Gramy gramy :) quescik nowy chyba bedzie
Wersja do druku
Gramy gramy :) quescik nowy chyba bedzie
do dzisiaj wieczór jeszcze będę zajęty, ale potem będę miał więcej wolnego czasu i wstępnie planuje do piątku questa nowego wprowadzić. Będzie dość spory.
Zapraszam! W piątki dla graczy 1-50 lvl (i nie tylko), quest, Znajdziesz jabłko, wartościowa nagroda Dla Twojego Lvla!
(only miasto, eand, okoliczne miejscA)
@Koczek
Znalazłem :kappa Mogę wpaść wcześniej po odbiór nagrody?
Ktoś chętny na anhi na dniach? Dziś dobije 100, brakuje mi 3 lvl chyba
szkoda, że takie małe zainteresowanie serverem :/
ktoś jeszcze gra? bo myślę czy warto wbijać
Co wy tak glupio pytacie czy ktos gra itd. Gramy caly czas...
Testowo wrzuciłem nowszy system exhaust.
Heal i support w jednej grupie 1sec cd
Ofensywne 2sec cd
Na pierwszy rzut oka gra wydaje się bardziej dynamiczna i szybszy trochę heal kompromisuje duży dmg z starych spelli.
Proszę o opinie i w miare możliwości testy! :D
Ponadto zreworkowałem trochę exori vis/flam/mort. Nie pasowało mi trochę to, że vis jako jedyny miał 1sec cd, a mort miał tak mało dmg (według starej formuły)
Aktualnie:
Exori vis: 1sec cd, normalny dmg
Exori flam: 2sec cd high dmg
Exori mort: 1sec cd, duży rozrzut dmg
Quest nie wiem czy wyjdzie na piątek, został mi final room, a nie chce go zrobić na odwal.
@edit
Stronka na czerwono, bo google uważa linki do otlandu w credisach za zagrożenie. Teraz czekam aż łaskawie jeszcze raz sprawdzą stronę :<
Piwniczkę maga już da się otworzyć
https://i.imgur.com/WoyM93P.png
I troche zdjątek z trailerami questa:
https://i.imgur.com/k5PNY7H.png
https://i.imgur.com/rki8R8B.png
https://i.imgur.com/toxdFPY.png
https://i.imgur.com/aTWg9jn.png
https://i.imgur.com/mTfX13G.png
Podsumowanie ostatnich zmian na serwerze:
System food
Normalnym foodem, możemy się najeść do 10min.
Specjalnym trochę dłużej
więcej informacji komenda: !food
Exori vis/flam/mort rework
Nie pasowało mi trochę to, że vis jako jedyny miał 1sec cd, a mort miał tak mało dmg (według starej formuły)
Aktualnie:
Exori vis: 1sec cd, normalny dmg
Exori flam: 2sec cd high dmg
Exori mort: 1sec cd, duży rozrzut dmg
Exhaust system
Testowo wrzucony został nowszy system exhaust.
Dwa oddzielne exhausty: 2sec na czarny ofensywne i 1sec na healing/support
Na pierwszy rzut oka gra wydaje się bardziej dynamiczna i szybszy trochę heal kompromisuje duży dmg z starych spelli.
Fishing
Do 11 skilla leci startowe eq
Ponadto szansa na supple zwiększona
System ma na celu zapewnienie posiadania supli na expa, nawet w przypadku braku kasy :)
SD/LMM/HMM moze atakowac niewidzialne moby
Respy:
-Dragon Mountain (duzo zwyklych dragow)
-Cyclops cave
-Warlocki
-Mały quest na podobieństwo banshee quest'a (pod cmentarzem szukac!)
-testery powiększone
server lepszy niz medivia :D
Co tu się dziś odebało... to ja nawet nie wiem, po żmudnym zabijaniu djinów, zdobyciu potrzebnych surowców, w końcu spróbowaliśmy wejść do final roomu?
Załącznik 359255
Trzeba mieć poważnego teama, i strategie opracowaną, bo nie jest łatwo : D
Kończyć misję! Dzień trzeba zaplanować na dokończenie q :D
Final Room questa przesuwamy na wtorek g. 19~(data moze ulec zmianie), kto ma do dokonczenia to niech konczy, a nawet kto jeszcze nie zaczal to niech ogarnie sobie djiny, kwiatki, i wode!!! GL, i do siego!
-Resp Dragon lordow pod fire magiem został trochę zagęszczony
-Fargum przebił się przez lód i dopłynął do jaskini behemothów.
-Exevo bolt hur dziala z power boltami:
Atak z bolt/pbolt definiujemy za pomoca umieszczenia bolta albo pbolta w amunicji. W przypadku braku amunicji w slocie, ciagnie najpierw pbolty z bp
Napiszesz jak to wszystko uruchomic ? Tzn skad wziac kwiatki, wode i zeby naliczalo zabite djiny, to najpierw trzeba cos napisac do krolowej lodu czy mozna od razu zabijac djiny i bedzie naliczalo ?
