@Taca
W depo jest statua.
@ronter1995
To nie ma nic wspólnego z optymalizacją, wina VPS z OVH.
Wersja do druku
@Taca
W depo jest statua.
@ronter1995
To nie ma nic wspólnego z optymalizacją, wina VPS z OVH.
dzwoni kuzyn to moj kuzyn
ja tez mam ten ping ale gra sie normalnie
@Taca ;
ty taki fragles ze pewnie build pod strzelca zepsules ktory polega na zalozeniu kuszy wezowej power boltow dodania 3 punktow w healing 5 punktow w exori cona i randomowe pasywki dajac Ci damage 3k/s
@Kuzyn ;
jedyne co mnie boli to strasznie niski poziom leczenia mam 1.2k hp z setem a healuje sie za 300-500 raz na 3 sekundy troche zal ;/ jakby 2s bylo albo nwm 800 heala to spoko paladyniarz sie leczy po 1k co 2 sec wiem ze tank xD
ale nie rozumiem tego healing systemu na dluzsza mete w sense mi to nie przeszkadza bo ja i tak second line dps ale troche lipa bedzie jak na 150lv majac te 2k-2.3k hp bede sie leczyc po 500-800 raz na 3 sekundy nwm dajcie ghp dla lucznikow to zawsze combo heala ;/ szczegolnie ze taki najtmar raz se szczeli poison bomba ktora wali raz na ture/dwie za 6 a raz za 800 i wszystkie mobki takie na 100lv+ beda spokojnie 1vs1 bombic po 1k/tura a czesto jest tak ze sobie dostaje 2 lapy od 1 moba zanim moge drugi raz wrzucic exure gran
Ta bez kitu dajcie sla profesorka nieskonczone zycie i niech bolty strzelaja szybciej i same sie doladowuja albo niech sie nie lamia to moze bedzie strzelec grywalny qtedy
gosciu ten healing oraz przyrost hp jest taki sam na grenadierze i strzelcu na 90lv po prostu bede miec 10% life steala z run i passywek to przy hicie za 5k w moba nie bedzie mi robilo roznicy czy sie lecze z exury gran po 50 czy po 500 bo jej po prostu nie bede uzywac -.-
dajcie ghp dla strzelcow i grenadierow ew tylko dla grenadierow skoro bardziej tanky ale poprawcie formule leczenia exury gran bo na takim 150-160lv to ciezko widze uleczenie za 25-30% hp klasa typu dps/glass cannon bez utamy (xivan se zatankowal 4 najtmary na luzie magiem na smp)
no ja sie lecze od 300 do 500 ty masz 1/5 ja 3/5 jak nie siadzie mi krytyczne uzdrowienie w krytycznej sytuacji to se krytycznie dedam 1.5 tury pozniej xivan nawet zaproponowal zebym stal na e ringu i sie smp leczyl bo smp jest equal do shp w leczeniu z tego co widze i moglbym np tracac powoli hp uzyc smp i exury gran jednoczesnie
hmm w sumie mam 410 many moge dac 5 punktow w mane co da mi 175 many no no chyba juz wiem co bede robil po prostu bloczyl na e ringu moby spamujac smp jak pojebion na zwyklym respie >.>
Dostalem takie cudenko sztuk jedna:
https://d3higte790sj35.cloudfront.ne...ece0cd207.jpeg
uzylem deszcz strzal + power shota bez targetowania(zeby nie stracic beltu same spelle bez auto atakow) nerina 153 okultyste nie majac buffa na krytyki zostawilem mu jakies 2% hp mimo ze sie uleczyl po 1 hicie praktycznie gosc ma 1600hp w pvp wchodzi 1/4 dmg
@kisizlodziej ; @PpK ;
wbijcie jakis sensowny level z tym beltem co 14 sekund bede mogl zadawac aoe dmg rzedu 10k-13k na krytykach w 8 mobow dookola celu a spell zadaje dmg tylko graczom z white skullem
