No to dziś chyba wbije popykac
Wersja do druku
No to dziś chyba wbije popykac
mam tam jakiegos 100 pallka, ale przestalem grac bo wtedy czasu nie mialem a teraz brak checi. wiec oddam w "dobre" rece, jakies tam podstawowe eq + kasa (w chuj rozdalem jak walilem exita) jest jak cos wiec pw mordy kto by przytulil
/edit
wziety
ja dalej czekam na otclienta ; P
Nie znajde czasu na otclient'a musze skupic sie na rozwoju serwer'a. Na dodatek nie jestem w stanie zidentyfikowac problemu z windows10, bo w sumie nawet nigdy go nie uzywalem, a google i otland milczy ehhh
Mam na oddanie w miare wyskilowanego knighta i pallka, tak więc kto jeszcze by chciał przetestować starego Jurka, to pw...
10 death boltów kosztuje 10 diamentów, tak ma być czy jakiś błąd się wkradł? Jeśli taka ma być cena no to troszkę przesada, zmniejsz chociaż do 3 za 10 boltów, bo teraz to gra nie warta świeczki.
#e
cofam, nie zauważyłem newsa na stronie
zwiekszylem, ale chyba przesadzilem. Musze ogólnie zrobić jakis większy test balansu profesji
Dalem na 3 diaxy tera
Dobra, dodam tutaj moją (i nie tylko moją) luźną opinię na temat ostatnich zmian na serwerze:
masakra. xDD
Moja ostatnia propozycja aby dać motywację do bicia lvla profesjom paladyn/knight przeobraziła się teraz w coś zupełnie absurdalnego.
Zmiany w profesji paladyna nie dość, że zamiast ułatwić mu expienie, to utrudniły (250 zamiast 100 za exori con con) to jeszcze stworzyły z niego maszynę do zabijania dając mu najsilniejsze combo w grze (~2x mocniejsze od MSa)
Dzięki nowej amunicji, powstaje śmieszna sytuacja gdzie 150 paladyn potrafi uderzyć (w pvp) combo za 1600+ , czyli zabić drugiego 150 paladyna na raz.
Co gorsze normalny dmg zadawany w potwory jest wciąż równie stabilny, monotonny i nie zachęcający do expienia jak był.
Nie jest to tylko moja opinia, ale również innych, grających paladynami, nie będę jednak wyprzedzał faktów bo myślę że wkrótce sami się tutaj wypowiedzą.
Moje rady, żeby zbalansować serwer i zapewnić mniej monotonną grę :
-wywalić zupełnie z gry nowe bolty SD (jest to absolutnie pomyłka, takie coś nie powinno istnieć :/ ) , bolty GFB mogą zostać nawet za 1 ruby, prawdopodobnie nikomu nie wadzą a mogą sie przydać na niektóre respy.
-Uzależnić fizyczny DMG knighta/paladyna od poziomu postaci (po prostu uwzględniając to w formule, bez żadnych dodatkowych wymysłów!! :D ) aby był sens expienia tych postaci, a potwory padały coraz szybciej.
-Skupić się na regularnym wprowadzaniu nowych expowisk, bossów, questów coraz bardziej dostosowanych do poziomów graczy - to najbardziej urozmaica grę i sprawi że gracze nie będą sie nudzić i stać w DP albo na trainerach :>
Dziękuję za opinię i zachęcam również wszystkich innych chętnych do wypowiedzenia się! Naprawdę bardzo jest mi to potrzebne! Zmian jest coraz więcej a wypowiedzi/opinii malutko.
Uważam ze palek i tak został zboostowany dzięki con conowi który może uderzyć więcej razy co 100lvli (czy tam 50 lvli) Bolty jak już napisał wyżej misse nadają się tylko do pvp przez co palek stał się silniejszy od maga. Myślę że dodanie tych bełtów do gry nie było dobrym posunięciem. Zostawiłbym gfb bolty(nawet za niższą kwotę), powrócił do 100 many za con cona i ewentualnie zwiększył szanse na większą ilość trafień/zwiększył hit chance.
Dalej zapominacie o kosztach samych DB, ostatnio mnie było stać na 50!!!, zabiłem 8 demców, ocierając się o śmierć bo co strzał leci 10%hp, czyli znacząco, bo lece na combo, a to 1,6k że niby 150 pall może spaść, tak po części się zgodze ale podlatuje 200 ms ciska UE i nie ma pekera, tak więc na wskroś.
