Dobra może porozmawiamy inaczej.
Masz balans taki jaki masz teraz co byś zmienił aby według ciebie było ok?
Wersja do druku
Poczytaj ostatnie strony tematu, dokladnie opisywal co by zmienil
witam wszystkich plujących jadem na mnie jak mówiłem, że serwer postoi 2mc...myliłem się nie ustał nawet miecha ;/ jak widac serwer elothem byl tylko z nazwy, mam nadzieje ze na low rate bedzie lepiej bo pogralbym
@Gniewny ;
Wiadomość dla napaleńców na low-rate:
Eloth będzie stał jak stoi teraz, mimo że nie daje już kasy to jednak chcemy aby gracze wiedzieli, że ich czas na serwerze nie jest czasem straconym.
Przed nami jeszcze wiele pracy, aktualnie jest mniejsze zaludnienie, co nam daje łatwiejszy kontakt z graczami, którzy na prawdę chcą wnieść coś dobrego, aniżeli pisać bzdury jaki to gówniany serwer jest.
@kisizlodziej ;
Czytam cały czas Twoje sugestie - problem jest taki, że to co podoba się Tobie, niekoniecznie spodoba się innym graczom.
Aktualnie myślimy nad 'złamaniem' lekko balansu z wersji 8.0 (ponieważ tak jak pisałeś, na tej wersji balansu nie było nawet na real tibii).
Ciężko jest dogodzić wszystkim, ale postaramy się to zrobić jak najlepiej możemy.
Co do częstotliwości zmiany pozycji potwora kiedy bijecie melee - zmniejszyliśmy o 10%, także po restart serwera będziecie mogli sprawdzić - będziemy czekać na feedback z tego czy jest ok, czy jeszcze trzeba nad tym pracować.
Chyba przez tego bana straciłeś rachubę czasu, serwer wystartował 2 lutego, mamy 10 marca i serwer nadal stoi.
W sumie masz racje, stary Eloth był bardziej niedopracowany.
Smiem watpic w lepszy kontakt
Gdy na serverz bylo po800-900 osob bylo widac ze wam zalezy
Odpwiedz na ctrl+r uzyskiwalem zazwyczaj w 10-15 minut i zawsze moglem chwile podyskutowac z gmem
Obecnie gdy server umiera na odpwiedz ostatnio musialem czekac ponad 2h
Odpowiedz to za duzo powiedziane bo po 2h ktos zamknal raport bez odpowiedzi
Do tego boty i mc ktore mialy byc zabronione a jest ich masa i nic z tym nie robicie.
Wiem ze jest kimenda typu /mc czy /ip ktora pokazuje kto jest zalogowany paroma postaciami z tego samego ip
Czemu wiec jej nie uzywacie i nie banujecie?
nie porównujcie tego gówna do starego elotha
nie dilujcie nawet z tym
@KamlifoxD ;
ale jak już ponaprawiacie co tam macie naprawić, ten aktualny eloth padnie, to można się spodziewać tego low rate? fajnie jakby jakoś np. w połowie maja wystartował. ponad 2 miechy, to kupa czasu żeby naprawić to co Wam pozostało do naprawy
Zabrali wam sprawiedliwie wywalczoną plakietkę serveru tygodnia to i ludzie odeszli ;/
gosciu moja odpowiedzia na dalsze sluchacie twojego pierdolenia i gadania jak jebnieta emerytka bana, ale chce zebys zrozumial jedna rzecz kazdy rozgarniety wiedzial ,ze to beta test po to zmiana na mid raty i stal prawie miesiac z razacymi bugami ludzie i tak grali wiesz dlaczego?wbilo pare teamu byly walki, ludzie lubiace rpg robili questy i dostepy teamhunty w tym i ja, choc paradox tower do dzis zbugowany reportowalem to dwokrotnie ).serwer nie jest idealny, ale ma potencjal moze byc dobry wybic sie,dawno takiego otsa nie bylo i brakuje! kazdy kto chcial mial fun z gry , a ty kurwa dalej nawet po banie mącisz psychofanie medivi zrozum istnieja tez inne ots i nie musza byc gownem.
co do projektu zawsze bylem za nim i rodzil usmiech na mej twarzy fajnie sie gralo na low rate napewno wbije, ogarnijcie wszystko na spokojnie sami widzicie graczy bedziecie mieli napewno i to sporo, wystarczy ogarnac wszystko profesjonalnie co jest napewno czasochlonne juz sie nie spieszcie.