Nalicza Djinny gdy pojawia się informacja jak przy taskach (Jak masz wyłączone show events w opcjach to włącz :P)
W reszcie jako administrator nie mogę ci pomóc, musisz sam poszukać, popytać npc/potwory(:D) (lub zepsuć sobie zabawę i spytać graczy o spoiler)
Mały rework tasków. Ogólnie nie powinniście odczuć różnicy przy rozmowie z npc, ale zostało naprawione pare błędów(mam nadzieje)
Ponadto:
- 4 możliwe przedziały potworków do zabicia. Pierwszy bardzo mały jeżeli ktoś chce szybko skończyć i wymienić taska
- Możliwość kupna pkt Single Reroll i Full Reroll (u npc za task pointsy)
- Możemy rozpocząć każdego zaproponowanego taska lecz przy rerollu mamy tylko gwarancję, że nowe taski będą inne niż poprzednie 3 zaoferowane przez npc.
Nie ma za to gwarancji, że będą inne niż te które mamy rozpoczęte. Doprowadza to do takiej sytuacji gdzie za reroll punkty, możemy nabrać bardzo dużo tasków, ale przy ich większej rozpoczętej liczbie szansa na wylosowanie taska innego niż aktualnie rozpoczęte rośnie.
Z powodu ograniczeń klienta, Izorus od dzisiaj łączy runy do 700 sztuk na jeden raz.
19:56 You see a Firebird amulet (protection fire +20%).
It weighs 8.4 oz.
+100 HP.
Backpack and Amulet lose protection on death. (Doesn't disappear)
http://i64.tinypic.com/k5654m.jpg
czemu mi nie dziala? probowalem z 2 roznymi ipchangerami i pokazuje disconnected to server ;<
5.196.7.100 bez spacji żadnych?
Ip changer linka ze strony usunalem bo google sie plulo o zagrożenie :\
Link z downloadu z ip changerem co byl na stronce:
http://static0.otland.net/ipchanger.exe
Zobacz jeszcze klienta z wbudowanym zmienionym ip, który podał miły kolega kilka stron temu.
Może w samym kliencie nie zaznaczyłeś "Test Server"??
A tu z 2 podejścia, dzięki za ponowne przyjście :D
Załącznik 359297
klient ze zmienionym ip magicznie dziala, dzieki xd
First 200 levelek here.
Załącznik 359304
Witam wszystkich,
Chciałbym zaproponować dwie zmiany na serwerze które wydają się konieczne aby gra nie była zbyt monotonna... :D
Po pierwsze, aby umożliwić robienie tasków na mocniejsze potwory (Behemothy, Demony) w 2-3 osoby, proponuję aby każdy członek party który zada jakiekolwiek obrażenia dostawał punkt do taska.
W tej chwili jest tak że dostaje osoba, która zadała największy dmg + osoba która dobiła potwora. Ja grając knightem nie mogę wziąć nawet shootera na demony, bo wtedy zazwyczaj jest on jednym i drugim, a ja nigdy nie zrobie taska ;)
Grupowe polowania są zawsze ciekawsze, itp, itp a taki system zachęcałby ludzi do umawiania się na taki wypady :D
Po drugie, bardziej skomplikowany temat, ale po dzisiejszej dyskusji wychodzi na to że dmg knighta/paladyna powinien zależeć (w niewielkim stopniu, ale zawsze) od poziomu postaci...
Bez tego expienie traci sens, jezeli 500 knight ma bić tyle samo co 100 knight po zrobieniu anni :>
Od razu odpowiadam na komentarze hejterów typu "zawsze tak było" , bla bla bla :
- na prawdziwym 7.4 nie było 200 leveli, więc nie ma sensu tego porównywać
- na prawdziwym 7.4 żaden mag nie expił cały czas bijąc z SD, bo nie było go stać
- na prawdziwym 7.4 magowie nie mieli ulepszonych manasów na których potrafiliby blokować demony i być praktycznie samowystarczalni
Zatem dla balansu myślę, że należałoby uwzględnić poziom knighta/paladyna w ich obrażeniach :D
Dziękuję za uwagę i zapraszam wszystkich nowych graczy na serwer, jest na prawdę ogarnięty, klimatyczny i z dnia na dzień coraz lepszy :D
Taski zaliczane dla każdego w shared party są w planach (chce promować wspólne hunty)
Co do balansu i dmg zależnego od lvla musze się jeszcze nad tym zastanowić i ew zaplanować jak to by miało wyglądać.