138 paladin tutaj. Death bolty, moim zdaniem nie porozumienie, dlaczego ?
Od teraz paladyn w pvp jest mega, mega kozakiem i moze zabic tak na prawde kazdego, za nie wiele(jezeli chodzi o pvp)
Druga sprawa, update mial zachecic paladynow do expienia, mial im dac motywacje na zdobywanie kolejnych leveli, czy tak sie stalo ?... Exori con con zabiera 250 mana zamiast 100, co prawda mozna trafic 3 razy zamiast dwoch, tylko skad brac na to mane ? No i to ze ten con con trafia raz na 3 uzycia, czyli tak na prawde 750 mana na con con....
Reasumujac; update mial zbuffowac palka, tak sie stalo, tylko to nie mial byc taki buff, nie do pvp, tylko do expienia.
Rada; usunac death bolty, bo z tym nikt nie bedzie expil nawet po zmniejszeniu potrzebnych small diamonds do 3 sztuk. Jezeli palek co ture wywala 4 bolty, to znaczy ze co 2 hity potrzebuje 3 smalle, jak z tym expic ? Gdzie sens i gdzie logika ?
Wprowadzic formule, dodatkowe dmg zalezne od lvla ewentualnie jakies nowe crossbowy z dodatkowym dmg od energi, ognia i wowczas dodatkowe obrazenia zalezne od lvla, proste jak drut i bez wymyslnych i nie trafionych updatow.
Update
Mały przegląd loota.
Prawie każdy monster teraz dropi kryształki
Ogólny podział (jednak występują od niego małe wyjątki)
Rubies: Fire monsters
Emeralds: Poison monsters
Sapphire: Energy/magic monsters
Diamonds: Humans/Physical monsters
Others/undead -> amethysts
Śmieci w loocie typu kwiatki,miski itp zostały usunięte.
'Większe' itemy lądują w bagu
- - - - -
Paladyn:
DMG death bolt'a moim zdaniem był w porządku jeżeli chodzi o potwory. W przypadku pvp był okej do momentu wykorzystania exori con cona.
Z powodu trudności w modyfikacji con con'a tylko dla jednego rodzaju amunicji i ogólnej niechęci zmiany działania spella i nie wprowadzaniu żadnych ograniczeń postanowiłem:
-Death bolt aktualnie jest niedostępny
-Exori con con kosztuje 100 many (Po reworku z power boltami potrafi juz ladnie uderzyc)
-FireBall Bolty -> Dmg wyrownany do mniej wiecej troszku przewyzszajacego GFB(uzywanego przez paladyna). Skaluje się najlepiej na dist skillu.
- Nowa kusza wliczająca lvl do formuły dmg boltów zostanie niedługo dodana.
Dlaczego kusza, a nie sama formuła?
- Jednym z moich założeń jest 'ulepszanie' postaci w największej mierze poprzez przedmioty, a nie sam lvl. Prowadzi to do modyfikacji postacii na rózne sposoby oraz zwiększa wartośc przedmiotów i pozwala graczom na różne strategie w przypadku samego ubioru.
Inne:
- Indiana can now give us Serpent Spawn task
-Npc guard has been aded, he can give some start tasks for new players
- pvp protection lvl removed
- item loss removed on lvls >20
- new anti-trap command: !go Nick (You can go through >20 lvl players)
-Some new resps for low-lvls
-Dungeon quest for low-lvls
-10k quest and Ancient shield quest moved to the new dungeon
-Normal bag can now be destroyed into street trash
Aktualnie jest aktywny 'brak PZ lock' w przypadku gdy się kontratakuje osobę, która wbiła na ciebie PK (Tak jak na nowszych tibiach, można oddawać napastnikowi bez obawy utracenia możliwości ucieczki do depo)
Co o tym sądzicie? Zostawić/zmodyfikowac/usunąć?
Opinie pls!
Edit:
Changsy:
-Task na monster zalicza teraz tylko dla most dmg killer (W przypadku summona dla mastera)
-W przypadku shared expa aktywnego daje calemu party
- Con con, w biegu nie dzialal i pobieral mane. Rozwiazalem ten problem w taki sposob, ze:
Pobiera mane teraz tylko jak wystrzeli, w tym: 50 many za kazdy strzal
Usunąć. Dodam jeszcze ze dobrze by bylo jakby skull po trwal minute a nie 10 sekund