W nienawiści do faranonów tak zostałem wychowany, CHWDF.
Wersja do druku
W nienawiści do faranonów tak zostałem wychowany, CHWDF.
@durel ;
Musze cię zmartwić, bo po 2h ten helmet ma 8 arma XD
rpg
No i to mi sie podoba ;) to dodaj jeszcze taska na te wilkolaki i dzisiaj wieczorem sobie poexpie po pracy ;D
albo jakieś lepsze łuki/kusze i amunicja typu niekończący się crystal arrow 100 ataku XD
dyszke bym dał
moim zdaniem bez sensu sa luki i kusze dla palka, zeby mialy sens musialbys dodac jakies nowe ammo, moze infernal bolce czy cos.
zmienialiście coś od wczoraj z hostingiem? wczoraj od ok. 20 a dzisiaj od 16 lagi że sie grać nie da, ping 100-300 i freeze co pare sekund
dodam że testowałem różne DNS, TTL, router channel, na 2 lapkach i nic - a wszystko inne chodzi normalnie z pingiem poniżej 10
a no i na game chacie pare osób też sie skarżyło
@Aureos
Dodanie łuków, kusz i nowej amunicji dla palka byłoby świetnym posunięciem imo, tylko respy nie są przystosowane do expienia w ten sposób. Jak na razie to każdy palek, którego widziałem, brał moby na klatę, bo rzadko kiedy jest gdzie spieprzać, no i też nie ma w sumie takiej potrzeby, jak każdy ma kasy jak lodu.
chuj wam w dupe kurwa, na minute odszedlem od kompa i juz ban XD
CRYPTON TO NOOB
Dodałbyś jeszcze z jednego respa z nightmarami.
sms shop otwarty
Wysłałem kasę przelewem i nie mam żadnego potwierdzenia na mailu ani nic, ile to zwykle trwa?
addon doll na każdy addon?
mozliwe, ze ktos nas ddosuje(?)
szczerze mówiąc nie wiem, niby sporo ludzi mówi ze nie ma lagow ale niektorzy sie skarza
za pare dni bede przedluzac serwer to wybiore nieco lepszy, chociaz watpie zeby o to chodzilo
może będzie jutro, w sumie powinno działać
tylko na 5 wymienionych w sms shopie
myślałem jak to zrobić, żeby z jednej strony dało się kupić jakieś addony w shopie, a z drugiej żeby nie dawać zwykłego addon dolla na outfity na które ludzie zbierają itemki tyle czasu
@Aureos
Myślałeś nad jakimś systemem upgradowania broni ekwipunku itd.? Przydał by się ze względu na to, że waluta w tej grze by w końcu miała jakiś sens bo obecnie ludzie się tylko bogacą i nie mają na co wydawać kasy.
zobaczę co się da zrobić
Loot z Sea Serpentów: Spirit Cloak, Crystalline Armor, Leviathan's Amulet - nie ma ich na liście Aragorna; Glacier Amulet jest, a mimo to nie da się go sprzedać ;d
I tak na dobrą sprawę, to trzeba albo znacząco zwiększyć prędkość poruszania się pod wodą (co i tak byłoby spoko, nie ma chyba sensu udawanie tu rpg, żeby się ludzie wkurwiali na prędkość postaci bardziej, niż po założeniu nowej na 8 lvlu xD) albo mocno zagęścić ich resp, bo są teraz zbytnio porozrzucane, łażenie od jednego do drugiego trwa nieraz i dobrą minutę ;d A szkoda, bo fajny, klimatyczny potworek.
Blue Legów nie da się sprzedać chyba?