Skoro już porównałeś wersję 7.7.2 do 7.4, to licz się z tym, że ktoś cie skrytykuje.
Nie wiem czy grałeś kiedykolwiek na wersji 7.4 (ale biorąc pod uwagę Twoją formę wypowiedzi, wątpię).
Wersja 7.4 była zupełnie inną Tibią. Przede wszystkim postacie magiczne miały trudniej. Ich mana regenerowała się o wiele (naprawdę wiele) wolniej, nie musiałeś posiadać robaków podczas połowu ryb, nie mogłeś sprzedać kilku tych samych przedmiotów u npc - musiałeś sprzedawać je pojedynczo, meble kupowało się zupełnie inaczej (nie były one w "paczkach"), nie istniał system "anty-luring", run nie można było kupować u npc, nie istniały wandy dla sorcerera/druida a wykorzystywanie zaklęć lub tworzenie run wyglądało zupełnie inaczej. Przykładów jest o wiele więcej, dlatego trafnie kolega zwrócił Ci uwagę.
Twoje pytania i propozycje są ciekawe i godne przedyskutowania, ale wypowiedzią "7.4-7.72 - bez różnicy" się ośmieszyłeś.
Nie napisałem że nie ma różnicy między 7.4 a 7.72, tylko że nie ma to żadnego związku z przekazem mojego postu, gość się czepił wzmianki o wersji 7.4, a ta dyskusja nie ma sensu.
Nie grałem na RL 7.4 ale grałem na wielu serwerach 7.4 gdzie "nie istniał system "anty-luring", run nie można było kupować u npc, nie istniały wandy dla sorcerera/druida" więc wiem z czym to się wiąże.
Ten serwer nie przypomina żednej konkretnej wersji RL Tibii ze względu na cenę manasów, inny system exhausted etc...
Ale chodziło mi głównie o formułe obrażeń różnych profesji, a nie o jakieś bezsensowne sprzedawanie mebli xD
Więc może nie róbmy spamu i skupmy się na rzeczach istotnych ^^
UPDATE KLIENTA GRY
Mozliwy do pobrania ze stronki ( http://5.196.7.100/downloads.php )
Nie powinniscie aktualnie odczuc zadnych roznic
Mniejsze zmiany:
- Removed cooldown on auto-attack while stair-jumping
- Food eat cooldown decreased
- you can use plate armor as temporary-dice (for gambling needs xD)
Dzisiaj powinny dojść najazdy bossów.
Co ty chlopie piszesz ? Gdzie misse porownal 7.4 do 7.72 ?? Wersja tego servera to oficjalnie 7.72, ale np. Mana jaka jest potrzebna do zrobienia run jest z wersji 7.4, nowe czary z wersji 8.+, lowienie ryb z 7,6+ itd. Serverowi nie mozna przypisac jednej wersji klienta. Dlatego tez misse porownal dmg do wersji 7.4, bo tak jest najlatwiej wytlumaczyc w czym tkwi problem i dobrze o tym napisal. Na tych starych wersjach magowie nie bili tylko z sd, a wowczas najwyzszy byl 150 poziom. Teraz na tym otsie sa juz 200 lvle i kazdego maga stac na expa z sdkami. Natomiast paladyn i knight nie ma motywacji do qbijania levela, bo to nic nie daje poza rankingiem i punktami hp i mana. We wszystkim potrzebna jest motywacja, ktorej tu brak. I ja rowniez uwazam ze paladyn i knight powinni miec jakies korzysci ze zdobywania wyzszego lvla w postaci wiekszego dmg z broni.
I jeszcze; gdyby ktos napisal, palek czy knight po wbiciu kazdego kolejnego lvla bije wiecej z explo/sd, o ile wiecej ? Co 20 lvli 10 dmg dodatkowo ??...
nie mogę grać na nowym kliencie, mam windows 10 i zacina mi klienta ; P
A jakiego wczesniej uzywałeś? Ten akualny to prawie czysty 7.72 z zmienionym ip i kilkoma bajtami.
Dodane zostały najazdy bossów! Aktualnie 3 bossy. Do testów 10% szans na zrespienie bossa przy zabiciu 100 potworów danego typu. Podpowiem jedynie zebyscie sie nie meczyli, ze to jeszcze nie jest orshabaal (Orshabaala jeszcze nie przygotowalem)
wcześniej otclient, zrób clienta jak na medivi to będzie śmigać ;x
Bardzo chętnie pobawiłbym się z otclientem, ale niestety aktualnie nie ma szans zeby starczylo mi na niego czasu :<
Jakie dokladnie lagi, probowales zwiekszyc fps/zmienic silnik graficzny?
