bedzie reset char?
Wersja do druku
bedzie reset char?
bedzie
Zamysł lepszych manasów jest taki, żeby uniknąć natychmiastowego przypływu dużych ilości many co własnie mogłoby być nadużywane w pvp (spam manasow na utamie = niesmiertelność)
To, że wygladają na manasy dla no-handów to efekt uboczny, ja to bardziej traktuje jak duży manas rozłożony w czasie.
apdejt
Ogólnie knight miał za bardzo 'darmowy' exp i przy obecnym lootrate i problemach finansowych innych profesji nie mógł zostać w tym stanie.Cytuj:
Update:
- Knight melee dmg now is scaled with his max hp. (100%hp =100% melee dmg, 50%hp = 50% melee dmg etc.)
- Knight new spell: Berserker Mode (Utito Kina)
Spell costs 100% mana
Berserker mode lasts 10 sec
While in berserker mode knights melee dmg is increased (depends on % missing health) up to 2 x max dmg
- Exura kina now takes 20% current hp and restores 20% max hp in time
- Normal mana potions are blocked when super/ultra/mega mana potions are active
Teraz musi trzymać swoje hp, aby dmg pozostał ten sam.
Dodatkowo ma możliwość bycia grozniejszym ale musi poświecic defensywe (stracic hp) oraz wykorzystac mane
Exura kina zmniejszona do 20%. Ogólnie wydłuża to regeneracje knighta jeżeli ograniczamy sie tylko do tego spella. Ponadto podkreśla cel tego czaru = mało kosztowne uleczenie się do średniego poziomu hp. (Nie powinno ono służyc do leczenia sie do full, tutaj powinno sie inwestowac w runy/siohera)
@down
Spowodowane było to bugiem z anti-paralyze ringiem, ale juz powinno być ok
no to w pvp masz obecnie ze mozna sie potowac 3 manasami na raz: mmp, ump i mp
imo knight teraz niegrywalny
Racja, a jeżeli miałbym zacząć grę teraz to wybrałbym msa i szybko bym zarobił bo wiem co i jak ;d.
Jeżeli dmg knighta jest teraz bazowany na hp a obecny dmg czyli to 100% na moim 120 skillu z sovem w trainera wynosi 300DMG.
Próbując expić na hydrach/ss/medusa biłem je po 200 mając cały czas yellowke czasami red hp, robiąc olbrzymie waste ale przynajmniej exp, teraz mam bić w zależności od hp czyli będę bić najczęściej za 100, w przejawach do 70dmg w wyżej wymienione potworki, ponieważ biorę 5-6 ich i wale exori = waste, waste, i exp jak na ghoulach z gfb.
Blokując możliwości knighta co do solo expa, od razu został zrzucony na ostatni szczebel
-0 DMG W PVP
-BRAK EXPA SOLO
Podczas gdy inne profesje dostają buffy, nawet druid dostał do pvp z poxów.
A pallek nadal będzie bił swoje z con cona,
ms nadal swoje z sd
druid nadal swoje też z sd.
Może wydawać się że narzekam (bo tak jest), ale zanim wprowadzisz zmiany, przetestuj je proszę pare x.
Apropo problemów finansowych innych profesji,
na serwerze jest od groma questów na itemy, jeżeli miałbym 2-3 osoby do pomocy to około 50-60lvla mielibyśmy łącznie z 60cc ;d
W sumie zamysł dość dobry. Bo można wybrać czy lecisz bardziej w dmg czy bardziej w bloczenie. Jedynie zastrzeżenia bym miał do kosztu. No bo jednak obecnie knight nie zyskuje dmg z lvlem, więc taki koszt 100% many na wyższym lvlu jednak daje się we znaki. Może lepiej gdyby to miało jakiś stały koszt aktywacyjny, a potem co sekundę czy co ileś by zabierało manę. I póki mamy manę żeby mogło pobierać to by było włączone, a ponowne użycie czaru lub spadek do 0 many by to wyłączał.
dobry pomysł z tym dmg knighta zależnym od hp XD
Już to widzę że na low lvlach knight będzie gównem xD.
Imo na high levelach też będzie gównem. :D
dmg już wcześniej był za niski, a teraz średni dmg output będzie jeszcze niższy, szczególnie przy biciu kilku potworów na raz.
