tam się chyba od energii, albo lodu zakładało xD nie pamiętam gościu mam 30lat, nie 15 jak kiedyś
albo od fizycznych
Wersja do druku
tam się chyba od energii, albo lodu zakładało xD nie pamiętam gościu mam 30lat, nie 15 jak kiedyś
albo od fizycznych
a no to na inq to tak
dobra chyba nie jest tak zle, wiekszosc stworkow well balanced, tylko pojedyncze jakies smrody typu wlasnie phantasm czy spectre przegapilem jak im z lootem patrzylem.
od razu kilka dostalo BOOSTA do obrażeń bo na starszej tibii za mało biły a to ma być cięzki ots :feelsokayman tez kilka dostalo maly rebalance hp/expa inspirujac sie tibijskimi balansami
poprawiono kolejny GIGA błąd
mianowicie sniper arrowki z 3 sqmów miały hitchance o kilka procent za maly na niskich skillach
przyklad:
40 dista
powinno być 92% hitchance, było 84
30 dista
powinno byc 70% hitchance, bylo 63
20 dista
powinno byc 47% hitchancem było 43
mam nadzieje że wybaczycie to niedopatrzenie na closed alpha testach i mimo wszystko zostaniecie z nami
aha juz boostuja paladyna
ale go boli sukces wielkiego paladyniarza
jeszcze dodalem giga nerfa na knighta
wczesniej mozna byly wyrzucic trapa otwartego z plecaka i sie nie zamykal, no i jak sobie pod nogami otwarlismy i zeszlismy to tez sie nie zamykal.
zostalo to ZAPACZOWANE wielkim patchem ktory zajal mi jakies noo.. mniej wiecej tyle ile zajmuje wziecie ctrl c z jednego pliku do drugiego pliku i zmiana z onUse na onMoveItem czyli podejrzewam ze jakies 1/10 tego co mi zajelo napisanie tego posta
nazwa WYRAŹNIE wskazuje, że sniper, to jednak sniper :ez
Mam taki pomysł masterplan tak zwany
W 8.1 jak dodali ice, nowe ue, potiony itp to imo chujowo magiczne profesje zmieniły się bo trochę jeden chuj zaczął być z nimi
No i bym myślał tak żeby albo druida zmienić tak że i earth i ice trochę zredukować dmg ale dodać im slow condition
Albo w ogóle tak jak miał kiedyś poxa to zrobić z niego takiego conditionera czyli że jego spelle bilyby w kilku mniejszych tickach jakiś poison, curse, bleed, drown. :monkahmm by trzeba byłoby rotacje spelli robić żeby optymalizować dmg
Czekam na opinie
to ja wybieram druida u motha, mega pojebane :poggers ten ze slowami, to bedziesz w perma slow ale efekty plague doktorka, którego akurat mam w avatarze, to biore ze względu na wkurwiające ale fair ticki
będzie oken gengria i pyra?:kulesza
tylko pyre a co
ogólnie smiechawa bo moth se tostuje ze cos robi na otsiku a tak naprawde nic nei robi tylko troluje, ze cos robi i wkleja randomowe screeny hehe
i po co tak klamiesz, ots igliczka prawie gotowa na pierwsze beta alfa testy ktore i tak beda bardziej dopracowane niz tresura
:oburzony
kiedy kiedy
a pomoc to nie ma kto
mysle ze jeszcze w tym miesiacu cos odpale
:pepega
robie wam wahadlo na szczurach
tego typu spellki cwelki myslalem dla tego druida
https://www.youtube.com/watch?v=WL79DAA-OVI
tu na przyklad maja dmg taki jak normalny strike tylko ze podzielony na 4 ticki wiec trzeba byloby se balansowac, zamiast spamowac exori frigo
to exori glacio -> exori pox -> exori cruor -> powtórka
sorc by mial ogien, energie i moze śmierć, mniejszy range ale instant damage
druid by mial ziemniaki, lód i phys ktory normalnie jest przez arma redukowany i powiedzmy jeden spell zajmuje 2 turki czyli jak zrecastujesz tura po turze to tylko strata many