nvm
barbarzynca here, na trochę tu zawitam
generalnie to ja raczej x-log z serwera, przynajmniej do marca
doswiadczenia raczej mocno na plus, rpg doznania 10/10 i ogolnie jesli chodzi o serwer to jest bardzo spoko, ale jesli chodzi o klasy/profesje i ich balans czy odczucia po graniu nimi to raczej :/ kiepsko
gralem strzelcem troche i po przerzuceniu sie na paladyna sam nie wiem co autor mial na mysli
cale drzewko skilli jest strasznie ubogie, nieatrakcyjne, nudne wręcz i zaraz napisze dlaczego, tylko kawe sobie zrobie. Otóż:
- paradoksalnie najmocniejszy skill jaki mamy do dyspozycji i jaki bedziemy mieli do dyspozycji do konca gry odblokowujemy na hmm 8 lvlu?(brutalne uderzenie)
jest to jedyny "spamowalny" skill, co automatycznie czyni go najlepszym. To jest Tibia, a nie WoW. Tutaj jedyny sens maja skille, które można uzywac bez cooldownu, bo są dobre do expa. Lecimy z reszta skilli- Potrójne cięcie - okej spell. Jedyny spell z "cooldownem", którego uzywalem na expie, bo jest faktycznie dość silny. 24 sekundy cooldownu tho, come on xD Raz na 6-7 mobków go uzylem
- Niszczacy cios - "zmniejsza pancerz celu o 50/300 dla graczy/potworow". Okej, zamysl dobry, ale wykonanie fatalne. Uzywajac go nie widzialem zadnej faktycznej roznicy w obrazeniach, wiec przy nastepnej okazji jak robilem build go po prostu ominalem. Fatalny skill.
- Postawa ofensywna/defensywna. Tutaj bardzo fajny zamysl, z tym ze postawa ofensywna zjada defensywną dupa jesli chodzi o paladyna. Widzialem nawet 150 paladyna, który tankując dungeona i majac na sobie kilka fury/demonów normalnie w postawie ofensywnej stał i tbw. Sam sie bawilem z defensywna pare godzin, fajnie sie z tym expi bo praktycznie supli nie marnuje, ale koniec koncow ofensywna wygrywa. Tyle z bycia "tankiem"
- Taktyczny cios - Kolejne trzy trafione ataki ulecza cie za x% zadanych obrazen. Znikomy healing, nie warto ustawiac hotkeya.
Okej, to bylo drzewko podstawowe. Podstawowe wiec w sumie z zalozenia nudne, to mozemy wybaczyc. Przejdzmy do drzewka klasowego paladyna:
- Podekscytowani wyborem klasy mozemy wybrac swoj pierwszy skill. Mamy 10 lvl, moze jakis fajny skill który ułatwi nam expienie. Otóz nie xD To co dostajemy to "Oczyszczenie - usuwa wszystkie statusy zadajace obrazenia w czasie". Do expa pomoże nam exana pox. 0/10
- Kolejny skill, moze tym razem bede robic cos wiecej niz te dwa skille z podstawowego drzewka(w sumie to jeden, ale niech bedzie ze dwa). Otóż nie xD Dostajemy chujowy healing over time, który sie przerywa jak sie ruszymy z miejsca xD No dobra moze dalej bedzie cos fajnego
- Wbilismy juz nie wiem który, 15/20 lvl w pocie czoła bijąc auto atakiem po 60 i skillem po 80 podczas gdy nasz kolega strzelec napierdala z boltów po 400 no ale dobra przynajmniej jestesmy twardcy, jak na tanka przystalo. Co nas czeka dalej. Skill dający nam 5% wiecej hp. 5% z 600/700 które aktualnie mamy daje nam niesamowitą ilość bonusowego 30hp. Game changing skill, wreszcie jestesmy uratowani.