Co do wilkołaków, to ich też przydałoby się tam więcej. Fajnie byłoby zrobić po prostu expowisko z nimi, je też się przyjemnie na rlu klepało. Im więcej expowisk do wyboru, tym lepiej :) No a to, co jest teraz, to za małe niestety ;d I jeśli chcesz, żeby to miejsce zostało w takiej formie, jak teraz, czyli na jednego wilkołaka przypada z pięć nietoperzy, to przydałoby się nadać temu jakiś sens. Nie wiem, jakiś dojebany boss batów po zrobieniu taska, albo wrzucić im w loot coś dobrego/ciekawego. Bo na razie to one są tam trochę jak kara dla tych, co chcieli werewolfy poklepać - gówno z tych nietoperzy leci, expa dają mało, a przeszkadzają, bo blokują przejścia i w grupie to jednak potrafią przypieprzyć ;d
I słusznie ktoś wyżej zauważył, że przydałby się system ulepszania eq lub cokolwiek innego, na co można by wydawać kasę. Jej wszyscy mają jak lodu i kwitnie handel wymienny xD Nie, żebym nie lubił tej opcji, w Diablo II to było zajebiste, ale tutaj chciałbym jednak mieć możliwość kupna itemków do addonu za zarobione pieniądze, zamiast uganiać się na 140 lvlu za żółwiami, bo hajsu nikt nie chce, tylko turtle shelle ludziom potrzebne ;p
No, na razie to tyle z moich spostrzeżeń :)
No, nie po to skubię ludzi w kasynie na kilka kk dziennie żeby sobie leżalo :kappa
Przydałby się może jakiś resp wymów bo ten trochę mały i praktycznie nie ma gdzie uciekać na skałkach więc praktycznie tylko dla eka jest. Chyba ze ktoś lubi czekać na resp 4 potworów i zabić ich 500 w ten sposób
Upgrade'y dobry pomysł, przykładowo z jakichś lategame (250+lvl) potworków można by jakieś materiały dropić potrzebne do ulepszania itemów.
Zróżnicowanie potworów to inny problem, ciężko będzie zrobić tak by na każdych potworach dało się expić, DL i potem fury po prostu mają zbyt dobry stosunek hp do expa. Niektóre potwory zwyczajnie za dużo się leczą, bądź są za twarde by się opłacało je bić. Jak ktoś wspomniał, sea serpenty byłby fajne, ale ten slow je po prostu wyklucza, choćby ich najebać jak na typowym orsh evo i podwoić im exp. Drakeny mogłby dawać nieco więcej expa, bijąc 200 ek po 4-7 z exori mas grana wyciągałem do 7-8kk / h nie zbierając nic. To i tak gorzej niż fury bez mas grana (9kk) zbierając wszystko... Frosty czy hydry znowu dają pieprzonego slowa i o ile się nie jest EK to expienie tam jest ciężkie (a i tak wtedy bardziej się opłaca DL).
Co z tym zrobić? Ciężko powiedzieć, trzeba by zarówno znerfić większość uciążliwych potworków (slow pod wodą, zagęszczenie mobów, slow czy heal od niektórych mobów, zwiększenie nieco expa za niektóre) jak i zbuffować DL i fury. 50 ED (co prawda z magma setem aczkolwiek bez niego też bym dał radę) poszedłem klepać DL i w półtorej godziny wbiłem 100 i jeszcze przyniosłem więcej kasy niż włożyłem. Fury może i potrafią przypierdolić, ale wyciąga się tam o wiele za dużo gp i expa przez to, że padają w 2 sekundy i dają w cholere expa.
Jeszcze co do questów, pisałem już o tym, ale zmieniłbym (dodał po 1-2 punkty armoru, albo jakąś unikalną statystykę) questowe nagrody za te 150+. Dwarven legi i tak jedynie do domku się nadają, demon legi z gran anni tyle samo defa co g legi, HOTA (cancer quest xD) wygasł i o ile da się zdobyć enchanted ruby to spoko, ale jak nie to mam fajny hełm z 8 armoru.
No i co do sms shopu, pisałem wczoraj, że nic potwierdzenia nie mam, ale dzisiaj już git, dostałem kod.
edit#
na innym serwerze widziałem też fajną opcję, za expienie w party było więcej expa, jakby to dobrze rozegrać to można by urozmaicić nieco gre. W teamie opłacało by się bić mocniejsze moby jak demony, poi, itp, a solo dalej można by było klepać fury i dl ;>
Siemanko ;-)
OTS całkiem przyjemny, fakt trochę rzeczy jest do ogarnięcia - ale na tą chwile po mojej 2dniowej przygodzie jest git.
Jak będę miał jakieś spostrzeżenia to podzielę się nimi, ale na to trzeba więcej niż 2 dni.
@@Astinus
Co do wilkołaków to zgadzam się w 100%.
Do tego zapłacić cyclopowi kupę hajsu za próbę ulepszenia - żeby była szansa na zniszczenie itemu xD - i będzie fajny system. +1 arm/def, albo + 1 odporności za każde ulepszenie i będzie co robić z hajsem.
