Seyaelo napisał
Odnośnie zmian aktualnych i przyszłych:
Wszystkie aktualizacje mają na celu urozmaicenie gry, zauwazyłem, że na serwerze po osiągnięciu pewnego poziomu ( w zależności od profesji) gra staje się monotonna czyli każdy bije te same potwory tą samą bronią, dlatego chce odskoczyć od tego systemu.
Assassin stary muszą być kosztowne ponieważ zapewniają paladynom bardzo dobry DMG dlatego używanie ich wiąże się z dużym kosztem - niech palkowie używają innego typu amunicji.
*Dodanie punktów soul'a - ograniczy tworzenie run na mana fluidach, zwiększy popyt u graczy.
*Sudden death rune - planuje podwyższyć ich koszt w sklepie - 300gp za sztukę. Dzięki temu magiczne profesje docenią potęgę innych run (czyt. gfb i explo).
~~
Dostałem wczoraj info, że knight ma bardzo wysoki DMG, więc odpisałem "jeżeli jest zbugowany to poprawie" - oczywiście nie był, więc wszystko po staremu.