- Okej, tu pojawia sie FAKTYCZNIE SPOKO SPELL. Uwaga! "Kazdy atak zadaje obrazenia od światła i jest osłabiony o 20%". Zamysł dobry, wykonanie chujowe. Expiąc na nieumarłych faktycznie widać różnice w obrazeniach, bo wchodzi jakos 60% wiekszy damage. Nadal chujowy, ale wiekszy. Aha, i to nie tak ze ja sie czepiam obrazen paladyna, bo to jest z zalozenia tank i nie powinien miec takiego damage jak strzelec czy mag, rozumiem to. Easy. Okej spell, ale mogl byc zrobiony w chuj lepiej. 3/10
- Dalej mamy dwa spelle, które co minute robią tak, ze przez 2 sekundy jestes troche bardziej twardki. Jebie chujem niesamowicie i nie sądze zeby to w ogole ktokolwiek uzywal xD To tibia a nie WoW, w WoWie takie cooldowny dzialaja bo są bossy i sa okienka walki w których wiesz, ze boss jest w stanie pierdolnąc mocniej.Tutaj w 90% sytuacji gdzie expisz sie takie cos nie sprawdza w najmniejszym stopniu. Zamysl fajny, wykonanie ekstremalnie chujowe.
- Dalej mamy przed sobą jakis faktyczny wybór - aury. Mamy do wyboru jedna z trzech aur, tylko jedna moze byc aktywna. Aura bólu(znikomy bonus damage), aura odpornosci(znikoma bonus odpornosc), aura magicznej odpornosci(jak wyzej). Wybor oczywisty, aura bólu. Kazdy high level paladyn któego spotkalem uzywal tylko tej. xDDD Najnudniejszy skill w grze, który bije po 40 naokolo nas co dwie sekundy xDD 40 na rl tibii to by byly spoko numery, ale tutaj wolf potrafi miec 700 hp, wiec nie - 40 to nie jest okej.
- Ostatni skill który porusze, OSTATECZNY WYROK. xDDDD Kurwa bylem autentycznie podekscytowany, bo to jest dobry skill. Zadajesz obrazenia w wysokosci 20%(na pozniejszych levelach skilla to dochodzi chyba nawet do 60%) swojego hp. Wszystko okej, moze w koncu kurwa zaexpie na czyms co sie leczy, bo jak narazie jak potwor sie leczyl to sie z reguly leczył więcej niz go bilem xD A tu psikus, co sie okazuje? Skill jest na 32 lvl, a ja na 32 lvlu mam 1200 hp, więc skill bije po 200-300. Dokladnie tyle, co moj spamowalny skill któego odblokowalem na 8 lvlu. Jaka wiec jest moja inicjatywa, zeby to w ogole dawac na pasek skilli? 24 sekundy cooldownu i 5x wiecej many, zeby zadac dokladnie tyle obrazen co ze skilla który kosztuje 15 many i ma 2 sekundy cooldownu xDDDDD Zajebiscie. Moze i to dziala jak sie ma 200 lvl, ale kurwa do 200 lvla jestes zdany na to, ze ktos cie wyboostuje.
- Reszty skilli nie skomentuje bo same jakies tanky "cooldowny"(o ktorych juz wczesniej napisalem), ktore robia zerowy damage, maja dlugi cooldown i sa generalnie bezuzyteczne dla gracza ktory po prostu chce sobie poexpic.
Aha, wspomne jeszcze o prowokacji. Nie wiem co za pierdolony kretyn wpadl na pomysl ,ze prowokacja na tym ots bedzie miala taki zasieg jakbym rzucil pod siebie explo, a dopiero po wbiciu nwm 70 lvla bedzie wygladala normalnie, ale gratuluje pomyślunku xDDD Najwieksze gowno z jakim sie spotkalem na tym OTS.