To normalne, że na niektórych mobach expi się dużo szybciej, niż na innych, w tym to akurat niczego złego ani dziwnego nie ma. Ale ile można klepać te dle/fury dla samego lvla? Ja tam lubię sobie poexpić na różnych mobach: jednego dnia dragi, drugiego wilkołaki, a jeszcze innego quary. Na realu ten system tasków jest fajnie zrobiony, bo mimo, że nie expimy tak szybko, jak moglibyśmy na czymś innym, to warto je robić. Dla spotkania z bossem - zazwyczaj jest to jakieś wyzwanie, dla szansy na zastrzyk gotówki - bo zazwyczaj boss może dropnąć coś fajnego, i w końcu dla punktów, żeby móc później spotkać się z kilkoma unikalnymi bossami, które dropią bardzo rzadkie i drogie przedmioty.
Tutaj przydałby się podobny system z punktami. Te wszystkie Ghazbarany, Morgarothy itd mogłyby być za punkty z tasków i dropić itemki do ulepszeń. Tak bym to widział :) Na ulepszenie zbroi +1 do arma potrzeba np 1kk i 10 odłamków jakiejś magicznej stali czy czegoś w ten deseń. Boss tarantul może dropnąć jeden odłamek, boss hydr ze 3, a taki ghazbaran 10, albo w ogóle gotowy itemek dla kowala.
Trzeba by dopracować część expowisk, poprawić drop niektórym potworom (i imo innym osłabić) i wtedy na każdym lvlu taski miałyby sens, uruchomiłoby się w ten sposób połowę expowisk, na które obecnie nikt nie zagląda. Co myślicie?
Na realu też chyba jest coś takiego, bardzo fajna opcja.
Dam greenbaga za wytlumaczenie mi gdzie jest sweaty cyclop
Dodałem upgrade system. Runki mozna wziac od NPC Sweaty Cyclops (35cc each - nie wiem czy to odpowiednia cena) albo z SMS Shopu
Level 1 and 2 - 100% chance, level 3 - 71% chance, level 4 - 49% chance, level 5 - 37% chance
https://i.imgur.com/gXP1YMd.png
http://i63.tinypic.com/2n008k5.png
Łatwy ten system upgrade ;<
w sumie miałem 3 czy 4 faile podczas ulepszania do +5.
Nowy update
openevo.plCytuj:
- Lepszy loot z Wyrmow, Warlockow, Hydr. Oslabiony loot z fury i black knightow
- Nowe tereny: tarantule, djiny, trolle, ghoule, wyrmy
- Poszerzone expowiska cyklopow i malp
- Upgrade System - runka do kupienia u NPC Sweaty Cyclops lub w SMS shopie
- Nowy czar dla druida: exevo mas tera
- Poprawione nagrody z Pits of Inferno
- 2 nowe przedmioty w sms shopie: manashield ring i fur speed boots
- Assassin stary 2x rzadziej znikaja, dragon robe moze nosic druid
https://i.imgur.com/7Z06F45.png
aha i durel dodałem ci te okna do obszaru domku ale juz po update wiec bedzie pozniej xd
zmniejszyłem szanse na upgrade o jakieś 5-6%
zaq12wsx/zaq12wsx jak ktos ma ochote zacząć polecam. fajny serwer
Palkowi powinna zostać dodana exura gran san, bo na 1,6k hp 160lvl 23mlvl lecze sie exura san 600max gdzie defakto nie ma innego źródła leczenia dla palka (oprócz tam gsp 200+ hp)
Imo palek nie ma co upgradowac i tak ja bym upgrade widzial w roli zwiekszania dmg o x % w kazdej czesci eq albo % hp/many ciekawiej byloby bo ten atak tak naprawde TYLKO ekowi pomaga a ed/ms/rp nic nie ma z tego heh
Knight jest tu na serwie najbardziej op, moze to przez to ze mam raka rak, ale na lvlach 8-105 zdechlem druidem z 30 razy, w wiekszosci przez to, ze combo 2 potworkow to juz za duzo xd (pzdr warlocki XDD)
Nie mniej jednak gra sie spoko.
@Batutoks ;
Spoko ale to jest evo ots a nie 8.6 pzdr
Nie no tu granie rp nie ma wiekszego sensu moby ktore powinny byc wrazliwe na san w wiekszosci sa na niego odporne patrz np teraz hellspawny nie mowiac o tym ze souleatery sa WRAZLIWE na fizyczne zamiast prawie w calosci odporne(+ z sana dostaja normalny dmg a z sd zwiekszony lel) a phantasmy tworza swoje klony ktore maja taka sama sile jak orginal + lizardy lecza sie jak pokurwione high guard 300hp uleczonko hehe praktycznie co 3-4 tury.
