Wiadomo kiedy będzie można poklikać na open becie? Albo czy można jakoś dostać sie jeszcze na te closed bete?
Wersja do druku
Wiadomo kiedy będzie można poklikać na open becie? Albo czy można jakoś dostać sie jeszcze na te closed bete?
chyba co jakis czas dalej rozdaja u nich na forum
also zapraszam na strimki
https://www.twitch.tv/viserek
no na bete sie mozna dostac bo moge udostepnic passy do 95 piccolo pzdr
I co jak gierka ma przyszlosc?
>Zawsze można na forum się zarejestrować i napisać w odpowiednim temacie xd.
A czasem zaproszenia nie były tylko za polubienie fanpage?
to nikt z torga by nie gral
A no to jednak sam zdobędę dostęp skoro tak, dzięki :)
cos mi sie wydaje, że entuzjazm chłopaków odpowiedzialnych za projekt został troche ostudzony
wczesniej gmowie i programisci online na discordzie, odpisywali ciagle, patche codziennie, a tu od dwoch dni kontakt praktycznie zerowy i gracze uciekaja xd
O, co za niespodzianka.
Ten moment, w ktorym okazuje sie, ze stworzenie kompleksowej, dobrze zbalansowanej i ciekawej gry rpg to jednak nie taka prosta sprawa i naprawde potrzebny jest do tego sztab dobrych ludzi, sztab testerow i setki godzin poswiecone na balans i tworzenie lore. Ja tam nie przesadzam, ani nie chce sie przypierdalac bo nawet nie gralem, ale pepek swoimi dwoma postami dosc mocno okreslil co i jak na ta chwile jest zrobione. Postawienie zwyklego servera tibii, zbalansowanego, na tibijskim silniku, bez bufow jest w chuj ciezkim zadaniem i wymaga miesiecy pracy i testow, a co dopiero zupelnie nowej gierki. Takze o ile maja i beda mieli jeszcze zapal do tworzenia tego to moze sie udac, ale pewnie nie wczesniej niz za kilka/kilkanascie miesiecy tak jak ppk pisal.
Ciekawe ile brazole pxg robiły i ile ludzi w ekipie maja, bo super im to wyszlo jak grałem kilka lat temu
IMO nie da się zrobić dobrze zbalansowanej gierki bez level designera, bo tak to zawsze znajdzie się sposób by odlurujować penisule albo nalurować vampirów i healować się na 2 dende ;)
Jak kiedyś tworzyłem jakieś custom skrypty pod takie OTSy gierki Ragnarok Online, to był tam taki Tomek (#pdk) który w online gamedevie siedział parę lat i zawsze mówił, żeby robiąc klasy postaci dzielić ich na coś takiego (może być mniej, nie można mieszać między nimi) (z głowy, więc może się jebnąłem gdzieś)
- Tank
1.1 Buff Tank
1.2 Blocker Tank- Damage
2.1 DPS
2.2 Burst
2.3 Aoe DMG- Support
3.1 Heal support
3.2 Buff support
3.3 Debuff support
I że jak ktoś miesza między tym podziałem to zawsze będzie miał problem z balansem albo klasy będą "do wszystkiego czyli do niczego" i stracą swoją "identitiy"
No, ale to było jakieś 10 lat temu i chodziło chyba tylko o gierki "drużynowe", więc możliwe że wiele się w świecie gier online i balansu zmieniło
Drodzy TORGowicze - cenimy sobie waszą konstruktywną krytykę i bierzemy sobie ją do serca.
Każdego dnia pracujemy nad rozwojem serwera. Nie jesteśmy w stanie wprowadzić każdego pomysłu czy też poprawić wszystkich błędów w jednym patchu. Jak wiecie serwer staramy się aktualizować często a prace trwają dniami i nocami. Nad czym pracujemy? Nad tym aby gra stała się dla Was przyjemna a nie uciążliwa. Staramy się wyłapywać i wdrażać wasze najlepsze pomysły do świata Return of the Saiyans. Mamy nadzieje, że z każdym patchem będzie to zauważalne.
Cisza z naszej strony nie wynika z braku zainteresowania lecz z braku czasu na przeglądanie każdego forum. Prosimy abyście kierowali wszelkie uwagi i propozycję na discorda: https://discord.gg/mnyxBm9 lub forum: https://forum.saiyansreturn.com/
Pamiętajcie aby wszystko zamieszczać w odpowiednich działach ponieważ cześć rzeczy może nam umknąć czego nie chcemy.