No i tak przeszlismy przez cale drzewko paladyna, podsumowujac, TL;DR:
Okej skille:
-brutal slash, 8 lvl
-triple slash, 10 lvl
Takie sobie skille:
-wrath of god, 15 lvl
-aura of pain, 25 lvl
Chujowe skille, do calkowitego reworku:
-cala reszta
Pomine juz fakt, ze wiekszosc klas po prostu inwestujac w pasywne drzewko robi o wiele wiecej niz w faktyczne skille. Super interesujaca rozgrywka xD
Generalnie jak juz mowilem, caly OTS na plus, ale drzewka skilli sa F A T A L N E. Jak jest potrzeba, to moge podac pomysly na skille, które by byly uzyteczne i fun to play, to moze przed release sie jeszcze wyrobicie, bo jak narazie granie paladynem to wyglada tak, ze jestes niesmiertelny i bijesz za 0, jak cos sie leczy to sie nie przebijesz bo sie leczy wiecej niz zadajesz obrazen, i generalnie to przemęcz sie przez pierwsze 80 lvli a potem to nikt ci nie jest potrzebny bo mozesz latac po calej mapie, spamowac 1 skill i generalnie to zrobic klate z 8 potworow, polozyc se portfel na F2 zeby sie leczylo i isc afk, za 20 minut je twoja aura zabije.
Dlugi post, pewnie nikt oprocz profesorka nie przeczyta, ale tbw.
Serio, potencjał ogromny ma ten OTS, ale pierwsza rzecz to dobra reklama, zeby na start wbilo chociaz te 100 osob, a druga rzecz to calkowity rework połowy skilli w kazdym mozliwym drzewku, bo aktualne są strasznie nudne i w ogole nie intuicyjne. Gameplay leży i płacze.
@edit
jako taką notke podsumowującą dodam, że widać że ten kto to wszystko projektuje to zapalony fan WoW'a i skille typu shield wall czy inne chuje muje są może i fajne jako aspekt RPG, ale to jest Tibia. Zostawmy aspekt RPG dla questów, rozmów z NPC, zagadek, systemu run, bestiariuszowi i generalnie wszystkiemu co fajne w tym OT, a jednak zostawmy aspekt Tibii tam gdzie jest Tibia, czyli expienie, chodzenie na hunty i dajmy kazdej klasie mozliwosc wlasnie expienia tez, a nie tylko wykonywania questow.
gdzie ci tu wbije 100 osob jak to jest jedno miasto i okolice xD pewnie nawet tyle domkow nie ma. imo jak bedzie stale 20-30, to bd supcio
szukam npc risinger jak ktos widzial to pls tell. musze zaczac wreszcie markowac je na mapie bo wiecznie mam ten sam problem
no ja wiem gdzie jest pisz do mn izconix albo ts
Ważne ogłoszenie!
Doszliśmy do momentu, w którym zdecydowaliśmy się na przerobienie wielu aspektów gameplaya Ranger's Arcani, stąd decyzja o zmianach:
- Przestarzały system skilli tibijskich zostanie zastąpiony zupełnie innym, z atrybutami, skillami podstawowymi, ofensywnymi, defensywnmi itp.
- Zostaną zmienione drzewka umiejętności łowców, najemników i ich pochodnych (mniej aur, buffów, debuffów, więcej aktywnych spelli).
- Loot potworów zostanie zmieniony tak, aby był bardziej logiczny i sprawiedliwy.
- Statystyki przedmiotów zostaną dopasowane od nowa, pojawią się też zupełnie nowe przedmioty.
- Regeneracja od jedzenia będzie nieco zmieniona, zmienią się wartości (pojawi się też system posiłków, które będą dawać bonusy).
W wyniku tego nie będziecie otrzymywać nowych aktualizacji z questami, balansem. Poprawiane będą tylko błędy, aż do czasu wprowadzenia wyżej wymienionych zmian, które chcemy wprowadzić na raz.