halo halo bana mialem 3 czy 4 dni xd, wiem, smieje sie, sam troche pogralem tu, mialem fun i moze jeszcze pogram bo char jest. no ale sami widzicie co sie dzieje :P
XDDDDD
i tak inaczej juz spiewasz niz wczesniej
a ja po prostu jestem obiektywny
Szybszy czas reakcji GMa na odpowiedzi ctrl + R na początku był szybszy przez wiele czynników - jednym oraz głównym jest to, że każdy z nas na pierwsze 2 tygodnie serwera miał mnóstwo czasu (ja np. wziąłem 2 tyg urlopu z pracy). Zależało Nam aby jak najszybciej wyeliminować wszystkie błędy jakie istniały. Po 2 tygodniach planowaliśmy tak, aby zawsze był choć jeden z nas online - czyli już nie 100% ekipy, tylko choć jedna osoba (każdy wrócił do swoich obowiązków w życiu realnym) - przez co częstotliwość odpisywania na reporta zmniejszyła się o 50%, lecz cały czas odpisywaliśmy. Jeżeli nie dostałeś odpowiedzi, to znaczy, że nie reportowałeś konkretnie 'błędu', a pisałeś w stylu 'jesteś? jest tam kto? jest jakiś GOD?' itp.
Co do MC, jest to trochę niedoupilnowania (tak, sprawdzałem reportowanych graczy).
Jak sami zauważliście, dokładamy wszystkich starań aby MC zlikwidować (chociażby przez updatowanie klienta - wystarczy, że zmieni się jeden HEX i już leci update - czyt. wykluczamy MC).
Cały czas obmyślamy nowsze systemy, aby niwelować ludzi używających MC.
@Old-Era ;
Stary eloth miał codziennie crashe i loosik przez rok nie umiał tego naprawić tutaj każdego crasha naprawili w przeciągu godziny a ty dalej pierdol że ten eloth nie miał podejścia do tamtego.
Jedyne co miał stary eloth lepszego od tego TO GRACZE wtedy nie było tyle dałnów.
obecnie z otsami jest tak jak z osobami w wieku 12-18lat (?)
kiedys wystarczylo 300-400 osob aby na serverze pograc z miesiac, a obecnie jak ludzie widza ze jest 500-600 osob to zaczynaja wychodzic, albo sluchac glupot ze server upada itd. cos w stylu gimbusow w szkole, im glupszy tym wiecej osob za nim idzie. nie wiem czy wiekszosc zrozumiala moj przekaz bo niestety jestem po zawodowce, ale mam nadzieje.
ots i tak zyje bo patrzac na medivie na ktorej 400 graczy z czego polowa to runemakery, to tutaj mamy 300 aktywnych osob z czego 1/3 bierze aktywny udzial w walkach (no nie licze tutaj jakis randomow typu cortmazz ktorzy maja wiecej noob charow niz udzialu w walkach xdddd)
nie dziwie się, że sprzedawali masowo palków...to była tragedia przy 82 discie i 100 lvlu trafiac w frosta za 5-6 razem i na dodatek raz 100 raz 300+... dobrze, że teraz choć trochę naprawili z tym miss chancem...a dalej w cale tak fajnie nie jest, od 5 dni na frostach co prawda tylko w nocy na jakiś czas 300 ass starów + poty za 15k, a wynosze towerki...na minusie 5 dni z rzędu, wcale dobrze nie ma pal...
Ogólnie to nie bez powodu dostaliście plakietkę "serwer TYGODNIA". To adekwatna nazwa.
ta zmiana pozycji niekoniecznie byla problemem, bo potworka zawsze mozna sobie zblokowac gdzies w 1qsm. problem byl jak zaczynal uciekac i kreslic chinskie wzorki po planszy
[gfy]CelebratedDefiniteCockatoo[/gfy]
ten frost powinien biec do końca na north, a on z jakiegos powodu sobie skreca. potem znow powinien biec do konca w prawo i dopiero przy scianie odbic w dol, a on skreca na north. teraz wyobraz sobie maga, ktory majac 2 frosty i dragona musi zgadywac, gdzie mu skreci potworek i gonic go przez spawn.
to ty ziomek chyba zwyzywales po pijaku chondura na peg legu i ci postac przeklął, bo jak jeszcze matik gral i castowal, to 120 palkiem robil 1,7kk na godzine i profit co hunta, a na tsie sie chwalil ze w tydzien otsa zarobil jakies 1,5-2k zlotych ze sprzedazy gpkow xD
Imo dodajcie szybko jakieś poważne zmiany rebalansu żeby zobaczyć i przetestować jak to będzie działać. Wg mnie to odnowi trochę server ludzie zaczną więcej testować i może server wstanie, bo teraz widzę, że na 10 castów w 9 jest PK. TGrochę słabo, bo to uprzykrza życie tym co chcieliby normalnie pograć.