Żeby włączyć berserkera potrzebuję na moim 255 lvlu jakieś 1300 many, czyli na najlepszych dla mnie manasach (mmp) muszę użyć 3 manasy i to trwa za długo żeby móc tak expić.
Ja mimo wszystko uważam że dmg każdej profesji powinien być uzależniony od lvla, bo to jest dla mnie śmieszne pvp jak (dla przykładu) 500 ek nie może zgwałcić 100 msa na arenie 1vs1.
Każda profesja powinno móc sobie jakoś tam poradzić solo i nie odstawać, w tej chwili knight nie jest dobry ani do pvp, ani do expa solo.... a bloczenie bossów też jest sprawą dyskusyjną ;d
Dla zobrazowania, przed wszytkimi zmianami siła profesji przedstawiała się tak:
-MS/ED
-RP
-EK
A teraz :
-RP
-MS
-ED
-wisp
-fire devil
-orc shaman
-EK
Sharp i sniper bolty dodane do
exori con
exevo bolt hur
Knight: Dmg zależny od hp -> wyrzucone
Utito kina:
Bierze 100 many na aktywacje
pobiera co sekunde 3 many (+3 za kazda dodatkowa sekunde)
dmg z lapy rosnie do 3x (zaleznie od brakujacego hp)
I dla sorca troche fire dmg:
Exevo gran flam hur
Z pierwszych testów wychodzi na to, że utito kina pozwala zrobić zauważalnie większy dmg knightem, kosztem spamu many oraz pozbycia się defensywy (proporcjonalnie do uzyskanego dmg).
@edit
dla magicznych jeszcze:
Exori Pox
Exori Noob Pox
Nie rozumiem tylko czemu piszecie ze rp jest lepszy od ms jezeli chodzi o dmg. Chyba kiedy testy robicie na 60 lvlach a nie na 150tych... Sorc z mort hura moze walic x potworow na raz i jest o niebo lepszy od palka. A co do knighta; melon dobrze kombinowales z tym dmg zaleznym od hp: sprowadz ta rozgrywke do grania w teamie, musza byc teamy zeby istnial ots ! Jezeli ktos mowi ze z dmg zaleznym od lvla knight jest za slaby to zrob zeby inne profesje byly takie same. Tu musi byc team hunt, to MUSI byc podstawa tego otsa. !
Peres, nie sprowadzajmy gry tylko i wyłącznie do gry w teamie, przecież żeby to działało i by knight nadal miał dmg od HP to pallek dmg o 30% obniżony by nie robić nic ciekawego solo, a magom dać by fizyczne obr dawały im 2x więcej obrażeń by mogli shootować solo :D
Oczywiście macie racje ale uważam że do 80 lvl max 100 powinno się dać radę solo przyjemnie expić na wyższym żeby robić pg, system powinien wymuszać gre teamową.
no widzisz, a dla mnie nie, bo chce grac wtedy kiedy mam czas
normalne serwery wygladaja tak, ze mozesz grac solo ile i kiedy chcesz, ale expiac w party wychodzisz na tym lepiej
zrob serwer gdzie wymuszasz od graczy expienie w teamie, to wiekszosc z gry po prostu zrezygnuje
Jutro wbije to potestuje te nowe bolty sobie
Można by zrobić chociaż nie wiem czy tak nie jest że:
System party mógłby działać tak:
By móc expić z kolegą/kolegami muszą mieć maksymalnie więcej lub mniej niż 2/3 poziomu, czyli np z 100lvlem może expić 67 i zwyż / 133 i niżej.
Exp byłby dzielony w taki sposób że obie osoby dostają 110% expa za potworka. Wtedy obaj dostawaliby tyle samo co solo ale +10% przez to nie będzie shared niszczył im pg.
Nie jesteśmy kolegami, bo znamy się tylko po nickach.
110% też jest dobre ponieważ po resecie będzie mniejszy exp.
Dziękuję wszystkim za testy. Baza danych została zapisana.
Postanowiłem wynagrodzić wszystkich aktywnych testerów, jednak w celu uniknięcia zasypania itemami osoby, które miały kilka kont itp wprowadziłem małe ograniczenia:
- Każde konto z postacią 100lvl+ otrzyma premium punkty
- Każde konto z postacią 150lvl+ ponadto otrzyma specjalny item*
- Konta posiadające postacie "tylko do skillowania" zostaną pominięte (W celu jak najlepszego zredukowania duplikowania nagród)
Przez całe beta testy byłem codziennie online i chcąc nie chcąc kojarzę raczej większość nieaktywnych jak i aktywnych postaci (szczęście w nieszczęściu nie było ich dużo :P).