Wiąże się też z tym to, że otworzony zostanie nowy wątek zapowiedzi, a ten będzie zamknięty.
no fajnie ale mam nadzieje ze przez to beta tez bedzie odpowiednio wydluzona?
czy wywrocicie caly system do gory nogami a start i tak bedzie w marcu?
a w drzewku okultystów nic nie będzie zmieniane? strasznie nudne się to drzewko wydaje szczególnie okultysty śmierci które ma tylko 2 atakujace spelle w calym drzewku i reszta to same debuffy/aury
u strzelca w sumie tez sporo jakis aur/trapów
wgle mam nadzieje ze po tych zmianach nie bedzie powtorki z obecnej sytuacji gdzie paladyn jest tankiem i ma ze 3 lub 4 razy wiecej hp niz warrior, a i tak bije mocniej i to w dodatku od swietosci podczas gdy warrior ma tylko czyste ataki fizyczne i przy potworkach odpornych na fizyczne nie moze zrobic nicz
no ale tym spellem ostatnim w drzewku od smierci gdzie masz 1% szansy ze jak target ma poniżej 30% hp to zdycha na strzała? xd
nie wiem no tak jak mówiłem problemem jest to że tam sa tylko 2 spelle atakujace, ten summon (bonebeast) gownem w chuj tez jest chociaz no mam go dopiero na 2 czy tam 3 lvlu mozna go ulepszyc do 10 lvla moze pozniej jest przydatniejszy ale poki co to on bije po 60 i zdycha easy latwo od wszystkich potworow bo nawet leczenia nie ma, jestem ciekaw czy chociaz wyglad na pozniejszych poziomach zmienia xD
Jeszcze raz ktos napisze coś o pvp to zajebie, ile razy można powtarzać, że to nie jest zrobione?????????????????????????????????????????? ????
Wartości z jakimi bije się w graczy są defaultowe z TFSa.
@kisizlodziej
Na testy będzie połowa lutego i marzec, nie wiadomo kiedy w marcu z tym ruszymy. Najwyżej sie to przesunie trochę.
Szkoda że będą jeszcze spelle zmieniane bo zaczynał mi się strzelec podobać choć na początku na niego narzekałem :)
Dobra, dałem pobieranie tego kliencika a tymczasem idę kończyć san andreasa.
Zanim to, jaka postać będzie najlepsza pod solo gierke?
Chodzi mi głównie o to bym nie miał małej ilości hp,
moge mieć go średnio - duży dmg i dużo dostawać
najlepiej jakiś sword dancer z seven nationsa xD
albo wojownik z altarona
srednio sie testuje giereczke jak meczysz sie np i 24h wbijasz lvl zeby cos testowac/podczas testowania i nagle zmieniasz sobie na szczelca i wbijasz tyle samo expa w 4h bijac 5x silniejsze moby o ktorych grene moze pomarzyc bo sie lecza po 400 na ture co nie jest jakas duza wartoscia zwazywszy na fakt ze niektore moby sie healowaly po 2k tak o od buta bez kryta i np taki frost dragon ktorego mam na 2 hity strzelcem sie hila na krytyku po 1.5k xD a grenadierem go okladalem 5minut i nie padl ;/
ogolnie chyba lepiej by bylo moim zdaniem jakby tego kamienia w dp mozna bylo uzywac bez cooldownu a nie co 24h, wiecej mozliwosci testowania buildow na low lvlach by bylo
ja na grene z 13x resetowalem na strzelcu x4 jeden punkt w zly skill np skuszony wspanialym opisem jakiegos skilla w drzewku strzelca/grenadiera a sie okazuje ze hmmm lepiej zwiekszyc sobie predkosc postaci o 20 punktow wieksze korzysci z passywy
no ale tak gadamy a i tak to wszystkie zostanie zmienione wiec czekamy xD
ototo bez watpienia
i ja bym te bossy questowe poprawil prawie zawsze jest tak ze idziesz gdzies i wchodzisz do klaustrofobicznego pomieszczenia bez wyjscia na walke z bossem co jest wyrokiem smierci dla magika/lucznika. stoisz mashujesz 2 hotkeye i moze sie uda moze nie pomalutku xD, nie wiem dodac jakas mechanike ciekawa albo zeby to w party robic czy cos.
