Berry napisał
w tibii było rpg do momentu, kiedy cipsoft nie złapał zajawki na kasę, nie dodał masy mobów, z których leci więcej itemów na jeden refill niż kiedyś na tydzień hunta (pozdro asury, frazzle i inne kurwa gówno tego typu), ja nie mówię, że tam były jakieś niesamowite mystery questy, ale taka rl hota > erpegiowa hota, poi i inq są też tu, więc to bez róznicy
miałeś rpg dzięki książkom, labiryntom, lataniem od npc do npc, sprawdzaniem czy to na pewno w tym miejscu trzeba użyć tego picka, łopaty, butelki, innego gówna
tu nawet dodanie jakichś achievementów za dane zadanie dodałoby jakiś element rpg, bo ludzie by je robili dla nagród, ewentualnie więcej eventów
nawet dodane przez nich world questy miały dodatkowy smaczek, bo ludzie musieli coś wspólnie robić, żeby potem server miał z tego pożytek (jak choćby ten lightbearer) - i nie, nie chodzi mi o to, żeby ciągle podpierdalać pomysły z rl tibii, a po prostu coś nowego i fajnego dla ludzi wprowadzać, a nie tylko: zabij 3 dragony, zejdź pod ziemię, zabij 4 dragon lordy, pobiegnij 30 sqm w przód, skręć w prawo, zabij 3 dle, otwórz swój uprawniony chest z noble armorem!
tu nawet czegoś na pozór deserta na start nie ma, a gadanie o paradoxie to kpina, bo ten quest jest tu spłycony, skoro już czerpać z tibii pomysły na questy, to albo je żywcem przekalkować, albo wymyślać coś swojego, innowacyjnego, co zaskoczy graczy