ale to nie jest tak ze sramy sie do niego- razem z chlopakami dajemy mu sugestie, pokazujemy jak jest i testujemy wiele rzeczy a on nagle zmienia cos co totalnie zaburza równowage serwera
Wersja do druku
ale to nie jest tak ze sramy sie do niego- razem z chlopakami dajemy mu sugestie, pokazujemy jak jest i testujemy wiele rzeczy a on nagle zmienia cos co totalnie zaburza równowage serwera
Zawsze znajdzie się kilka osób z bólem dupy, które gadają o resecie xD
Wszystko jest zajebiście, mega problemem było robienie sobie mlvla przez sorków na runach. Sorki mają kozackie mlvls, przez co ładują jak pojebane. Trzeba było to zmienić. Teraz nie opłaca się tak bardzo robić runek na manasach. Zamiast narzekać, przeprowadźmy dyskusję, jak to rozwiązać.
Moimi propozycjami są:
1. Wprowdzić soule (jeden soul co 20 sekund expienia, soule stackują się do np 2000, nie do 200)
- zalety:
> mała ingerencja w aktualny gameplay
> Koniec z uhmejkerami pod depo, trzeba troche poexpić
-wady:
> tak naprawde tylko ogarnicza ilość robionych runek na raz
2. Zwiększyć ilość many na runki [co jest aktualnie]
- zalety
> zupełnie usuwa problem mega profitowania na manasach
- wady:
> o wiele drozszy exp
3. ...?
Propozycje dawać,m zamiast narzekać. Problem jest, i trzeba go rozwiązać.
@Seyaelo ; @Kaplar ; @Piteq666 ;
Rozumiem zmiane ale seya powiedz mi czemu a otsie z expem x4 daes na 4h teraz duble expa?
To jest razem exp x8 a to stanowczo z duzo...
Mogles do x5 podniesc albo x6 ale nie x8
Kocham ten czar:
Załącznik 325180
Właśnie wbiłem na casta do 128ek Drake, expi sobie na warlockach.
1 warlock = 4%/100
20 warlocków = lev
1 warlocka bije 23sec (zmierzyłem stoperem)
Jak Seya jebnie restart to może wbije XD
Double exp to przesada i te zmiany z runami też. Za łatwo mięli wcześniej, a już byłem podniecony i chciałem grać.
no to wypeirdalaj i nie graj, jezu. Double exp przez 4h bo był problemy z serverem - źle xD
Jezu, ból dupy
Czary są tak skonstruowane aby wynagrodzić graczom niski mnożnik magicznego poziomu i tutaj pojawia się problem tworzenia run na mana fluidach, bowiem ludzie inwestują zarobione złoto w tworzenie run co oczywiście dodatkowo wychodzi im taniej, dlatego są dwie opcje do wyboru 1.Zwiększenie kosztu many przy tworzeniu run(bądź runy x1) 2.Zmniejszenie obrażeń z run.
Jak widać obstawiłem tą 1 opcje która w późniejszych fazach gry wyjdzie graczom na dobre.
@ Na real tibi też był taki płacz? nie rozumiem was ludzie, przecież nikt wam nie broni wbijać poziomów.
@Seyaelo ; jeżeli chcesz to ja chętnie pomogę z poprawieniem tekstów po angielsku :) Jak co to wal pw z tekstem.
Albo explo
No z Expem troszke przesada. 2kk/h 90msem na Frostach. W sumie następna rzecz jaka trzeba wprowadzić to chyba zapowiadanie expa x2 ale z 2dniowym wyprzedzeniem. - takie jest moje zdane.