zalogowałem się po tym restarcie co był i sytuacja wygląda tak:
https://imgur.com/a/nvdMf
@Kuzyn ;
paladyn
bije wiecej niz warrior
ma wiecej hp niz warrior
jest bardziej uzyteczny pod hunty niz warrior
moze expic na wiekszej ilosci rzeczy niz warrior
expi szybciej i taniej niz warrior bo ma jakas aure ktora bije aoe podczas gdy warrior ma exori co kilkanascie sekund i dota za 75dmg xd
@kisizlodziej ;
warrior fajny jak masz kozak bron 2h i wbity lvl + runy pod lifesteal bo chyba da sie tak z 30% life steala dobic co przy hicie za 2k z lapy x2 na ture daje niezly heal
co nie zmienia faktu ze paladyn bije na glowe wojownika moze na takim 150lv jest lepiej jak jakies potwory sa odporne na swietosc ;/
@PpK ;
to po prostu fragles bo wymienil tam 2 spelle ktore sa "useless" ale na malym lvl u paladyna xd
generalnie to oskar prosil o jakies konkretne propozycje wiec ja bym cala klase najemnika widzial tak
zarowno wojownik jak i paladyn mogą być tankiem i dpsem, do wyboru, zaleznie od tego jaka postawe maja aktywna
postawy to aktualnie spoko pomysl, ale srednie wykonanie. powinno byc tak, ze dana postawa (ofensywna/defensywna) pozwala na uzywanie danych skilli.
Paladyn jako tank powinien miec redukcje magicznych obrazen, zmniejszone obrazenia od nieumarlych i demonów, obrazenia od swietosci
czary defensywne typu:
-"awaryjny" heal za 90% hp, cooldown 1.5 minuty
-redukcja obrazen magicznych 80% na powiedzmy 6 sekund, cooldown 1.5 minuty
-rzut tarcza ktora sie odbija w trzy cele, przy okazji nakladajac taunta. Taka dystansowa exeta res
czary ofensywne typu:
-AoE hammer, bije dookola siebie co sekunde czy dwie, cos jak aktualna aura of pain ale calkowicie niezalezna od hp tylko bardziej od dmg broni albo czegos co tam wymyslicie(sily?)
-jakis spamowalny skill single target
-debuff, ktory naklada damage-over-time ze swietosci i do tego spell, ktory jesli rzucimy na cel z tym debuffem zadaje powiedzmy 3x wieksze obrazenia. Jest inicjatywa do tego, zeby w ogole uzywac debuffa
i te wszystkie spelle ofensywne powinny nie miec cooldownu albo jak juz to miec bardzo niski, to sa spelle do expa
do tego "cooldowny" typu
-zwiekszone obrazenia od swietosci o 50% na 10 sekund -- tutaj mamy okienko w ktorym musimy wpierdolic wszystkie swoje najmocniej bijące spelle, a nie bezmyslnie spamowac hotkeye
-przez 10 sekund wszystkie obrazenia zadaja rowniez splash damage w cele obok tego, ktory bijemy
itp itd, no generalnie spore pole do popisu
i te cooldowny maja juz faktycznie np 1-2 minuty cd
generalnie idea jest taka, ze o wiele fajniej jest uzyc jednak cos co jest faktycznie silne np raz na minute czy dwie, niz jakis meh spell raz na 24 sekundy
podczas gdy wojownika widzialbym tak, ze jest to tank z ogromna redukcja obrazen fizycznych, nakladajacy efekty bleeding, majacy duzo skilli podnoszacych mu armor
skille typu
-last stand - pasywnie, raz na 2h, po otrzymaniu fatalnych obrazen mamy okienko 5 sekund w którym jestesmy doslownie niesmiertelni
-shield wall - zmniejsza otrzymywane obrazenia fizyczne o 80% i magiczne o 40% na 8 sekund, cooldown 2 minuty
-szarza
-AoE exeta res o zasiegu powiedzmy 3 kratki naokolo w kazdym kierunku
i juz mamy jakas roznorodnosc
podczas gdy skille ofensywne warriora
-typowe exori