tak samo avalancze by byly turowe, tylko one nie wiem czy tez vocation locked czy runki dla obu profeski by byly. bo z jednej strony wtedy se decydujesz czy bedziesz se zaexpiac na jakies smoki z ava turowymi czy z thunderstormami na golemy
no tylko pytanie czy to nie bylby buff za duzy dla jednej profesji a nerf dla drugiej, ale wydaje mi sie ze balanced bo niby takie ava byly slabsze ale za to zywiol lepszy :monkahmm
taka luzna propozycja tylko, jestem ciekaw opinii
na filmiku na poczatku problemy z ze czary nie wchodza bo swiezo po skrypt przeładowałem akurat
o tego typu avalancze
https://www.youtube.com/watch?v=awrKwbt9_xg
a wez poka gifa z hunterem
nie no ludzie chca walnac hita i miec instant dmg ciezko doty bedzie zbalansowac bo chlop walnie se spella i idzie na gore albo odbiegnie imo slaby pomysl
no jak sobie walnie full damage i wtedy odbiegnie. to jest nerf na zywiol lodu tak naprawde. moze tylko avalansze i thunderstormy tak zmienic tak zeby nie napierdalali ludzie pg na runkach tak łatwiutko
tez cos bym z tymi zjebanymi ue zrobił szczerze mowiac. moze wyjebac te nowe ue i wrocic klasyczne, moze troche poprawic mas poxa
specjalnie dla kolegi
https://treasura.online/images/hunter_spells.gif
tego już raczej nie naprawisz. Lepiej zostaw po prostu tych fire i ice magów, a ewentualnie dodasz druida w przyszlosci. Za dużo dłubania, a pewnie wiele innych rzeczy zostało do naprawy.
to z iglicy :hidethepainlewy
dobra hujter dostał buffa, radze omijac
https://gyazo.com/6e341a12b4f40d4d1677c44270adef49
oho prawie takie niedopatrzenie przeszło do releasu, tego by gracze na pewno nie wybaczyli
BEFORE:
https://i.imgur.com/EZpvuFi.png
AFTER:
https://i.imgur.com/MBiBhZl.png
akurat jakis dziwnych zbugowanych borderów, glownie na dachach to bedzie duzo na otsie, ale nie bede sie takimi pierdolami teraz zajmowal
poi zostalo w calosci stestowane, sacrafice altar dziala, dzwignie u bazira dzialaja chyba dokladnie tak jak na rl tibii, puminy nie wpuszczaja bez spoilera, ognie kłują po miliard, mechaniki sie resetuja wtedy kiedy powinny, jest gitez teraz tylko zeby ktos odkryl gdzie ukrylem wejscie, holy tible i klucz :peepogiggle
dreamers challenge tez bardzo lubiłem robić to też dodam bo te staruchy co w zyciu poza 7.4 nie grały musza troche nowej tibijki zaznać
dobra odpalaj
Tak było w rl tibii :monkas
Na wstępie pytasz czy mam dość serwerów rl map a potem stawiasz kamienie dokładnie jak w rl map :monkahmm
W ogóle rozpierdala mnie ten gif z jazdą wózkiem na węgiel :kekw
Załącznik 383438
będzie mapa do ściągnięcia, czy czeba odkrywać
Wagoniki na węgiel zostały wyłączone, ale jak gracze będą prosić to się doda znowu.
Mapa to nie wiem, myślałem taką wygenerowana przez ai dodać że niby wiesz gdzie idziesz ale nie tak dokładnie
uwaga daje propozycje exp/loot/skille/magic
8 lat temu było na otsie
Exp Rate - x3
Skills - x3
Magic Level - x3
Loot - x2
nie pamietam zeby ktokolwiek narzekał że jest za małe wiec tych wartosci nie bede przekraczał, natomiast myślę je obniżyc bo to jednak 8.6 wiec szybko sie zaexpia i siana jest w ciul
no to proponuje
Exp Rate - x2
Skills - x2
Magic Level - x2
Loot - x1
czy moze w ogole jebac to x1 exp bo 8.6 to jak sie zaskiluje czlowiek chwile to zaraz 100lvl wyjebie w tydzien dwa, szczegolnie przy custom respach i stworkach. wiec niech chociaz bedzie troche dluzej tego contentu early lvlowego, ja bym se zagral przy exp x1 ale wole zeby byly 4 osoby na otsie a nie jedna co nie?
