej to skleić do kupy i ładnie to z balansować ;)
Pozdrawiam serdecznie !