-bleedingi dwa/trzy, kazdy troche inny
-damage z reszty skilli zalezny od tego ile bleedingow nalozone na target
-mozliwosc odblokowania pasywnego nakladania bleedingu na wyzszym lvlu
no nwm, pisze to tak o na wolno bez wiekszej rozkminy wiec wiadomo ze cyfry moga byc troche z dupy, ale generalnie zalozenie dosc logiczne
@Kuzyn ;
a co do strzelca to ja bym generalnie powaznie rozwazyl zrobienie go jako typowego huntera z mmo, czyli typa z łukiem/kuszą i z petem. Mozemy miec rozne rodzaje petów(tank/dps/buffer), albo wybrac opcje bez peta zyskujac np % dmg, dla tych ktorym by sie nie chcialo z tym jebac, ale generalnie opcja z petem powinna byc o wiele lepsza. Wedlug mnie duze pole do popisu przy designie takiej klasy, a nie nudny koles co szczela z luku i kazdy skill to robi tyle ze szczela sie z luku troiche mocniej
fragles to jestes ty bo spłakałes pizde ze ci twoja ulubiona klasa za malo bije :( i se wyblagales gma zeby ci zmienil na opera xDDDDDD
kisne
chyba kazdy kto ma mozg wie ze paladyn jest op ale nie o to chodzi w tym co pisze tylko o to zeby byl ciekawy do gry, a nie zeby byl po prostu biegajaca niesmiertelną kupą z milionem hp i zbugowanymi resistami
i w ogole kurwa nie wiem czy wy wszyscy jestescie uposledzeni, ale tlumaczenie chujowego designu(tak jak to bylo na seven nations i po czesci jest tutaj), tym ze "na niskim lvlu to chujowe ale za to w late game op" to jest najwiekszy skis roku xDDDDD
nikomu sie nie chce kurwa męczyć przez miesiąc tylko po to zeby miec MOCNE LATE GAME xDD i patrzec jak inne klasy go przez ten miesiąc zjadają dupą
wez to papryka przeklej na discord moze co??
btw mam dla Ciebie misje znam kombinacje 3 pierwszych run pozostale 2 musisz odgadnac potrzebuje od Ciebie 6 roznych slow runicznych dam Ci runy a ty bedziesz probowac rozne opcje zamieniajac kolejnosc 2 pozostalych wiem ze lubisz takie rozkminy po torgocie
podpowiem ze te pozostale 2 runy raczej daja hp/kryta/double hit
ja mam dla ciebie misje wez sie rozpędź i zajeb głową w ściane pzdr
Dobra poproszę o poradnik dla tego najemnika wojownika dwuręcznego co i jak
bo póki co jestem zagubiony na mapie 3 levelek fragles
Jest tu jakaś treining statua?
skąd wezme wierzchowca?
gdzie iść expić?
jest jakaś minimapa dla newbie?
help???
Jak ktos sie zastanawia czy grac to mowie ze warto jest co robic mapa jest ogromna zajebiste skrypty beta postoi z miesiac conajmniej jak nie lepiej xd tylko balans zjebany
ma ktos rune bas? do slowa runicznego mi brakuje chce sprawdzic co daje
Po becie będzie alfa czy gamma?
chyba nie powinnismy do tego miejsca dojsc?
https://d3higte790sj35.cloudfront.ne...0d38e59ce.jpeg
https://puu.sh/zbkaK/3d345e323d.jpg
szkoda ze 1 sqm zablokowany byl tak bysmy doszli do zamku upadlych czarnoksieznikow (4x silniejsze wrle xD)
juz tak nie narzekaj bo paladyn bez jakiejs op gm broni nic nie bije
TO JA JESTEM NA ROOKGAARZDIE XD?
Przecież to jest w kurwę duże
większe od licoru z altaronu a już tam jest pojebany rook
Jeszcze te hity za 30-40
heal po 100
kuuuurła
to co ja tym wojownikiem bodym dwuręcznym będę robił na mainie????????
ale kuzyn jeżeli chodzi o rpg to odjebałeś kawał dobrej roboty, questy się bardzo fajnie czyta.
Help gdzie na rooku jest typek któremu mam powiedzieć o stokrotce?