klatkuje mi, gram jakbym miał 10 fps, zmieniałem i ustawienia karty, próbowałem na karcie Intel oraz Nivida, zwiększałem fps i zmniejszałem nic nie pomaga. na każdym ots z starym klientem tak mam
Kurde, no teraz napewno nie znajde czasu na tworzenie OTC pod tego ots. Sam może kompilowałeś sobie otc? Jak tak to napisz na priv, napiszę ci co zmienić w źródłach, żeby śmigało z aktualna wersją
nie, ściągnąłem wrzuciłem klienta 7.7 i odpaliłem ;p
Mi też strasznie klatkuje na win10 ;p
chciałem zrobić screena z demodrasa ale na sam koniec dostałem ue na red hp od jakiegoś koleżki i nie zdążyłem xD ogólnie dużo hp, summonuje dle, bije jakimiś śmiesznymi ogniami i się przerzuca jak skurwysyn
z loota niby dragon claw, nie wiadomo czy coś ciekawszego leci, pewnie tak :>
a co do clienta to mam win10 i wszystko śmiga ładnie, tylko bolty mają animację trucizny :|
za drugim razem też ded xD loot nadal tylko łapka
Załącznik 359342
żeby troszku was zmotywować do hunta bossów, tym razem podpowiem, że każdy boss ma 2 nowe itemy w loot. W tym jeden ma 10% szansy na drop a drugi 1% (Nie licząc charakterystycznego item'a którego gubią zawsze np dragon claw). Powodzenia
Fajny serv, tylko padłem i straciłem eq i bp bo ciało w sekundę znikło :D Taki bug jest.
Dzieki za report, juz powinno byc ok od tej pory.
ots off?xd
maly bug przerodzil sie w cos wiekszego, ale juz stabilnie :P
Jakby ktoś jeszcze miał problemy na win10 to polecam zmienić w ustawieniach na OpenGl. Mi pomogło ;p
opengl mi nie pomaga :/
Można wywnioskować, że dość mało wiesz o tym tak wspominanym 'prawdziwym' 7.4, ale mniejsza już z tym.
Obecnie większość oldschool serwerów to serwery mid-rate, a tam każdy mag po 100 lvlu używa sd do expa jeśli idzie gdzieś indziej niż tomby. To po pierwsze.
Po drugie, chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego jak mocno zbuffowany jest tutaj knight.
-100% trafień
-takie same hity przez cały czas
A teraz najlepsze. Wyobraź sobie, że na prawdziwym 7.4 knight ze 100 axe i sca bił MAKSYMALNIE 300 z łapy. Natomiast tutaj bijesz tyle za każdym razem. Mało tego. Masz czar który zwiększa atk speed x2 na 10sekund za 100 many.
Teraz więc szybka kalkulacja. Skoro hity z ręki mają rozrzut od 0 do 300 to znaczy, że średnio bije 150. Wynika z tego, że z łapy knight ma tutaj 2x większe obrażenia w stosunku do tego co kiedyś. Z czarem exeta hur, wzrasta to do CZTERECH razy.
-stały koszt exori, exori gran
Na prawdziwym 7.4 exori zabierało 80% many, tutaj masz stały koszt 120 many. Do tego masz exori gran za 350 many, które potrafi z dobrym skillem i bronią uderzyć za 600-700, a biorąc pod uwagę że ma formułę zależną od dmg broni, to z ice rapierem możesz uderzyć nawet za ponad 1k.
Masz więc knighta, który bije 4x więcej z łapy, oraz jest w stanie uderzyć 1k z exori gran.
Do około 100lvla jeśli nie nawet 150lvla, mag nawet nie ma podjazdu do knighta. Oczywistym jest że mag powinien przewyższać knighta w dmg i szybkości expa.
Wybierając knighta wiadomo na co się człowiek pisze - ma być głównie od tankowania, a nie wykręcać lepszy exp/h od maga jak to potrafi mieć miejsce obecnie na real tibii.
Obecnie w takim dość nijakim położeniu powiedziałbym, że jest paladyn.
Nie neguję też tego że balansowi można by się jakoś przyjrzeć, ale chciałem zwrócić uwagę na pewne nieprawidłowości w tym co powiedziałeś.
Pozdrawiam.
Co do knighta to sie wacham... Mowisz ze knight jest od tankowania, tylko co ten knight ma tu tankowac, skoro sorc wyrabia na demcach stojac przy nich...(sam gram sorcem)
Tak jak napisales, trzeba pamietac o tym ze mag jest opb ,o tak zawsze bylo, ale wprowadzmy troche balansu, kazda profesja musi byc przydatna. Gdyby byly jakies potworki do ktorych tankowania potrzebny jest knight, to wowczas knight nie potrzebowalby buffa, a w takiej sytuacji jak teraz,do czego tu wgl potrzebny knight ?
O palku to juz nawet nie pisze, zbuffowanie go jest priorytetem