bardzo fajny rpg ots polecam kazdemu nowemu graczowi
bardzo fajny rpg ots polecam kazdemu nowemu graczowi
Przestańcie, tibia i tibijczyki żro guwno. Jak mozna w to grac xd
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy ile czasu trzeba poświęcić na taki projekt, do tego zaznaczę - nad całym projektem pracowałem praktycznie sam. Jako jeden z pierwszych osób
(poza mną znam tylko Ryan'a), pracowałem nad silnikiem TFS zdegradowanym do wersji 7.7. Prawdopodobnie dzięki Iryont'owi, Ryan już wtedy (ja niestety trochę później), miał
dostęp do plików z serwera cipsoft'u, dzięki czemu dopracował Classicusa i bardzo szybko się z nim wybił. Na Classicus'ie przez długi czas grało sporo osób, więc nie było sensu
startować ze swoim projektem, który w międzyczasie udało mi się ukończyć. Później jednak Ryan zszedł ze sceny, więc postanowiłem w końcu ruszyć.
Projekt nie jest robiony dla pieniędzy, tylko dla graczy - by mieli możliwość gry na dobrze odwzorowanym 7.4-7.7, a nie jak reszta serwerów (prócz Medivii, OriginalTibii i Tibianus'a) -
- odpalone po ściągnięciu jakichś ch*jowych "gotowców", dostępnych w sieci dla przeciętnego Kowalskiego, z shopem zajebanym itemami. Stwierdziłem, że najlepszą opcją byłaby
wersja 8.0 bez hotkey'i (nie ma drugiego takiego projektu) i wziąłem się do roboty. Po ukończeniu, odpaliłem open beta test i udało się wyeliminować błędy, za co chciałbym jeszcze
raz podziękować wszystkim testerom.
Niestety przed oficjalnym startem, podczas przenoszenia projektu na serwer, pomyliłem niektóre pliki z tymi sprzed testu i kilka wpisów w bazie się "skonfliktowało", o czym
zorientowaliśmy się dopiero po starcie. I tu przyznaję - zbyt wiele spraw, w zbyt krótkim czasie związanych z tym projektem na jednej głowie i wdarł się błąd - ot, ludzki błąd.
Wszystkie błędy zostaną poprawione, projekt udoskonalony i exp formula zmieniona - zwiększony exp. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie, a Arkonia zyska jeszcze dobrych,
normalnych graczy. Pozdrawiam serdecznie i sorry za błąd - szczególnie tych, którzy tak mocno wierzyli w start bez żadnych komplikacji.
No spoko, powiedzmy, że tak było i w chuj rzeczy się nie skopiowało, choć szczerze w to wątpię. Natomiast muszę powiedzieć, że chujowy ten Twój silnik w takim razie. Tu nawet NPCki z którymi się rozmawia, po chwili mówią bye i trzeba z nimi rozmawiać. Ja myślałem, że TO jest beta serwer, lol.
PS. Ogarnij apostrofy, bo piszesz jak debil, co również źle rzutuje na serwer.
GM postaw jeszcze raz test server, pomożemy ogarnąć resztę bugów.
-Niech czary i runy zabierają normalną ilość many.
-Wywal rajdy potworów albo ogranicz ich częstotliwość bo wszędzie są zrespione jakieś orki albo umarlaki.
-Popraw system tasków i expa. Za taska dostaję 7lvli a za potwory zabite podczas jego robienia 1-2lvle~.
Każdemu trzeba dać szansę, może doprowadzi serwer do stanu w którym będzie grywalny. Później poprawi się pozostałe błędy i może coś z tego będzie. Na koniec poprzedniej bety nie było tych wszystkich bugów lecz niestety coś namieszał i jest jak widać. Trochę słabo, że pomieszał pliki...
Rozmawiałem z nim. Może się mylę, ale ten koleś to raczej debil i do niczego co ma ręce i nogi nie dojdzie. Z resztą, robić w tych czasach otsy na europę to skazywać projekt na klęskę. Nikt praktycznie nie gra już. Można celować w brazoli i robić hajsy, czy tam cieszyć się, że ktoś gra. Tu jest zbyt ciężko. Czasy otsów się skończyły :P
Szkoda, że gierka umiera.
Załącznik 363617
to było do przewidzenia... ludzie nic nie dopracują i dalej myślą że jak wystawią otsa z przeróbka własną to będą mieć 1k graczy i trzepać hajs bo to old, bo mam +1 do mapy... to było dobre ale 8 lat temu jak otsy wzbijały się na wyżyny zajebistości w swojej postaci.
Gierka nie umiera, ma się dobrze, ale ludzie wymagają czegoś więcej,mamy tyle dostępnych narzędzi, tyle pomysłów do realizacji ale po pierwszych nieudanych próbach wszystko się kończy.
Zmiany:
* zmiana w monsters:
- przesuną słabszego potworka zamiast od razu zabijać,
- znacznie poprawiony behaviour,
* poprawiony bug z teleportem (można dawać teleport w depo)
* poprawiony błąd z CAP, podczas gdy autostack jest włączony (cap zmniejsza się podczas tworzenia arrowsów/boltów, tak jak powinien)
Jeżeli ktoś znajdzie jeszcze jakikolwiek bug - proszę o info. Dzięki, pozdrawiam!
P.S. Już niedługo nowy - lepszy klient.
co masz na myśli "- znacznie poprawiony behaviour,"?
:psyduck przecież teleport sam w sobie to bug i nie powinno tego byćCytuj:
* poprawiony bug z teleportem (można dawać teleport w depo)