Chyba jesteś jebnięty.
:D
Serio wbijcie tu 150 lv ED/MS i powiedzcie że takie coś nie jest problemem :DDD. GL.
Ofc mówie o expieniu solo a nie biciu wrl demona od 90 lvla do 150.
Przestańcie już pierdolić, że zmiana w balansie w jakikolwiek sposób to wyrok na urok 8.0 tibi skoro tak to po co grasz na 10x stage expie przecież to takie nie rl. Kilka procent wiecęcej damagu zależnego od lvla to bardzo duży argument motywujący do dalszego lvlowania chara. Jaka jest różnica w dmg maga na 180 a 130 lvlu z niebotowanym m lvlem? Znikoma w porywach do +50 z sd. Akurat w tym konkretnym przypadku rebalans zrobi wiecęj pożytku niż szkód.
Sam wyciągnę na frostach 1,2KK, ale na deficycie jednak...może mam po prostu pecha, ale nadal nawet jak trafi z ass stara to może i walnąć 50, a może i 400...to loteria, z cona walne 90(19 mlvl) no nie wiem, ale sami widzieliści jak masowo sprzedawane były palki...prawie same palki, co było związane z wymianą postaci to "wymienie palka..." w większości przypadków
#tazx
100, mi na frostach nic, rzadko d slayer i troche czesciej towerka...
W takim razie nie wiem...ale wiem jedno, gdyby powstał nowy serwer z tym low rate, lub reset to bym się zastanawiał nad tym czy jeszcze raz bym wziął paladyna, a gdyby palka zostawili w tym stanie co był przed poprawkami to pewnie na 1szy ogień odrzucił ta profke przed wyborem...
a moze dlatego bo pallka bylo latwo wyexpic i sprzedac za dobry pieniadz bo wiekszosc kupowala palladynow ogladajac ich na castach i widzac ze moga expic solo i robic dobry pieniazek?
moj przyjaciel zrobil 2 palladynow 111+ nie dluzej niz w 6 dni (3 dni na jednego), bez skillowania i zawsze wyciagal profity na frostach nie mowiac juz o tym ze te smieszne missy o ktore placzecie w ogole nie przeszkadzaly w grze bo w koncu macie cona co 2sec ktory bije po 100+
bo palek to najlatwiejsza profesja. ryba od rafona gra w tibie 2 tygodnie i zrobil tu 120 palka. venezuelczycy z kierunkami swiata na utani hurze tez na paleczkach smigaja. chary sprzedawali wszyscy, a ze tutaj x3 tyle paladynow w stosunku do reszty profesji, to nic dziwnego, ze ich wiecej na sell.
Może palki się połapały, że są nic nie znaczącym gównem w PvP i jedyne do czego się nadają to wastowanie ludzi 1v1, w akcji pada to na każde combo, bo ogólnie każdy pada na każde combo na tych openkach.
Ta, wykluczacie. xD
Pod linkiem http://www.eloth.info/update/update.php są sumy md5 plików clienta elotha. Modyfikujemy jakie pliki chcemy i jak chcemy, następnie obliczamy nowe sumy, wrzucamy gdzieś w takiej postaci jak w tym linku, następnie podmieniamy link w eloth.dll na nasz i tyle, auto update nie poleci, cała filozofia. I to cały wasz system.
Aczkolwiek w przypadku mc to zbędne, bo wystarczy skorzystać z programiku, który nie ingeruje w clienta i tym samym nie wymaga updatowania wraz z updatem clienta.
Tak, że ten, zamiast traktować ludzi jak idiotów i wciskać kit o jakichś systemach, antybotach itp. polecam po prostu sprawdzać manualnie, bo to najlepszy system. Zwłaszcza jeśli chodzi o zwalczanie mc.
Pozdrawiam.
Palkeim stanowczo za szybko i bez zadnych strat mozna bylo sie wyexpic i zarobic duzo kasy
P.S
Na kasice widzialem chlopa 77 lvl oczywiscie palek skile 70+ enchanted speary i solowal demona wiadomo ze bil go bardzo dlugo ale w koncu zabil to tylko swiadczy o tym balansie.... ludziom cziezko expilo sie druidow czy ms bo to liczylo sie z waste bp sd (40 strzalow) 11-12 k a wiadomo jak bylo z lootem na frostach bardzo rzadko cos spadalo...