Imo powinienes zrobic jakis resp tylko pod palka bo sytuacja na servie wyglada tak:
1. Ek luruje po kilka mobow i wali grany/exori bardzo szybko expi
2. Ms biega po banucie i wali po kilka serpentow medus z uekow tak jak to na 8.6 bylo i nie mam nic do tego
3. Ed ma problemy z hff bo nie ma fajnych respow hff i bija podobno zamiast beamy to wave xD Ale ogolnie tez da rade cos pobic z frigo np lc ale dalej brakuje mu expa pod mas tere
4. Palek moze sobie pobic 2-3 grimy jednoczesnie a respy samych grimow sa podobne do respow hff (no hff maja 1-3 sqm grimy 2-5) Nie ma jak biegac za bardzo ;s
Teraz moja propozycja zmiany jest taka:
1) Stworzenie nowych respow szerszych zeby mozna bylo z mobami na spokojnie biegac
2) Zmienienie odpornosci/expa/hp/dmg mobom tak zeby druid i palek tez mogl cos pobic sensownie np resp quar dac im odpornosc na visa zeby ms nie mogl korzystac i podkrecenie im troche hp/expa zeby mialy podobny do serpentow/medus czy grimow/hellow podkrecenie im bardziej wrazliwosci na sana jezeli koniecznie nie chcesz boostowac dmg/heala palkowi.
Obecnie zwykly mas san bije przyblizone wartosci co mas san na rl tibi z tym ze to evo ue spam a na tibi przed cd ms/ed mial raj z ue a jak jeszcze nie musi sie martwic o kase... Powiecie mi ze palek ma lepszego mas sana? Faktycznie 400 dmg w grima to ladnie tyle zeby z tego korzystac rp nie moze brac wiecej niz 2 grimow na 170lv i to grimow ktore bija tu mniej niz na 8.6 bily (nie starczy ci many na heal i bicie nawet duszac hota z gsp a troche te grimy hp maja)
Zastanowilbym sie tez nad podkreceniem formul na wszystkie spelle heal/dmg tak zeby lvl cos dawal bo powiedzmy sobie szczerze co innego tu robic mozna poza expieniem/questami a roznica miedzy 200 a 400 msem to hp/speed i moze 100 dmg w ueku bijacym po 1.4k w moby czyli praktycznie nic
Załącznik 354619
Passy: wrobson/frajer123
1. Knight'em rzeczywiście, fajnie się zbiera kilka mobów, ale osobiście nie znam innej miejscówki niż fury, gdzie i tak bez bonusowej staminy wyciągam ok 10 kk / h. Drop osłabiony, fajnie, ale i tak niektórzy w ogóle dropa nie zbierali. Fajnie by było mieć jakąś alternatywę, ale wygląda to tak, że jest: wszystko <<<<< fury na których exp zapierdziela bo padają za szybko i dają za dużo expa. Drakeny dają za mało expa, nawet zbierając po 6-7 nie wyciągam tyle co bym bił fury po 1-2. Inne potwory wspominałem już, uciążliwe bądź zbyt twarde i nie opłaca się na nich expić. Trzeba by i zbufować fury, osłabić z nich exp i polepszyć inne expowiska bo inaczej od 140 do 500 lvla będzie się opłacało bić tylo fury.
2. Nie grałem, ale widze co robią MSy na serwie, najwięcej expa/h, najwięcej dmg, o kasę się nie martwią bo to evo (no poza jednym co pożycza na okrągło xd). Czy to popieprzone odporności mobów, że praktycznie wszędzie mogą oni iśc i bić z ue? nie wiem, ale coś tu jest imo nie tak.
3. ED, może nie potrafię tym grać, ale od 50 do prawie 150 lvl obecnie klepie jedynie DL bo nic innego się nie opłaca. Frosty i hydry slowują, do tego potrafią nagle przywalić tak, że odwiedza się temple. HFF nie da się expić, 1-2 sqm pomieszczenia, a one mimo magma setu i fwb napierdzielają. Serio nie mam pojęcia jak tym dalej grać, frigo i tera daje bardzo mało możliwości do bicia z ue, fury niby są wrażliwe na tera, ale tym się bije mniej niż egranem EKa, który przy okazji ma 3k hp.
4. RP, nie grałem również, ale widzę, ze jest mocno przeciętny. 70-80 lvl ED szybciej biłem DL niż 90-100 RP.
Upgrade runy - imo tutaj troche zjebałeś. Mogło to wyglądać tak, że dają one coś lepszego, przykładowo + skille/magic lvl, ale zdobycie ich wymaga iść na jakieś mocne moby (pokroju juggernautów itp), gdzie trzeba zebrać te 2-3 osoby i dropić jakieś materiały do tego, tak że zdobycie tego max upgrade zajmie +/- tyle co zdobycie jakiegoś addona, a nie wystarczy trochę farta, trochę kasy i mam +5 atk axe...
