Wystarczy edytować te ciała w pliku .dat i wszystko będzie otwierać bez problemu ;)
Na wielu custom otsach tak jest i zawsze obchodziłem ten problem właśnie w taki sposób - bez zabawy w jakieś skrypty które sam pisałem i które były mega niedokładne.
Wersja do druku
Wystarczy edytować te ciała w pliku .dat i wszystko będzie otwierać bez problemu ;)
Na wielu custom otsach tak jest i zawsze obchodziłem ten problem właśnie w taki sposób - bez zabawy w jakieś skrypty które sam pisałem i które były mega niedokładne.
czyli jak zreportuje kogos to jest szansa ze jakis gm sie temu przyjrzy?
jakby bylo to takie proste to kazdy by normalnie loota zbieral.
jesli beda takie same zasady jak wtedy to na bank sie przyjrzy, tam oprocz gm byli tutorzy i obserwatorzy. wiec duzo obslugi bylo
No to czas odpowiedzieć na dwa najczęściej poruszane w tym temacie problemy.
1) Dlaczego exp rate jest tak wysoki?
Sam bardzo chętnie bym uruchomił serwer z expem x5, na kliencie 7.6. Tylko, że to już było jakieś 2 lata temu. Formuła zupełnie nie przyjęła się wśród nowszych graczy. Nasi starsi gracze oczywiście dopisali na starcie, tylko później się okazało, że czasu już na tyle nie ma co kiedyś. Młodsi za to preferują szybsze serwery, na których można skrócić czas rozgrywki. Przemyśleliśmy sprawę i postanowiliśmy nieco zmienić formułę. Mapa i styl rozgrywki zostaje ta sama co ostatnio (oczywiście maperzy odświeżyli kilka miejsc, żeby grało się jeszcze lepiej). Przyśpieszyliśmy za to exp rate, gdyż na to się skarżyła większość osób po starcie ostatniej edycji RonOTS Classic. Dodatkowe zastosowanie przeskoku poziomowego utrudnia w znacznym stopniu wybijanie się ponad resztę graczy na serwerze. Dla przypomnienia przytoczę Wam statystykę z serwera Testoria, który kilka lat temu istniał w ramach naszego projektu. Współczynnik zdobywania doświadczenia był wyższy - x100 - natomiast po roku rozgrywki najwyższy poziom na serwerze oscylował w okolicach 800. Dla porównania - wystarczyło kilka tygodni gry, żeby dojść do "przeskoku". Kolejna zmiana, to klient - niestety wiele osób doświadczało problemów na protokole 7.6, który jest źle obsługiwany przez część nowych maszyn. Chcieliśmy to poprawić klientem 7.72, jednak on też się nie przyjął. W chwili obecnej nasze serwery działają bardzo stabilnie na protokołach 8.6 oraz 8.7 dlatego właśnie te zaproponowaliśmy.
W przyszłości rozważamy uruchomienie serwera trudniejszego, z niższymi współczynnikami exp. W przypadku tego konkretnego nie przewidujemy zmian w tej kwestii.
2) Co z botami?
Wprowadzenie takich klientów oczywiście jest niebezpieczne ze względu na istniejące boty. Sami jesteśmy/byliśmy graczami i dobrze wiemy jak one działają. Mają swoje niewątpliwe zalety, które gracze z chęcią wykorzystują. Mają też sporo wad, które umożliwiają nam bardzo szybkie wychwycenie potencjalnego botera. Swego czasu rozdawałem na naszych serwerach najwięcej banów za boty i z pewnością wielu przeze mnie złapanych potwierdzi - wystarczy kilka sekund, żebym stwierdził z 99% skutecznością czy mam do czynienia z botem. Bot u nas zawsze był niedozwolony i w tej kwestii nic się nie zmienia. W miarę wolnego czasu będziemy karać nieuczciwe osoby. A temu wszystkiemu pomaga jeszcze nasz system anty-botowy, który wymusza przepisanie kodu z ekranu (bądź banuje, jeśli kod nie został wpisany).
ta... typie, jakbyś .dat edytował, to byś nie mógł normalnie grać, więc idź spać.
Jak ktoś chce bota to i tak będzie miał 2 dni po starcie serwa, ale nie mówcie, że pod 7.72 przerobione nie ma botów, bo to kpina cyrk, a nie prawda.
No dymek wie co i jak z botami przeciez 3 miesiace na classicusie skillowal postac i robil run a jak juz wszyscy powazni gracze wyszli z servera i zostalo 40 osob to zrobil pg i wyscig po topke polecam 6/10
Zapraszamy do obejrzenia naszego nowego filmu prezentacyjnego:
https://www.youtube.com/watch?v=hhNZf5C_Qpw
@Odświeżam!
W poniedziałek (18-06) pojawi się kolejna porcja informacji dotyczących serwera. Tymczasem zapraszam na naszego fanpage: https://www.facebook.com/RonOTS-114296065297767/ i na http://ronots.com
@bump.
Mała lista zmian:
* Do sklepu zostają wprowadzone m.in (na dniach będzie dodane):
- Starter Pack (początkowe EQ + kilka cc, jak będzie dodane to zobaczycie co tam będzie :P),
- Frag Remover,
- Instant Bless (po zakupie dostajesz blessy I i II poziomu, nie masz blokady 30 minutowej na kupienie blessów, jak jest w normalnie w przypadku śmierci),
- Gem of Wisdom
- Możliwość kupna klasycznego outfitu (te z Tibii 7.6).
* Mapa:
- Powiększenie aktualnych respow
- Dodanie nowych expowisk
Co do Fighterii - serwer będzie wyłączony w dniu dzisiejszym (21.06).
Start serwera Global: 25.06.2016 o 12:00
exp miliard
gemy do sklepu
starter packi z kilka cc.
outfity w sklepach
dodaj jeszcze runki na expa za złotówki do sklepu i teleporty w depo na spawny to wbijam
powiedz mi kto na takim serwerze bedzie gral ? juz byla klotnia o exp i napisales ze mlodsi/nowsi gracze wolą wiekszy exp. Jacy mlodsi gracze, w tibie nie grają mlodsi gracze a jesli juz to na pewno nie na otsach ktorych nawet nie znaja.
typowy orsh i nie wróże tu wiecej niz 50 online