teraz widzicie ze tydzien super giga ciezki serwer tresurka.offline z problemami przy 1.0 expie i zaraz ludzie poi beda robic, to na 8.6 takie mefedroniarze juz by mialy 100 przy x1
+ suple beda drogie, i moze tez odetne magow od normalnych potkow i beda musieli kupowac drozsze. ogolnie przy magach tez zalozenie jest takei ze nie ma ze se kupuja gmpkow i expia na ue jak to bylo na tej wersji wiec nerf na manasy poszedl
co wazne na otsie zarowno spelle, bronie i zbroje sa bez lvla. jedyne ograniczenie to na niektore rozgi trzeba promocje czyli ten 20lvl trzeba wbic. od razu tez wspomne ze blessy nie beda chronic przed utrata ekwipunku co wazne bo niektore mody w upgrade systemie beda limited na bizuterie albo nawet na sam amulet
kolejna sprawa to spelle.
beda te scrolle, rozdziele je na convince i instant, beda od siebie niezaleznie leciec, niektore tylko z questow np nie wiem jakis exori gran, exevo gran mas frigo tego typu rzeczy, a z potworkow ktore nie castuja spelli to w ogole nic nie leci wiec nie ma tak ze ktos se zahunca minoski i ma full wyspellowana postac, ale na razie wazniejsza sprawa to dostepnosc takich podstawowych speli typu nie wiem zabic kilka tarantul i lezy se utani hur, isc za mury zabic lub przebiec jednego smoka jest jakis exori mort/con/hur czy jakas exurka zaraz na wyjsciu z rooka. czy wolicie hardki start odkrywac mape szukac nawet glupiej exurki zeby napotkany orc berserker czy hujter to byla adrealina walka o przetrwanie
no i jeszcze sprawa upgradowania itemkow. ale to moze zrobie rozpiske w excelu jak to dokładnie ma wygladac. ale ogolnie zarys taki ze osobno sie upgraduje te baze typu arm/atk/def/hit chance na kuszkach a osobno sie wrzuca jakies +skill,ele resisty itp. no i mysle ze te baze to upgradowanie by zrobic ze trzeba taski trzaskac, i pytanie czy wtedy to locked na postac czy mozna handlowac tymi punktami do upgradu? a te staty ktore mozna wkladac w itemy to by byly z questow typu poi, anni itp, generalnie kosztowne i ciezko dostepne ale jest co robic w late game. sie zastanawiam co z takimi rzeczami jak jakies magma sety, dwarven sety zrobic, zeby nie bylo tez ze potem ktos ma magma set na ktorym ma jeszcze fire res wrzucony i lacznie nagle 40% fire resa i bezkarnosc. to moglbym im wyjebac bonusy/dac na nie nerfa, albo je zablokowac zeby nie bylo mozna ich upgradowac. i bardziej bym sie sklanial ku temu zeby to byly po prostu zwykle lekkie itemki ew z jakimis bonusami typu 1-2%
czekam na opinie nasza kadra wszystkie rozpatrzy rowniez te w stylu "ale zdechlak" :feelsokayman
Jak odpalę otsa do będzie discord będziecie mogli klikać łapki w górę łapki w dół feedbackowac każdy pomysł osobno, pisać swoje pomysły. Będzie cudownie ogólnie rzecz ujmując
troche małe rate jak na otsa na półtorej godziny
Name more iconic trio
Załącznik 383451 Załącznik 383452 Załącznik 383453
dodaje na stronke zeby bylo pelne info ile ma stworek arma, po ile bije i po ile sie leczy bo pewnie w chuj duzo bledow bedzie :moth
tego typu bedzie to wygladac nie wiem czy cos jeszcze potrzebne zeby weryfikowac potworki. na loota jak sie najedzie to wyswietla jaka jest szansa na to i ile sztuk leci
https://i.imgur.com/G94p6GQ.png
dobra mniej gadania odpalaj
kiedy start
aktualnie przeprowadzane sa testy obrazen knighta i paladyniarza
wyglada na to ze jest git git
odpalaj te zdechlice bo mi kutas sie zmarszczył i nic nie działa ale jak muwie do niego cichutko: atlandedan startuje to się nieśmiało podryguje i ma szanse
:lewy8s