no dobra ale jak znowu mam ekiem bic ciagle tyle samo z e grana to daj spokoj ;d
Wersja do druku
no dobra ale jak znowu mam ekiem bic ciagle tyle samo z e grana to daj spokoj ;d
Prawdopodobnie ogarniemy byncama bo są do niego source. co do reszty pytań odpowiem jak wróce do domu :P
@Seya zbierzesz linki, gdzie zareklamowałeś OTS :)?
Co wy sie balansu czepiacie. Jest ok wszystko przeciez.
Lykasz alkaida wbija na torgot ze chcesz akcje nagrywac xd?
Ja pierdolę. i później się dziwisz, że kończysz jak na tibianicu i rezygnujesz z grania pod swoim nickiem, bo każdy chce cię zgnoić.
3 osoby nakreśliły na przestrzeni ostatnich 2 stron, że chodzi o formułę exori grana, która jest wybitnie nie taka jaka być powinna - dmg nie zmienia się praktycznie od początku do końca, a czynnikami które powinny za niego odpowiadać jest atak broni, skill (w śladowych ilościach lvl czy mlvl(?)).
Zupełnie nie rozumiem lizania dupy przez twoją osobę organizatorom projektu, tekstów 'jest ok' gdzie albo nie masz informacji na ten temat, albo ślepo trollujesz. Żeby ktoś tu jeszcze shitstorm rozpoczynał, ale po prostu została zwrócona uwaga na rzecz do poprawy, co powinno być odbierane pozytywnie, bo logicznym jest, że seya chce wypuścić jak najbardziej dopracowany projekt.
Wczoraj przez 2h testowalismy balans i jak dla mnie dmg i caloksztalt jest ok. Nie bylo cie wiec nie najezdzaj na mnie ok?
no temperatura przed startem zdaje się podnosić. Proponuję włączyć już dziś o 18;00 - studenckie czwartki <3
local TFS, TIBIAWIKI, TIBIASTATS = 0, 1, 2
local FORMULA = TIBIAWIKI
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITAREA)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_USECHARGES, true)
local area = createCombatArea(AREA_SQUARE1X1)
setCombatArea(combat, area)
function onGetFormulaValues(cid, level, skill, attack, factor)
local min = FORMULA == TIBIAWIKI and (0.055 * skill * attack + level / 5) or FORMULA == TIBIASTATS and (skill / 10 * attack / 10 * 6 + level / 5 + 13) or FORMULA == TFS and ((skill + attack * 2) * 1.1 + level / 5)
local max = FORMULA == TIBIAWIKI and (0.11 * skill * attack + level / 5) or FORMULA == TIBIASTATS and (skill / 10 * attack / 10 * 11 + level / 5 + 27) or FORMULA == TFS and ((skill + attack * 2) * 3 + level / 5)
return -min, -max
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_SKILLVALUE, "onGetFormulaValues")
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
TO JEST REAL EXORI GRAN
Panowie spokój kłótnie przenieście na prv. Temat służy w innym celu.
Czy planowane je dodawanie automatycznych "world change" czyt. mini eventy? Czy będą organizowane ręcznie przez administracje?