Ludzie zakładają konta z takimi samymi passami i inni właściciele otsów, na którym były takie konta ich po prostu hackują
Wersja do druku
To nie jest ładna pogoda !
Od samego początku zależało nam aby stworzyć serwer gdzie stworzymy warunki dla pojedynczych graczy oraz większych drużyn. Dodatkowo nie serwer na dzień, dwa czy tydzień tylko na stałe !
Po waszych reakcjach widzimy, że podążamy w dobrym kierunku.
Czekamy na kolejne zgłoszenia !
https://i.imgur.com/HGgOjE6.png
Kolejna z drużyn potwierdziła chęć gry na naszym serwerze
https://i.imgur.com/wCBdcH3.png
Jaka jest różnica między nami a innymi adminami serwerów ?
1. Ciągle ulepszamy swój produkt słuchając wasze sugestie na teamspeaku lub w wiadomościach prywatnych.
2. Jesteśmy wyrozumiali i traktujemy was jak ludzi a nie zwierzęta.
3. Nie pozostawiamy was z problemami i wątpliwościami w grze.
4. Wysłuchamy każdego.
Kolejny update.
* Utana vid od 150 poziomu, kosztuje 1000 many i trwa 5 sec. cooldoown 8 sec
* Utevo res ina - usunięta.
* Exana mort została naprawiona.
* Naprawiony timer w annihilator quest,
* MAX CAP = - 60% MOVEMENT
( w sytuacji gdy nasz cap wynosi -1 lub 0 nasza postać jest spowolniona o 60%
* Mapa została przeprojektowana pod większą liczbę ludzi których możemy się spodziewać na serwerze.
Spory update wskoczył dzisiaj w nocy i kilka poważnych zmian.
Cytuj:
OGÓLNE :
* Zmieniliśmy oznaczenia w dp, nie ma już czerwonego spamu, teraz jest delikatna biała informacja.
https://i.imgur.com/6t81KCS.gif
* Teraz podczas levelowania nad głowami pojawia się żółty napis który poziom wbiliśmy, nie dostajemy standardowej informacji na środku ekranu.
https://i.imgur.com/CD8orZI.gif
* Poprawiliśmy sytem cap = mov
* Ancient pox rune "acid" została wycofana z rozgrywki
* Desimwall rune została wycofana z rozgrywki.
* Ghost rune został wycofana z rozgrywki.
* SOUL ORB SYSTEM
- System działa teraz na takiej samej zasadzie jak amber case
Mamy X % szansy na wylosowanie jednego z przedmiotów z listy
1. Paralyze rune
2. Wild growth rune
3. Machete
4. Amber skull
5. Hyper potion
6. Instant death rune.
7. Soul orb można wymienić na assassin stary, dopiero w momencie gdy zdobędziemy outfit assassina.
Przelicznik 1(soul orb) = 2 ( assassin stars)
Tym sposobem soul orb jest użyteczny dla każdej z profesji.
https://i.imgur.com/UKWvTML.gif
Cytuj:
CZARY :
* Calkowicie usuneliśmy utana vid
* Zmniejszyliśmy obrażenia wszystkim czarom pokroju UE
* Dodaliśmy graficzny efekt leczenia.
https://i.imgur.com/y9AYxI9.gif
Cytuj:
NPC :
* Naprawiliśmy npc Demor i Kel'an
* USUNĘLIŚMY NPC ANCIENT
* Od teraz można zakupić energy ring'a u npc RINGS
1. Ice giant sword/axe/club zostały przeniesione do NPC WEAPONS
Cytuj:
Mam nadzieje ze skoro oslabiacie spelle typu ue to chociaz z sd sork bedzie wiecej bic od ed?
@Adposatnr ;
Runa sudden death nie jest zmieniona, a obrażenia dla sorcerera są takie same jak na rl Tibi. Analogicznie będzie bił on mocniej niż ed.
Dlatego byliśmy zmuszeni zmienić minimalnie te 4 czary AOE gdyż doprowadzało to do patologi na 80 mlv +, że Sorcerer mógl zabić jednym czarem grupę 70 ms/ed
A okej bo teraz ludzie tworza wary na ktorych wszystkie spelle nawet te 'skill-shoty' bija po 100 a sd 250 i wary i pk to tylko duszenie 2 hotow gmp i sd ;)
@Adposatnr ;
Według kalkulatora obrażeń 70 magiem z 60 mlv będziesz bił dokładnie w PVP
OD 152 DO 253
Średnia to 203
Chyba za bardzo się pośpieszyłem pisząc, że z sd będziesz bił mocniej sorcem niż ed.
Według kalkulatora te dwie profesje zadają taki sam dmg z SD
http://www.tibia-stats.com/index.php?akcja=spellDmgCalc
@Kregox
Glownie chodzilo mi o sytuacje taka kiedy sorc wali dokladnie tyle samo co mag (bo wave i ueki maja ogromny cd bija tyle co nic i jeszcze nie mozna ich uzywac jak jest wiecej niz 5 osob) Tylko ze nie ma sio, drzewek, parali.
Samo pvp musi tez byc ciekawe bo np na takim karamy na startowych lvlach trzeba bylo 4 magow zeby zabic 1 maga ktory stal w miejscu i sie tylko leczyl czyli pvp 2vs2 i 3vs3 tez musi istniec ^^
Rexxisy pod nową nazwą dołączają do zabawy ! :)
Nie było nas tutaj chwilę gdyż my lubimy dyskutować o konkretach oraz pokazywać gotowe systemy niż w przedbiegach się chwalić.
Stworzyliśmy pierwszy tak zaawansowany w Tibi Ranked system
Liczba punktów którą dostaniemy jest zależna od wielu czynników.
Jest to system który bazuje na grze LoL oraz Dota2
W pierwszym miesiącu gracze będą mogli tylko zdobywać AGR - AMBER GAME RANKING.
Kolejnego miesiąca zostaną dodane dwa kolejne rankingi.
FREEMIUM GAME RANKING oraz PREMIUM GAME RANKING. Każdy z rankingów będzie niezależny od siebie przy czym FGR oraz PGR będą restartowane co miesiąc a osobom będą przyznawane nagrody.
W momencie gdy zabijemy w grupie nasze punkty są rozdzielane.
Dodatkowo, od teraz nie da się blokować bossów runami wild growth gdyż są one przez bossów niszczone. Jest to bardzo ważna poprawka gdyż widzieliśmy na testach jak dobrze niektórzy z graczy 70 poziomami zabijają bossów :))
z tym rankingiem to niby fajne ale z gry for fun robicie gre o zlote kalesony. abusing tego systemu bedzie niesamowity