Jeżeli ktoś czuję się pokrzywdzony i nie łapie się na jakieś nagrody czy to same punkty czy item, proszę o kontakt.
*Item będzie przedmiotem nie za silnym(nie dającym znacznej przewagi na starcie), ale w miarę użytecznym i przyjemnym w użyciu. Ponadto daję gwarancję tego, iż nie będzie on nigdy w żaden sposób zdobywalny, więc możliwe, że w przyszłości będzie miał swoją wartość.
Testy ogłaszam za zamknięte. Sam serwer jest nadal online, ale z powodu ostatecznych przygotowań do startu mogą występować liczne resety i inne niecodziennie sytuacje.
Jeszcze raz wszystkim dziękuje za pomoc. Zapowiedź startu powinna pojawić się na dniach.
Btw jak sądzicie jaka jest optymalna ilość czasu (dni) jaką powinna mieć zapowiedź przed startem?
PP>ITEM
Oni sobie kupią pacca a ja smski.
Chyba że 150 lvl mojego knajciora = pp za 100lvl + item za 150.
Tydzień/Półtora, ja bym walnął start w poniedziałek około 18:30 :D
@PanRyba
Głupi przykład, 8lvle sorki nie dojdą tam nawet, z trudem dojdą nawet 50+ bo albo z buta ancient scaraby albo przez questa na którym można gonga dostać od +3 vampirów
Ale załóżmy że zrobili to:
50 sorki:
Zmniejszony exp/skillrate =
Dmg około 300-500 z sd na takim poziomie myśle jeżeli robili mlvl, +brak tankera bo zakładamy że są to same sorki, + 100% waste bo dzielimy loota na 10, 1 rh za 3,5cc/10 - 35platyn.
Zmniejszony EXP
Nie wbiją dużego lvla bijąc te hydry, może 51-52 a potem refill na waste.
Dzielenie share exp na party:
(100% + 50% za każdego gracza) / ilość graczy w party
Czyli przy +50% od 2 osób wzwyż:
0,75 na osobę w przypadku 2 osób
0,67 na osobę w przypadku 3 osób
0,63 na osobę w przypadku 4 osób
0,6 na osobę w przypadku 5 osób
0,58 na osóbę w przypadku 6 osób
I tak dalej.
Im większa dodatkowa ilość tego bonusowego expa, tym większa zachęta do expienia na party.
50% wydaje się w sam raz i to jest takie maksimum, minimum to 0,33.
No i jeszcze w party powinno być +100% loot luck za każdego w party, żeby takiego waste nie było.
bez przesady
jakis % moze byc ale tak to troche przesada
start najlepiej by wypadł w sobotę o 18 czy coś albo w niedziele? stawiałbym i piątek ale tu zależy od ludzi, bo dyskoteka itp.
przeciez to nie jest jeden z tych serwerow gdzie musi byc duzo ludzi na start, rownie dobrze mozesz sobie zaczac grac 3 dni po starcie
Nie no, bądźmy poważni. 50% to jakoś absurdalnie dużo. Nawet przy obecnych 10% wielu ludzi mówiło, że w party większy exp/h niż solo.
no i co w tym takiego dziwnego?
W czym?
No wybacz, ale jeśli 0,58 expa przy 6 osobach to nie absurdalnie dużo to nie wiem co dalej powiedzieć. Przy 6 osobach można się spodziewać kilkukrotnie szybszego expa. W takiej sytuacji z każdego low rate zrobi się high rate..
Ja myślę że to jest właśnie fajny pomysł z tym 50%.
Serwer powinien być nastawiony na expienie w grupie, i takie coś wprowadziło by fajny klimat, bo expienie solo stało by się praktycznie nieopłacalne na dłuższą metę.
@up
Jeszcze nie widziałem na tym serwerze teamhunta w 6 osób. Jeżeli przy expie x3 w 6-osobowej grupie będzie się dostawać 0,58 expa, to nadal nie będzie to żaden high-rate.