Duzo palkow= chujowe wojny i tyle w temacie co bylo widac na streamach rafonixa ze parala nie ma kto rzucic bo ludzie albo palkiem albo ms grali smiech na sali
potwierdzam od 1wszej wersji nie musiałem nic zmieniać i mam i bota i mc, chociaż sam uważam, ze powinno to być karane (surowo lub mniej to już do dyskusji czy np delete czy ban na tydzień)
jezeli nie wyrabialiscie czasowo dlaczego nie bylo rekrutacji GMow (ktorzy zajmowaliby sie sprawdzaniem botow/mc - udokumentowane banowanie zeby nie bylo naduzyc. jezeli cos to odwolanie na forum rozpatrywane przez was) i tutorow ktorzy by ogarniali help
na pewno obiektywne osoby by sie znalazly ktore nie banowaly by osob przeszkadzajacych im w grze. Jezeli bylyby niesluszne bany to wymiana osoby na nowa, w czym problem? system camow macie wiec latwo byloby sprawdzi czy faktycznie byl na bocie czy ban niesluszny
@KamlifoxD ;
o chuju zloty... dlaczego jesgt 27 osob online. wczoraj o tej godzinie bylo 150 :/
juz nawet brazuki, venezuela i egipt dali loga z otsa?
zAPRASZAMY w skromne progi
http://eloth.net/?subtopic=guilds&action=show&guild=169
@kisizlodziej ;
Co się dziwisz skoro każdy już gada że będzie nowy serwer za kilka tygodni to ludzią się już nie chce czasu tracić.
Mam nadzieje że na low ratę admini nie sprowadza na serwer konfidenta Rafonixa i dzieciaka shadowa oni tylko psują serwer i zamiast normalnych graczy ściągają idiotów.
Jebnąć max 2 połączenia per ip i tyle, nie rozwiąże problemu w 100% ale na pewno trochę ukróci.
A pomyślałeś o braciach czy jakieś "lan party"?
Stosowałem to na swoim serwerze gdzie grało 100 ludzi i stanowiło to problem dla w/w osób, to co dopiero na takim serwerze gdzie grało 900 osób.
Dodatkowo ten, który umie to obejść będzie miał przewagę nad osobą, która nie potrafiłaby tego.
rafonixy oczywiscie troche troche ten server zapelnialy, ale to raczej osoby spotykane gdzies pod depo carlin albo krzyczace plix 200gp na statkach. najwiecej ludzi skupialo sie wokol war teamow.
http://puu.sh/nCECI/d0a6a0d0b4.png
tak bylo jeszcze 3 tygodnie temu.
tylko jak to sie mialo utrzymac skoro obaj liderzy grali na druidach. elderovskiemu chyba psycha siadla po ktoryms z rzedu deadzie na frost dragonie i przestal grac, a veziv utrzymal sie troche dluzej, bo mielismy tatusia w teamie, ktory mu sponsorowal sd i chodzil z nim na demone.
to tez komedia, ze druid na tym servie musial blagac paladyna o wspolny exp i pieniadze. przed openkami rpki robily skladke na paralize i manasy xDDDD
Wystarczy (np. w login pakietcie) dodac fingerprint (czyli HWID unikalny dla kazdego PC, generowany z np. procesora, dysku itd.). Fakt, jest to do obejscia (np. przez generowanie innego HWIDa przed kazdym uruchomieniem klienta), ale to mozna tez wykryc (pamietajac na serwerze HWIDy z ktorych logowala sie postac - rozne HWIDy implikuja "hackowanie" systemu - ban). Zabezpieczenie "prawie" idealne, ograniczy powiedzmy 95-98% MCkow :)
Ale trzeba pamiętać, żeby nie szerzyło się kolesiostwo.
Np. zabilismy typka 2x i ze 100 spadl na 96
pozniej crash
po crashu lvl oddany i typ ma znowu 100lvl ?!?!
elo, wczoraj gralem o 3:00, mialem mega loot, bład serwera, nie zapisywał nic. Wlogowuje mnie dzis na banucie, nie mam nic z loota ani wbitego expa, po czym po 20 minutach gry wypierdala otsa i znowu cofka. Na miejscu LoSika bym sie wkurwił, że ktoś nazwał ten serwer Elothem. YO
EDIT: wszystko jest na camie