Do tego jeszcze raz wspomnę, o jakimś korzystniejszym podziale expa na share PT, tak by expienie solo było porównywalne do expienia w grupach i opłacałoby się chodzić na inne moby.
mi też się znudziło stawiane bota ;d
112111/zasxzasx - 238 ek
i
113111/zasxzasx - 310 ms
@up
nightmary castos na bocie robilem 10kk/h, wiec manualnie bys wiecej wyciagnal xd
@edit
po chwili ktos wzial chary ;p
Dawno już o tym mówiłem ;p Przydałoby się, bo obecne respy nie sprzyjają profesjom uciekającym ;d
Zacytują sam siebie, bo nikt tego nie skomentował, a chciałbym wiedzieć, co myślą o tym gracze i co myśli admin:
@Aureos ;Cytuj:
Na realu ten system tasków jest fajnie zrobiony, bo mimo, że nie expimy tak szybko, jak moglibyśmy na czymś innym, to warto je robić. Dla spotkania z bossem - zazwyczaj jest to jakieś wyzwanie, dla szansy na zastrzyk gotówki - bo zazwyczaj boss może dropnąć coś fajnego, i w końcu dla punktów, żeby móc później spotkać się z kilkoma unikalnymi bossami, które dropią bardzo rzadkie i drogie przedmioty.
Tutaj przydałby się podobny system z punktami. Te wszystkie Ghazbarany, Morgarothy itd mogłyby być za punkty z tasków i dropić itemki do ulepszeń. Tak bym to widział :) Na ulepszenie zbroi +1 do arma potrzeba np 1kk i 10 odłamków jakiejś magicznej stali czy czegoś w ten deseń. Boss tarantul może dropnąć jeden odłamek, boss hydr ze 3, a taki ghazbaran 10, albo w ogóle gotowy itemek dla kowala.
Trzeba by dopracować część expowisk, poprawić drop niektórym potworom (i imo innym osłabić) i wtedy na każdym lvlu taski miałyby sens, uruchomiłoby się w ten sposób połowę expowisk, na które obecnie nikt nie zagląda. Co myślicie?
btw, przestało mi naliczać nightmary do taska. Wczoraj czy przedwczoraj normalnie liczyło, dzisiaj już nie, a task normalnie wzięty. Ze 200 mi zostało do zabicia i dupa ;d
Zwracam honor xDCytuj:
11:15 Hansen: prosze teraz zwrocic honor na torgu xDD
Imo bardzo dobry pomysl.
http://puu.sh/rl3zC/b24e0d75ee.jpg
@Aureos Lizardy
2 map bug jest w tym samym budynku na lewych schodach
i ta dziura na dole jest tak z dupy bo sie w nią nie wpada xD
Upgrade system
Cytuj:
Na OpenEvo.pl mozesz ulepszac swoje przedmioty uzywajac specjalnych runek. Upgrade Rune mozesz dostac z sms shopu, lub od NPC Sweaty Cyclops w zamian za 40cc i upgrade token.
Upgrade tokeny to przedmioty które możemy zdobyć z wielu źródeł:
- Jako rzadki loot z potworow: quara predator, sea serpent, serpent spawn, hellspawn, juggernaut, plaguesmith, demon, hydra, behemoth, hellfire fighter, wyrm, draken elite, draken abomination, draken warmaster, infernalist, medusa
- Za kazdym razem leca z bossow: brutus bloodbeard, deadeye devious, lethal lissy, ron the ripper, the handmaiden, the old widow, the horned fox, minishabaal, dracola, dharalion, demodras, morgaroth, zugurosh, orshabaal, latrivan, hellgorak, ferumbras
- Jako dodatkowa nagroda z nastepujacych taskow: dragons, war golems, necromancers, quaras, warlocks, nightmares, medusa, grim reapers,giant spiders, hydras, sea serpents, serpent spawns, wyrms, demons, behemoths. Wystarczy napisac do NPC Grizzlyego Adamsa "token for X", gdzie X to nazwa taska, np. "token for grim reapers"
Aby zupgradowac item po prostu uzyj runy na nim. Szanse na powodzenie przedstawiaja sie nastepujaco:
Level 1 and 2 - 100% chance,
level 3 - 62% chance
level 4 - 44% chance
level 5 - 34% chance