Dokladnie, popieram !;)
Będzie. Team 6 osób na tym samym lvlu można +- policzyć jako 5-6x szybsze bicie. A są obecnie spawny które wyrobiłyby takie tempo. Wówczas przy takim nawet 0,58 wychodzi blisko 3x. Więc jeśli serwer by miał stałe 3x to w party wychodziłoby 9x. A jest to więcej niż obecny last stage.
Więc zrobi się tylko szybciej i więcej high leveli.
Przy low rate team hunt już z automatu będzie opłacalny i bardziej wydajny. Każdy bonus tylko to poprawi. Ale takie 50% to wg mnie szaleństwo.
Z jednej strony duże party mogłoby faktycznie szybko wybijać demce czy banute, ale sama wizja expa w 10 osobowej grupie, który jest conajmniej równy lub efektywniejszy od expa solo jest ciekawym pomysłem wartym rozważenia.
Ponadto loot zostaje bez zmian, więc chcąc czyścić spawny w miarę szybko każdy by musiał od siebie dołożyć runke co mogłoby wpłynąć na zauważalne większe waste na expie.
A jeszcze większe party, mogące sobie pozwolić na exp bez suppli (np każdy by się ograniczył tylko do auto-ataku) nie znalazłoby już jednak tak dużego respawnu, więc i tu jest ograniczenie.
@edit
Takie rozwiązanie:
Standardowo:
+10% expa za każdego membera
Dodatkowo:
+5% expa dla każdego membera z unikalną profesje w teamie -> np druid,knight i sorc w party to exp= 100% + (10% + 5% * 3) * (members-1) czyli wychodzi w tym przypadku +25% za osobe w party jeżeli mamy te 3 profesje w środku. Z czterema profesjami mamy do +30%
discuss
@edit2
+5% expa za profesje, jeżeli w party jest conajmniej 1/4 teamu tej profesji.
Prowadzi to do takiej sytuacji, gdzie żeby uzyskać +20% za wszystkie profesje, cały skład teamu musiałby się równomiernie składać z wszystkich profesji. I tutaj np w 4 osobowej grupie będzie łatwo, ale już w np większym teamie, gdzie exp mógłby być OP, już trudniej będzie zadbać o to, a jednocześnie zachęca ludzi do grania wszystkimi profesjami.
No już lepsze rozwiązanie, ale gdy po osiągnieciu tych 4 różnych profesji kazda osobna postac ma i tak potem dodawać +30% to mysle ze i tak sporo. W sumie rozwiązanie gdzie ten team 4 osobowy bylby najbardziej optymanlny byloby chyba w miarę fajne bo nie tylko zachecaloby do różnorodności klas, ale tez do tego by tych teamów tworzyło się więcej, a nie tylko jakis jeden masowy xd
Włączając się do tej dyskusji - to jest bardzo trafna uwaga. Nie czytałem wszystkich poprzednich postów, natomiast w nawiązaniu do tego moja propozycja dla Was:
1. +3% exp za każdego gracza w teamie do 4 graczy włącznie (czyli max +9%)
2. +5% exp za każdą DODATKOWĄ profesję w teamie (czyli max +15%)
Przy optymalnym teamie dostajemy +24%, przy dwóch osobach z tą samą profesją mamy +3%, z różnymi +8%. Nie będę wyliczał każdej z możliwości, ale jeśli wybierzecie sobie kilka kombinacji, to można łatwo zobaczyć, że jest to względnie wyważone (np. mając 4 osoby w team, z 2 różnymi profesjami, mamy 9% + 5% za dodatkową profesję, łącznie +14%)
tez mysle zeby ograniczyc takie party do max 4 osob (tzn dodatkowy exp za max 4 osoby), bo wtedy bedzie wiecej takich teamow
Dlaczego koniecznie ograniczać wielkość party? Imo spoko opcja gdyby opłacalne byłoby przyjęcie każdej osoby na respie do party, jedyne co by trzeba było ograniczyć to to, żeby nie było to zbyt OP, ale exp w każdej większej grupie był co najmniej równy a nawet trochę lepszy niż solo.
Ogólnie to przy low rate to lepiej by było być ostrożnym z takimi eksperymentami.
Może warto byłoby rozważyć jakieś alternatywne rozwiązania, żeby przypadkiem z tym expem nie przesadzić i np powiązać to jakoś z systemem gildii.
