Limitowany trening offline dla każdej profesji. Ilość H do ustalenia ale 3-6h (jeżeli 3h to odnawia sie 6h a jeżeli 6h to np 18h)
Wersja do druku
Limitowany trening offline dla każdej profesji. Ilość H do ustalenia ale 3-6h (jeżeli 3h to odnawia sie 6h a jeżeli 6h to np 18h)
Trainery tylko 4 quest zlozony ale do wykonania dla ~40lvla trainerow max 4 i limit na nie + musza byc gdzies w miescie najlepiej przy depo/temple poza pztem ale zeby tam wejsc trzeba nie miec pz to fajne rozwiazanie gralem kiedys na takim otsie tylko trainery nie byly od questa no i tam sie ludzie zbierali druidzi lepili uhy mieli zbyt bo knajty trenowaly a palki i najty czekaly na swoja kolej skillowania czasem ktos monka stworzyl jak czekalo sie fajny klimat byl otsik ~8.0
Odświeżam pytanie o trenowanie bo zdania są podzielone.
Imo ja bym sie ostał jednak przy tym żeby była jakaś możliwość ułatwionego treningu określonego czasowo.
Pozostaje tylko kwestia czy wymagany quest / jakie ograniczenie czasowe
Przy mnozniku skilli 4x żadnych monkow ani nic nie powinno być.
Aaa nie zwróciłem na to uwagi. Racja przy takim mnożniku może być bez.
Imo 4x to za dużo jak na rpg projekt.
x3 spk
Aktualizacja 10.98 dostępna (podziękowania dla osób rozwijających TFSa na githubie).
https://i.imgur.com/hn6YGHa.png
Wciąż czekam na odpowiedzi odnośnie systemu treningu!
Podsumowanie odpowiedzi ze wszystkich tematów:
5 głosów na "training tylko na potworach i ludziach"
3 głosów na "training offline (pacc) + standard"
1 głos na "training monks za quest (facc) + offline training (pacc) + standard"
5 głosów na "training monks za quest (facc) + standard"
Zejście na x3 można rozważyć, ale to dopiero po testach.
EDIT
https://i.imgur.com/LzeRyk8.png
Namnes (część Królestwa Mia) skończone!
Pamietaj ze kazdy mob dodany przez cipsoft na nowej tibi nie pasuje do klimatu rpg nie tylko wygladem ale tez lootem/expem. Bedziesz sie musial troche natrudzic zeby to zbalansowac