jeśli chodzi o moby to wydaje mi się że coś jest nie tak i za dużo biją
Wersja do druku
jeśli chodzi o moby to wydaje mi się że coś jest nie tak i za dużo biją
Niestety wypadło mi parę spraw w rl i dlatego ostatnio nie jestem aż tak aktywny. Większość błędów, o których pisaliście, została poprawiona.
Zostało jeszcze kilka rzeczy, którymi zajmę się w przyszłym tygodniu ale generalnie z tymi najtrudniejszymi już się uporałem i serwer jest już prawie gotowy.
Jakie są Wasze propozycje odnośnie rate'ów na oficjalnym serwerze?
Dziękuję bardzo wszystkim testerom za ich wkład w ten projekt!
P.S. Test trwa, server jest jeszcze online.
knight jest za slaby tutaj majac 61 cluba i war hamera ledwo sie w moby wbijam po 50-80
Jeśli masz hajs na reklamę i jesteś na 100% pewien że serw będzie dopracowany to proponuje exp x3 albo x4.
Bez reklamy raczej tylko high rate tak jak na classicus albo jeszcze większy.
Jaki masz pomysł na dalsze prowadzenie servera ? Dodawanie nowych terenów questów itemów? czy chcesz zostawić real mape taką jaka jest ? To są najważniejsze pytania jeśli chcesz dobrać mnożnik expa. Ja bym celował mimo wszystko w exp stage do 40 lvla a później stały exp na poziomie 4-6x loot x3.
Niestety, nie chce tutaj być chamski i podcinać skrzydła, ale trzeba spojrzeć w realia.
Wiele, naprawdę wiele osób próbowało z 7.4 serwami i jak do tej pory żadnej osobie nie udało się "pokonać" Medivii.
Każdy potencjalnie nowy gracz, który chce zagrać na 7.4 prędzej czy później wybierze Medivie. Bo nie wiadomo co byś dodał na tym serwerze, Medivia zawsze wygra bo ma to coś, co nie ma żaden 7.4 serwer - stabilność (od strony serwa jak i graczy online).
Dlatego, tutaj nie będzie 100+ graczy, chociaż z szczerego serca życzę Ci nawet i 1000 ludzi na start.
Tu nie chodzi o to by "pokonać" Medivię, wcale tego nie chcę. Mam ogromny szacunek do Iryonta za jego wkład w "klimat 7.4" i doskonałą robotę, jaką od wielu lat jest Tibianic (Medivia).
Bardzo dużo graczy, jeśli nie nawet większość, ma po 20 kilka lat, bo wersja 7.4 jest przecież z 2004 roku. Ludzie pracują i nie mają czasu na x1, x2 exp albo na Medivii po prostu jest przeludnienie i są długie kolejki na expowiskach. Wydaje mnie się, że Iryont nie może tak o sobie stawiać kolejnego serweru i w dodatku z większym expem, bo zaburzy to jego system.
Jeszcze raz powtarzam, nie chcę pokonywać żadnych innych serwerów.
Chcę zrobić serwer na potrzeby graczy i też słuchać ich sugestii, a jak było widać po niektórych edycjach Classicusa, ludzi, którzy chcą grać w "starą dobrą tibię" jest baaardzo dużo.
Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za opinię.
Wiec polecam do 30-35 lvl expstage później stały exp na poziomie 5x. Dalej nie mogę handlować z djinami zielonymi zadna postacia : (
Musisz zrobic cos z lootem z bossow z ktorych leca wandy. Posiadam takowe dwa, i ani nie maja sprita, ani uzytku.
Btw, ja sie pisze napewno na oficjalna wersje!
Wczoraj chciałem sprawdzić jak to sobie knajt 65+ będzie bił ancienty i powiem tak od 3 dostałem klatę combo i śpie ;D biły jak by miały fast atack. Huntery tak samo strzelają jak by ktoś im bolca do dupy włożył. No i tak można by było wymieniać. Najciekawsze mimo wszystko rzecz jaka mi się przytrafiła to djiny które mówią że "nie jestem tutaj mile widziany" więc sobie poszedłem na statek a npc ze statku do mnie to samo. Dopiero relog pomógł.
W 7.4 potworki biły naprawdę mocno. Ancienty i hunter, które akurat wymieniłeś, były - tak jak piszesz, jak by im ktoś bolca do dupy włożył :) Na pewno żaden knight sobie nie expił sam na ancientach ale przejrzę jeszcze dokładnie wszystkie potworki, obejrzę jakieś stare camy z 7.4 i być może niektóre troszkę "osłabię". Z NPC znam bug, od jutra biorę się za poprawki, także w przyszłym tygodniu będzie ok.
a pisales ze niby potwory sa "NPCs - 100% accurate to 7.4 version,
Monsters - 100% accurate to 7.4 monsters, including the damages and loot,"
przeciez masz pliki realotsa 7.7, i jest wytlumaczenie jak dzialaja formuly cipsoftu wiec czemu nie zrobisz prawdziwej 100% repliki potworow a nie sciema jak 99% innych otsow ze wszystko jest na 100%?
Podczas beta testu zrobiłem już dużo zmian zarówno w skryptach otsa jak i w samym silniku. Niestety natłok spraw w rl spowodował, że podczas zmian przeoczyłem niektóre kwestie i pomieszałem coś w plikach źródłowych. Wiem już co zrobiłem nie tak i w ciągu tygodnia te błędy poprawię.
Ten projekt to jest naprawdę mnóstwo czasu, mnóstwo ścian od których się odbijasz i nawet chcesz już zrezygnować. Jednak dałem sobie z tym wszystkim radę i zostały już tylko "drobne" rzeczy, które testerzy pomagają mi poprawić.
Jak tylko jest zaparcie to człowiek zrobi prawie wszystko i wierzę, że ostatecznie na oficjalnym serwerze będzie można spędzić zimowe wieczory i naprawdę dobrze się bawić.
Choć faktycznie zwracam honor, bo mogłem napisać 99%, bo to jeszcze jest test.