Przykładowa propozycja. Za expienie z członkami gildii każdy z nich dostaje coś w stylu guild points, a im więcej osób w party tym szybciej je otrzymują. Takie punkty mogłyby być używane by kupić jakieś różne bonusy (najlepiej chyba czasowe). W skład takiej oferty mógłby np właśnie wchodzić polepszony shared exp w party, może jakiś drobny bonus do loot lucka w party, czy co tam jeszcze kto wymyśli. Sam sklepik mógłby być indywidualny, żeby nie było sytuacji że gildia pracuje na kogoś, wtedy każdemu powinno zależeć.
Hmm, a może +10% w takim przypadku:
zamiast
1 osoba - 100%
2 - 110%
3 - 120%
4 - 130%
dać tak:
1 osoba - 100%
2 - 100+10%
3 - 100+10%+10%
4 - 100+10%+10%+10%
Czyli powychodziłoby:
1 - 100%
2 - 110%
3 - 121% zamiast 120%
4 - 133,1% = 133% zamiast 130%
5 - 146,41% = 146% zamiast 140%
6 - 161,051% = 161% zamiast 150%
7 - 177,1561% = 177% zamiast 160%
8 - 194,87171% = 195% zamiast 170%
I tak dalej...
Niee... Nie ograniczajmy nic i nikogo, musi byc multum mozliwosci, co kiedy mam 5-6 kumpli z ktorymi expie ?.... Nie ograniczac !;)
Przy party expie wstępnie zostaje przy:
+10% exp za każdego member'a (liczone bez leader'a)
+5% za każdą profesję jeżeli jest ich (tych profesji) conajmniej 1/4 teamu
1. W tym przypadku OP exp zaczyna się od 10 osob, gdzie:
- na 10 osób nie wyrobi chyba żaden aktualny resp, a jeżeli się już jakiś znajdzie to będzie expowiskiem o którego może będzie warto powalczyć ;)
- prawdopodobnie będzie waste
2. zoorganizować i jakoś ogarnąć 10 osób jest ciężko, więc tutaj już z tego tytułu powinna być już jakaś nagroda
3. Wymóg występowania każdej profesji w teamie to conajmniej 1/4 teamu = optymalny exp uzyskujemy w momencie gdy całe party składa się po równo z wszystkich profesji
- Brak abusowania systemu w stylu same Sorce i jeden druid dla party expa, rozkład musi być równomierny i już.
- Trzeba zbudować ładne party
- Zachęca do gry wszystkimi profesjami
I tak to zostawiam (chyba, że ktoś mnie przekona, że należy o zmienić)
Btw staram się raczej unikać pokrętnych reguł i zasad, wszystko powinno być czytelne i proste do zrozumienia.
A jak będzie źle to mogę w każdej chwili zmienić formułę
No to może zamiast wplątywać w to system gildii to w takim razie coś w stylu party points?
Można by za takie punkty np zamieniać połączone runy w light runy (bo póki co są tylko z tasków z tego co mi wiadomo), jakieś inne benefity typu dłużej trwający training token, boosty typu +10% exp czy +10% loot luck jeśli w party.
Sam do końca nie wiem, ale możliwości jest wiele. Też jestem za tym by były korzyści z grania w teamie. Ale moim zdaniem powinno być to coś innego niż po prostu exp. Tym bardziej jeśli ma to być low rate to zwyczajnie boje się, że później będzie się te levele i tak wbijało szybko. Poza tym wiele osób zapomina, że task też się liczy dla każdego w share, więc sam wcześniejszy bonus + taski to już duży boost według mnie. Dlatego jestem zdania, że lepiej wymyślić coś innego niż exp, bo na low rate im dłużej nam zajmie droga do dużych leveli tym chyba lepiej.
Temat można zamknąc. Przenosimy się do: http://torg.pl/showthread.php?476653...9#post10004819
to niezły kurwa crash
@comm0 ;
jest jakas opcja zeby odpalic otsika? pogralibysmy z widzami minimum 50-60 osob byloby a mozliwe ze wiecej
o kurwica, yurek byl prześwietny
do momentu jak melon nie sprzedal otsa jakiejs kurwie
az sobie wszystkie screeny przeglądne
Podpinam się. Też chętnie bym pomaniaczył