Link z downloadu z ip changerem co byl na stronce:
http://static0.otland.net/ipchanger.exe
Zobacz jeszcze klienta z wbudowanym zmienionym ip, który podał miły kolega kilka stron temu.
Wersja do druku
Link z downloadu z ip changerem co byl na stronce:
http://static0.otland.net/ipchanger.exe
Zobacz jeszcze klienta z wbudowanym zmienionym ip, który podał miły kolega kilka stron temu.
Może w samym kliencie nie zaznaczyłeś "Test Server"??
A tu z 2 podejścia, dzięki za ponowne przyjście :D
Załącznik 359297
klient ze zmienionym ip magicznie dziala, dzieki xd
First 200 levelek here.
Załącznik 359304
Witam wszystkich,
Chciałbym zaproponować dwie zmiany na serwerze które wydają się konieczne aby gra nie była zbyt monotonna... :D
Po pierwsze, aby umożliwić robienie tasków na mocniejsze potwory (Behemothy, Demony) w 2-3 osoby, proponuję aby każdy członek party który zada jakiekolwiek obrażenia dostawał punkt do taska.
W tej chwili jest tak że dostaje osoba, która zadała największy dmg + osoba która dobiła potwora. Ja grając knightem nie mogę wziąć nawet shootera na demony, bo wtedy zazwyczaj jest on jednym i drugim, a ja nigdy nie zrobie taska ;)
Grupowe polowania są zawsze ciekawsze, itp, itp a taki system zachęcałby ludzi do umawiania się na taki wypady :D
Po drugie, bardziej skomplikowany temat, ale po dzisiejszej dyskusji wychodzi na to że dmg knighta/paladyna powinien zależeć (w niewielkim stopniu, ale zawsze) od poziomu postaci...
Bez tego expienie traci sens, jezeli 500 knight ma bić tyle samo co 100 knight po zrobieniu anni :>
Od razu odpowiadam na komentarze hejterów typu "zawsze tak było" , bla bla bla :
- na prawdziwym 7.4 nie było 200 leveli, więc nie ma sensu tego porównywać
- na prawdziwym 7.4 żaden mag nie expił cały czas bijąc z SD, bo nie było go stać
- na prawdziwym 7.4 magowie nie mieli ulepszonych manasów na których potrafiliby blokować demony i być praktycznie samowystarczalni
Zatem dla balansu myślę, że należałoby uwzględnić poziom knighta/paladyna w ich obrażeniach :D
Dziękuję za uwagę i zapraszam wszystkich nowych graczy na serwer, jest na prawdę ogarnięty, klimatyczny i z dnia na dzień coraz lepszy :D
Taski zaliczane dla każdego w shared party są w planach (chce promować wspólne hunty)
Co do balansu i dmg zależnego od lvla musze się jeszcze nad tym zastanowić i ew zaplanować jak to by miało wyglądać.
Skoro już porównałeś wersję 7.7.2 do 7.4, to licz się z tym, że ktoś cie skrytykuje.
Nie wiem czy grałeś kiedykolwiek na wersji 7.4 (ale biorąc pod uwagę Twoją formę wypowiedzi, wątpię).
Wersja 7.4 była zupełnie inną Tibią. Przede wszystkim postacie magiczne miały trudniej. Ich mana regenerowała się o wiele (naprawdę wiele) wolniej, nie musiałeś posiadać robaków podczas połowu ryb, nie mogłeś sprzedać kilku tych samych przedmiotów u npc - musiałeś sprzedawać je pojedynczo, meble kupowało się zupełnie inaczej (nie były one w "paczkach"), nie istniał system "anty-luring", run nie można było kupować u npc, nie istniały wandy dla sorcerera/druida a wykorzystywanie zaklęć lub tworzenie run wyglądało zupełnie inaczej. Przykładów jest o wiele więcej, dlatego trafnie kolega zwrócił Ci uwagę.
Twoje pytania i propozycje są ciekawe i godne przedyskutowania, ale wypowiedzią "7.4-7.72 - bez różnicy" się ośmieszyłeś.
Nie napisałem że nie ma różnicy między 7.4 a 7.72, tylko że nie ma to żadnego związku z przekazem mojego postu, gość się czepił wzmianki o wersji 7.4, a ta dyskusja nie ma sensu.
Nie grałem na RL 7.4 ale grałem na wielu serwerach 7.4 gdzie "nie istniał system "anty-luring", run nie można było kupować u npc, nie istniały wandy dla sorcerera/druida" więc wiem z czym to się wiąże.
Ten serwer nie przypomina żednej konkretnej wersji RL Tibii ze względu na cenę manasów, inny system exhausted etc...
Ale chodziło mi głównie o formułe obrażeń różnych profesji, a nie o jakieś bezsensowne sprzedawanie mebli xD
Więc może nie róbmy spamu i skupmy się na rzeczach istotnych ^^
UPDATE KLIENTA GRY
Mozliwy do pobrania ze stronki ( http://5.196.7.100/downloads.php )
Nie powinniscie aktualnie odczuc zadnych roznic
Mniejsze zmiany:
- Removed cooldown on auto-attack while stair-jumping
- Food eat cooldown decreased
- you can use plate armor as temporary-dice (for gambling needs xD)
Dzisiaj powinny dojść najazdy bossów.
Co ty chlopie piszesz ? Gdzie misse porownal 7.4 do 7.72 ?? Wersja tego servera to oficjalnie 7.72, ale np. Mana jaka jest potrzebna do zrobienia run jest z wersji 7.4, nowe czary z wersji 8.+, lowienie ryb z 7,6+ itd. Serverowi nie mozna przypisac jednej wersji klienta. Dlatego tez misse porownal dmg do wersji 7.4, bo tak jest najlatwiej wytlumaczyc w czym tkwi problem i dobrze o tym napisal. Na tych starych wersjach magowie nie bili tylko z sd, a wowczas najwyzszy byl 150 poziom. Teraz na tym otsie sa juz 200 lvle i kazdego maga stac na expa z sdkami. Natomiast paladyn i knight nie ma motywacji do qbijania levela, bo to nic nie daje poza rankingiem i punktami hp i mana. We wszystkim potrzebna jest motywacja, ktorej tu brak. I ja rowniez uwazam ze paladyn i knight powinni miec jakies korzysci ze zdobywania wyzszego lvla w postaci wiekszego dmg z broni.
I jeszcze; gdyby ktos napisal, palek czy knight po wbiciu kazdego kolejnego lvla bije wiecej z explo/sd, o ile wiecej ? Co 20 lvli 10 dmg dodatkowo ??...
nie mogę grać na nowym kliencie, mam windows 10 i zacina mi klienta ; P
A jakiego wczesniej uzywałeś? Ten akualny to prawie czysty 7.72 z zmienionym ip i kilkoma bajtami.
Dodane zostały najazdy bossów! Aktualnie 3 bossy. Do testów 10% szans na zrespienie bossa przy zabiciu 100 potworów danego typu. Podpowiem jedynie zebyscie sie nie meczyli, ze to jeszcze nie jest orshabaal (Orshabaala jeszcze nie przygotowalem)
wcześniej otclient, zrób clienta jak na medivi to będzie śmigać ;x